Niezgodne z opisem dostawa bluzka jest syntetyk.Bluzka damska miała być 100% bawełna jest syntetyk krój nie uwzględnia że kobieta ma piersi.dostawa miała być do 3dni przyszło z Chin po 2 tygodniach.strony do kontaktu czy też zwrotu blokują się jako niebezpieczne. Wymiana na zgodną z opisem czyli bawełniana lub zwrot pieniędzy 119zl.minus rabat 11,90.
brak zwrotu środków Zamówienie w dniu 19.06.2024, zwrot otrzymanego zamówienia trzy dni później, do dnia dzisiejszego brak środków na koncie pomimo ostatecznego wezwania do zapłaty z dnia 31.07.2024.
Oczekuję zwrotu środków wg wysłanego ostatecznego wezwania do zapłaty.
[dane usunięte przez moderatora].
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru!!Zakupiłam kombinezon, który zupełnie nie spełnia moich oczekiwań. Odesłałam w ustawowym terminie 14 dni. Dokładnie po 10 dniach. Wcześniej poinformowałam, że dokonam zwrotu. Firma nie odpisala nic na tą informację. Dziś dostaje przesyłkę spowrotem, bez żadnych wyjaśnień. Dzwoniąc do firmy Pani informuje mnie, że mają swój regulamin i pieniędzy nie mają zamiaru mi zwracać. Ja natomiast nie mam zamiaru posiadać kombinezonu, który w moje ocenie nie jest wart tego co zapłaciłam. Oczekuje zwrotu środków.
Brak zwrotu gotówki za niezrealizowane zamówienieZamówienie złożone zostało 02.07.2024r i miało być szybko dostarczone -tak mnie poinformowano na infolini oczywiście do dostawy towaru nie doszło po kilku dniach znowu zadzwoniłam z pytaniem co się dzieje i tam powiedziano mi ,że towaru nie ma na stanie i czekają na dostawę dwa,trzy dni i będzie u mnie. 19.07.2024r Zadzwoniłam raz jeszcze i zrezygnowałam z zakupu i poprosiłam o zwrot pieniędzy tu zapytałam kiedy mogę się spodziewać zwrotu i nie ukrywałam ,że zależy mi na czasie ponieważ chcę zamówić w innej firmie ten sam towar a kwota nie jest mała bo 589,49 zł Pani powiedziała dwa, trzy dni i zwrot będzie u mnie. Czekałam 14dni w między czasie przypomniałam się firmie że czekam a w ostatni14dzień zadzwoniłam i poinformowałam ,że jeśli przelew do mnie nie dotrze to będę zmuszona zgłosić sprawe i będę żądała zwrócenia środków wraz z odsetkami za nie dotrzymanie terminów Pani z którą rozmawiałam zapewniała i uspokajała mnie,że napewno przelew wyjdzie do mnie tego dnia. Niestety do dziś nic nie przyszło. Irytuje mnie to podejście firmy do klienta zbywanie,oszukiwanie !!
Teraz w tej chwili nie mam ani towaru ani pieniędzy, których zapłaciłam.
Zwrot towaru To co otrzymałam zdecydowanie nie jest tym co widniało w ofercie. Materiał i jakość zamówionej koszuli to pożałowania godne substytuty tego co obiecywano. Wygląda paskudnie i chyba żadna kobieta nie założy tego koszmarnego paskudztwa. Słowem... Gatunek materiału to syntetyczny koszmar, to co miało być ręcznym wykonaniem to chińska bazarowa jakość. Termin dostawy to kolejna sprawa... zamówienie złożone było 17.07 a dostawa 03.08. A linki do firmy przestały działać:( chcę zwrócić towar i odzyskać pieniądze...119 pln
Reklamacja butówWitam kupiłem buty nike jordan, w dniu 04.10.2023 i w tym dniu zapłaciłem przelewem.Buty otrzymałem po około 24 dniach od chwili zapłaty. Buty się rozwarstwiły po 4miesiącach,myśle ze sa nieorginalne.Około miesiąc temu pisałem reklamacje w tej sprawie na SKLEP@STORAMORE.PL już3razy i brak kontaktu z ich strony i pytałem ich jak rozwiążemy tą reklamację.Po braku odpowiedzi do 14dnia odstąpiłem od umowy kupna i zarządałem zwroty pieniędzy Wysłałem im potwierdzenie płatności i zdjęcie butów na emaila.Nadal brak kontaktu
Fotel wiszący kosz kokon bujany huśtawka Bujak szaWitam .
Zamówiłam kokon , wpłaciłam pieniądze 559 zł, otrzymałam na e-mail potwierdzenie zamówienia 25.07.2024 i od tamtego momentu brak kontaktu ze sprzedającym, nie odpisuje na e-mail ani nie odbiera tel .
Chce otrzymać zwrot pieniędzy lub towar bo nie chce mieć już nic wspólnego z tym sklepem.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej sprawy i z całego serca proszę o pomoc .
Spodziewam się 2 dzieci , pieniądze są potrzebne a pani mnie oszukała.
W głowie się nie mieści
Rezygnacja z zakupuW dn. 19.07.2024. zakupiłam 2 produkty o łącznej wartości 258 zł. Zakupu dokonałam pod wpływem reklamy, która ukazała mi się w telefonie. Nazwa i adres butiku wskazywały na firmę z siedzibą w Londynie.
Po otrzymaniu zamówienia okazało się że wszystko jest marną podróbką produktów prezentowanych na zdjęciach a paczka przyszła z Chin.
Na etykiecie nie ma adresu nadawcy a w paczce nie było dokumentu sprzedaży ani formularza zwrotu.
Na wysłany mail z rezygnacją nie otrzymałam odpowiedzi, a strona butiku wykazuje błąd i grozi zainfekowaniem komputera. Od firmy oczekuję zwrotu pieniędzy.
brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar od Firmy Zamówiłam sukienke 3 czerwca , 6 czerwca nastąpił zwrot sukienki. Firma odebrała zwrot towaru pod nr R/Mod/2024/06/05/42513. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniedzy w kwocie 299 zł. Licze , że firma wywiąże się z umowy. Jeśli bedzie zwlekań nadal wejdziemy na drogę sądową
Słaba jakość internetu 4g lteSłaba jakość internetu 4g lte