Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-07-24 godz: 09:15Publiczna
Rozwiązana
Zamówienie nie zostało dostaczoneZamówienie zostało złożone w dniu 14 czerwca. Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Stone Skirts czas realizacji zamówienia na sukienkę Layla Morska Zieleń wynosił do 14 dni roboczych. W tym tygodniu mija 6 tygodni od złożenia zamówienia, a sukienka nadal nie została dostarczona, nie o trzymałam również powiadomienia o wysyłce. Kilkukrotnie wysyłałam do Państwa wiadomości mailowe, po których podawaliście Państwo kolejny termin wysyłki, jednak terminy te nie zostały przez Państwa dotrzymane. W załączeniu znajduje się kopia prowadzonej z Państwem korespondencji mailowej. W związku z powyższym odstępuję od umowy zakupu i żądam zwrotu zapłaconej kwoty oraz kosztów wysyłki, w łącznej kwocie 232,39 zł, w nieprzekraczalnym terminie 7 dni kalendarzowych. Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora]D.
2024-07-24 godz: 08:20Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlA.G.
Uwaga na oszustów!Zamówiłam donicę, zamówienie zostało anulowane, jednak o zwrot pieniędzy nie mogę się doprosić. Wielokrotnie zbywali mnie mailami, że przelew poszedł, jednak do dziś nie otrzymałam pieniędzy. Telefonów nie odbierają.
2024-07-23 godz: 17:35Publiczna
Rozwiązana
Oszuści, po 3 tygodniach NIE MAM PRODUKTU2 lipca 2024k opłaciłam plecak dla kota. Minęły DOKŁADNIE 3 TYGODNIE i odpowiadają jak robot, omijająco na każde moje pytanie i już podenerwowanie, nadal nie dostałam linka do przesyłki, nikt nie odbiera telefonu a w mailach to jakiś cyrk, robią ze mnie wariatkę - ŻADNYCH KONKRETÓW, TA SAMA GENERYCZNA ODPOWIEDŹ że przesyłka jest w drodze i że w następnym mailu otrzymam link a ja -- że już pisałam 5 razy że nie otrzymałam linka a oni już 3 razy to samo i milczenie. Już im pisałam tydzień temu że chcę zwrot pieniądzy i że ewidentnie że nie otrzymam paczki, a oni że nie, bo przesyłka niby w drodze. I cały czas takie gierki. Nawet ich ostrzegałam że jak nie podadzą linka do śledzenia, zgłoszę sprawę w necie. Chcę skończyć z tym wariactwem i gaslightingiem i zwrot mojej kasy, please :'(((
2024-07-23 godz: 16:52Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości zwrotu zakupionego towaru 30 czerwca 2024 roku zakupiłam sukienkę LINDA, rozmiar L za cenę 139 zł (po przecenie z 260 zł). Towar jest przedstawiony w opisie jako wysokiej jakości i przygotowywany pod złożone zamówienie. Towar otrzymałam. Już zdziwiłam się wielkością opakowania - było bardzo małe (nie wyglądało, że mieści zamówioną sukienkę). Z opakowania wyjęłam sztuczną, tandetną sukienkę. Sukienka źle na mnie leży i ogólnie jest koszmarna. W żaden sposób nie przystoi do tak wygórowanych cen zarówno przed jak i po promocji. W informacjach dotyczących zwrotów widnieje, że aby dokonać zwrotu zakupionego towaru, należy wypełnić i przesłać formularz zwrotu, który miał być dołączony do przesyłki. Niczego takiego tam nie było. Zwróciłam się więc mailowo do firmy, opisałam problem i poprosiłam o przesłanie rzeczonego formularza. W w odpowiedzi otrzymałam informację, że mogę w ramach jakby rekompensaty otrzymać voucher 20% na kolejne zakupy w tym sklepie. Gdy odpisałam, że poza pełnym zwrotem towaru i kosztów jakie poniosłam w wyniku jego zakupu otrzymałam informację, że sprzedający nie jest upoważniony do przeprowadzenia zwrotów w związku z tym, że zakupiony przeze mnie towar był na promocji (przecenie). Otrzymałam kolejną propozycję rekompensaty w postaci vouchera 50% na kolejne zakupy u nich. Po kategorycznej informacji ode mnie, że niczym takim nie jestem zainteresowana, że czuję się oszukana i będę szukała nadal rozwiązania tego problemu - zapadła cisza, czyli brak jakichkolwiek informacji od sprzedającego.
2024-07-23 godz: 14:52Publiczna
Zamknięta
Zgłoszenie reklamacyjne nr 7311649218Reklamuje towar po raz 3. Jest to Ekspres do kawy Philips EP4349/70. Poprzednie serwisy nie naprawiły ekspresu pomimo wymiany przepływomierza(2razy). Pierwszy serwis niby wymienił ale ekspres wrócił i nadal wyskakiwał Bład nr 5(nie pobierał wody). Drugi serwis naprawił ale ekspres dziwnie chodził i po tygodniu kolejny raz ten sam bład. Zażądałem wymiany towaru na nowy niestety sklep nie przyjął reklamacji i wysłałam mi mail o treści :Sz. P. Dotyczy sprawy: 7311649218 W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione. Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym niezgodności towaru z umową nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową. Po zakończeniu czynności reklamacyjnych towar zostanie wysłany na wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres korespondencyjny lub do sklepu fizycznego RTV EURO AGD, jeżeli tam został dostarczony w ramach reklamacji. Aktualny status zgłoszenia można sprawdzić na stronie internetowej www.euro.com.pl w zakładce „Reklamacje” lub dzwoniąc pod numer 855 855 855*. Informacja o zakończeniu postępowania reklamacyjnego zostanie wysłana również za pośrednictwem wiadomości SMS/e-mail, o ile numer telefonu lub adres e-mail został podany w tym celu w zgłoszeniu reklamacyjnym. * opłata według taryfy operatora Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora]Specjalista ds. Obsługi Klienta
2024-07-23 godz: 14:03Publiczna
Zamknięta
Zwrot towaru Towar okropna jakość ,tania chinszczyzna , sklep wprowadza w błąd pisząc ze mają swoich projektantów a produkty są wyłącznie polskie , w momencie kiedy wysłałam formularz zwrotu brak reakcji, brak adresu na który należy odesłać przesyłkę brak kontaktu , firma oszukuje klientów co niestety wychodzi dopiero po zakupie, nie ma nawet możliwości dochodzenia zwrotu wydanych pieniędzy , oczekuje podania adresu zwrotnego ale zlokalizowanego w Polsce i zwrotu gotówki
2024-07-23 godz: 12:55Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzyDzień dobry, firma nie zwróciła środków po anulowanie zamówienia w dniu 5.07.2024 otrzymalam maila że zlecają zwrot pieniędzy. Do dzisiaj nie otrzymalam zwrotu, mają 14 dni kalendarzowych na zwrot środkow 789,60 zł. Zamówienie złożyłam 29.05 i zrezygnowałam z niego ponieważ do dnia 5.07 go nie otrzymalam. Oczekuję zwrotu środków.
2024-07-23 godz: 11:22Publiczna
Zamknięta
zamówienieZamówienie zostało złożone 12.07.2024 niestety do tej pory nie dotarło mimo opłacenia Napisałam emeil z prośbą o wyjaśnieni niestety bez odpowiedzi. Oczekuję że w końcu przyślą zamówiony towar bo inaczej pewnie sprawę zgłoszę na policję i do urzędu skarbowego
2024-07-23 godz: 11:05Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków Zamówiłam komplet 31 maja, którego wysłanie trwało bardzo długo i dodatkowo opóźniało się. Zrezygnowałam z zamówienia ze względu na niedotrzymanie terminu wysyłki. Poprosiłam o zwrot środków 23 czerwca i do dnia dzisiejszego ich nie otrzymałam. Na obecny moment zostałam okradziona przez Panią [dane usunięte przez moderatora] i jej firmę.
2024-07-23 godz: 10:15Publiczna
Zamknięta
Nieprofesjonalna praktyka sprzedawcy - zwrotDokonalem zakupu marynarki meskiej w dniu 27.05.24. Po dramatycznie nieprofesjonalnej komunikacji (nigdy nie otrzymalem odpowiedzi co do materialu z jakiego jest produkt, otrzymalem odpowiedz ze moge zawsze dokonac zwrotu, po to tylko zeby w nastepnej wiadomosci zostac poinformowany ze zwrot mi nie przysluguje poniewaz towar jest przeceniony, wysylka towaru jest z Hongkongu a nie z Krakowa, godziny obslugi w Krakowie jakie podane sa na stronie internetowej sluza wprowadzeniu w blad klienta bo nie ma numeru telefonu a odpowiedz jest i tak nie wiadomo skad), odpowiedzi czasem w ogole nie dotyczą pytania. Praktycznie od poczatku do konca chodzi o odmowienie klientowi zwrotu, zatrzymanie pieniedzy oferujac znizki. Odmowilem przyjecia dostawy towaru od polskiego kuriera GLS. Oczekuję zwrotu wartości towaru.