- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Tonaris sp. z o.o.

Zakupiłam w sklepie internetowym rzecz - mate masującą za kwotę 449 zł + koszty wysyłki 19.99 zł. Skorzystałam z prawa odstąpienia od umowy kupna na odległość - pismo wysłałam w dniu 02.08.2024 r. drogą mailową. Odesłałam przedmiot na własny koszt. Przedmiot nie został odebrany przez firmę, wiec wrócił ponownie do mnie. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy w kwocie 468,99 zł, brak też jakiegokolwiek kontaktu ze strony firmy. Oczekuje zwrotu w/w kwoty oraz przesłanie etykiety która mogę nadać zwrot ponownie. (czytaj więcej)
Zgłosiłam odstąpienie od umowy oraz odesłałam towar w terminie, na wskazany przez firmę adres. Była to skrytka pocztowa, z której zwrot nie został odebrany. Przesyłka ponownie do mnie wróciła, z żądaniem zapłaty za zwrot.. Brak telefonu do kontaktu, na maile nikt nie odpowiada. Proszę o kontakt, odbiór towaru na własny koszt oraz zwrot poniesionych przez mnie kosztów (towaru, przesyłki oraz odesłania, ponieważ spółka nie odebrała towaru, nie z mojej winy)(czytaj więcej)