Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-19 godz: 11:17Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środkówPomimo wielu maili oraz rozmowy telefonicznej wykonanych w ostatnich dwóch tygodniach, firma nie zamierza zwrócić pieniędzy za niedostarczony telewizor. Minęło ponad 14 dni. W piątek 21.03. miną 3 tygodnie od anulowania zamówienia (po przeciągającej się dostawie- tu też kłania się mała solidność firmy, codziennie obiecują że już jutro telewizor będzie dostarczony, po czym po 5 dniach dostaję informację od firmy kurierskiej że dopiero otrzymał przesyłkę, a dzień wcześniej "telewizor nie zmieścił się do auta kuriera").
2025-03-19 godz: 04:50Publiczna
Zamknięta
Zakończenie umowy bez mojego wypowiedzeniaW dniu 04.04.2024 roku, zakupiłam samochód, podczas którego sprzedający kazał mu podpisać oświadczenie iż z dniem 18.04 wypowiadam umowę ubezpieczenia. Od razu napisałam zapytanie do Warty, czy takie oświadczenie jest wiążące. W dniu 10.04 na mojego maila odnośnie tego oświadczenia które przekazałam sprzedającemu, dostałam informację między innymi że : "Wypowiedzenie polisy. Należy przesłać odręcznie podpisane wypowiedzenie z art. 31 Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych. Polisa jest zamykana z dniem złożenia wypowiedzenia, a ewentualna składka zostaje przeliczona solidarnie dla zbywcy i nabywcy za okres udzielonej ochrony." Na tym oświadczeniu nie było takiego artykułu, dodatkowo to NIE JA, złożyłam to oświadczenie do firmy, tylko poprzedni właściciel. W tym samym czasie kontaktowałam się również z biurem ubezpieczeń, gdzie zawsze ubezpieczalam samochody, również stwierdzili że to oświadczenie nic nie znaczy i nie ma podstaw do rozwiązania umowy, przepisali na mnie w systemie polisę, oraz oświadczyli że mogę jeździć na tym ubezpieczeniu do końca trwania umowy czyli do grudnia 2024. Niestety kilka dni po upływie tego terminu, na mObywatelu wyskoczył mi komunikat, że samochód nie jest ubezpieczony. Na co firma Warta, jak zdarta płyta, że wypowiedzenie jest odnotowane na polisie z dniem 18.04 i że wszystko jest w porządku. Mimo składania reklamacji, odwołań, nic nie robili sobie z moich wiadomości. Prosiłam o przesłanie dokumentów na podstawie których rozwiązali umowę, czekałam ponad 2 miesiące (i po ponad 2 miesiącach musiałam się im przypomnieć), żeby wreszcie przesłali to śmieszne oświadczenie które podpisałam. Niestety jakiś czas później odezwał się do mnie Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, nakladajac na mnie karę w wysokości 4200zl, za brak OC. Nie chcieli słuchać tłumaczeń, że to nie moja wina, że nie ja złożyłam wypowiedzenie, że również przez firmę Warta jak i firmę ubezpieczeniową byłam zapewniana, że to oświadczenie nic nie znaczy. Bo pisałam do firmy ubezpieczeniowej że chce ubezpieczyć samochód, ale stwierdzili że nie ma potrzeby bo to oświadczenie nic nie znaczy. Dodatkowo przecież to tylko nabywca ma możliwość wypowiedzenia umowy a to oświadczenie złożył poprzedni właściciel, nie ja. Za namową prawnika z darmowych porad prawnych, napisałam do Warty wezwanie do zapłaty i wyjaśnienia sprawy - zwrot kosztów kary z UFG oraz zwrot kosztów nowego ubezpieczenia OC. Niestety bez odpowiedzi
2025-03-18 godz: 17:53Publiczna
Zamknięta
Nie mam towaruCo prawda upłynęło dopiero 11 dni od zamówienia, jednak nie otrzymuje odpowiedzi na pytanie o wysyłkę. Kupując odczytałam, że sukienka jest na stanie ( ostatnie sztuki), jednak wysyłka może nastapić do 10 dni. Wysłałam juz 3 zapytania - brak odzewu.
2025-03-18 godz: 16:42Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlE.Z.
Nieoryginalny przedmiotSprzedający wysyła podróby butów nie informując o tym, [słowo usunięte przez moderatora] nie odpowiada na emaile… na stronie brak opcji anulacji zamówienia, gdy napisałam maila że chce anulować, odmówiono mi, aby dokonać zwortu każą pisać do nich maile na które nie odpowiadają… specjalnie nie podają adresu do zwrotu… chce zwrócić to badziewie i odzyskać pieniądze….
2025-03-18 godz: 15:57Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzySprzedawca nie chce zwrócić pieniędzy za zakupiony towar, który został zwrócony. Wysłano w tej sprawie maila oraz kilka razy zwrócono się telefonicznie z prośbą o zwrot środków, poinformowano, że zgłosili do księgowej, ale dalej środki nie zostały mi zwrócone.
2025-03-18 godz: 15:37Publiczna
Rozwiązana
brak zwrotu środków za zwrócony towardzień dobry, w styczniu zwróciłam towar (klocki ala lego kosztowały 300zl) niestety po kontakcie mailowym zero śladów pieniędzy, zarzekają się że zwrócą ale z tego co zdążyłam wyczytać to jakiś scam ta strona, bardzo chciałabym jakoś to rozwiązać bo firma ewidentnie [słowa usunięte przez moderatora].
2025-03-18 godz: 14:44Publiczna
Zamknięta
Brak realizacji zamówienia sklep J'adoreW dniu 3 marca złożyłam zamówienie w sklepie internetowym J'adore Fashion, zamówienie było na kwotę 1472zł. zostało opłacone poprzez PayPo. Na stronie jest informacja,że zamówienia są realizowane w ciągu 2-7 dni roboczych. Nie zostało to wysłane, pisałam do w/w sklepu , otrzymałam odpowiedź , że wysłali dnia 12.03.2025r, , co jest nieprawdą. Zamówienie już bym otrzymała, a na moją kolejną wiadomość o podanie numeru listu przewozowego nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Nie chcę już tego zamówienia, tylko zwrotu pieniędzy za to zamówienie.
2025-03-18 godz: 13:29Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.T.
Brak zwrotu pieniędzy Kiedy otrzymałam zamówienie, okazało się że sukienki nie pasują. Poprosiłam o adres do zwrotu paczki. Paczka została odesłana i doręczona przez kuriera na wskazany adres. Mimo wysyłanych emaili firma się nie odzywa, nie oddała moich pieniędzy, unika jakiegokolwiek kontaktu. Żądam zwrotu całych środków na numer konta który im wysłałam.
2025-03-18 godz: 11:47Publiczna
Zamknięta
Reklamacja z tytułu rękojmi9 lutego zgłosiłem reklamację bieżni eletrycznej marki ZIPRO którą zakupiłem od firmy CoopTech na marketplace Empik w lutym 2024 roku. Produkt po niecałym roku uległ uszkodzeniu. Sprzedający nie odbierał telefonów. Dopiero po negatywnej opinii w google otrzymałem telefon i zapewnienie, że odbiorą sprzęt ode mnie i zaproponują rozwiązanie jako sprzedawca. Miał przyjechać kurier po towar, po tygodniu poprosiłem o aktualizację - kurier miał być umówiony na kolejny tydzień. Minął już ponad miesiąc od mojego zgłoszenia. Obecnie nikt nie odbiera telefonu i nikt nie odpisuje na maile. Oczekuję wymia, naprawy lub zwrotu środków.
2025-03-18 godz: 11:22Publiczna
Zamknięta
Nie uznano mojej reklamacji Dzień Dobry Moja reklamacja pękniętej podeszwy zakupionych butów "Skórzane półbuty trapery na grubej podeszwie Mateus jasny brąz" w 08.2024 r. została odrzucona ze względu na złe użytkowanie. Obuwie było użytkowane od sierpnia 2024 do lutego 2025 kiedy to zauważyłem pękniecie podeszwy (jak na zdjęciach w załączeniu) a następnie złożyłem zgłoszenie reklamacyjne nr 4417 Serwis uzasadnia swoją decyzję : - pęknięty spód jest wynikiem intensywnej eksploatacji i jest to uszkodzenie mechaniczne nie podlegające reklamacji jak również ma zastrzeżenia do wnętrza obuwia. Jak widać na załączonych zdjęciach, podeszwa obuwia pękła na boku podeszwy, na wysokości pięty "zaznaczam że są to buty na grubej podeszwie, jak sam określa producent" Intensywna eksploatacja... używałem obuwia 6 miesięcy, a zaznaczam że codziennie do pracy dojeżdżam samochodem, a w pracy więcej siedzę niż chodzę (praca za biurkiem) - więc nie rozumiem takiego uzasadnienia. Poza tym jaki ma wpływ wnętrze obuwia, na pęknięcie grubej podeszwy z boku. Sądząc po opiniach jakie przeczytałem na temat tego sklepu, jest to standardowa procedura serwisu na wszelkie wady ich produktów, narażając konsumenta na straty. Oczekuję zwrotu środków pieniężnych, ponieważ nie zamierzam więcej kupować butów tego producenta Z góry dziękuję za pomoc BK