Wysłanie niekompletnego zamówieniaW dniu 12 lipca 2024 r. zamówiłam w sklepie internetowym joanabutik.pl 3 produkty:
1. Sukienka BILBAO krótki rękaw Colori , Kolor: fuksja; Rozmiar: M - cena: 229,00
2. Sukienka CALIFORNIA La Monne , Kolor: czarny; Rozmiar: uni - cena: 199,00 zł
3. Sukienka w kwiatki na ramiączka Cocomore, Rozmiar: L - cena: 269,00 zł
W dniu 24.07 odebrałam z paczkomatu przesyłkę, w której brakowało sukienki z poz. 3.
Ponadto sukienka z pozycji 1 została przysłana w rozmiarze L zamiast M orz w kolorze czerwonym zamiast fuksja. Brak było też metki i guzika. Sklep nie poinformował mnie o braku sukienki z poz. 3, nie skorygował zamówienia.
Nie zwrócił mi również kwoty za brakującą sukienkę. Nie otrzymałam również zwrotki do odesłania sukienki z poz. 1 niezgodnej z zamówieniem. Kontakt ze sklepem jest bardzo utrudniony.
Oczekuję korekty zamówienia o sukienkę z poz. 3 i zwrot pieniędzy bezpośrednio po korekcie, zorganizowanie przez sklep przesyłki zwrotnej sukienki z poz. 1 na koszt sklepu, a następnie zwrot pieniędzy za odesłaną sukienkę
Oszustwo12 lipca została zamówiona sukienka medyczna koszt 151.94zl do dnia dzisiejszego tj. 24 lipca brak towaru jak zwrotu pieniedzy. Kilka krotnie pisane e-maile tylko przepraszam. Proszę o pomoc w oddzyskaniu pieniędzy
Brak zwrotu środków 4 czerwca 2024 roku zamówiłam i opłaciłam komplet Rossel oraz Joanna za 484,80 PLN.
24 czerwca wysłałam zapytanie o realizację zamówienia, gdyż minął termin wysyłki deklarowany przez firmę na stronie internetowej. Otrzymałam odpowiedź : „Paczka zostanie wysłana maksymalnie do 8 dni roboczych”.
10 lipca ponowiłam zapytanie o wysyłkę i prosiłam o anulowanie zamówienia oraz zwrot środków, jeżeli paczka nie zostanie wysłana do 12 lipca 2024 roku.
17 lipca wysłałam kolejnego maila z prośbą o zwrot pieniędzy.
Od firmy oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie!!!(na które czekałam ponad 30 dni roboczych!!!)
zamówienie fotel ogrodowy wiszący Zakupiłam fotel , po tygodniu zapytałam kiedy wysyłka dotrze , dostałam wiadomość że mogę odstąpić od umowy . 16 czerwca wysłałam odstąpienie od umowy , do tej pory nie otrzymałam zwrotu gotówki , koszt z wysyłką wyniósł 649zl. Oczekuje zwrotu gotówki.
Brak zwrotu środków pomimo odstąpienia od umowyW listopadzie 2023 zamówiłam przewijak. Mamy lipiec 2024 a ja nadal nie mam ani przewijaka ani zwrotu środków, pomimo że skutecznie odstąpiłam od umowy, tj. Mailowo wysłałam odstąpienie od umowy i upłynęło 14 dni. Do firmy nie można się dodzwonic, na maile i wiadomości na messengerze nie odpowiadają. Osób poszkodowanych jest więcej gdyż właściciele firmy prowadzą ten przestępczy proceder od dawna. Oczekuję zwrotu środków
Brak zakupionego towaru13 lipca zakupiłem w Perfect Home
Design fotel ogrodowy wiszący za kwotę 499 zł wraz z przesyłką. Od momentu złożenia zamówienia brak kontaktu telefon wyłączony nie odpisują na e-maile. Proszę o pomoc w odzyskaniu należności.
Nieuczciwa FirmaSzanowni Państwo,
mój problem dotyczy wynajmu samochodu z firmy Panek, który miał miejsce w dniach 25.06.2024 – 04.07.2024. Poniżej przedstawiam szczegółowy opis zdarzeń, które miały miejsce podczas tego okresu:
Odbiór pojazdu:
Dnia 25.06.2024 odebrałem pojazd z automatyczną skrzynią biegów oraz klimatyzacją (te 2 aspekty były dla mnie najistotniejsze podczas wyboru samochodu). Pojazd miał być w pełni sprawny i spełniać wszystkie warunki umowy.
Zgłoszenie awarii klimatyzacji:
26.06.2024 o godzinie 12:34 poinformowałem firmę Panek o niedziałającej klimatyzacji w wynajętym samochodzie. Otrzymałem informację, że ktoś się ze mną skontaktuje niedługo, jednak do godziny 15:52 nikt tego nie zrobił.
Brak kontaktu ze strony firmy:
27.06.2024 zadzwoniłem o godzinie 12:23 i obiecano mi, że ktoś skontaktuje się ze mną w ciągu 15 minut. Niestety, nadal czekałem na ten kontakt i wysłałem email z reklamacją.
Brak samochodu zastępczego zgodnie z umową:
Zgodnie z umową powinienem otrzymać samochód zastępczy w ciągu 12 godzin. Minęła jednak już doba od zgłoszenia awarii klimatyzacji, a pojazdu zastępczego nadal nie otrzymałem. Samochód stał pod wynajętym mieszkaniem do wieczora, kiedy to otrzymałem telefon, że dostanę auto zastępcze pod wskazanym przeze mnie adresem.
Dodatkowe koszty i utrudnienia:
W dniu 26.06.2024 miałem cztery spotkania, a na zewnątrz panowała temperatura 30 stopni Celsjusza, a w samochodzie czułem się jakbym jeździł w piekarniku. Z tego powodu byłem zmuszony ponosić dodatkowe koszty parkingu pod domem, ponieważ musiałem wracać do domu na prysznic przed każdym kolejnym spotkaniem.
Samochód zastępczy:
Wieczorem 26.06.2024 otrzymałem samochód zastępczy, w którym unosił się nieprzyjemny zapach, przypominający stare mleko. Dodatkowo, brakowało płynu do spryskiwaczy.
Zakup płynu do spryskiwaczy:
Zgłosiłem firmie Panek brak płynu do spryskiwaczy i poproszono mnie o zakupienie go na fakturę z danymi firmy Panek, co też zrobiłem. Koszty miały zostać do mnie zwrócone.
Zwrot pojazdu:
Pojazd został zwrócony z zatankowanym do pełna bakiem, umyty na myjni i oczyszczony w środku. Zostawiłem tylko fakturę i resztę płynu do szyb w bagażniku o czym poinformowałem firmę Panek drogą mailową.
Brak zwrotu kosztów i kaucji:
Minął już miesiąc od całej sprawy. Moja kaucja za wynajem samochodu nie została zwrócona, a koszty zakupu płynu również nie zostały mi zwrócone. Nikt nie odpowiedział na moją reklamację, mimo wielu telefonów z mojej strony i obietnic, że ktoś się ze mną skontaktuje.
Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności, domagam się natychmiastowego zwrotu kaucji oraz kosztów zakupu płynu do spryskiwaczy, a także odpowiedniej rekompensaty za poniesione niedogodności i dodatkowe koszty. Wedłóg umowy najmu nie powinieniem ponosić kosztów wynajmu kiedy samochód nie jest sprawny.
W załącznikach zamieszczam moją korespondencję z firmą Panek, koszty parkingu poniesione przeze mnie kiedy musiałem wracać do mieszkania w celu odświerzenia się oraz inne dokumenty mogące pomóc w tej sprawie.
Ogólne warunki najmu możn otworzyć wpisując hasło: [dane usunięte przez moderatora]
firma Perfect Home Design- brak realizacji zam.Zamówienie złożone na stronie internetowej meblehandmade.pl dnia 23.06. zgodnie z informacją, miało zostać zrealizowane do 10 dni roboczych. Do dzisiaj ani zamówionego towaru, ani odpowiedzi na e-maila, ani zwrotu gotówki. Zupełny brak kontaktu ze sprzedającym.
Z firmą próbowałam kontaktować się telefonicznie oraz e-mailowo. Wysłano trzy e-maile. Ostatni z odstąpieniem i żądaniem zwrotu wpłaty w wysokości 559zł.
Proszę o pomoc w odzyskaniu wpłaconej gotówki.
MakitaTowar nie zgodny zamiast klucza udarowego dostałem wkrętarkę podróbkę ze nie odpuszczę tej sprawy zapłaciłem 400zl za nie to co miało wogole być
Zwrot pieniedzyWitam, paczka została zamówiona 12.06 czekałam na nią około dwóch tygodni. Po odebraniu jej, niestety, ale rozmiar byl inny niż chcialam do tego rzecz byla uszkodzona o czym o razu Pani właścicielka została poinformowana. Paczkę kazała odesłać za pobraniem i z tym również był problem ale finalnie została odebrana. Czekam 15 dni roboczych na zwrot pieniędzy i jestem non stop zwodzona że zwrot zostanie zrealizowany w dniu obecnym niestety ale bez rezultatu.