Bak zwrotu pieniędzy za odesłanie zamówienie. W dniu 12 lutego br. odesłałam zamówienie wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Przesyłka została odebrana 17 lutego br (mam potwierdzenie odbioru). Firma do tej pory nie zwróciła pieniędzy .
Brak zwrotu pieniedzy i trudny kontaktFirma nie zwraca pieniedzy po uplywie czasu od zwrotu produktu. Zwrot odebrany był 17.02 2025r.
Po wielokrotnej probie kontaktu telefonicznego (bez odbioru) i upominania się o pieniądze mailowo, firma zwodzi mnie, że pieniądze zostały wysłane i prosi o pilny kontakt, gdyby tak nie było. Jednak od kilku dni (po ponad miesiącu od odesłania odzieży) i codziennym mailowym upomnieniu pieniądze na konto nie dotarły. A drugi zwrot w tej samej firmie za inna paczkę dotal (rowniez po mailowym upominaniu i przekroczonej dacie zwrotu).
Nie wspominając o tym, że 14dni już dawno minęło, jestem zażenowana obsługą klienta [słowo usunięte przez moderatora]. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
Zwrot środków finansowychBrak zwrotu środków finansowych, brak zamówionego towaru, brak kontaktu, sprawa od 2023 r.
Proszę o zwrot kwoty za zamówiony towar, którego nie otrzymałam.
Problem z dostawą towaru W dniu 11.03.25 dokonałam zakupu w sklepie stacjonarnym pralki, która opłaciłam z wniesieniem do domu i zabraniem starego sprzętu. Towar miał być dostarczony w dniu 13.03.25r. Zaś po ustaleniach z kierowcami umówiliśmy się na godzinę 16.10 z uwagi na korki poprosiłam gdybym spóźniła się 2 min poczekali na co się zgodzili zaś przyjechali pod adres ponad pół godziny wcześniej i okazali swoje niezadowolenie z tego tytułu i jeśli nie będę 16.10 odjeżdżają. Poprosiłam o zrozumienie zaś usłyszałam że powinnam w domu warować 9-20 a ja że nie jestem psem bo tak zostałam potraktowana kierowcy od razu odmówili dostarczenia towaru i kazali zgłosić skargę do RTV EURO AGD po czym nie odbierali ode mnie telefonu. Nie podali danych osobowych abym mogła podać ich do zgłoszenia. Poza tym ich zachwianie budzi w mojej osobie lęk i boję się ich przyjąć w domu. Zgłosiłam sprawę dwukrotnie do infolinii RTV EURO AGD na co dział logistyki przyjął tylko wersję kierownicę ,że nie zastali mnie w domu o 16.00 zaś umowa była 16.10 a ja byłam fizycznie już 16.08
Czyli jeszcze przed umówionym czasie z kierowcami.
Chce zwrotu za zakupiony towar w sklepie stacjonarnym za nie dotrzymanie warunków umowy zakupu, a wina leży po stronie RTV EURO AGD. Problem został głoszony, że jeśli towar nie będzie w dniu wskazanym czyli 13.03.25 odstąpienie umowy będzie z ich winy. Dział logistyki jak i dział reklamacji nie poczynia się do weryfikacji obu stron jedynie kierowców. Towar zapłaciłam zaś go nie otrzymałam zgodnie z zawartą umową. Proszę o pomoc.
Brak zwrotu za odesłany towar pozyt. rozpatrzony24 lutego została odebrana przesyłka z odesłanym towarem. Sukienka okazała się za duża. Po tygodniu, zapytałam mailowo, jaki jest etap realizacji rozpatrzenia zamówienia, otrzymałam
Odpowiedz, że została ona rozpatrzona pozytywne. Po tygodniu po raz kolejny napisałam, kiedy mogę spodziewać się zwrotu, otrzymałam informację, że polecenie zwrotu zostało wydane . Dalej nic się nie działo, na kolejną wiadomość, uzyskałam odpowiedź, że zwrot będzie rozpatrzony w ciągu 2 dni, 2 dni minęły, a zwrotu brak. Termin dwutygodniowy na zwrot już minął, oczekuję jak
Naszybciej przesłanych pieniędzy za odesłany towar.
Reklamacja Kupiłem kebab i okazało się że
Dostałem biegunki
Wysłałem email firma nawet nie odpowiedziała
Brak zwrotu rekompensaty3 lutego złożyłam zamówienie 54A0-942C5_20231010100629 | Buty Dziecięce Śniegowce Ocieplane Ciepłe Rozmiar: 22 - 15 cm | 119,99 zł - 1 szt.
W meilu podano informację, że przesyłka będzie wysłana w 1 dzień roboczy. Oczywiście szła z Chin dużo dłużej. Kiedy otrzymałam okazało się, że to produkt którego nie zamawiałam buty w rozmiarze 24 a nie 22, które zamawiałam. Zgłosiłam potrzebę zwrotu towaru, otrzymałam informację o możliwym zwrocie połowy kwoty w ramach rekompensaty czyli kwoty 59.99 Do dziś nie otrzymałam płatności. Trwa to już miesiąc. Wymieniłam z firmą około 30 meili. Odsyłają tylko informację, że ,,ponaglają osoby realizujące przelew''. Kilkukrotnie pytali też o kwotę i numer konta. Jest to ewidentna gra na czas. Oczekuję zwrotu płatności lub odbioru produktu którego nie zamawiałam.
Brak zwrotu środków za zwrot zamówieniaDnia 17 lutego zamawiałam towar za 810 zł .Anulowałam zamówienie i towar został do Was zwrócony.Mam potwierdzenie z aplikacji DPD.Dnia 26 lutego dostałam maila z prośbą o podanie nr konta do przelewu zwrotnego.Niestety do dnia dzisiejszego pieniądze nie zostały zwrócone chociaż towar macie dawno u siebie .Pisałam maile,SMS oraz próbowałam się dodzwonić bez skutku Nie ma żadnego odezwu.Proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy.W przeciwnym razie sprawa trafi na policję.
Wyzwania do zapłaty Firma Euro-paka Zalega mi w płatności 3300 tys.zł.dotyczącego złecenia 586636 dnia 28.10.2024 termin platności upłynął dnia 02.12.2024 do chwili obecnej nie odnotowałam wpłaty na wskazane konto!!! Wyslane wezwanie do zaplaty za zwrotnym potwierdzeniem odbioru!! Zgłoszone na policję! Potrzebuje pomocy wyregulować moje problem z firmą!!
brak zwrotu pieniędzyOtrzymałam w dn. 30-10-2024 lokówkę-suszarkę esperanza.
Towar nie zgodny z zamówieniem, które zostało złożone przez internet w reklamie (Youtube).
Nie tak się umówiliśmy , miała być obrotowa, dwie końcówki.
Przez telefon [dane usunięte przez moderatora] namówiła mnie Pani na droższą i lepszą, tymczasem dostałam tanią za ok 40zł,
obracać sobie mogę tylko kablem, szczotka cienka a gdzie gruba do podnoszenia włosów.
To jakaś kpina za 159,99 zł. [słowa usunięte przez moderatora] pieniądze.
Nadmieniam, że nie otrzymałam żadnej faktury/paragonu.
Wysyłam towar na adres ten co jest na etykiecie Inpostu zgodnie z tym co mi Pani sugerowała przez telefon. Zwrotu towaru dokonałam 31.10.2024r
Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy a zapewniano mi że dokonują wpłaty. W załączeniu dokumenty (maile)