- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
norr.pl
Dobra konsumpcyjne
Po 6 tygodniach od złożenia zamówienia i braku jakiejkolwiek informacji od sprzedawcy, skontaktowałam się z firmą NORR.pl w sprawie realizacji zamówienia. Okazało się, że z przyczyn niezależnych od firmy nie mogło ono zostać dostarczone na czas. Zapytano mnie, czy mogę poczekać dodatkowe dwa tygodnie – zgodziłam się. Po upływie tego terminu zamówienie nadal nie dotarło. Tym razem poprosiłam o jego anulowanie oraz zwrot pieniędzy. Kontakt z firmą NORR.pl okazał się praktycznie niemożliwy. Około tydzień po wysłaniu pierwszej wiadomości otrzymałam potwierdzenie anulowania zamówienia. Mimo to, 15 dni po upływie wyznaczonego terminu firma NORR.pl wciąż nie dokonała zwrotu środków na moje konto ani nie skontaktowała się ze mną w tej sprawie. Oczekuję natychmiastowego zwrotu swoich pieniędzy. (czytaj więcej)
Zamówiłam donicę, zamówienie zostało anulowane, jednak o zwrot pieniędzy nie mogę się doprosić. Wielokrotnie zbywali mnie mailami, że przelew poszedł, jednak do dziś nie otrzymałam pieniędzy. Telefonów nie odbierają. (czytaj więcej)