- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu dzisiejszym wysłałem do Was maila z adresu w którym opisałem szczegółowo problem z Orange.
Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.
Witam, proszę o przesłanie korespondencji za pośrednictwem portalu konsumersi. pozdrawiam
w dniu dzisiejszym tj. 05.02.2024 r. otrzymałem kolejnego emalia od Orange w którym Orange grozi, że w przypadku gdy nie wpłacę nie słusznie mi naliczonej mi usługi elektronicznej, odetnie mi dostęp do kontaktów telefonicznych i internetu. Jednocześnie informuje, że wskutek mojej reklamacji została ona uwzględniona. Proszę o możliwie szybką interwencję.