- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Od 24 stycznia 2024 r. do 31.03.2024 r. nie poprawiono instalacji, w wyniku czego prędkość usługi była zaniżona, a urządzenia zamontowane w szafie, a więc nieregulaminowo. Nie uznano mojej reklamacji, na co posłałem wyjaśnienie. Urządzenie odesłałem w marcu. Do tego czasu płaciłem wciąż czekając na poprawę instalacji. W grudniu 2024 r firma wreszcie kontaktowała się ze mną listownie na adres, pod którym od roku nie mieszkam. Do dnia dzisiejszego wciąż żąda zapłat za usługi, których nie otrzymuję. Poza licznymi „nagonkami” telefonicznymi trzecich firm windykacyjnych , zostałem wpisany do krajowego rejestru dłużników. Jestem szkalowany. To prawdziwy skandal. To mój 1szy wpis w portalu publicznym. Od jutra zacznę opowiadać moje doświadczenie z firmą Orang.pl na portalach społecznościowych oraz sądownie zażądam zadośćuczynienia za szkody moralne w wysokości 4200 zł., tj. podwójnej kwoty, jakiej niesłusznie domaga się firma.