- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
LumiSilk Poland
W dniu 23.07 zamowilam depilator. Przyszedl po 23 dniach (mial przysc po 7-10dniach). Po odebraniu przesylki, napisalam do firmy, ze chce nierozpakowany depilator zwrócić - na stronie jest nastepujaca informacja: "Polityka zwrotów i refundacji: Czy obowiązuje polityka zwrotów? Tak, jesteśmy pewni, że pokochasz nasze produkty. Jeśli jednak nie okażą się one odpowiednie dla Ciebie, oferujemy 90-dniową politykę zwrotów. Zwracany produkt musi być w stanie nieużywanym, w opakowaniu i z taką samą kokardą, w jakiej został dostarczony. Jeśli produkt zostanie dostarczony bez pudełka i kokardy lub zostanie uznany za wadliwy przez zespół kontrolny z jakiegokolwiek powodu, zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wniosku o zwrot pieniędzy. Jeśli chcesz zwrócić produkt, możesz wysłać wiadomość e-mail do naszego zespołu na adres lumisilk.poland@gmail.com, podając swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia, a także powód, dla którego chcesz go zwrócić. Nasz zespół obsługi klienta zada kilka obowiązkowych pytań dotyczących zwrotu, aby zapobiec nadużyciom. Zwrot odbywa się na koszt klienta. Po otrzymaniu zwrotu nasz dział zwrotów sprawdzi warunki. Jeśli zwrot spełnia warunki, zostanie przetworzony w ciągu 7 dni." Niestety firma odpowiedziala, ze zwrot jest niemożliwy. Oczekuje 1) zaprzestania przez firme wprowadzania klientow blad odnosnie polityki zwrotów, 2) zwrotu pieniedzy i mozliwosci odeslania depilatora. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)