zwrócony towarPodstawa mojego żądania wynika ze zwrotu towaru na adres IMAN WP.IMAN-PL.COM.
SOKOŁOWSKA 10 BRAMA 17 05-090 PUCHAŁY
zwrot dotyczył : nr. zamówienia: 230387297 data zamówienia: 26.10.2024 , Data odbioru towaru 29.10.2024 , towar przesłany przez firmę IMAN UL Sokołowska 4 05-090 WYPĘDY Numer faktury/paragonu brak dowodu zakupu w przesyłce
nazwa towaru DWUSTRONNA MYJKA MAGNETYCZNA DO OKIEN EASY WINDOW
ilość 1
Cena brutto 125 zł
Przyczyna zwrotu - towar niezgodny z zamówieniem, cena niezgodna z zamówieniem ,brak dokumentu zakupu w przesyłce , brak dokumentu zakupu email.
Przesyłka zawierająca zwracany towar została dostarczona do firmy Iman Sokołowska 10 brama 17 05-090 Puchały w dniu 07.11.2024 r potwierdzenie doręczenia przesyłki wielokrotnie przesyłałam na adres imanmanagerpl@gmail.com.
Przesłałam ostateczne wezwanie do zapłaty i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy. kontakt tel. nie istnieje, email nie odpowiadają.
nie wystawiają paragonów.
Brak zwortu pieniedzyZamówienie złożone 23.08.2024, dostarczone prawdopodobnie 27.08.2024 bo wtedy to napisałam maila do obsługi klienta, że jeden z artykułów przesłali w innym rozmiarze niż zamawiałam. Obsługa klienta poinformowała mnie, że mam prawo do zwrotu towaru lub jego wymiany. Zdecydowałam się na zwrot, opłaciłam przesyłkę zwrotną (mimo iż błąd leżał po stronie firmy) i odesłałam towar w takim samym stanie w jakim do mnie przyszedł - zafoliowany z metkami. Dostałam potwierdzenie od przewoźnika 03.09.2024 że paczka dotarła do Fasardi, 11.09.2024 otrzymałam fakturę korygującą i od tego czasu czekam na zwrot środków. Gdy się o niego upomniałam drogą mailową dostałam AUTOMATYCZNĄ odpowiedź, że sklep ma problem z systemem płatności. Proszę o natychmiastowy zwrot środkow. Sprawę na platformie zakładam juz drugi raz...
zwrot srodkoww dniu 07.02.2025 wykupilam dostep do filmow na platformie zalukaj. okazalo sie ze nie ma tam mozliwosci obejrzenia czegokolwiek a strona daje tylko wglad na strony z ktorych mozna skorzystac, oczywiscie dalej z koniecznoscia rejestracji i oplaty. Firma zalukaj wprowadza w bład komunikatem iz po rejestracji mozna obejrzec wybrany film co nie nastapilo. Takie działanie wedlug mnie jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]gdyz klient nie ma swiadomosci ze po wykupieniu pakietu i tak nie moze nic obejrzec, co jest oczywistym ze firma powinna zwrocic mi srodki w wysokosci 49,99 zł
brak uznania należności za usługę13 października 2024 korzystałam z przejazdu tax bolt z miejsca zamieszkania kraków chałubińskiego na dworzec główny górną płytę, godz. 8.45 z przejazdem wszystko ok, zapłaciłam blikiem , mam potwierdzenie przelewu, ,ale bolt tego nie uznaje , cały czas pokazuje mi że mam ujemne saldo tj. 51,53 zł i ta kwota ma być doliczona do następnej usługi, mimo wielokrotnych zgłoszeń19.12, 23.12, 7.01, 9.01, 2.02, 3.02 zarówno przez aplikację gdzie odpowiadam na szereg [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] pytań jak i na adres mailoy gdzie znowu odsyłają mnie odsyłają do aplikacji dokładnie opisuję kurs 13.10 kraków chałubińskiego na dworzec gł kwota 51,53 zł i załączam potwierdzenie przelewu i nic się nie dzieje, , otrzymuję tylko nr zgłoszeń 491972075, 502196451, 516966602, 517082958, oczekuję tylko likwidacji ujemnego salda, żebym już nigdy nie miała z nimi do czynieni, dawno bym tą aplikację usunęła a tak to nie mam żadnej gwarancji czy za parę lat nie zaczną mnie ścigać za coś co dawno zapłaciłam, traktuje się mnie jak oszustkę jestem bezsilna w zderzeniu z tą dużą anonimową korporacją
Brak zwrotu pieniedzy po odeslaniu zamowieniaZwróciłam zamowienie 91884280 z dnia 04.01.2025 na kwotę 935,10 PLN w caości.
Odesłałam przesyłkę 15.01 przez Inpost nr 659700489551317010699309 – doręczona do sprzedawcy dnia 20.01.2025.
Do dzis nie otrzymalam zwrotu pieniedzy, na moim koncie sklepu brakl potwierdzenia zwrotu, a jedynie info o zgłoszeniu zwrotu. Wielokrotnie kontaktowalam sie z firma przez e-mail. W odpwoedzi otrzymuje: potrzebujemy wiecej czasu, bez okreslenia ile to ma byc czasu. Telefonow firmy nikt nie odbiera. Wyslalm maila z wezwaniem do zaplaty w którym wyznaczylam ostateczny termin zwrotu pieniedzy na dzien 6.02. Bezskutecznie: brak zwrotu pieniedzy. Oczekuje zwrotu pieniedzy za moje zamowienie
Brak zwrotu i kontaktu po anulowaniu zamówienia2 lutego złożyłem zamówienie na telewizor, ale anulowałem jednak zamówienie. Do tej pory nie wpłynął zwrot chodź został potwierdzony mailowo. Oczywiście mój numer telefonu został zablokowany chodź pierwszego dnia połączyłem się od razu. Jeśli nie otrzymam odpowiedzi kiedy dokładnie zostanie zlecony przelew ze zwrotem sprawa będzie miała finał na policji, nie pominę wystawić "pochlebne" opinie.
Dostarczony inny towar niż zamawianyZamówiłem tester diagnostyczny samochodów Launch X431 a dostałem wkrętarkę na USB.
Kontaktowałem się z firmą przez e-mail ale bez rezultatu.
NIEROZLICZONY ZWROT9 grudnia nadałam do sklepu BIG STAR zwrot za pośrednictwem DPD (nadana w automacie paczkowym). Nr przesyłki: 1006776823678U.
2 stycznia skontaktowałam się w tej sprawie ze sklepem (status mojej przesyłki się nie zmieniał) i sklep wysłał reklamację do firmy kurierskiej. Termin odpowiedzi na reklamację upłynął DPD 2-3 lutego (30 dni). Napisałam więc ponownie do sklepu w tej sprawie. Nie otrzymałam żadnej informacji poza tym, że nadal czekają na odp z DPD. A od kilku dni w ogóle nie odpisują na maile.
Wartość zwracanych ubrań to 465,47 zł
Jeżeli termin upłynął to chyba reklamacja jest z automatu uznana? Bardzo proszę o pomoc w powyższej sprawie.
Gwarancja za pośrednictwem media expertOd momentu zgłoszenie towaru na gwarancje minęło już 24 dni roboczych. U samego gwaranta 15 i nadal brak odpowiedzi ze strony sprzedawcy/gwaranta co dalej.
Ku przestrodze innych Przestrzegam wszystkich nie dajcie się nabrać. Zamówienia złożyłam 7 i 9 stycznia po 14 dniach skontaktowałam się z Panem kiedy otrzymam zamówienia, miały być pod koniec stycznia. Pod koniec stycznia zamówień również nie było, Pan powiedział że jest opóźnienie i że ostatecznie zamówienie będzie 3 lutego. Niestety zamówienie nie dotarło, z Panem nie było kontaktu telefonicznego odpisywał tylko na smsy. Nie był w stanie powiedzieć kiedy będzie zamówienie z dnia na dzień przekładał. Napisał, że jestem w gorącej wodzie kąpana i że może anulować zamówienie. Zrobił to samoczynnie. Do dnia dzisiejszego aż znalazłam post, że to [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Prosiłam o natychmiastowy zwrot pieniędzy na co Pan nie przystał. Zaczął wygrażać mi sądem. Sprawa trafia na policję. Ku przestrodze innych nie dajcie się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. To nie jest jedyna platforma na której piszą, że to [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Wystarczy wpisać Pana godność [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].