Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-05-19 godz: 09:26Publiczna
Zamknięta
ReklamacjaWalizka została kupiona przez internet dnia 14.04.2025. Przy pierwszym użyciu (23.04.2025), przy podniesieniu walizki za rączkę, pękł zasówak (podarł się). Walizka nie była przeciążona, były w niej tylko ubrania. nie ważyła więcej niż 15 kg. Reklamacja złożina w sklepie została odrzucona. Oczekuję wymiany na towar wolny od wad lub zwrot pieniędzy.
2025-05-19 godz: 07:34Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzy Kwota 499.98 Nr konta [dane usunięte przez moderatora] proszę o zwrot kosztów.
2025-05-19 godz: 07:20Publiczna
Zamknięta
Brak kontaktu po zakupionym towarzeW dniu 13.05 kupiłam fotelik samochodowy , brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedawcą! Dzwonie, piszę i nic. Przeczytałam że firma to [słowo usunięte przez moderatora] w związku z tym zrezygnowałam z zamówienia i proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy!
2025-05-19 godz: 04:23Publiczna
Zamknięta
Odrzucona reklamacja Szanowni Państwo, zwracam się z prośbą o pomoc w sporze konsumenckim z firmą JP INVEST dotyczącym reklamacji laptopa Lenovo zakupionego dnia 11.10.2024 r. W dniu 28.04.2025 złożyłem reklamację z tytułu rękojmi, gdyż laptop uległ awarii w trakcie standardowego użytkowania – podczas podłączenia kabla HDMI. Sprzęt przestał działać. Kabel HDMI jest sprawny i używany z innymi urządzeniami bez problemów. Sprzedawca odrzucił reklamację, twierdząc, że awaria nastąpiła z powodu czynnika zewnętrznego, jednak nie przedstawił żadnej rzetelnej ekspertyzy technicznej. Wysłałem odwołanie, ale otrzymałem ogólną odpowiedź, że decyzja jest ostateczna. Proszę o pomoc w dochodzeniu moich praw jako konsumenta, zgodnie z art. 556 i 556² Kodeksu cywilnego. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
2025-05-18 godz: 10:07Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.H.
Elyviane zwrot zakupionych produktówZamówiłam 3 produkty. Każdy dostałam oddzielną pocztą. Wszystkie są bardzo kiepskiej jakości, wyglądają jak najtańsza produkcja chińska. Na stronie sklepu nie ma formularza zwrotu. Poprosiłam o niego. Odpowiedzi wymijające, propozycja oddania mi 20% wartości. Produkty nie są nawet tego warte, choć kosztowały razem 518,33 zł. Za zwrot sklep liczy sobie po 90 zł od produktu i "grozi" zaginięciem. Dopiero po fakcie dodowiedziałam się, że sklep znajduje się nie w Ļolsce. w oststnim mailu proszę po raz 3 o przysłanie mi formularza zwrotnego i informuję, że sprawę przekażę do Urzędu ochrony Konsumentów. Oczekuję pełnego zwrotu towaru i otzrymania zwrotu zapłącoej kwoty.
2025-05-17 godz: 11:48Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlS.O.
Nieprawidłowy produktTowar inny niż zamówiony. Po zgloszonej reklamacji ugodniłam ze sprzedawca, ze odeślę koszulę po powrocie z urlopu, ponieważ zaraz po zakupie wyjechałam na prawie 3 tyg i fizycznie nie mialam, jak nadac paczki. Tymczasem podczas wyjazdu, sprzedawca zakończył moja reklamację z powodu nie odeslania przeze mnie koszuli w ciagu 2 tygodni!!!! Bylo to niezgodne z naszymi ustaleniami. Próby wyjaśnienia ze sprzedawcą, ze inne byly nasze ustalenia, niczego nie dały. Dysponuje wszelkimi screenami przebiegu tej sytuacji.
2025-05-17 godz: 11:38Publiczna
Zamknięta
Reklamacja spodniZamówiłam na allegro 2 pary tych samych spodni w dwóch rozmiarach. Po przymierzeniu zwróciłam mniejszy rozmiar. Jednakze podczas juz pierwszego noszenia kupionej większej pary, spodnie tak bardzo sie porozszerzaly, ze kompletnie straciły fason, a nawet orzetsaly byc mozliwe do niszenka, bo spadaly. Po zarwklamowaniu spodni i ich odeslaniu, sprzedawca stwierdził, ze owszem spodnie sie rozszerzyły, ale rozszerzenie sie jeansu jest w granicy normy. Obsługa i komunikacja pozostawiala przy tym wiele do zyczenia. Argument, ze odesłałam przecież mniejsza parę, nie trafiał do sprzedajacego, a przeciez odeslalabgm wieksze, gdyby na moment przymierzania byly za duze. No i zostałam ze spodniami spadającymi z pasa,ale "rozszerzonymi w granicach normy..." Spodnie kompletnie nie nadają sie do użytkowania przez mnie i straciły fason.
2025-05-17 godz: 05:17Publiczna
Zamknięta
Brak wypłady za fakturęZgłaszam brak wypłaty zwrotu kosztów za fakturę opłaconą przeze mnie za transport medyczny realizowany na terenie Francji, w związku z wypadkiem na stoku narciarskim. W wyniku zdarzenia doznałem złamania obojczyka i zostałem przetransportowany do najbliższej placówki medycznej. Koszt tego transportu wyniósł 913 euro. Do dnia dzisiejszego otrzymałem jedynie zwrot za wizytę lekarską oraz wystawioną receptę. Pragnę podkreślić, że firma działająca jako pośrednik, a nie ubezpieczyciel, do której kierowałem zgłoszenie wypadku z dnia 12 marca 2025 roku, do tej pory nie dokonała pełnego zwrotu poniesionych przeze mnie kosztów. Firma nie podlega pod KNF
2025-05-16 godz: 19:12Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarPo zwróceniu produktów do sklepu w lutym tego roku do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na łączną kwotę 574,99zl. Pisałam ze sklepem kilkukrotnie i zapewniali, że pieniądze zwrócą. Niestety nadal nic na konto nie wróciło. Oczekuję, że firma zwróci mi pieniądze za zwrócony towar.
2025-05-16 godz: 14:42Publiczna
Zamknięta
Spór z Fabryką Formy – opłaty za niewykorzystany kW październiku 2024 roku podpisałam umowę z Fabryką Formy w Gorzowie Wielkopolskim na karnet promocyjny. Korzystałam z klubu tylko przez dwa miesiące (listopad i grudzień). Od stycznia 2025 roku nie uczęszczałam już do klubu, ponieważ wyjechałam z Polski. Nie otrzymałam żadnych powiadomień o zaległościach ani o dalszym obowiązywaniu umowy. W maju 2025 roku otrzymałam wiadomość, że mam zapłacić ponad 500 zł za kilka miesięcy, mimo że nie korzystałam z usług. Złożyłam reklamację i zaproponowałam ugodowe rozwiązanie – zapłatę różnicy między stawką promocyjną a standardową tylko za dwa miesiące. Klub odrzucił moją prośbę, mimo braku wcześniejszej komunikacji z ich strony. Proszę o pomoc prawną i wskazówki, jak skutecznie dochodzić swoich praw.