Zwrotzakupiony towar w sklepie ozonne i zwrócony dzień po ( towar słabej jakości ) brak zwrotu pieniędzy ani towaru po upływie 14 dni , brak odpowiedzi na maile , brak możliwości kontaktu telefonicznego .
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]internetowe- niezrealizowane zamówienie W dniu 13.09.2024 zamówiłem projektor , który był reklamowany na tik toku przez firmę Vision-hub, który właścicielem jest:
[dane usunięte przez moderatora]
ul. Wrzosowa 12
36-060 Głogowa Małopolski
NIP 5170434421
Ten projektor był opłacony przez blik na sumę 151,98 zł. Do tej pory nie otrzymałem projektora. Po umieszczeniu opłaty dostałem informację że jest opłacony i zamówienie jest realizowane. Po miesiącu napisałem e-maila że nieotrzymałem projektora. W odpowiedzi dostałem że jest opóźnienie w zamówieniach bo jest dużo zamówień i czekać na dalszą wiadomość. Przez kolejne 2 miesiące cisza. Wczoraj napisalememaila znów że nieutrzymanemu projektora i zgłoszę sprawę na policję. To dostałem odpowiedź automatyczną że cena projektora wynosi 499 zł i to zapłaciłem 151zł jest przeplata tego projektora i mogę . Jak niechce zapłacić salszą sume to mogę napisać formularz zwrotu pieniędzy, ale zwrot kasy będzie realizowany będzie tylko po 2 tygodniach zapłaty. A po tym terminie niebedzie realizowany zwrot pieniedzy. A taka wiadomość dostałem po 3 miesiącach od zamówienie . Proszę zwrot pieniedzy
brak opłaconego zamówienia9 grudnia opłaciłem blikiem zamówienie, sweter, nie ma potwierdzenia ani numeru przesyłki
Problem ze zwrotem/brak kontaktu z firmą Buty USG kupione 7.11 przyszły 20.11 mimo iż zrezygnowałam z zakupu ( czekałam na zwrot pieniędzy w moim mniemaniu) buty przyszły za małe. Od 20.11 próbuje skontaktować się z firmą mailowo bo inny kontakt nie jest udostępniony- zero odzewu. Wysłałam buty na własny koszt inpostem z doręczeniem do siedzimy w Warszawie i przesyłka nie została odebrana. Absurdalna sytuacja bo czas leci a ja ja nie mam jak zrobić zwrotu. Czego oczekuje … chce zwrócić nie dobry na mnie towar, otrzymać zwrot pieniędzy .
Sprawa nr 3659 [tytuł zmieniony przez moderatora]Chce odzyskać pieniądze za numer zamówienia 16194. Dnia 14 grudnia 2024 dokonałem zapłaty za zamówienie, jednak po tym co przeczytałem na forach sprawia, że czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i niebezpiecznie. Sklep jednak nie odpowiada na maile a telefon jest niedostępny. Chcę odzyskać pieniądze jak najszybciej to możliwe. Sprzedawca twierdzi, że wysłał zamówienie, ale wskazany numer przesyłki nigdzie nie widnieje u kurierów. Jeśli nie dostanę informacji zwrotnej, zastosuję odpowiednie środki.
Dostawa Witam. Zamówiłam bazę Psi Patrol. W nocy (1:50) dziś dostałam sms, że przesyłka nadana. Ale niestety brak linku do śledzenia paczki. Zdziwiła mnie pora o której dostałam wiadomości, więc na internecie wyczytałam negatywne opinie. W międzyczasie zaczęłam szukać w firmach kurierskich przesyłki, bo w e-mailu został podany numer przesyłki. Niestety nie znalazłam nigdzie przesyłki o tym numerze. Próbowałam dzwonić, ale bezskutecznie. Żaden numer nie odpowiada. Zaniepokoiło mnie to. Napisałam sms i e-mail. Z racji, że nie wychowuję samotnie dzieci i to miał być prezent dla córki proszę o zwrot środków. Nie chcę ryzykować, że paczka nie dojdzie do świąt i moje dziecko zostanie bez prezentu.
Brak przesyłki Zrobiłam zamówienie w sklepie, które zostało wysłane do paczkomatu w innym mieście.
Zapłaciłam ale nie mogłam go odebrać.
Przesyłka trafiła do nadawcy.
Niestety nie mogę skontaktować się ze sklepem w tej sprawie.
W chwili obecnej nie mam zakupionych rzeczy ani zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu środow za zwrócony twoarWygenerowałem zwrot, odstąpiłam od umowy w dniu 24 listopada 2024 roku. Sklep otrzymał mój zwrot 27 listopada 2024 roku. Od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu za zakupiony towar, sklep nie wywiązał się z zwrotem pieniędzy w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki . Jest to nie zgodne z artykułem 32 ustawy o prawach konsumenta. Dodatkowo na dzień 18 grudnia 2024 nie otrzymałem żadnych środków. sklep nie odpisuje na emaile i nie odbiera telefonów.
Brak komunikacji brak zwrotu ze sklepuZakupiłem klocki lego w sklepie, po zakupie, ale przed wysłaniem okazało się, że nie są to klocki lego tylk
o podróbka, natychmiast zwróciłem się do sklepu z informacją, że odstępuję od zakupu i proszę o zwrot kwoty
Proszę anulować zamówienie i zwrócić kwotę transakcji:
Otrzymałem informacje:
Witamy,
Rozumiemy Państwa, prosimy o wypełnienie poniższej instrukcji i przekazanie jej na wskazany adres mailowy.
W celu uzyskania zwrotu środków prosimy o kontakt z działem realizującym zwrot pod mailem: reklamacjeecomm@gmail.com
W mailu prosimy podać następujące dane:
- numer konta:
- kwota:
- numer zamówienia:
- nazwę sklepu:
- powód:
ZWROT ZOSTANIE ZREALIZOWANY TAK SZYBKO JAK TO MOŻLIWE
Wysłałem maila o następującej treści na wskazany adres email:
Data transakcji: 2024-12-13 21:29:21
- numer konta: PLxxxxxxxxxxx
- kwota: 314,98
- numer zamówienia: 16657
- nazwę sklepu: pilkomania.pl
- powód: to nie jest oryginalne LEGO
Nie otrzymałem już żadnej odpowiedzi.
Anulowanie zamówienia i zwrot pieniedzyDzień dobry, chce odzyskać pieniądze za numer zamówienia 17334. W poniedziałek dokonałam zapłaty za zamówienie, jednak po tym co przeczytałam w internecie napisałam e-maila o rezygnację z zakupu. Sklep jednak nie odpowiada na maile a telefon jest niedostępny. Chcę odzyskać pieniądze jak najszybciej to możliwe zanim produkt zostanie w ogóle wysłany. Prosze o niepisanie, że produkt jest wysłany, ponieważ wciąż widnieje jako „w realizacji”. Wysłałam 3 emaile, więc mają Państwo wszystkie niezbędne informacje. Jeśli nie dostanę informacji zwrotnej, zastosuję odpowiednie środki.