Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-05-06 godz: 13:40Publiczna
Rozwiązana
rezygnacja z zakupu i zwrot pieniedzy13 kwietnia zostało złożone zamówienie i odrazu opłacone firma nadal zwleka z wysyłką ciągle piszą że wysłali a towaru nadal nie ma. Walczę z nimi żeby zrobiło zwrot pieniędzy ponieważ nie chce już tego lasera bo musiałem kupić sobie w innej firmie
2025-05-06 godz: 11:27Publiczna
Rozwiązana
brak dostawy12 marca zamowiłam oraz OPŁACIŁAM przesyłkę. Do dnia dzisiejszego mimo wielu mailu, próby kontaktu telefonicznego nie otrzymałam informacji ani o przesyłce ani o zwrocie pieniędzy. Od jakiegoś czasu firma w ogóle nie odpowiada na maile.
2025-05-06 godz: 10:59Publiczna
Zamknięta
Brak dostawy zamówienia Zamówienie nje zostało wysłane
2025-05-06 godz: 08:45Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zamówienia w sklepie internetowymW dniu 05-04-2025 r w sklepie internetowym "Torebkolandia" dokonałam zakupu torby. Przelałam pieniądze na podany rachunek bankowy. Niestety do tej pory a już minął miesiąc, nie otrzymałam mojej przesyłki. Firma nie odpisuje na e-maile, a numer telefonu, który jest podany powtarza komunikat, że "abonent nie odbiera połączeń przychodzących". Strona nadal funkcjonuje, można dokonywać zakupów. Jest to jawne [słowo usunięte przez moderatora] ludzi, chciałabym odzyskać moje pieniądze.
2025-05-06 godz: 06:32Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlF.W.
Sprawa nr 5006Brak zamówionych przedmiotów. Zero kontaktu na maile nie odpisują telefonu nie odbierają towaru nie wysyłają. Zamówienie z dnia 28.04.2025r.
2025-05-06 godz: 05:20Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlW.K.
zakup w sklepie internetowym27 kwietnia 2025 r w sklepie internetowym pod nazwa farmarik.pl zakupiłem krajalnicę do pokrzyw. Sklep podał numer rachunku bankowego [dane usunięte przez moderatora] w ING BANK ŚLASKI W KATOWICACH. Zrobiłem przelew i cisza nikt nie odpisuje na wiadomości i nikt nie odbiera telefonów, oczywiście krajalnica nie została dostarczona w terminie 3 dni. Ale jeżeli chciałbym ponownie kupić taka krajalnice to nie ma problemu. Strona istnieje z pełnym asortymentem. Wystarczy wejsc na farmarik.pl i zamówić taka krajalnicę i przychodzi wiadomosc z numerem rachunku bankowego w ING BANKU ŚLASKIM .Jeżeli ta strona to ściema należy ja zablokować. Za jakiś czas sprawę zgłoszę na policję. Na razie wstrzymałem się
2025-05-05 godz: 21:48Publiczna
Zamknięta
Brak dostawy zamówionego towaruDokonałam zwrotu towaru w dniu 5.03.25r. Nie odzyskałam pieniędzy, w rozmowie telefonicznej i korespondencji mailowa z firmą zgodziłam się na wymianę towaru , Do tej pory bez towaru i bez kontaktu z firmą. Oczekuję wywiązania się firmy z realizacji zamówienia w trybie natychmiastowym.
2025-05-05 godz: 15:01Publiczna
Zamknięta
sprawa nr 5003Zamówienie 30.03. Na dzień następny dostałam maila, że wysyłka zostanie wykonana: 1 dzień roboczy. Po kilku dniach bez odezwu napisalam maila do sklepu o nr przesyłki, otrzymałam odpowiedź ale numer błędny…. Po czasie znowu napisałam o nr przesyłki, otrzymałam odpowiedź przesyłka nie istnieje. W końcu zaczęłam nalegać mailowo o zwrot środków, po miesiącu dostałam odpowiedź że nie wiedzą co się stało ale mogą wysłać jeszcze raz. Nie wyraziłam zgody. Za kurtkę dałam 109,99, zwrot 89,99. [słowo usunięte przez moderatora] mnie na 20zl
2025-05-05 godz: 14:49Publiczna
Zamknięta
Odmowa reklamacjiZabawka łuk z zabawkami zawieszka do łóżeczka wózka grzechotki zwierzątka zostały zakupione 4 grudnia 2024r. Dziecko od stycznia br. Bawilo sie bardzo chętnie praktycznie codziennie, bawiło się ciągając sznurkami ale od pewnego czasu odkryło że można ciągać pałąk i tak podczas zabawy szarpiąc ułamało plastik w miejscu zginania. Co mogło być niebezpieczne dla półrocznego dziecka. Sprzedawca odmówił naprawy wymiany lub zwrotu pieniędzy. Uchyla się od odpowiedzialności i odmówił reklamacji
2025-05-05 godz: 10:38Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu za odesłany towar20 marca 2025 roku zamówiłam marynarkę (dostarczona 29 marca), którą zwróciłam 1 kwietnia 2025 roku (paczka z towarem dotarła do sprzedawcy 2 kwietnia). Niestety pomimo wielu próśb smsowych i mailowych (niestety nie można się dodzwonić do firmy) i obietnic ze strony firmy, że zwrot zostanie zrobiony jutro, pojutrze, do piątku itp. pieniądze za zwrócony towar do dziś nie zostały zwrócone. Wysłałam tez mailowo wezwanie do zapłaty, ale nadal bez odzewu i bez zwrotu pieniędzy. Od 2 tygodni jestem zwodzona, że mają duże opoźnienia i za każdym razem piszę, że zwrot będzie dziś , najpóźniej jutro. Oczekuję zwrotu 194,10 zł za zamówienie.