2025-02-11 godz: 13:23
Od
avatar-urlJ.B.
Publiczna
Otwarta

Brak produktu i zwrotu środków za niego

W dniu 05.12.2024. złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Norr.pl.Przy jednym produkcie ( donica Jela, House Doctor) widniała informacja że czas oczekiwania na wysyłkę wynosi 15 dni roboczych. Po upływie 23 dni roboczych próbowałam skontaktować się ze sklepem. Podany nr telefonu to fikcja, bo nikt go nigdy nie odbiera. Otrzymałam odpowiedż na e-mail, że są opóznienia po stronie producenta , czy zgodzę się poczekać kolejny miesiąc. Zgodziłam się ale po upływie tego czasu nadal było brak przesyłki. Po moim kolejnym zapytaniu otrzymałam paczkę z częścią produktów bez uprzedzenia, że znowu nie dostanę brakującego produktu - donicy Jela House Doctor za 319 zł. Ponownie próbowałam się bezskutecznie dodzwonić do sklepu oraz wysłałam wiadomość. Znowu poinformowano mnie, że są opoznienia po stronie producenta i tym razem musiałabym czekać kolejne 1,5 miesiąca. Nie zgodziłam się i poprosiłam o zwrot pieniędzy oraz podałam nr konta. Od tego momentu zupełna cisza. Nikt nie odpisuje na wiadomości z zapytaniem o zwrot pieniędzy. Co więcej. Skontaktowałam się z innymi sklepami oferującymi tą donicę i dowiedziałam się, żę jest dostępna u producenta na bieżąco. Nie ma opóżnień. Wychodzi na to, że sklep Norr.pl [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Mój komentarz na instagramie został prawie natychmiast usunięty. Oczekuję zwrotu środków za towar którego nie otrzymałam . MARGET sp. z o.o. ul. Micińskiego 8 30-426 Kraków


Wiadomości [1]

2025-02-25 godz: 18:55
Od
J.B.

14 lutego udało mi się skontaktować przez instagram ze sklepem ( tylko tam odpisują ) i otrzymałam zapewnienie o wykonanym przelewie. Kolejne zwodzenie klienta, bo do dzisiaj nic nie wpłynęło na konto. Sprawa została dzisiaj zgłoszona na policję w Krakowie oraz do wojewódzkiego inspektoratu inspekcji handlowej w Krakowie


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]