- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

swiatpremixow.pl

Sklep miał trzytygodniowe opóźnienie w wysyłce zamówienia. Wielokrotnie próbowałam skontaktować się ze sklepem w celu anulowania zamówienia, zostałam zignorowana i zamówienie zostało w końcu do mnie wysłane. Odmówiłam odbioru zamówienia i wróciło ono do sprzedawcy dwa tygodnie temu. Próbowałam ponownie skontaktować się ze sklepem w celu potwierdzenia zwrotu środków - nie ma odpowiedzi.(czytaj więcej)
28/08 zlozylem zamowienie w sklepie, platnosc wyszla jednak nie otrzymalem potwierdzenia otrzymania zamowienia. Od 29/08 wyslalem juz 3 emaile z prosba o potwierdzenie i realizacje zamowienia badz zwrot pieniedzy, niestety brak jakiegokolwiek odzewu ze strony sklepu(czytaj więcej)
Zamówienie zostało złożone i opłacone 25.07.2025, dziś jest 04.08.2025 - brak kontaktu ze sprzedawcą, próbowałam maile i telefon. Rządam zwrotu płatności.(czytaj więcej)
Witam czekam od 19.09 na paczkę , dziś jest 08.10 i nadal jej nie otrzymałem, pisze cały czas e-maile dziwnie i nikt nie odbiera to naprawdę jest przesada żeby czekać tyle na paczkę , dzwonię pisze i ani nikt nie odbiera, ani nikt nie odpisuje .Prosił był aby firma albo wysłała dziś paczkę albo zwróciła pieniędze na moje konto ponieważ mam dość już czekania . Bardzo Proszę o pomoc bo naprawdę to jest przesada żeby tyle czekać . Pozdrawiam (czytaj więcej)
witam kupiłem paczkę 19 września. tego samego dnia wysłałem przelew i w moim banku tego samego dnia dostałem potwierdzenie że przelew już doszedł, dzisiaj jest 25 a nadal paczka do mnie nie przyszła a na stronie nie zmienił się jej status oczekiwania na przelew, pisałem wiele maili dzwoniłem ale nikt nie odbiera .Prosiłbym o pomoc .Oczekuje wobec firmy aby jak najszybciej wysłała mi paczkę lub zwróciła mi kasę na moje konto . Pozdrawiam (czytaj więcej)
witam kupiłem paczkę 19 września. tego samego dnia wysłałem przelew i w moim banku tego samego dnia dostałem potwierdzenie że przelew już doszedł, dzisiaj jest 25 a nadal paczka do mnie nie przyszła a na stronie nie zmienił się jej status oczekiwania na przelew, pisałem wiele maili dzwoniłem ale nikt nie odbiera .Prosiłbym o pomoc Pozdrawiam (czytaj więcej)
Zamówiłem ursę nano s a zamówienie dalej nie jest wysłane Opóźniają zamówienia nie tylko moje ale też innych klientów nie wiem czy moje zamówienie w ogóle będzie dostarczone oczekuje dostarczenia zamówienia a jeżeli nie to zwrotu pieniędzy (czytaj więcej)
Witam w dniu 13.06 złożyłam zamówienie na stronie „swiatpremixow.pl ” gdzie napisane było, ze czas jego realizacji to od 1 do 5 dni roboczych. Dzisiaj jest 25 czerwca a ja nie dostałam żadnych informacji dotyczących zamówienia. Status wyświetla się jako „w realizacji”. Nikt nie odpisuje na e-mail ani nie odbiera telefonu (od razu włącza się poczta głosowa). Zero kontaktu ze stroną i brak szacunku do klienta. Chciałabym wiedzieć dlaczego moje zamówienie jest opóźnione albo czy w ogóle zostanie zrealizowane. Oczekuję szybszego zrealizowania zamówienia albo zwrotu kosztów. Czekam na informacje zwrotne natomiast moja cierpliwość się kończy. (czytaj więcej)
11.04.2024 złożyłem oraz opłaciłem zamówienie którego nie otrzymałem. Próbowałem się kontaktować ze sklepem na wszelkie sposoby, nr telefonu nie odpowiada, wysyłałem również e-maile oraz SMSy bez odpowiedzi ze strony sklepu proszę o zwrot kosztów zamówienia które nie zostało do mnie dostarczone. (czytaj więcej)
W dniu 9 maja 2024 złożyłam zamówienie na kwotę 358.40 zł. Zamówienie od razu opłaciłam. Do dnia dzisiejszego przesyłka nie została wysłana. Nie mam żadnego kontaktu ze sklepem - telefon nie odpowiada, na liczne maile nie odpisują. Wysłałam też 27 maja formularz odstąpienia od umowy aby zwrócili mi środki, niestety bez rezultatu. Chciałabym zwrotu kwoty 358.40 zł za zamówienie. Proszę o pomoc. Pozdrawiam (czytaj więcej)