2024-02-14 godz: 12:38
Od
avatar-urlH.P.
Publiczna
Rozwiązana

Ubezpieczenie orange

Dzień dobry. Piszę z zapytaniem. Około 5 miesięcy temu zepsuł mi się telefon który był ubezpieczony, chciałam go wysłać do naprawy do serwisu Orange jednak serwis odmówił naprawy ponieważ w dniu wzięcia telefonu na raty okazało się, że został ubezpieczony telefon wart ok. 400zł. W salonie Orange w dniu zakupu doradca klienta dał jasno do zrozumienia, że od dnia zakupu to nowy telefon wart ok. 6000zł zostaje ubezpieczony jednak kiedy zostałam zmuszona oddać telefon do naprawy okazało się, że to stary telefon został ubezpieczony. W regulaminie Orange jest informacja, że zostaje ubezpieczony ten telefon w którym znajduje się karta i taki też przyszedł sms jednak jako osoba starsza nie odczytuje smsow codziennie bo ich zazwyczaj nie dostaję. Z drugiej strony zostałam w salonie pokierowana tak, że nie muszę nic robić bo nowy telefon jest już ubezpieczony. Orange odmawia pomocy lub zmienienia ubezpieczenia. Uważam, że jest to oszustwo ponieważ mój stary telefon jest wart ok 400 zł a ubezpieczenie wyniosło 900. Czy mam jakieś szanse na to aby Orange zmieniło to ubezpieczenie?


Wiadomości [1]

2024-02-14 godz: 19:40
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]