- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień dobry. Piszę z zapytaniem. Około 5 miesięcy temu zepsuł mi się telefon który był ubezpieczony, chciałam go wysłać do naprawy do serwisu Orange jednak serwis odmówił naprawy ponieważ w dniu wzięcia telefonu na raty okazało się, że został ubezpieczony telefon wart ok. 400zł. W salonie Orange w dniu zakupu doradca klienta dał jasno do zrozumienia, że od dnia zakupu to nowy telefon wart ok. 6000zł zostaje ubezpieczony jednak kiedy zostałam zmuszona oddać telefon do naprawy okazało się, że to stary telefon został ubezpieczony. W regulaminie Orange jest informacja, że zostaje ubezpieczony ten telefon w którym znajduje się karta i taki też przyszedł sms jednak jako osoba starsza nie odczytuje smsow codziennie bo ich zazwyczaj nie dostaję. Z drugiej strony zostałam w salonie pokierowana tak, że nie muszę nic robić bo nowy telefon jest już ubezpieczony. Orange odmawia pomocy lub zmienienia ubezpieczenia. Uważam, że jest to oszustwo ponieważ mój stary telefon jest wart ok 400 zł a ubezpieczenie wyniosło 900. Czy mam jakieś szanse na to aby Orange zmieniło to ubezpieczenie?