- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Orange Polska S.A.
Usługi telekomunikacyjne
Witam 10 lutego wysłałem telefon do naprawy do firmy bolltech z ubezpieczenia firmy Orange po miesiącu telefon nie został naprawiony chociaż w regulaminie piszę że jak nie naprawia do siedmiu dni to sprzęt zostanie wymieniony na nowy. Przy probach kontaktu dostawałem informacje o tym że firma Samsung nie dostarcza części zamiennych co było nie prawda bo w tym samym czasie znajoma wysłała taki sam telefon i go naprawili do tygodnia. Po miesiącu poprosiłem o zwrot sprzętu i już dwa tygodnie nie mogę odzyskać telefonu. Przez te dwa tygodnie jak sprawdzam status to jest w przygotowaniu. (czytaj więcej)
[dane usunięte przez moderatora] Umowa podpisana 08.08.2023 Szanowni Państwo, Zwracam się z prośbą o interwencję w sprawie bezpodstawnego naliczania opłat przez Orange Polska Podczas zakupu telefonu w salonie Katowicach aktywowano mi usługę Bekap Danych, o której nie zostałem poinformowany. Opłaty były pobierane przez ponad rok. Mimo złożenia reklamacji operator odrzucił moje zgłoszenie, nie przedstawiając dowodu mojej zgody na usługę. Uważam to za naruszenie praw konsumenta i wprowadzanie w błąd. Proszę o pomoc w uzyskaniu zwrotu niesłusznie naliczonych opłat oraz podjęcie działań wobec operatora. Jedynie wyłączyli mi tą usługę ale ciągle odrzucają reklamacje W załączniku przesyłam kopię umowy Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)
Od 24 stycznia 2024 r. do 31.03.2024 r. nie poprawiono instalacji, w wyniku czego prędkość usługi była zaniżona, a urządzenia zamontowane w szafie, a więc nieregulaminowo. Nie uznano mojej reklamacji, na co posłałem wyjaśnienie. Urządzenie odesłałem w marcu. Do tego czasu płaciłem wciąż czekając na poprawę instalacji. W grudniu 2024 r firma wreszcie kontaktowała się ze mną listownie na adres, pod którym od roku nie mieszkam. Do dnia dzisiejszego wciąż żąda zapłat za usługi, których nie otrzymuję. Poza licznymi „nagonkami” telefonicznymi trzecich firm windykacyjnych , zostałem wpisany do krajowego rejestru dłużników. Jestem szkalowany. To prawdziwy skandal. To mój 1szy wpis w portalu publicznym. Od jutra zacznę opowiadać moje doświadczenie z firmą Orang.pl na portalach społecznościowych oraz sądownie zażądam zadośćuczynienia za szkody moralne w wysokości 4200 zł., tj. podwójnej kwoty, jakiej niesłusznie domaga się firma.(czytaj więcej)
Dzień dobry, mam problem w związku z uznaniem rękojmi. Mianowicie, posiadam telefon iPhone 13, który zakupiłam przy podpisywaniu umowy w Orange. Nie zostałam poinformowana przy zakupie, że telefon ma roczną gwarancję producenta, ale już pomijając ten fakt. W telefonie źle działa głośnik oraz telefon się nagrzewa. Zgłosiłam to u sprzedawcy (Orange), że takie wady występują, ale musiałam to zgłosić z tytułu rękojmi, ponieważ ta roczna gwarancja producenta już minęła. Dostałam dzisiaj odpowiedź od serwisu, o treści następującej: "Dzień dobry Serwis potwierdza występowanie opisanej usterki. Informujemy, że zgodnie z przepisami Kodeku Cywilnego, regulującymi zgłoszenia reklamacyjne z tytuły rękojmi, podmiotem właściwym do rozpatrywania tych reklamacji oraz podejmowania decyzji jest Sprzedawca. W dniu wydania towaru handlowego kupującemu zgłaszana wada oraz jej przyczyna nie istniały. W związku z tym zgodnie z art. 559 KC, nie ma podstaw do uznania reklamacji za uzasadnioną. Autoryzowaną formą naprawy jest płatna wymiana tylnego modułu z baterią oraz płytą główną w kwocie 2049zł.". Dlaczego firma Orange nie poczuwa się do poniesienia kosztów naprawy telefonu, jako sprzedawca? Czy mają takie prawo, a ja jestem z góry na przegranej pozycji? Skąd sprzedawca "Orange" może wiedzieć kiedy pojawiły się te wady produktu? Może były wcześniej, ale po prostu nie zgłosiłam ich szybciej. Bardzo proszę o pomoc. Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora]D.(czytaj więcej)
Dzień dobry zwracam się z ogromną prośbą Zakupiłem 28.01. 20024 r. telefon XIAOMI REDMI NOTE 13 6/128 GB na raty , po kilku miesiącach zaczął sam się wyłączać oraz problem z ładowaniem . Zawiozłem telefon do salonu 12.07.2024r. o nr 1007371792 i nie uznano gwarancji . Następnie wysłałem ponowna prośbę nadano jej nr Z9097997/OKI/M/R/M2 dnia 22 07 2024 r. .Nie mam telefonu ponieważ nadal jest w salonie a raty muszę spłacać nie noszę telefonu w kieszeni żeby się wygiął , nie upadł nie ma zarysowania podobno jest wygięty i uważam że został taki sprzedany bo nie zwracałem uwagi na ten fakt , Zresztą pan który przyjmował zwrot również nie zauważył , wobec tego został mi sprzedany telefon uszkodzony lub wadą producenta. Bardzo proszę o ponowne rozpatrzenie mojej reklamacji lub rękojmi bo jest to sprzedaż niezgodna towaru z umową mam wykupiony ochronę premium i nic . Z poważaniem (czytaj więcej)
Wysłałem prośbę o wymianę telefonu XIAOMI REDMI NOTE 13 z powodu iż żadną ładowarką nie mogłem go naładować . Oraz podczas użytkowania wyłączał się bez powodu . Telefon został zakupiony w marcu . To nie jest Mój pierwszy telefon że chcą mi wmówić że nie umiem podłączyć ładowarki do telefonu , o telefon dbałem nie wyjmowałem z etui . Telefon mi sprzedano z wada i żądam zwrotu kosztu lub wymiany na nowy . Obecnie musiałem kupić nowy bo zostałem bez telefonu , a orange chce ode mnie za koszt naprawy 389.23 gdyż uznano uszkodzenie mechaniczne . Jest to dla mnie skandal , kradzież w biały dzień . Mam nadzieję że ponownie rozpatrzą moją sprawę pozytywnie Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Sprawa dotyczy abonamentu podpisałem umowę w listopadzie abonament miał być 330 ze wszystkimi opłatami a okazuje się że jest 470 zł od listopada złożyłem 10 reklamacji nie stety dalej jest problem teraz w czerwcu złożone następne dwie reklamacje .(czytaj więcej)
Witam! Zamówiłem we wtorek 20 lutego 2024 roku usługę Multiroom i obiecywane było że będzie w ciągu trzech dni kurier dostarczy umowę i dekoder dodatkowy ale się tak nie stało i walczę aż do dzisiejszego dnia To jest dla mnie bardzo chore że tak traktują klienta . Aż tyle czekać na załatwienie sprawy Ja nie raz mam doczynienia z firmą Orange bo zawsze są problemy z usługami tego operatora sieci Każdy konsultant mówi co innego i wprowadza w błąd A to mnie bardzo wkurza Proszę zająć się tą sprawą (czytaj więcej)
Dzień dobry. Piszę z zapytaniem. Około 5 miesięcy temu zepsuł mi się telefon który był ubezpieczony, chciałam go wysłać do naprawy do serwisu Orange jednak serwis odmówił naprawy ponieważ w dniu wzięcia telefonu na raty okazało się, że został ubezpieczony telefon wart ok. 400zł. W salonie Orange w dniu zakupu doradca klienta dał jasno do zrozumienia, że od dnia zakupu to nowy telefon wart ok. 6000zł zostaje ubezpieczony jednak kiedy zostałam zmuszona oddać telefon do naprawy okazało się, że to stary telefon został ubezpieczony. W regulaminie Orange jest informacja, że zostaje ubezpieczony ten telefon w którym znajduje się karta i taki też przyszedł sms jednak jako osoba starsza nie odczytuje smsow codziennie bo ich zazwyczaj nie dostaję. Z drugiej strony zostałam w salonie pokierowana tak, że nie muszę nic robić bo nowy telefon jest już ubezpieczony. Orange odmawia pomocy lub zmienienia ubezpieczenia. Uważam, że jest to oszustwo ponieważ mój stary telefon jest wart ok 400 zł a ubezpieczenie wyniosło 900. Czy mam jakieś szanse na to aby Orange zmieniło to ubezpieczenie?(czytaj więcej)
W dniu dzisiejszym wysłałem do Was maila z adresu w którym opisałem szczegółowo problem z Orange.(czytaj więcej)