- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Easy-Mar
Zakupiłem w firmie Easy-Mar wzmacniacz stereo. Ponieważ prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą wziąłem fakturę. Gdy otrzymałem towar, okazało się że nie działa - nie można było połaczyć się ze wzmacniaczem przez Bluetooth. Natychmiast (tego samego dnia w którym otrzymałem towar) napisałem do firmy Easy-Mar maila z prośbą o przyjęcie zwrotu towaru i zwrot poniesionych przeze mnie kosztów. Nie otrzymałem odpowiedzi. Wobec tego zadzwoniłem do firmy i ponowiłem prośbą przez telefon. Wówczas otrzymałem takiego maila: "Niestety z racji iż zakupiony towar został na cele firmowe i ma charakter zawodowy związany z prowadzoną przez Pana działalnością zwrot nie jest możliwy." Napisałem więc kolejnego maila do firmy Easy-Mar, takiej treści: "Według tego co sprawdziłem to są Państwo zobowiązani do przyjęcia zwrotu w terminie 14 dni od zakupu w momencie, gdy prowadzę działalność jednoosobową i przedstawię Państwu oświadczenie od odstąpieniu od umowy. Oto oświadczenie: Oświadczam, że z powodu wadliwego towaru zakupionego w firmie Easymar decyduję się zwrócić towar w terminie 1 dnia od jego otrzymania. Towar został kupiony na firmę ….. (podałem adres firmy, NIP, etc.) Numer zamówienia to…… Numer faktury VAT ……….. Proszę o przyjęcie zwrotu i przesłanie mi numeru zwrotu oraz wysłaniu kuriera lub podanie kodu do paczkomatu, abym mógł przesłać Państwu towar. " Na to dostałem taką odpowiedź: "Odnośnie zwrotu towaru już otrzymał Pan informację poniżej. Natomiast jeżeli chce Pan złożyć reklamację ponieważ towar jest w jakikolwiek sposób wadliwy to można skorzystać bezpośrednio z serwisu producenta." Chciałbym uzyskać przyjęcie zwrotu towaru od firmy Easy-Mar oraz zwrot pieniędzy. (czytaj więcej)