Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-25 godz: 08:55Publiczna
Zamknięta
Zwrot gotowkiZakupiłam dwa łóżka w dniu 03.07.24 do tej pory brak towaru brak jakiegokolwiek kontaktu Na wysyłkę towaru mieli 14 dni chce odstąpić od umowy rządam zwrotu gotówki .
2024-07-25 godz: 08:42Publiczna
Zamknięta
ZamówienieZamówiłam sukienkę , adidasy i spodnie . Na zdjęciu i w opisie była rewelacja myślałam ,że to Polski producent ,zawsze sprawdzam opinie a teraz mnie coś pokusiło i tylko bazowałam się na opiniach wystawionych na ich stronie i to mój błąd .Buty rozm. za mała i niestety nie wyglądaj atak jak na zdjęciu , spodnie len bawełna nie wiem co to za materiał ale koło tego nawet nie leżało wyglądają jak młynarza z młyna..... sukienka materiał sztuczny... masakra. Chciałam towar zwrócić ale nie mam nawet gdzie nic się nie odzywają tylko dalej przesyłają mi bony rabatowe. Ostrzegam teraz wszystkich przed tą firmą.
2024-07-25 godz: 08:33Publiczna
Zamknięta
Niezrealizowane zamówienie i brak zwrotu gotówkiW dniu 16.06.2024 r. złożyłam zamówienie na wybrane produkty w sklepie internetowym pod adresem quiosque.pl, za zamówienie od razu zapłaciłam poprzez przelew bankowy. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam opłaconego towaru ani zwrotu gotówki. Wzywam Państwa do zwrotu pieniędzy.
2024-07-25 godz: 08:22Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzy za sukienkę Zamówiłam sukienkę 11.06.2024. Po tygodniu oczekiwania napisałam o wysyłkę. Firma poinformowała mnie że ma 14 dni na realizację. Po 14 dniach nadal brak wysyłki. Poinformowali mnie że mają opóźnienie które potrwa 8 dni. Po tym czasie nadal brak wysyłki. Napisałam o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Minęło kolejnych 14 dni. Nadal nie otrzymałam zwrotu za zakup.
2024-07-25 godz: 08:12Publiczna
Zamknięta
Oszustwo podczas zamówieniaZamówiłem klucz udarowy makita a dostałem jakiś badziew. Nikt tam nie odbiera telefonów, nawet nie odpowiada, nie dołączyli żadnego rachunku ani faktury. Oczekują zwrotu kosztów i wskazania adresu na który odesłać ten złom który dostałem.
2024-07-25 godz: 07:44Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlZ.K.
Zakup butów Przesyłka zawierała zupelnie inne buty niż zamówione, potwierdzone przez sprzedającego. Brak kontaktu I odzewu sprzedającego.
2024-07-25 godz: 06:50Publiczna
Zamknięta
Brak wysyłki towaru i brak zwrotu środków!!W dniu 19 czerwca 2024 roku zamówiłam łóżeczko dziecięce. Do dnia dzisiejszego brak kontaktu, brak wysyłki i brak zwrotu środków. Ta firma to jedno wielkie oszustwo!! Zgłaszam sprawę na Policję.
2024-07-24 godz: 19:16Publiczna
Zamknięta
Agnieszka Dyndo Zamówiłam dwa łóżka w tej firmie czas oczekiwania wynosił 14 dni od zaksięgowania pieniędzy czyli dnia 03.07.2024. Mamy już ponad 14 dni i cisza nie można się skontaktować mailowo ani telefonicznie z firmą .Mój błąd że nie sprawdziłam firmy zrobiłam to dopiero teraz i się okazuje że jest więcej takich osób jak ja.Oczekuje zwrotu gotówki 2485zl .Bo na towar nie mam co liczyć .
2024-07-24 godz: 18:29Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków po odstąpieniu od umowyOd 1,5 miesiąca walczę ze sklepem adidas.pl, który nie dokonał zwrotu pieniędzy za zwrócone do nich obuwie. W dniu 27.05.2024 zakupiłam buty w sklepie adidas.pl, otrzymałam je 29.05.2024, po czym, gdy okazały się za małe, dokonałam zwrotu w tym samym dniu. Zwrot został zatwierdzony 6.06.2024 dostałam potwierdzenie w postaci faktury korygującej, z informacją, że zwrot zostanie dokonany za pomocą tej samej płatności w ciągu 3-14 dni roboczych. Minęło już 1,5 miesiąca, a zwrotu nie otrzymałam. Sklep adidas, podczas rozmów telefonicznych i mailowych nakazał mi najpierw skontaktować się z moim bankiem, bo ''na pewno przetrzymują pieniądze". Bank poinformował mnie, że takie zwrotu nie było. Mimo to złożyłam reklamację w swoim banku, po czym otrzymałam odpowiedź, ze to sklep adidas.pl musi zwrócić się do swojego banku z reklamacją. W ślad za tym pismem skontaktowałam się ponownie ze sklepem adidas.pl, gdzie usłyszałam, że sama ma dzwonić do blika wyjaśnić tę sprawę. Próbowałam to zrobić, lecz na stronie blika widnieje informacja, że osoba, która dokonywała zwrotu, musi sama skontaktować się ze swoim bankiem, a następnie bank w razie potrzeby będzie kontaktował się z blikiem. Sprawa stoi w tej chwili w martwym punkcie, ponieważ sklep adidas.pl nie chce przesłać mi potwierdzenia dokonania zwrotu, ani nie zamierza interweniować w swoim banku. Oczekuję od sklepu, aby zwrócił mi przetrzymywane pieniądze wraz z ustawowymi odsetkami.
2024-07-24 godz: 15:41Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości zwrotu zakupionego towaruSklep utrudnia zwrot towaru powołując się na regulamin, w którym towary przecenione nie podlegają zwrotowi. Nadmieniam , iż na stronie i w pierwszych punktach regulaminu podany jest bezpłatny zwrot towaru do 30 dni. Towar zakupiony był przeceniony nieznacznie , całe 14 zł. Trudno nazwać to przeceną. Nawet nie zwróciłam na to uwagi . Ponadto towar jest reklamowany jako coś co jest tworzone przez polskich projektantów. Dziwne tylko , że przychodzi z Chin , a jakość jest dramatyczna. Odpowiedzi sklepu w sprawie zwrotu są schematyczne. Korzystają z szablonu odpowiedzi. Dramat . Pierwszy raz nie sprawdziłam sklepu przed zakupem . Teraz żałuję .