Orange Polska S.A.

Usługi telekomunikacyjne

Orange Polska S.A.

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-10-21 godz: 12:34
Od
avatar-urlK.D.
Publiczna
Otwarta

Rekojma

Dzień dobry, mam problem w związku z uznaniem rękojmi. Mianowicie, posiadam telefon iPhone 13, który zakupiłam przy podpisywaniu umowy w Orange. Nie zostałam poinformowana przy zakupie, że telefon ma roczną gwarancję producenta, ale już pomijając ten fakt. W telefonie źle działa głośnik oraz telefon się nagrzewa. Zgłosiłam to u sprzedawcy (Orange), że takie wady występują, ale musiałam to zgłosić z tytułu rękojmi, ponieważ ta roczna gwarancja producenta już minęła. Dostałam dzisiaj odpowiedź od serwisu, o treści następującej: "Dzień dobry Serwis potwierdza występowanie opisanej usterki. Informujemy, że zgodnie z przepisami Kodeku Cywilnego, regulującymi zgłoszenia reklamacyjne z tytuły rękojmi, podmiotem właściwym do rozpatrywania tych reklamacji oraz podejmowania decyzji jest Sprzedawca. W dniu wydania towaru handlowego kupującemu zgłaszana wada oraz jej przyczyna nie istniały. W związku z tym zgodnie z art. 559 KC, nie ma podstaw do uznania reklamacji za uzasadnioną. Autoryzowaną formą naprawy jest płatna wymiana tylnego modułu z baterią oraz płytą główną w kwocie 2049zł.". Dlaczego firma Orange nie poczuwa się do poniesienia kosztów naprawy telefonu, jako sprzedawca? Czy mają takie prawo, a ja jestem z góry na przegranej pozycji? Skąd sprzedawca "Orange" może wiedzieć kiedy pojawiły się te wady produktu? Może były wcześniej, ale po prostu nie zgłosiłam ich szybciej. Bardzo proszę o pomoc. Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora]D.(czytaj więcej)

2024-08-08 godz: 04:44
Od
avatar-urlZ.G.
Publiczna
Zamknięta

Odmowa reklamacji z rękojmi

Dzień dobry zwracam się z ogromną prośbą Zakupiłem 28.01. 20024 r. telefon XIAOMI REDMI NOTE 13 6/128 GB na raty , po kilku miesiącach zaczął sam się wyłączać oraz problem z ładowaniem . Zawiozłem telefon do salonu 12.07.2024r. o nr 1007371792 i nie uznano gwarancji . Następnie wysłałem ponowna prośbę nadano jej nr Z9097997/OKI/M/R/M2 dnia 22 07 2024 r. .Nie mam telefonu ponieważ nadal jest w salonie a raty muszę spłacać nie noszę telefonu w kieszeni żeby się wygiął , nie upadł nie ma zarysowania podobno jest wygięty i uważam że został taki sprzedany bo nie zwracałem uwagi na ten fakt , Zresztą pan który przyjmował zwrot również nie zauważył , wobec tego został mi sprzedany telefon uszkodzony lub wadą producenta. Bardzo proszę o ponowne rozpatrzenie mojej reklamacji lub rękojmi bo jest to sprzedaż niezgodna towaru z umową mam wykupiony ochronę premium i nic . Z poważaniem (czytaj więcej)

2024-07-22 godz: 13:45
Od
avatar-urlZ.G.
Publiczna
Zamknięta

Odmowa reklamacji z rękojmi

Wysłałem prośbę o wymianę telefonu XIAOMI REDMI NOTE 13 z powodu iż żadną ładowarką nie mogłem go naładować . Oraz podczas użytkowania wyłączał się bez powodu . Telefon został zakupiony w marcu . To nie jest Mój pierwszy telefon że chcą mi wmówić że nie umiem podłączyć ładowarki do telefonu , o telefon dbałem nie wyjmowałem z etui . Telefon mi sprzedano z wada i żądam zwrotu kosztu lub wymiany na nowy . Obecnie musiałem kupić nowy bo zostałem bez telefonu , a orange chce ode mnie za koszt naprawy 389.23 gdyż uznano uszkodzenie mechaniczne . Jest to dla mnie skandal , kradzież w biały dzień . Mam nadzieję że ponownie rozpatrzą moją sprawę pozytywnie Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

2024-06-27 godz: 14:10
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Zamknięta

Abonament

Sprawa dotyczy abonamentu podpisałem umowę w listopadzie abonament miał być 330 ze wszystkimi opłatami a okazuje się że jest 470 zł od listopada złożyłem 10 reklamacji nie stety dalej jest problem teraz w czerwcu złożone następne dwie reklamacje .(czytaj więcej)

2024-02-27 godz: 11:35
Od
avatar-urlG.S.
Publiczna
Zamknięta

Sprawa zamówienia oferty

Witam! Zamówiłem we wtorek 20 lutego 2024 roku usługę Multiroom i obiecywane było że będzie w ciągu trzech dni kurier dostarczy umowę i dekoder dodatkowy ale się tak nie stało i walczę aż do dzisiejszego dnia To jest dla mnie bardzo chore że tak traktują klienta . Aż tyle czekać na załatwienie sprawy Ja nie raz mam doczynienia z firmą Orange bo zawsze są problemy z usługami tego operatora sieci Każdy konsultant mówi co innego i wprowadza w błąd A to mnie bardzo wkurza Proszę zająć się tą sprawą (czytaj więcej)

2024-02-14 godz: 12:38
Od
avatar-urlH.P.
Publiczna
Rozwiązana

Ubezpieczenie orange

Dzień dobry. Piszę z zapytaniem. Około 5 miesięcy temu zepsuł mi się telefon który był ubezpieczony, chciałam go wysłać do naprawy do serwisu Orange jednak serwis odmówił naprawy ponieważ w dniu wzięcia telefonu na raty okazało się, że został ubezpieczony telefon wart ok. 400zł. W salonie Orange w dniu zakupu doradca klienta dał jasno do zrozumienia, że od dnia zakupu to nowy telefon wart ok. 6000zł zostaje ubezpieczony jednak kiedy zostałam zmuszona oddać telefon do naprawy okazało się, że to stary telefon został ubezpieczony. W regulaminie Orange jest informacja, że zostaje ubezpieczony ten telefon w którym znajduje się karta i taki też przyszedł sms jednak jako osoba starsza nie odczytuje smsow codziennie bo ich zazwyczaj nie dostaję. Z drugiej strony zostałam w salonie pokierowana tak, że nie muszę nic robić bo nowy telefon jest już ubezpieczony. Orange odmawia pomocy lub zmienienia ubezpieczenia. Uważam, że jest to oszustwo ponieważ mój stary telefon jest wart ok 400 zł a ubezpieczenie wyniosło 900. Czy mam jakieś szanse na to aby Orange zmieniło to ubezpieczenie?(czytaj więcej)

2024-02-01 godz: 09:50
Od
avatar-urlE.B.
Publiczna
Rozwiązana

opłaty za usługi

W dniu dzisiejszym wysłałem do Was maila z adresu w którym opisałem szczegółowo problem z Orange.(czytaj więcej)

2024-01-29 godz: 10:40
Od
avatar-urlP.W.
Publiczna
Rozwiązana

Awaria rutera

22 grudnia przestal dzialac internet swiatlowodowy. Zglosilam usterke tego samego dnia, wizyta technika zostala zaplanowana na 27 grudnia. Technik stwoerdzil awarie rutera i zalecenie wymiany. 27 wieczorem wyminilam ruter. Brak dostepu do internetu trwal 5 dni i zostalam poinformowana ze zostanie to uwzgleniona na najblizszej fakturze. Zlozylam w tej sprawie reklamacje, ktora zostala odrzucona. Oczekuje ze brak dostepnosci do internetu zostanie uwazgleniony na faktirze.(czytaj więcej)