Reklamacja-wymiana towaru na nowy12.12.2024 Minęły 2 tygodnie od zgłoszenia reklamacji (28.11.2024) na towar (komputer) zakupiony 25.11 przez sklep internetowy.
Komputer nie działał prawidłowo od początku i stopniowo ujawniały się kolejne wady sprzętu.
Sprzedawca przekazał (po tygodniu) sprzęt do producenta , firmy HP i obecnie uporczywie utrzymuje ,ze nie może nic zrobić w kwestii reklamacji i jest ona w gestii producenta. Nie przyjmuje odpowiedzialności sprzedawcy. Poniżej szczegółowy opis sytuacji: Wiedziona dobrym doświadczeniem z innym urządzeniem serii spectre (jedna z moich córek używa go z satysfakcja od 2 lat);
25.11. 2024 zakupiłam za pośrednictwem strony euro.com.pl Spectre SN_5CD227269L (faktura w załączniku).
I tu zaczęły się nierozwiązane do dziś moje duże problemy, włącznie z ograniczeniem możliwości zarobkowych...
Była to niedziela więc, komputer dotarł do mnie za pośrednictwem kuriera, w godzinach wieczornych (już po g.19) we wtorek 26.11.2024
W środę 27.11.2024 komputer został włączony 1x.
Niestety po krótkiej chwili rozpoczęła się seria usterek.
Pierwszą z nich była kwestia rysika- niestety nie ładował się...
Aplikacja hp support nie chciała działać w związku z tym skontaktowałam się telefonicznie z działem technicznym HP.
W trakcie rozmowy b. miły Pan stwierdził że rysik bez problemu zostanie wymieniony, natomiast zmartwił się problem z korzystaniem z aplikacji support bo jego zdaniem świadczy to o większym problemie.
Przy kolejnym, wieczornym włączeniu pojawiła się następna wada - ekran zaczął migać poziomymi pasami....
Tak więc zapłaciłam za potrzebne do pracy urządzenie - i to wszystko co mogłam z nim zrobić...
Nie musze mówić o głębokości frustracji jaka mnie ogarnęła ponieważ z pewnością ja Państwo rozumiecie.
W kontakcie telefonicznym kolejnego ranka ktoś z Waszego wsparcia technicznego stwierdził, ze dla was stroną jest sklep i mam towar reklamować w sklepie.
28.11.2024 zaniosłam komputer do sklepu, złożyłam reklamację i jak wydaje mi się po minionych 2 tygodniach był to mój największy błąd.
Powinnam była oddać komputer który ewidentnie dotarł do mnie uszkodzony, i wtedy problem byłby Wasz, dużej korporacji dla której to urządzenie nie stanowi wielkiej wartości, zaś dla mnie jest dużym wydatkiem i prawdziwą inwestycją.
Sklep przesyłał urządzenie do Waszego serwisu tydzień; serwis HP otrzymał go 04.12.2024
Do wczoraj komputer nie miał założonego żadnego indeksu serwisowego , jest do odnalezienia tylko po numerze seryjnym...
Ponoć serwis HP czeka na część niezbędna do naprawy mojego komputera,....ale nie wiadomo kiedy się ona pojawi; może płynie z Chin...
Sklep nie chce ze mną rozmawiać na temat reklamacji bo towar jest w serwisie HP; serwis HP też nie chce ze mną rozmawiać bo czeka na przesyłkę i nic nie wie.
Zarówno sprzedawca jak i producent maja swoje procedury i moje pieniądze oraz uszkodzony sprzęt, a ja mam problem.
Niestety musiałam do 13.12.2024 oddać pożyczony komputer - zakładałam że 14 dni na gwarancję będzie czasem wystarczającym abym mogła rozpocząć pracę na "nowym" urządzeniu. Obecnie nie mam na czym pracować i zarabiać, bo kupiłam komputer HP w firmie rtveuroagd/euro-net... Kolejne wnioski o wymianę na nowy sprzęt i zadość uczynienie są zbywane sztampowymi odpowiedziami. np. "W odpowiedzi na wiadomość, uprzejmie wyjaśniamy, że w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji, Sprzedawca jest zobowiązany do przekazania produktu do punktu serwisowego, a następnie do jego zwrotu do sklepu lub do Klienta". Przed chwilą na moją kolejną prośbę: "Zgodnie z postanowieniami artykułu 5615 Kodeksu cywilnego, jeśli sprzedawca, który otrzymał żądanie wymiany, naprawy wady lub obniżenia ceny, nie ustosunkuje się do tego żądania w ciągu 14 dni, uznaje się je za uzasadnione.
W związku z powyższym proszę o natychmiastową dostawę nowego urządzenia, i jednocześnie przejęcie roszczeń od producenta uszkodzonego sprzętu na firmę RTV_EURO_AGD (Sprzedawcę).",
dostałam odpowiedź typu :
"Szanowny Kliencie,
W odpowiedzi na wiadomość, ponownie uprzejmie wyjaśniamy, że przedmiotowe zgłoszenie reklamacyjne zostało sporządzone z tytułu gwarancji.
Sprzedawca w takim przypadku nie jest zobowiązany do zajęcia stanowiska w terminie 14 dni. Nie przychylamy się do roszczenia wymiany towaru. Decyzja ma charakter ostateczny.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt.
Z poważaniem
[dane usunięte przez moderatora] Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zespół RTV EURO AGD
Masz pytania
Zadzwoń 855 855 855"
Mam czekać na rozpatrzenie reklamacji w zasadzie nie wiadomo do kiedy.... Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za sprzedany sprzęt.. Ja po prostu potrzebuję komputera- sprawnego, wymienionego na nowy egzemplarz (nie po generalnym "remoncie" bo jaki inny zabiera tyle czasu?)
Płatność i dostawa Zamówiłam na stronie pilkomania dla córki baze psi patrol zamówiłam w piątek na stronie było napisane że wysyłka w ciągu 24h . Wczoraj otrzymała wiadomość że wysyłka w drodze (zakup kosztował mnie 189.99) po przeczytaniu opini o tym sklepie boję się że wysyłka nie dojdzie do świat i boję się też że przyjdzie nie to co zamawiałam. Nie dostałam prawidłowego numeru paczki do śledzenia. Dzwonie na ich numery nie odpowiadają , pisałam nawet mail i też cisza . Nie wiem co mam robić i proszę o pomoc
Brak realizacji opłaconego zamówieniaZakupiłam i opłaciłam sweter męski szary w dniu 23 listopada 2024 r. Zapłaciłam Blikiem 129,95 zł i do chwili obecnej towaru nie otrzymałam. Brak kontaktu i zostałam zablokowana, nie mogę wysłać wiadomości.
Brak zwrotu środków za zwrócone towarZakupiłam w sklepie kurtkę za kwotę 339zł i postanowiłam ją zwrócić gdyż za kilka dni ta sama kurtka była w promocji za 186.50zl. Kupiłam kurtkę tańsza. Dokonałam zwrotu kurtki, zamówiłam kuriera i nadałam towar. Niestety nikt nie odebrał paczki i dostałam zwrot nadanej kurtki. Dodzwoniłam się do sklepu i ustaliliśmy że nie będę zwracać tej kurtki a sklep nie będzie przysyłał nowej, tylko dostanę zwrot środków za pierwszy zakup w kwocie 339zl. Niestety przez trzy tygodnie zero kontaktu ze strony sklepu. Proszę o pomoc
Brak dostawyZłożyłam zamówienie w tej firmie na swetr meski. Niestety po opłaceniu zakupu, oraz po odczekaniu odpowiedniego czasu nie otrzymałam mojego zakupu, a kontakt z firmą niemożliwy. Dostawy jak nie było tak nie ma. Ani żadnej informacji, pomimo prób mojego kontaktu na wiele sposobów.
DostawaZamówiłem produkt 5 grudnia do dnia dzisiejszego nie ma informacji o możliwości śledzeniu przesyłki. Dodatkowo firma wprowadza w błąd nie podając informacji o tym że przesyłka nie jest wysyłana z Polski. Przesyłki nie mogę anulować.
Brak pieniędzy za zwrotFirma twierdzi że zostały wysłane nie te produkty. Odmawia zwrotu pieniędzy i zwrotu wysłanych produktów. Sprawa została zgłoszona do miejskiego rzecznika konsumentów.
Bluzka męska roz.MWitam kupilam bluzke męska za 139 zł- 4 grudnia i do tej pory nic nie dostałam. Płaciłam blikiem. Na e-maila doatala tylko jedna wiadomość w języku angielskim i nic więcej.
Brak realizacji zamówieniaW marcu 2024r. dokonałam zakupu kawy w sklepie internetowym za ponad 260zł. Do dziś nie otrzymałam zamówionych produktów, firma niedługo później zniknęła, kontaktu nie było żadnego. Teraz widzę, że w sieci pojawiły się podobne oferty (kawa z krótką data przydatności do spożycia za pół ceny). Po tym, jak już dotarło do mnie, że zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], w sieci znalazłam znów podobne oferty, firma już inna, ale wszystko brzmiało podobnie. Tak jest i tym razem. Proszę, jeśli to możliwe, o sprawdzenie firmy/ogłoszeń z załączonego zdjęcia.
ZAMÓWIENIE #MP35813Elegancki płaszcz zimowy, zapłacony i nie dostarczony