- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień dobry zwracam się z ogromną prośbą Zakupiłem 28.01. 20024 r. telefon XIAOMI REDMI NOTE 13 6/128 GB na raty , po kilku miesiącach zaczął sam się wyłączać oraz problem z ładowaniem . Zawiozłem telefon do salonu 12.07.2024r. o nr 1007371792 i nie uznano gwarancji . Następnie wysłałem ponowna prośbę nadano jej nr Z9097997/OKI/M/R/M2 dnia 22 07 2024 r. .Nie mam telefonu ponieważ nadal jest w salonie a raty muszę spłacać nie noszę telefonu w kieszeni żeby się wygiął , nie upadł nie ma zarysowania podobno jest wygięty i uważam że został taki sprzedany bo nie zwracałem uwagi na ten fakt , Zresztą pan który przyjmował zwrot również nie zauważył , wobec tego został mi sprzedany telefon uszkodzony lub wadą producenta. Bardzo proszę o ponowne rozpatrzenie mojej reklamacji lub rękojmi bo jest to sprzedaż niezgodna towaru z umową mam wykupiony ochronę premium i nic . Z poważaniem