Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-24 godz: 14:17Publiczna
Rozwiązana
Wysłanie niekompletnego zamówieniaW dniu 12 lipca 2024 r. zamówiłam w sklepie internetowym joanabutik.pl 3 produkty: 1. Sukienka BILBAO krótki rękaw Colori , Kolor: fuksja; Rozmiar: M - cena: 229,00 2. Sukienka CALIFORNIA La Monne , Kolor: czarny; Rozmiar: uni - cena: 199,00 zł 3. Sukienka w kwiatki na ramiączka Cocomore, Rozmiar: L - cena: 269,00 zł W dniu 24.07 odebrałam z paczkomatu przesyłkę, w której brakowało sukienki z poz. 3. Ponadto sukienka z pozycji 1 została przysłana w rozmiarze L zamiast M orz w kolorze czerwonym zamiast fuksja. Brak było też metki i guzika. Sklep nie poinformował mnie o braku sukienki z poz. 3, nie skorygował zamówienia. Nie zwrócił mi również kwoty za brakującą sukienkę. Nie otrzymałam również zwrotki do odesłania sukienki z poz. 1 niezgodnej z zamówieniem. Kontakt ze sklepem jest bardzo utrudniony. Oczekuję korekty zamówienia o sukienkę z poz. 3 i zwrot pieniędzy bezpośrednio po korekcie, zorganizowanie przez sklep przesyłki zwrotnej sukienki z poz. 1 na koszt sklepu, a następnie zwrot pieniędzy za odesłaną sukienkę
2024-07-24 godz: 11:49Publiczna
Zamknięta
Oszustwo12 lipca została zamówiona sukienka medyczna koszt 151.94zl do dnia dzisiejszego tj. 24 lipca brak towaru jak zwrotu pieniedzy. Kilka krotnie pisane e-maile tylko przepraszam. Proszę o pomoc w oddzyskaniu pieniędzy
2024-07-24 godz: 11:46Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków 4 czerwca 2024 roku zamówiłam i opłaciłam komplet Rossel oraz Joanna za 484,80 PLN. 24 czerwca wysłałam zapytanie o realizację zamówienia, gdyż minął termin wysyłki deklarowany przez firmę na stronie internetowej. Otrzymałam odpowiedź : „Paczka zostanie wysłana maksymalnie do 8 dni roboczych”. 10 lipca ponowiłam zapytanie o wysyłkę i prosiłam o anulowanie zamówienia oraz zwrot środków, jeżeli paczka nie zostanie wysłana do 12 lipca 2024 roku. 17 lipca wysłałam kolejnego maila z prośbą o zwrot pieniędzy. Od firmy oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie!!!(na które czekałam ponad 30 dni roboczych!!!)
2024-07-24 godz: 11:30Publiczna
Rozwiązana
zamówienie fotel ogrodowy wiszący Zakupiłam fotel , po tygodniu zapytałam kiedy wysyłka dotrze , dostałam wiadomość że mogę odstąpić od umowy . 16 czerwca wysłałam odstąpienie od umowy , do tej pory nie otrzymałam zwrotu gotówki , koszt z wysyłką wyniósł 649zl. Oczekuje zwrotu gotówki.
2024-07-24 godz: 11:19Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków pomimo odstąpienia od umowyW listopadzie 2023 zamówiłam przewijak. Mamy lipiec 2024 a ja nadal nie mam ani przewijaka ani zwrotu środków, pomimo że skutecznie odstąpiłam od umowy, tj. Mailowo wysłałam odstąpienie od umowy i upłynęło 14 dni. Do firmy nie można się dodzwonic, na maile i wiadomości na messengerze nie odpowiadają. Osób poszkodowanych jest więcej gdyż właściciele firmy prowadzą ten przestępczy proceder od dawna. Oczekuję zwrotu środków
2024-07-24 godz: 11:17Publiczna
Zamknięta
Brak zakupionego towaru13 lipca zakupiłem w Perfect Home Design fotel ogrodowy wiszący za kwotę 499 zł wraz z przesyłką. Od momentu złożenia zamówienia brak kontaktu telefon wyłączony nie odpisują na e-maile. Proszę o pomoc w odzyskaniu należności.
2024-07-24 godz: 11:11Publiczna
Zamknięta
Nieuczciwa FirmaSzanowni Państwo, mój problem dotyczy wynajmu samochodu z firmy Panek, który miał miejsce w dniach 25.06.2024 – 04.07.2024. Poniżej przedstawiam szczegółowy opis zdarzeń, które miały miejsce podczas tego okresu: Odbiór pojazdu: Dnia 25.06.2024 odebrałem pojazd z automatyczną skrzynią biegów oraz klimatyzacją (te 2 aspekty były dla mnie najistotniejsze podczas wyboru samochodu). Pojazd miał być w pełni sprawny i spełniać wszystkie warunki umowy. Zgłoszenie awarii klimatyzacji: 26.06.2024 o godzinie 12:34 poinformowałem firmę Panek o niedziałającej klimatyzacji w wynajętym samochodzie. Otrzymałem informację, że ktoś się ze mną skontaktuje niedługo, jednak do godziny 15:52 nikt tego nie zrobił. Brak kontaktu ze strony firmy: 27.06.2024 zadzwoniłem o godzinie 12:23 i obiecano mi, że ktoś skontaktuje się ze mną w ciągu 15 minut. Niestety, nadal czekałem na ten kontakt i wysłałem email z reklamacją. Brak samochodu zastępczego zgodnie z umową: Zgodnie z umową powinienem otrzymać samochód zastępczy w ciągu 12 godzin. Minęła jednak już doba od zgłoszenia awarii klimatyzacji, a pojazdu zastępczego nadal nie otrzymałem. Samochód stał pod wynajętym mieszkaniem do wieczora, kiedy to otrzymałem telefon, że dostanę auto zastępcze pod wskazanym przeze mnie adresem. Dodatkowe koszty i utrudnienia: W dniu 26.06.2024 miałem cztery spotkania, a na zewnątrz panowała temperatura 30 stopni Celsjusza, a w samochodzie czułem się jakbym jeździł w piekarniku. Z tego powodu byłem zmuszony ponosić dodatkowe koszty parkingu pod domem, ponieważ musiałem wracać do domu na prysznic przed każdym kolejnym spotkaniem. Samochód zastępczy: Wieczorem 26.06.2024 otrzymałem samochód zastępczy, w którym unosił się nieprzyjemny zapach, przypominający stare mleko. Dodatkowo, brakowało płynu do spryskiwaczy. Zakup płynu do spryskiwaczy: Zgłosiłem firmie Panek brak płynu do spryskiwaczy i poproszono mnie o zakupienie go na fakturę z danymi firmy Panek, co też zrobiłem. Koszty miały zostać do mnie zwrócone. Zwrot pojazdu: Pojazd został zwrócony z zatankowanym do pełna bakiem, umyty na myjni i oczyszczony w środku. Zostawiłem tylko fakturę i resztę płynu do szyb w bagażniku o czym poinformowałem firmę Panek drogą mailową. Brak zwrotu kosztów i kaucji: Minął już miesiąc od całej sprawy. Moja kaucja za wynajem samochodu nie została zwrócona, a koszty zakupu płynu również nie zostały mi zwrócone. Nikt nie odpowiedział na moją reklamację, mimo wielu telefonów z mojej strony i obietnic, że ktoś się ze mną skontaktuje. Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności, domagam się natychmiastowego zwrotu kaucji oraz kosztów zakupu płynu do spryskiwaczy, a także odpowiedniej rekompensaty za poniesione niedogodności i dodatkowe koszty. Wedłóg umowy najmu nie powinieniem ponosić kosztów wynajmu kiedy samochód nie jest sprawny. W załącznikach zamieszczam moją korespondencję z firmą Panek, koszty parkingu poniesione przeze mnie kiedy musiałem wracać do mieszkania w celu odświerzenia się oraz inne dokumenty mogące pomóc w tej sprawie. Ogólne warunki najmu możn otworzyć wpisując hasło: [dane usunięte przez moderatora]
2024-07-24 godz: 11:06Publiczna
Zamknięta
firma Perfect Home Design- brak realizacji zam.Zamówienie złożone na stronie internetowej meblehandmade.pl dnia 23.06. zgodnie z informacją, miało zostać zrealizowane do 10 dni roboczych. Do dzisiaj ani zamówionego towaru, ani odpowiedzi na e-maila, ani zwrotu gotówki. Zupełny brak kontaktu ze sprzedającym. Z firmą próbowałam kontaktować się telefonicznie oraz e-mailowo. Wysłano trzy e-maile. Ostatni z odstąpieniem i żądaniem zwrotu wpłaty w wysokości 559zł. Proszę o pomoc w odzyskaniu wpłaconej gotówki.
2024-07-24 godz: 10:04Publiczna
Zamknięta
MakitaTowar nie zgodny zamiast klucza udarowego dostałem wkrętarkę podróbkę ze nie odpuszczę tej sprawy zapłaciłem 400zl za nie to co miało wogole być
2024-07-24 godz: 09:50Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniedzyWitam, paczka została zamówiona 12.06 czekałam na nią około dwóch tygodni. Po odebraniu jej, niestety, ale rozmiar byl inny niż chcialam do tego rzecz byla uszkodzona o czym o razu Pani właścicielka została poinformowana. Paczkę kazała odesłać za pobraniem i z tym również był problem ale finalnie została odebrana. Czekam 15 dni roboczych na zwrot pieniędzy i jestem non stop zwodzona że zwrot zostanie zrealizowany w dniu obecnym niestety ale bez rezultatu.