Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-06 godz: 09:34Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za odesłane uszkodzone rzecz31.12.24 zamówiłam w Biedronce online pojemniki (zam.01485307) faktura wystawiona do tego numer EF00745512/1224, W przesyłce przyjechały do mnie częściowo połamane pojemniki, bo były źle zabezpieczone i uległy uszkodzeniu. Złożyłam reklamacje do nich mailowo i płynnie sie komunikowali, poprosili o ich odesłanie i podesłali wygenerowany list DHL numer listu 28632851106 do nadania paczki, którą wysłałam 14.01, paczkę odebrali 16.01 i na tym się komunikacja z ich strony skończyła. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócone uszkodzone pojemniki, na setki maili jakie do nich wysłałam nikt nie odpisuje, dzwonie do nich średnio 2 x w tygodniu to na infolinii konsultanci mówią, że nic nie mogą zrobić i przekazują temat wyżej i że ktoś się ze mną skontaktuje, a tu cały czas cisza. Za chwile minie 2 miesiące, a ja jestem bez pieniędzy :( Proszę mi pomóc w rozwiązaniu tej sprawy chciałabym odzyskać pieniądze jest to kwota 150,94 zł. Ważna sprawa to z tego zamówienia dokonałam też zwrotu niepotrzebnych pojemników które były nie uszkodzone to juz zwrot był na mój koszt i za to pieniądze mi zwrócili (132,95)., brak tylko zwrotu na kwotę 150,94.
2025-03-06 godz: 07:22Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlU.L.
zwrot pieniędzyDzień dobry W dniu 06.02.2025 r dokonałam zwrotu zamówienia nr: 131854 ( płaszcz damski – nie ten kolor i za duży) . Do dnia dzisiejszego tj. 06.03.2025 r nie otrzymałam zwrotu należności 439,00 zł Proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy na konto bankowe
2025-03-05 godz: 10:15Publiczna
Rozwiązana
Nieuczciwe wysłanie produktu, brak kontaktu ze zwr Szanowni Państwo, Zwracam się do Państwa z ogromnym rozczarowaniem i smutkiem, ponieważ mimo moich wielokrotnych prób kontaktu, nadal nie mogę rozwiązać sprawy dotyczącej zwrotu zamówienia. Zamówiłam na Państwa stronie internetowej zabawkę Kamper LOL – dużą, niebieską zabawkę, a otrzymałam zupełnie inny produkt: mały różowy samochód z drobnymi elementami. W związku z tym natychmiast skontaktowałam się z Państwem drogą mailową, prosząc o zwrot towaru oraz zwrot należności. Otrzymałam odpowiedź, w której wskazano mi adres do kontaktu z działem reklamacji. Dział reklamacji wskazał adres do wysyłki, jednakże podany adres jest niepełny, co uniemożliwia mi odesłanie produktu. Ponadto, pomimo wielokrotnych prób kontaktu, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na moje zapytania, które miały na celu uzyskanie pełnych informacji do zwrotu towaru. Zostałam również odesłana do działu reklamacji, z którym nie udało mi się nawiązać kontaktu, co jeszcze bardziej potęguje moje frustracje.
2025-03-05 godz: 09:52Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy i całkowity brak kontaktu 1- zakup kurtki 2- zwrot kurtki 3- brak zwrotu pieniędzy przez sklep 4- sklep nie odbiera telefonu i nie zwraca pieniędzy Próba kontaktu ze sklepem jest nie możliwa, telefon jest głuchy nie odpowiada, nie oddzwaniają, nie zwracają pieniędzy za zakupiony towar długo po terminie. Moje oczekiwania to zwrot za zakupiony i zwrócony przeze mnie towar.
2025-03-05 godz: 08:55Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.A.
nieuczciwa praktyka firmy HairtastiqueZamówiłam u sprzedawcy Hairtastique poprzez ich stronę internetową urządzenie do suszenia włosów i od razu je opłaciłam z góry. Po dwóch godzinach stwierdziłam, że był to zakup dokonany niesłusznie. Napisałam od razu do sprzedawcy z prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Na stronie jest informacja, że można tak zrobić jeśli szybko taka informacja trafi do nich. Przez cały dzień nikt meila nie odczytał, a następnego dnia odpisano mi, że jest już na tym ETAPIE za późno. Odpisałam, że to ich wina, a nie moja ale moje argumenty zignorowano. Promują się na stronie jako polska marka, a w rzeczywistości to chiński produkt, nie informują o tym klienta. Jeszcze przed dostawą informowałam, że zwrócę towar i od razu poprosiłam o adres do zwrotu, jednak bez odpowiedzi. Wczoraj przesyłka dotarła, nawet jej nie otwierałam. Dziś napisałam, że poproszę adres do zwrotu. Każą to odesłać do Chin na swój koszt. Tego na stronie przed zakupem nie podają, bo wiadomo, że przesyłką będzie droższa niż sam produkt. To jest jawne okłamywanie ludzi. Śmiem twierdzić, że jeśli tą przesyłkę odeślę, to i tak nie zwrócą mi pieniędzy, bo wymyślą kolejny pretekst. Nadmienię, iż nie otrzymałam żadnego dokumentu zakupu ( faktury ani paragonu).
2025-03-05 godz: 08:11Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków W dniu 15.01.2025 r. zakupiłam w firmie towar. Część rzeczy mi nie pasowała więc dokonałam zwrotu, który 21.01.2025 r. został dostarczony do siedziby firmy. 3.02.25 napisałam maila z prośbą o informację kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. Tego samego dnia automat odpowiedział (co miało miejsce poprzednim razem, bo to nie pierwsza taka sytuacja) "Z powodu problemów w naszych systemach związanych z działem księgowości występują opóźnienia w wypłatach zwrotów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem. Twoje e-maile będą przetwarzane w kolejności i skontaktujemy się z Tobą. Dziękujemy i pozdrawiamy". Kolejne maile nie przyniosły już żadnych efektów, bo nawet automat nie odpowiada. Tak samo jak przez Messenger czy telefon. Chciałabym odzyskać pieniądze w kwocie 91,80 zł. Nie są to może wielkie pieniądze, ale są pewne zasady.
2025-03-05 godz: 07:30Publiczna
Zamknięta
[Sprawa SP4486] allegro protectDzień dobry, Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu, ale w głownej mierze o nagłośnienie problemu. Mianowicie chodzi o sprawę jak allegro razem z firmą terg traktują swoich zwykłych klientów. Za pośrednictwem platformy zakupowej allegro w sklepie avans zakupiłem odkurzacz. Po niespełna roku użytkowania odkurzacz przestał działać. W listopadzie 2024 r. zgłoszona pierwsza reklamacja. Odkurzacz odesłany. Zgodnie z regulaminem allegro sprzedający ma termin 14 dni na rozpatrzenie. Przez 14 dni nic cisza. Zgłoszony wniosek allegro protect. Dopiero wtedy sklep reaguje i odsyła nowy odkurzacz. Wydaje się, że wszystko będzie ok. Ale po niespełna mc użytkowania ten sam bład awaria pompy wody. I tutaj zaczynają się schody. 07 lutego 2025 ponownie zgłoszona reklamacja. Ale tym razem Sklep avans nawet nie raczy odpisać na dyskusję. Dopiero po tygodniu przyjeżdża kurier po uszkodzony produkt. I po tym fakcie oczywiście cisza. Po złożeniu wniosku allegro protect trwa przepychanka. Nikt się nie wywiązuje z regulaminu. Każdy z pracowników allegro pisze coś innego. Firma avans nie reaguje na wezwania do wypłaty pieniędzy. Bezsensowna dyskusja trwa do dzisiaj. Wczoraj byłem obsługiwany przez trzech konsultatnów allegro. Każdy pisze coś innego. Nikt nie respektuje regulaminu którym tak się chwalą. Proszę o zajęcie się tą sprawą i pokazanie jak jest traktowany zwykły konsument w starciu z molochem. Poniżej przesyłam treść dyskusji. [dane usunięte przez moderatora] dyskusja z TERG S.A. nierozwiązana zakup z 21 lis 2023, 12:24 5 marca 2025 06:07 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 5 marca 2025 06:07 Teraz czekam na bajkę od budnika, że chińczyk właśnie rodukuje pomope wody do odkurzacza i może za rok on do mnie wróci. 5 marca 2025 06:06 Moja cierpliwość dawno się skończyła. Cała wasza pomoc w obsłudze jest śmieszna. Każdy pisze coś innego. Teraz mam czekać aż pan budnik obudzi się ze snu zimowego. Wiem jedno cała pomoc od allegro jak i allegro protect to jedna wielka ściema. On działa jak się kupi od drobnego sprzedającego a nie od molocha. Dobrze wiecie, że dawno poeniądze powinny być zwrócone, bo tak mówi regulamin ale gracie tak samo głupka jak avans. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 21:58 konrad2202, przykro mi że rozwiązanie sprawy ulega wydłużeniu. Uprzejmie proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, sprzedający ma czas udokumentowania rozwiązania zgłoszenia kupującego do dnia 05.03.2025r do godz. 17:33. Jeśli sprawa nie zostanie wyjaśniona do w/w daty w sposób wyczerpujący, wówczas wniosek Allegro Protect może zostać doliczony do rachunku sprzedającego avans__pl. 4 marca 2025 18:09 Rozczarowujące jest również allegro protect, widocznie nie warto kupować już na tym portalu, bo nie mam gwarancji szybkiego i sprawnego poczucia bezpieczeństwa transakcji 4 marca 2025 18:08 jestem zszokowany postawą firmy TERG S.A tj sklepu avans na allegro czy sieci Media Expert, dokonałem przez Avans allegro trochę zakupów i mam obawy, jeśli wystapią podobne problemy w przyszłości. Z taką postawą również nie dokonam zakupów np 4 marca 2025 18:06 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 18:06 Proszę czytać ze zrozumieniem. Nie zgłaszałem prośby o ponowne rozpatrzenie wniosku z allegro protect tylko natychmiastowego zwrotu środków z allegro protect. Sprzedający jak i allegro totalnie olewa sprawę. Tocząc bezsensowną dyskusję. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 17:33 Klient zgłosił prośbę o ponowne rozpatrzenie wniosku do Allegro Protect. Wzywam sprzedającego do udokumentowania rozwiązania zgłoszenia kupującego w ciągu 24 godzin. Jeśli sprawa nie zostanie wyjaśniona w sposób wyczerpujący, wówczas wniosek Allegro Protect może zostać doliczony do rachunku sprzedającego avans__pl [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 15:34 Obecnie Pana wniosek jest rozpatrywany. Proszę oczekiwać na decyzję. 4 marca 2025 14:55 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 14:55 Tak samo się wymigujecie od odpowiedzialności jak terg. 4 marca 2025 14:54 Zaraz mi pan napisze, że proszę czekać następnę 14 dni, bo przesłano stary wniosek. 4 marca 2025 14:53 Proszę sprawdzić jeszcze raz, bo to jest wniosek dot starej dyskusji. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 14:06 konrad2202 pierwotnie wniosek złożony został 19.12.2024 i rozpatrzony w dniu 20.12.2024. Dzisiaj przesłałem Pana wniosek do ponownego rozpatrzenia. Czas na ponowne rozpatrzenie to 7 dni. Proszę oczekiwać na decyzję. 4 marca 2025 13:48 Wasz termin 48 godz na rozpatrzenie wniosku chyba też minął? Czy się mylę? 4 marca 2025 13:48 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 13:42 konrad2202 przesłałem Pana wniosek Protect do ponownego rozpatrzenia. Proszę oczekiwać na decyzję z działu Protect. 4 marca 2025 13:16 sprawa została ponownie złoszona z prośbą o natychmiastową interwencję, wypłatę środków z allegro protect przez ogólno dostepny formularz allegro. Wszelkie informacje zawarte w tej dyskusji zostaną upublicznione w serwisach internetowych typu wykop.pl itp. 4 marca 2025 10:34 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 10:34 prosze mi podać datę kiedy składałem wniosek allegro protect, wypłatę proszę zrobić do 23:59 dnia dzisiejszego lub przesłanie potw oplaty. w przeciwnym razie zgłaszam na policję oszustwo internetowe. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 10:31 konrad2202, pragnę poinformować, że każdy wniosek Allegro Protect jest rozpatrywany indywidualnie. Sprzedawca powinien rozwiązać Pana sprawę w pierwszej kolejności. Proszę pamiętać natomiast, że nie zostawimy Pana bez pomocy. 4 marca 2025 10:26 Bo z tego co widzę to chroni ono molocha z którego macie zyski a nie zwykłego kupującego. Czyżbyn się mylił? Ponoć wypłacanie poeniądze w ciądu 48 godzin? Pan specjalista od siebdmiu boleści obsługi klienta daniel budnik nawet nie raczy odpisać na wezwania. 4 marca 2025 10:21 Chyba, że to allegro protect jest jedną wielką ściemą? 4 marca 2025 10:21 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 10:20 ale tak sie nie stało wiec prosze o allegro protect [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 10:20 konrad2202, sprzedawca powinien wydać decyzję reklamacyjną niezwłocznie. Jeżeli natomiast tak się nie stanie, skieruję Pana do Allegro Protect. 4 marca 2025 10:10 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 10:05 wiec prosze o wylate z allegro protect bo minal termin dla allegro [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 10:03 konrad2202, bardzo mi przykro, że Pana sprawa się przedłuża. Do poprzednich wiadomości wkradł się błąd, za który bardzo przepraszam. Widzę, że dokonał Pan zakupu niekonsumenckiego, zatem sprzedawca powinien wydać decyzję reklamacyjną niezwłocznie, nie w przeciągu 14 dni. avans__pl, sprawa kupującego nie potrzebnie się przedłuża. Jest to kolejna reklamacja, zatem są Państwo zobowiązani do spełnienia roszczeń klienta. 4 marca 2025 08:00 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 08:00 Proszę o kolejną interwencję allegro, ponieważ Avans_PL nie wywiązał się z ze zwrotu środków i przesłania potw. przelewu. Proszę o wyjaśnienie allegro dlaczego Avans_pl nadal oferuje sprzedaż na allegro i konto jest aktywne, skoro w sposób ewidentny i celowy olewa użytkowników allegro i łamie prawo. 3 marca 2025 15:56 Jeśli nie dokonano jeszcze zwrotu Proszę o zwrot środków na konto (to samo jak w zgłoszeniu): 97 2490 0005 0000 4000 1025 6239 oraz przesłanie potw. przelewu [dane usunięte przez moderatora] 1 marca 2025 15:23 konrad2202, przykro mi, że produkt okazał być się wadliwy ponownie. avans__pl, reklamacja została uznana z powodu braku wydania decyzji reklamacyjnej, w dniu 21 lutego. W związku z tym, że jest to druga reklamacja to mają Państwo obowiązek spełnić roszczenie kupującego. avans__pl, proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy
2025-03-05 godz: 07:09Publiczna
Zamknięta
[sprawa nr 4485] ze strony tergDzień dobry, Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu, ale w głownej mierze o nagłośnienie problemu. Mianowicie chodzi o sprawę jak allegro razem z firmą terg traktują swoich zwykłych klientów. Za pośrednictwem platformy zakupowej allegro w sklepie avans zakupiłem odkurzacz. Po niespełna roku użytkowania odkurzacz przestał działać. W listopadzie 2024 r. zgłoszona pierwsza reklamacja. Odkurzacz odesłany. Zgodnie z regulaminem allegro sprzedający ma termin 14 dni na rozpatrzenie. Przez 14 dni nic cisza. Zgłoszony wniosek allegro protect. Dopiero wtedy sklep reaguje i odsyła nowy odkurzacz. Wydaje się, że wszystko będzie ok. Ale po niespełna mc użytkowania ten sam bład awaria pompy wody. I tutaj zaczynają się schody. 07 lutego 2025 ponownie zgłoszona reklamacja. Ale tym razem Sklep avans nawet nie raczy odpisać na dyskusję. Dopiero po tygodniu przyjeżdża kurier po uszkodzony produkt. I po tym fakcie oczywiście cisza. Po złożeniu wniosku allegro protect trwa przepychanka. Nikt się nie wywiązuje z regulaminu. Każdy z pracowników allegro pisze coś innego. Firma avans nie reaguje na wezwania do wypłaty pieniędzy. Bezsensowna dyskusja trwa do dzisiaj. Wczoraj byłem obsługiwany przez trzech konsultatnów allegro. Każdy pisze coś innego. Nikt nie respektuje regulaminu którym tak się chwalą. Proszę o zajęcie się tą sprawą i pokazanie jak jest traktowany zwykły konsument w starciu z molochem. Poniżej przesyłam treść dyskusji. [dane usunięte przez moderatora] dyskusja z TERG S.A. nierozwiązana zakup z 21 lis 2023, 12:24 5 marca 2025 06:07 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 5 marca 2025 06:07 Teraz czekam na bajkę od budnika, że chińczyk właśnie rodukuje pomope wody do odkurzacza i może za rok on do mnie wróci. 5 marca 2025 06:06 Moja cierpliwość dawno się skończyła. Cała wasza pomoc w obsłudze jest śmieszna. Każdy pisze coś innego. Teraz mam czekać aż pan budnik obudzi się ze snu zimowego. Wiem jedno cała pomoc od allegro jak i allegro protect to jedna wielka ściema. On działa jak się kupi od drobnego sprzedającego a nie od molocha. Dobrze wiecie, że dawno poeniądze powinny być zwrócone, bo tak mówi regulamin ale gracie tak samo głupka jak avans. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 21:58 konrad2202, przykro mi że rozwiązanie sprawy ulega wydłużeniu. Uprzejmie proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, sprzedający ma czas udokumentowania rozwiązania zgłoszenia kupującego do dnia 05.03.2025r do godz. 17:33. Jeśli sprawa nie zostanie wyjaśniona do w/w daty w sposób wyczerpujący, wówczas wniosek Allegro Protect może zostać doliczony do rachunku sprzedającego avans__pl. 4 marca 2025 18:09 Rozczarowujące jest również allegro protect, widocznie nie warto kupować już na tym portalu, bo nie mam gwarancji szybkiego i sprawnego poczucia bezpieczeństwa transakcji 4 marca 2025 18:08 jestem zszokowany postawą firmy TERG S.A tj sklepu avans na allegro czy sieci Media Expert, dokonałem przez Avans allegro trochę zakupów i mam obawy, jeśli wystapią podobne problemy w przyszłości. Z taką postawą również nie dokonam zakupów np 4 marca 2025 18:06 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 18:06 Proszę czytać ze zrozumieniem. Nie zgłaszałem prośby o ponowne rozpatrzenie wniosku z allegro protect tylko natychmiastowego zwrotu środków z allegro protect. Sprzedający jak i allegro totalnie olewa sprawę. Tocząc bezsensowną dyskusję. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 17:33 Klient zgłosił prośbę o ponowne rozpatrzenie wniosku do Allegro Protect. Wzywam sprzedającego do udokumentowania rozwiązania zgłoszenia kupującego w ciągu 24 godzin. Jeśli sprawa nie zostanie wyjaśniona w sposób wyczerpujący, wówczas wniosek Allegro Protect może zostać doliczony do rachunku sprzedającego avans__pl [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 15:34 Obecnie Pana wniosek jest rozpatrywany. Proszę oczekiwać na decyzję. 4 marca 2025 14:55 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 14:55 Tak samo się wymigujecie od odpowiedzialności jak terg. 4 marca 2025 14:54 Zaraz mi pan napisze, że proszę czekać następnę 14 dni, bo przesłano stary wniosek. 4 marca 2025 14:53 Proszę sprawdzić jeszcze raz, bo to jest wniosek dot starej dyskusji. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 14:06 konrad2202 pierwotnie wniosek złożony został 19.12.2024 i rozpatrzony w dniu 20.12.2024. Dzisiaj przesłałem Pana wniosek do ponownego rozpatrzenia. Czas na ponowne rozpatrzenie to 7 dni. Proszę oczekiwać na decyzję. 4 marca 2025 13:48 Wasz termin 48 godz na rozpatrzenie wniosku chyba też minął? Czy się mylę? 4 marca 2025 13:48 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 13:42 konrad2202 przesłałem Pana wniosek Protect do ponownego rozpatrzenia. Proszę oczekiwać na decyzję z działu Protect. 4 marca 2025 13:16 sprawa została ponownie złoszona z prośbą o natychmiastową interwencję, wypłatę środków z allegro protect przez ogólno dostepny formularz allegro. Wszelkie informacje zawarte w tej dyskusji zostaną upublicznione w serwisach internetowych typu wykop.pl itp. 4 marca 2025 10:34 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 10:34 prosze mi podać datę kiedy składałem wniosek allegro protect, wypłatę proszę zrobić do 23:59 dnia dzisiejszego lub przesłanie potw oplaty. w przeciwnym razie zgłaszam na policję oszustwo internetowe. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 10:31 konrad2202, pragnę poinformować, że każdy wniosek Allegro Protect jest rozpatrywany indywidualnie. Sprzedawca powinien rozwiązać Pana sprawę w pierwszej kolejności. Proszę pamiętać natomiast, że nie zostawimy Pana bez pomocy. 4 marca 2025 10:26 Bo z tego co widzę to chroni ono molocha z którego macie zyski a nie zwykłego kupującego. Czyżbyn się mylił? Ponoć wypłacanie poeniądze w ciądu 48 godzin? Pan specjalista od siebdmiu boleści obsługi klienta daniel budnik nawet nie raczy odpisać na wezwania. 4 marca 2025 10:21 Chyba, że to allegro protect jest jedną wielką ściemą? 4 marca 2025 10:21 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 10:20 ale tak sie nie stało wiec prosze o allegro protect [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 10:20 konrad2202, sprzedawca powinien wydać decyzję reklamacyjną niezwłocznie. Jeżeli natomiast tak się nie stanie, skieruję Pana do Allegro Protect. 4 marca 2025 10:10 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 10:05 wiec prosze o wylate z allegro protect bo minal termin dla allegro [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 10:03 konrad2202, bardzo mi przykro, że Pana sprawa się przedłuża. Do poprzednich wiadomości wkradł się błąd, za który bardzo przepraszam. Widzę, że dokonał Pan zakupu niekonsumenckiego, zatem sprzedawca powinien wydać decyzję reklamacyjną niezwłocznie, nie w przeciągu 14 dni. avans__pl, sprawa kupującego nie potrzebnie się przedłuża. Jest to kolejna reklamacja, zatem są Państwo zobowiązani do spełnienia roszczeń klienta. 4 marca 2025 08:00 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 08:00 Proszę o kolejną interwencję allegro, ponieważ Avans_PL nie wywiązał się z ze zwrotu środków i przesłania potw. przelewu. Proszę o wyjaśnienie allegro dlaczego Avans_pl nadal oferuje sprzedaż na allegro i konto jest aktywne, skoro w sposób ewidentny i celowy olewa użytkowników allegro i łamie prawo. 3 marca 2025 15:56 Jeśli nie dokonano jeszcze zwrotu Proszę o zwrot środków na konto (to samo jak w zgłoszeniu): 97 2490 0005 0000 4000 1025 6239 oraz przesłanie potw. przelewu [dane usunięte przez moderatora] 1 marca 2025 15:23 konrad2202, przykro mi, że produkt okazał być się wadliwy ponownie. avans__pl, reklamacja została uznana z powodu braku wydania decyzji reklamacyjnej, w dniu 21 lutego. W związku z tym, że jest to druga reklamacja to mają Państwo obowiązek spełnić roszczenie kupującego. avans__pl, proszę o natychmiastowy zwrot pienięd
2025-03-05 godz: 02:19Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu za anulowane zamówienia Miesiąc temu dokonałam zamówień które anulowałam, kontakt z firmą przez SMS na komórkę odpisują że anulowane po czym dostaje maila ze Wysłano zamówienia. Trzeba się prosić o zwrot własnych pieniędzy. Witam , Kiedy nastąpi zwrot środków ? Wczoraj minęło 14 dni na zrealizowanie zwrotu. Zwrot za komplet La Milla 419 Zestaw La Coca 323 nie wysłane ( proszę nie wysyłać) Bluza La Basketa 180 ( proszę nie wysyłać) Minęło ponad 14 dni od daty złożenia zamówienia. [dane usunięte przez moderatora]
2025-03-04 godz: 10:05Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.Ł.
Brak zwrotu środkówOd 10.01.2025 oczekuje na zwrot środków za odesłane produkty. Kontakt ze sprzedawcą zerowy. Brak odpowiedzi na maile i wiadomości. Telefonów nie odbierają. Przysyłają produkty niezgodne z zamówieniem.