- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
norr.pl
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Sklep nie odpisuje na maila. Towar zakupiony 2.03.2024 nie dotarł. Otrzymałam tylko informację, że wyślą w przyszłym tygodniu. Teraz nie odpowiadają na maila. Nie mogę też anulować zamówienia. Chciałabym odzyskać pieniądze. Nie odpowiadają na telefony, maile. Bardzo proszę o pomoc, pozdrawiam [słowo usunięte przez moderatora] Poniżej mail od nich: 1) Dziękujemy za złożenie zamówienia Numer Twojego zamówienia: 11801 Całkowita wartość zakupów wraz z kosztami wysyłki: 1 417,68 zł W przypadku wybrania płatności zwykłym przelewem prosimy o dokonanie zapłaty na poniższe dane: MARGET sp. z o.o. ul. Micińskiego 8 30-426 Kraków MBANK 43 1140 2004 0000 3202 7934 0576 Przewidywany termin wysyłki: dni roboczych: 15 Adres wysyłki: [dane usunięte przez moderatora] Wybrana forma płatności: BLIK Wybrana forma dostawy: Kurier DPD - płatność przed dostawą Zamówione towary: NUMER PRODUKTU NAZWA PRODUKTU ILOŚĆ 8196 Fotel biurowy Dottore Black Kare Design 1 O zmianie statusu będziemy Cię również informować pocztą elektroniczną. Jeżeli masz konto w naszym sklepie stan realizacji zamówienia można sprawdzić w panelu klienta. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: [dane usunięte przez moderatora] lub e-mailowy biuro@norr.pl Dzień dobry Bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce zamówienia. Fotele po krótkiej nieobecności pojawiły się w poniedziałek w magazynie producenta. Zostały dołączone do naszej wczorajszej dostawy i dotrą do nas w połowie przyszłego tygodnia. Natychmiast po rozpakowaniu dostawy prześlemy do Pani przesyłkę. Bardzo przepraszamy za tą sytuację. --- Serdecznie pozdrawiamy i życzymy uśmiechniętego dnia :) Dział Obsługi Klienta Norr.pl tel. [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)
Od 1 stycznia 2025 oczekuję na zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie 10803 (złożone 24.11.2024, anulowane 1 stycznia 2025) w kwocie 848,31 pln. Brak kontaktu ze sprzedającym (nie odpowiada na maile oraz telefony). Oczekuję całkowitego zwrotu pieniędzy na konto bankowe.(czytaj więcej)
Zamówiłem stolik kawowy na stronie norr.pl. Firma na początku nie odpowiadała na zapytania o status zamówienia przez ponad miesiąc. Później po zrezygnowaniu przeze mnie z zmówienia, po około 20 minutach napisali, że nie będą mogli go zrealizować. Po trzech tygodniach środki nie zostały zwrócone. W internecie jest opisanych mnóstwo podobnych przypadków związanych z tą firmą. Niestety nikt się tym nie zajmuje, a jestem przekonany, że powinna się tym zająć jakaś instytucja centralna. Zgłosiłem już ich przypadek do UOKiK.(czytaj więcej)
W dniu 05.12.2024. złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Norr.pl.Przy jednym produkcie ( donica Jela, House Doctor) widniała informacja że czas oczekiwania na wysyłkę wynosi 15 dni roboczych. Po upływie 23 dni roboczych próbowałam skontaktować się ze sklepem. Podany nr telefonu to fikcja, bo nikt go nigdy nie odbiera. Otrzymałam odpowiedż na e-mail, że są opóznienia po stronie producenta , czy zgodzę się poczekać kolejny miesiąc. Zgodziłam się ale po upływie tego czasu nadal było brak przesyłki. Po moim kolejnym zapytaniu otrzymałam paczkę z częścią produktów bez uprzedzenia, że znowu nie dostanę brakującego produktu - donicy Jela House Doctor za 319 zł. Ponownie próbowałam się bezskutecznie dodzwonić do sklepu oraz wysłałam wiadomość. Znowu poinformowano mnie, że są opoznienia po stronie producenta i tym razem musiałabym czekać kolejne 1,5 miesiąca. Nie zgodziłam się i poprosiłam o zwrot pieniędzy oraz podałam nr konta. Od tego momentu zupełna cisza. Nikt nie odpisuje na wiadomości z zapytaniem o zwrot pieniędzy. Co więcej. Skontaktowałam się z innymi sklepami oferującymi tą donicę i dowiedziałam się, żę jest dostępna u producenta na bieżąco. Nie ma opóżnień. Wychodzi na to, że sklep Norr.pl [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Mój komentarz na instagramie został prawie natychmiast usunięty. Oczekuję zwrotu środków za towar którego nie otrzymałam . MARGET sp. z o.o. ul. Micińskiego 8 30-426 Kraków(czytaj więcej)
W dniu 03.11.2024r. kupiłam stolik kawowy Dacca 75x41 Bizzotto za 1512,15 zł. Towar miałam otrzymać 18.12.2024r. Termin został przesunięty, ale teraz firma nie odpowiada na moje maile i mimo anulownia zamówienia nie zwraca pieniędzy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. (czytaj więcej)
Dnia 26 czerwca 2024 r. kupiłam na stonie Norr.pl (firma Marget Sp. z o.o. NIP 679-319-14-16) lustro firmy Kare. W momencie składania zamówienia termin realizacji wynosił 15 dni , po opłaceniu zakupu (BLIK -1241,10 zł) otrzymałam maila ze zmienionym terminem realizacji na 59 dni roboczych, który nie został dotrzymany. Po upływie trzeciego już terminu wyznaczonego na 12 października zamówienie zostało anulowane, a sprzedawca do tej pory nie zwrócił mi pieniędzy. Na maile i telefony nikt nie odpowiada. Oczekuję natychmiastowego przelewu środków.(czytaj więcej)
27.08.2024 zakupiłem 4 krzesła Horizon Kare Design za kwotę 8 322,00 zł. Termin wysyłki 15 dni roboczych. Kiedy termin dostawy minął, próbowałem się skontaktować ze sklepem, ale nikt nie odbierał telefonu, ani nie odpowiadał na maile. 26.09 dostałem email, że dostawa będzie opóźniona i zostanie dostarczona 04.10. Ten termin również nie został dotrzymany. Nie udało mi się skontaktować ze sklepem. 05.12 dostałem kolejnego emaila z informacją, że kolejny termin dostawy to 07.04, oraz pytanie czy rezygnuję z zamówienia czy będę czekał. Zrezygnowałem z zamówienia, podając numer konta do zwrotu środków. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pieniędzy. Ze sklepem nie da się skontaktować. Oczekuję zwrotu środków.(czytaj więcej)
Dzień dobry . Zakupiłem w sklepie internetowym Norr.pl 26.02.2024 lustro za kwotę 1590 zl . Do dnia dzisiejszego tj.21.12.2024 towar nie został wysłany, na maile nikt nie odpowiada i na telefony również . Wielokrotnie dzwoniłem do firmy, pisałem maile , najpierw dostałem informacje ze są opóźnienia od dostawcy późnej kontakt całkowicie się urwał. Oczekuje od firmy zwroty wpłaconych pieniędzy.(czytaj więcej)
Po 6 tygodniach od złożenia zamówienia i braku jakiejkolwiek informacji od sprzedawcy, skontaktowałam się z firmą NORR.pl w sprawie realizacji zamówienia. Okazało się, że z przyczyn niezależnych od firmy nie mogło ono zostać dostarczone na czas. Zapytano mnie, czy mogę poczekać dodatkowe dwa tygodnie – zgodziłam się. Po upływie tego terminu zamówienie nadal nie dotarło. Tym razem poprosiłam o jego anulowanie oraz zwrot pieniędzy. Kontakt z firmą NORR.pl okazał się praktycznie niemożliwy. Około tydzień po wysłaniu pierwszej wiadomości otrzymałam potwierdzenie anulowania zamówienia. Mimo to, 15 dni po upływie wyznaczonego terminu firma NORR.pl wciąż nie dokonała zwrotu środków na moje konto ani nie skontaktowała się ze mną w tej sprawie. Oczekuję natychmiastowego zwrotu swoich pieniędzy. (czytaj więcej)
Zamówiłam donicę, zamówienie zostało anulowane, jednak o zwrot pieniędzy nie mogę się doprosić. Wielokrotnie zbywali mnie mailami, że przelew poszedł, jednak do dziś nie otrzymałam pieniędzy. Telefonów nie odbierają. (czytaj więcej)