2024-07-24 godz: 08:20
Od
avatar-urlA.G.
Publiczna
Rozwiązana

Uwaga na oszustów!

Zamówiłam donicę, zamówienie zostało anulowane, jednak o zwrot pieniędzy nie mogę się doprosić. Wielokrotnie zbywali mnie mailami, że przelew poszedł, jednak do dziś nie otrzymałam pieniędzy. Telefonów nie odbierają.


Wiadomości [2]

2024-07-24 godz: 08:35
Od
norr.pl

Zwrot został zrealizowany. prosimy o uważne sprawdzenie rachunku bankowego.

2024-07-24 godz: 09:04
Od
A.G.

Zwrot został zrealizowany dopiero po informacji do sklepu, że sprawa zostanie zgłoszona na policję i po zgłoszeniu tej sprawy na konsumersi.pl. Proszę o uważne sprawdzenie czy robienie z klientów idiotów jest polityką Waszej firmy, bo mam wrażenie, że tak.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]