Brak zwrotu środków 28.11.24 r. sklep odebrał mój zwrot (oswiadczenie wraz z towarem). Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnego maila w tej sprawie oraz nie zwrócono mi środków. Jutro mijaja 3 tygodnie, w trakcie których zgodnie z informacją zawarta na stronie sklepu, zwrot powinien zostać rozpatrzony, a środki zwrócone. Chodzi o 567,47 zgodnie z fakturą 219/11/2024.
Brak dostawy zamówionego i opłaconego towaru1 grudnia zamówiłam Sweter męski kaszmirowy i opłaciłam BLIKiem 109,95, 2 grudnia dostałam informację, że towar został wysłany (chyba idzie przez Afrykę).
Na meila ponaglającego otrzymałam odpowiedź, że dostawa się opóźnia, ale na późniejsze meile już nikt nie odpowiadał. W chwili obecnej nawet nie mogę wejść go sklepu Mokosz - Piotrkowska. Jako numer śledzenia przesyłki też jest podane coś dziwnego, ponieważ dostaję informację, że jest to strona nibezpieczna. Napisałam rrównież meila z prośbą o zwrot pieniędzy, ale również nie dostałam odpowiedzi.
[dane usunięte przez moderatora]
Proszę o zwrot pieniędzy za zamówienie Dzień dobry, chce odzyskać pieniądze za numer zamówienia 18012. Dziś dokonałam zapłaty za zamówienie jednak po tym co przeczytałam w internecie bardzo długo czeka sie na wysyłkę, a kontakt ze sprzedawcą jest ograniczony, a zamówienia często w ogóle nie docierają. Nie odpowiada on na maile oraz telefon jest niedostępny. Chcę odzyskać pieniądze jak najszybciej to możliwe zanim produkt został w ogóle wysłany
Brak zwrotu pieniędzyOdesłałem część zamówienia w dniu 26.11.2024 r. Do tej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, pomimo wysyłanych przeze mnie ponagleń. Telefon milczy, mail obsługiwany jest przez bota. W związku z tym nie posiadam kontaktu z firmą
PILKOMANIAW dniu 12.12.2024 zamówiłem zestaw klocków nr zamówienia 16379 opłacając zamówienia w systemie Tpay:TR-3HVS-ETFTTAX/85193566153 potwierdzone zaksięgowaniem, sklep PILKOMANIA potwierdził nadanie przesyłki nr: 304678872465250 sprawdzając przesyłkę w firmie kurierskiej pojawia się komunikat o niezarejestrowaniu takiej paczki. Na obecną chwilę brak kontaktu ze sprzedającym, który nie odpisuje na maile, a podany numer telefonu do kontaktu nie istnieje.
Sprawa nr 3638 [tytuł zmieniony przez moderatora]zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]dostałam zupełnie inny rodzaj produktu, inny niz na zdjeciach
Brak dostarczenia zamówionego towaru.Witam, 28.11.24 złożyłem zamówienia na państwa stronie. Do tej pory tj. 18.12.24 go nie otrzymałem pomimo czekania deklarowanych 15 dni na dostawę. 17.12.24 napisałem do państwa maila: "Witam, dnia 28.11.24 zamówiłem u państwa klocki lego, nr zamówienia 13689. Minęło już ponad 15 dni, a przesyłki (nr 3045644964795250) nadal nie otrzymałem. Chciałbym się dowiedzieć co się dzieje z tą przesyłką." Wasza odp.: "najmocniej przepraszamy za nieudogodnienia, wyślemy przesyłkę ponownie kurierem firmy in-post i przesyłka dotrze na początku przyszłego tygodnia." Na to odpowiedziałem żeby nic nie wysyłać i zwrócić mi pieniądze (podałem nr konta). Od tamtej pory cisza. Oczekuje jak najszybszego zwrotu pieniędzy.
Odstąpienie od umowy Złożyłam zamówienie na klocki. Paczka rzekomo została nadana, niestety przewoźnik nie ma paczki p takim numerze. Firma nie odpowiada na maile, numer telefonu jest nieaktywny.
Oczekuje zwrotu poniesionych kosztów.
Zwrot pieniędzy Zamówiłam dwie sukienki jedną z nich odesłałam 5.11 i do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pieniędzy. Wysyłałam e-mail, dzwoniłam, brak kontaktu z ich strony.
Nie otrzymałam zamówienia Zamówiłam kartkę, którą jeszcze nie dotarła. Przeczytałam w internecie opinie na temat tej firmy i okazało się, że to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Chciałabym otrzymać zwrot gotówki.