- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
E-ZONE.PL
Dziś rano zgłosiłam reklamację na przepływowy gazowy podgrzewacz wody. Zaznaczyłam opcję wymiany z uwagi na fakt że zostałam tylko o zimnej wodzie z 2 małych dzieci. Firma odpisała że musi obejrzeć sprzęt i umówi kuriera na jutro (godziny wieczorne) na odbiór zepsutego podgrzewacza. Wiadomo więc że przesyłka do firmy dotrze w najlepszym przypadku w środę a więc dopiero w czwartek ktoś może zobaczy na ten sprzęt. Tak więc jak w piątek ktoś podejmie decyzję czy łaskawie wymieni na nowy to może w przyszłym tygodniu otrzymam wymieniony piecyk. Z tego robi się ponad tydzień bez ciepłej wody bez której przy małych dzieciach naprawdę nie da się funkcjonować. Z poważaniem Karolina Drąg(czytaj więcej)