FASARDI Sp. z o.o - brak zwrotu pieniędzy Dnia 13 listopada 2024r. otrzymałam od firmy FASARDI SP. Z O.O. korektę faktury na kwotę 292,99 zł. Zgodnie z obowiązującymi przepisami sprzedawca ma obowiązek zwrócić środki w rozsądnym terminie, jednak do dnia dzisiejszego zwrot nie został zrealizowany.
Wielokrotnie kontaktowałam się z firmą drogą mailową, pytając o termin zwrotu. Za każdym razem otrzymywałam tę samą, ogólnikową odpowiedź, bez podania konkretnej daty realizacji płatności. Pomimo upływu 3 miesięcy od wystawienia faktury korygującej, firma nie dokonała zwrotu należnych mi środków. Zwracam się z prośbą o podjęcie działań w celu wyegzekwowania należnej mi kwoty.
Brak odpowiedzi na reklamacje Reklamacja zgłoszona 16.01.2025 do dnia dzisiejszego (19.02.2025) zero jakiegokolwiek kontaktu w sprawie.
Cała reklamacja:
Szanowni Państwo, Zwracam się z reklamacją dotyczącą mojej subskrypcji usługi Canal+ Super Sport. Mimo trzykrotnego wykupienia dostępu do tego pakietu, nie udało mi się skorzystać z żadnych transmisji sportowych na żywo, w tym z transmisji KSW, dla którego dokupiłam dostęp. Pomimo wielokrotnych prób i kontaktów z Państwa infolinią, problem nie został rozwiązany. Zgłaszałam problem wielokrotnie, jednak do tej pory nie uzyskałam żadnej skutecznej pomocy ani rozwiązania sprawy. Z uwagi na brak możliwości korzystania z wykupionej usługi, wnoszę o zwrot kosztów poniesionych za wykup dostępu do pakietu Canal+ Super Sport za okres, w którym usługa nie działała zgodnie z umową. Oraz naprawę. Proszę o niezwłoczne rozpatrzenie reklamacji i zwrot kosztów w pełnej wysokości na moje konto bankowe, które przesyłam poniżej
Brak zgody na anulowanie zamówienia Zamówienie złożone 29.01.2025.
Prośby o anulowanie i zwrot pieniędzy wysłane 07.02.2025, 12.02.2025 oraz 18.02.2025.
W mailu zostałam poinformowana o braku zamówionego towaru i zaproponowano inny (06.02.2025). Stąd prośba o anulowanie zamówienia.
Brak możliwości kontaktu telefonicznego ze sprzedawcą; tylko SMS.
Proszę aby sprzedawca zwrócił na konto środki za zakup.
Reklamacja Sklep odrzucił reklamację z niezrozumianego powodu
Brak zamówienia 12 lutego zamówiłam na stronie „szafa medyka” koszulkę. Niestety nadal nie otrzymałam zamówienia. Mimo silnych prób, nie udało mi się skontaktować z firmą.
Dane osobowe sprzedane do firm Podczas Przeglądu technicznego zostawiłem telefon celem przypominania o następnym terminie I okazuje się że od tego czasu są telefony o zawarcie polisy na moje auto Na pytanie od kogo mają moje dane pada że od Speedcar Ja nie zezwoliłem na takie formy działania Oczekuje od firmy wyjaśnienia dlaczego naruszają RODO
Brak zamówienia Brak kontaktu zamówione 11.02 do tej pory nie otrzymałam telefon nie odpowiada e-mail tak samo zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na ponad 70 zł!
Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamowienieZłożenie i opłacone zamówienie 18.01 na kwotę 4173. Podano termin realizacji 48h. W dniu 02.02 odstąpienie od umowy i próba o zwrot środków na druku sklepu. W odpowiedzi informacja o przelewie środków w ciągu 14 dni. Do dnia dzisiejszego brak zwrotu i brak kontaktu z firmą.
brak skutecznych działań działu reklamacjiw dniu 21.11.2024r. moja paczka zwracana do sklepu Milano Butik (Tomaszów Mazowiecki) zaginęła.
Pomimo dwóch składanych reklamacji InPost nie odpowiada na moje emaile .Chodzi o fakt niemożności udowodnienia jakiej wartości był towar w paczce , ponieważ paragon umieściłam w tejże przesyłce.Przesłane wiadomości ze sklepem zostały przesłane z Messengera i oświadczenie sklepu zostało przesłane i nic się nie dzieje w mojej sprawie.Wartość towaru przekraczał 1000zł.... oczekuje zwrotu wartośći całej paczki lub odnalezienia paczki.Przesłałąm też przelew jakiego dokonałam za paczkę w celu orientacyjnym.
Brak dostawy i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] co do jej terminu7 stycznia zamówiłam materac kieszeniowy memory 80x200. Za materac z dostawą zapłaciłam 709 zł. Informacja w potwierdzeniu wysyłki mówiła o 15 dniach roboczych. Materac nadal nie dotarł. Odbierają telefony i zapewniają, że na pewno wyślą. Mieli wysłać 3 tyg.temu, potem 2 tyg.temu, tydzień, temu a teraz w tym tygodniu. Po sprawdzeniu opinii widzę wiele podobnych historii. Nie wierzę im i czuję, że materaca nie otrzymam. Chcę zwrotu pieniędzy.