2024-02-01 godz: 09:50
Od
avatar-urlE.B.
Publiczna
Rozwiązana

opłaty za usługi

W dniu dzisiejszym wysłałem do Was maila z adresu w którym opisałem szczegółowo problem z Orange.


Wiadomości [3]

2024-02-01 godz: 22:23
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-02-02 godz: 09:13
Od
Orange Polska S.A.

Witam, proszę o przesłanie korespondencji za pośrednictwem portalu konsumersi. pozdrawiam

2024-02-05 godz: 11:38
Od
E.B.

w dniu dzisiejszym tj. 05.02.2024 r. otrzymałem kolejnego emalia od Orange w którym Orange grozi, że w przypadku gdy nie wpłacę nie słusznie mi naliczonej mi usługi elektronicznej, odetnie mi dostęp do kontaktów telefonicznych i internetu. Jednocześnie informuje, że wskutek mojej reklamacji została ona uwzględniona. Proszę o możliwie szybką interwencję.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]