Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-12-19 godz: 10:44Publiczna
Zamknięta
Rezygnacja z zakupu Dnia 14.12.2024 r. tj. sobota dokonałem zakupu klocków lego, w niedziele dostałem sms, że paczka została wysłana. Na stronie jest napisane, że paczka jest wysyłana w ciągu 24h, dopiero w regulaminie jest zapisane ile trwa dostawa co jest mylące, wiem, że prezent nie dotrze na święta, a z przeczytanych informacji będę musiał jeszcze zrobić jakieś dodatkowe opłaty za jak się okazuje podrobione rzeczy. Proszę o anulowanie transakcji oraz o zwrot pieniędzy.
2024-12-19 godz: 10:17Publiczna
Zamknięta
Zamówienie nr 103683W dniu 12.12.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym na stronie www.super-promo.pl na kwotę 159,98zł. Paczka miała zotać wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej. W dniu 14.12.2024 otrzymałam maila z informacją, że moja paczka została wysłana i przesłano mi link do śledzenia. Po wprowadzeniu numeru paczki na stronie Poczty Polskiej wyświetlił się komunikat, że podany numer nie istnieje. Chciałam zadzwonić na wskazany numer telefonu sprzedawcy, ale okazało się, że podany numer również nie istnieje. Dopiero wtedy zdałam sobie sprawę, że zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], a firma jest zarejestrowana w Londynie. Wtedy też zaczęłam szukać więcej informacji i znalazłam negatywne komentarze i ostrzeżenia. Powyższy sklep znajduje się także na czarnej liście na stronie cyberrescue.info. W dniu wczorajszym napisałam maila do sprzedawcy z zapytaniem o towar i otrzymałam informację, że towar jest wysyłany zza granicy z linkiem do śledzenia jakiejś przesyłki z Chin i podobno jak znajdzie się w Polsce, to będzie ją można śledzić na stronie dpd. Tylko że sprzedawca w informacjach o czasie i kosztach dostawy podawał dwie opcje przesyłki: Poczta Polska albo kurier Inpost. Ponadto nie było żadnej informacji, że towar jest wysyłany zza granicy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Opłaty dokonałam na stronie sprzedawcy przelewem blik.
2024-12-19 godz: 10:06Publiczna
Zamknięta
Anulowanie zamówieniaZamówienie złożone 12.12.2024. Dzień po zakupie otrzymałam informację o wysyłce towaru, jednak brak linku do sprawdzania przesyłki oraz planowanego terminu dostawy. Informacje na stronie wprowadzają w błąd, że dostawa będzie w 24 godziny. Brak odpowiedzi ze sklepu na wielokrotne pytania mailowe dotyczące zamówionego towaru oraz mailowe żądanie anulowania zamówienia. Proszę o pomoc w anulowaniu zamówienia i zwrot wpłaconej należności.
2024-12-19 godz: 09:35Publiczna
Zamknięta
Nr 16038Witam, co z moim zamowieniem nr 16038? Mam mailowe informacje ze niby jest wyslane, podczas gdy na stronie sklepu po zalogowaniu widze pod inna pozycja ze gotowe do wyslania.Czy paczka dotrze do świąt?
2024-12-19 godz: 09:15Publiczna
Zamknięta
Rezygnacja z zakupuDzień dobry. Chciałabym zrezygnować z zakupionego produktu. Na stronie nie ma żadnej informacji że na paczkę trzeba czekać ponad 10 dni. Miałbyś to prezent na święta. Próbowałam się skontaktować niestety bez skutecznie. Telefon nie odpowiada na e-mail nie dostałam odpowiedzi . Otrzymałam SMS ze paczka została wysłana niestety w żadnym systemie nie widnieje dany numer nadania . Proszę o zwrot pieniędzy.
2024-12-19 godz: 09:00Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymanie produktu 1. Złożyłam zamówienie na stronie internetowej www.sferakoszulek.pl na 2 koszulki na kwotę 115,95 zł dnia 29.11.2024. Za koszulki od razu zapłaciłam blikiem. Z adresu mejlowego Sferakoszulek.pl <shop@sklep5556810.homesklep.pl> otrzymałam informację: "Zamówienie nr 30898 otrzymało status: przyjęte do realizacji". Wysłałam zapytanie na email biuro@sferakoszulek.pl o status zamówienia 16.12.2024 ale nie dostałam żadnej odpowiedzi. Telefon podany na stronie jest nieaktywny. Proszę o niezwłoczna realizacje zamówienia lub zwrot kosztów 115,95 zł.
2024-12-19 godz: 08:54Publiczna
Zamknięta
Brak komunikacji brak zwrotu ze sklepuZrobiłam zamówienie numer 16463, 16.12.2024 o 10:12 i zapłaciłam za to. Póżniej dostałam maila, że przesyłka wysłana, ale wskazany numer przesyłki nigdzie nie widnieje u kurierów. Sklep nie odpowiada na maile a telefon jest niedostępny. Chcę odzyskać pieniądze jak najszybciej to możliwe. Kupowałam zabawkę dla dziecka. Proszę anulować zamówienie i zwrócić kwotę transakcji
2024-12-19 godz: 08:48Publiczna
Zamknięta
brak doręczenia w terminiePrzesyłka zamówiona w dniu 10.12.2024r do dnia dzisiejszego( 19.12.2024r) nadal brak doręczenia ani jakichkolwiek informacji ( link do śledzenia przesyłki ). Brak odebrania telefonu pomimo kilku prób z mojej strony. Chcę rozwiązania transakcji i zwrotu środków na konto.
2024-12-19 godz: 08:42Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.S.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony prawidłowo towarFirma Catalina nie zwróciła mi w ciągu 14 dni roboczych pieniążków za sukienkę.Nie można się dodzwonić i nie odpisują. W przypadku braku kontaktu ,zwracam się do Rzecznika Praw Konsumenta ,Urzędu Skarbowego .
2024-12-19 godz: 08:39Publiczna
Zamknięta
Problem ze zwrotem zamówienia Mimo kilkakrotnych prób kontaktu lekceważenie klienta.