- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
norr.pl
Usługi inne
Zamówiłem stolik kawowy na stronie norr.pl. Firma na początku nie odpowiadała na zapytania o status zamówienia przez ponad miesiąc. Później po zrezygnowaniu przeze mnie z zmówienia, po około 20 minutach napisali, że nie będą mogli go zrealizować. Po trzech tygodniach środki nie zostały zwrócone. W internecie jest opisanych mnóstwo podobnych przypadków związanych z tą firmą. Niestety nikt się tym nie zajmuje, a jestem przekonany, że powinna się tym zająć jakaś instytucja centralna. Zgłosiłem już ich przypadek do UOKiK.(czytaj więcej)
W dniu 03.11.2024r. kupiłam stolik kawowy Dacca 75x41 Bizzotto za 1512,15 zł. Towar miałam otrzymać 18.12.2024r. Termin został przesunięty, ale teraz firma nie odpowiada na moje maile i mimo anulownia zamówienia nie zwraca pieniędzy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. (czytaj więcej)