2025-01-21 godz: 07:05
Od
avatar-urlI.F.
Publiczna
Zamknięta

BRAK ZWROTU TOWARU I PIENIĘDZY

W dniu 03.11.2024r. kupiłam stolik kawowy Dacca 75x41 Bizzotto za 1512,15 zł. Towar miałam otrzymać 18.12.2024r. Termin został przesunięty, ale teraz firma nie odpowiada na moje maile i mimo anulownia zamówienia nie zwraca pieniędzy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.


Wiadomości [5]

2025-01-21 godz: 19:29
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2025-01-27 godz: 05:44
Od
I.F.

W dniu 03.11.2024r. kupiłam stolik kawowy Dacca 75x41 Bizzotto za 1512,15 zł. Towar miałam otrzymać 18.12.2024r. Termin został przesunięty, ale teraz firma nie odpowiada na moje maile i mimo anulownia zamówienia nie zwraca pieniędzy. Minął również termin kiedy firma zadeklarowała zwrócić pieniądze. Proszę o pilny zwrot pieniędzy.

2025-02-05 godz: 06:12
Od
I.F.

W dniu 30.01.2025r. otrzymałam maila o zwrocie pieniędzy na moje konto. Dzisiaj jest 05.02.2025r. i pieniędzy nie ma na koncie. Proszę przesłać potwierdzenie przelewu.

2025-02-06 godz: 11:40
Od
I.F.

Dowiedziałam się w firmie Blue Media (Autopay), że zwrot nie był zlecony. To wielkie OSZUSTWO.

2025-02-10 godz: 08:14
Od
I.F.

Sprawa została zgłoszona na policję w Krakowie, do WIIH w Krakowie, do UOKiK, do dostawcy mebli.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]