Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-12 godz: 21:24Publiczna
Otwarta
#ZPL240606-00032267 Zamówienie FasardiWitam. W dniu 06.06.2024 złożyłam zamówienie na stronie Fasardi. Zamówienie z płatnością przy odbiorze. Towar do mnie dotarł, ale sukienka okazała się za krótka i byłam zmuszona ją odesłać. Tak więc zrobiłam 12.06 nadałam przesyłkę zwrotną. Przesyłka dotarła do nadawcy w dniu 13.06 a do dziś pieniędzy brak na koncie. Otrzymałam na maila fakturę korygująca na kwotę 158,39 zł, ale pieniędzy na koncie brak. Wielokrotnie dzwoniłam i pisałam wiadomości do sklepu i niestety za każdym razem byłam zbywana. Pani odpisywała że wysyła pilną informację do działu rozliczeń. Proszę o pomoc w otrzymaniu zwrotu. [dane usunięte przez moderatora]
2024-08-12 godz: 21:21Publiczna
Zamknięta
Zwrot środkowy18 lipca złożyłam zamówienie w sklepie Stone Skirts, niestety realizacja zamówienia trwała bardzo długo, ze strony sklepu był brak kontaktu, a zamówione rzeczy nie przyszły na czas. Zdecydowałam zrezygnować z zamówienia, zgłoszone zostało mailowo, na Facebooku i na instagramie 25 lipca. Sklep przyja rezygnację i poinformował że zwróci należność w ciągu 14 dni. 1 sierpnia skontaktowałam się mailowo ze sklepem czy przelew został wykonany, ponownie informacja że zostanie przesłane w ciągu 14 dni od złożenia rezygnacji. 09 sierpnia, po upływie 15 dni ponowny kontakt, pani informuje że prześle informacje do księgowości (pomimo wcześniejszych deklaracji że zostało to zrobione). 10, 11 oraz 12 sierpnia ponownie maile ze sklepem deklaracje że przelew zostanie zlecony. Bardzo proszę o natychmiastowy zwrot wszystkich ponowionych przeze mnie kosztów, ponieważ już dawno minął czas który jest ustanowiony przez prawo.
2024-08-12 godz: 21:11Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków za towarDnia 13 maja 2024 r. złożyłam w sklepie internetowym Stone Skirts zamówienie o numerze #1500020225. Wartość zamówienia: 203,40zł. Zamówienie zostało opłacone od razu, za pośrednictwem Przelewy 24. Zamówienie zostało wysłane po miesiącu: 13 czerwca 2024, dostarczone 16 czerwca 2024. 29 czerwca dokonałam zwrotu zamówienia. Zwrot został odebrany 3 lipca 2024 Od tego czasu nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócony towar. Kontaktowałam się z firmą Stone Skirts trzykrotnie (25 lipca, 1 sierpnia, 6 sierpnia), za każdym razem otrzymywałam odpowiedź, że przelew zostanie zlecony tego dnia. Niestety nadal nie otrzymałam zwrotu środków, minęło już 40 dni od dostarczenia przesyłki zwrotnej. Będę wdzięczna za interwencję w wyżej wymienionej sprawie. W załączniku przesyłam korespondencję z firmą.
2024-08-12 godz: 21:05Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamowienieZłożyłam zamówienie 21.06.2024r. na dwie sukienki. Czas realizacji zamówienia według informacji na stronie miał nie przekraczać 14 dni roboczych. W międzyczasie wysłałam (06.07) zapytanie o stan zamówienia i otrzymałam informację zwrotną (08.07), ze realizacja zamówienia może się wydłużyć o kolejne 4 do 7 dni roboczych. Sukienki kupowane były na specjalną okazję więc po nie otrzymaniu ich po 14 dniach roboczych plus 7 dodatkowych dniach wydłużenia zamówienia, ponownie napisałam prośbę o natychmiastową wysyłkę zamówienia (22.07). Otrzymałam wówczas informację że ponownie realizacja zamówienia wydłużyła się o kolejne 8 dni. Zostałam więc zmuszona do anulowania zamówienia, ponieważ sukienki nie dotarłyby na czas. Otrzymałam wtedy informację, że środki zostaną zwrócone na konto (płaciłam BLIKiem) do 14 dni. Po 14 dniach nie otrzymałam środków na konto, więc ponownie wezwałam firmę Stone Skirts do zapłaty (08.08), po czym otrzymałam informację, że zlecenie zwrotu zostało zlecone księgowości. Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu na konto. Oczekuję szybkiego zwrotu pieniędzy za zamówienie.
2024-08-12 godz: 16:51Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków za niedostarczony towarZamówienie na kwotę 1499 zł było złożone 25.05.2024. Przewidywana dostawa była 31.05-03.06. Po kilka tygodniach zadzwoniłem na infolinię gdzie usłyszałem informacja że za chwile ma być dostawa i za kilka dni dostanę zakupiony towar. Znowu za kilka tygodnie zadzwoniłem i dostałem info że dostawa będzie dopiero w połowie lipca. 23 lipca dostałem info że dostawa będzie dopiero w październiku. Zauważę że kontakt był zawszę po mojej stronie. Żadnych wiadomości od sklepu o wydłużonym czasie dostawy. 23 lipca napisałem maila z prośba o zwrot kosztów. Po 14 dniach (6 sierpnia) zadzwoniłem i dostałem odpowiedz że żadnego maila firma nie dostała i Pan poprosił o numer konta tak jak płatność była BLIKiem i po tak długim okresie nie mogą zrobić zwrotu przez BLIK. W następne dni nie dostałem żadnej odpowiedzi na moje maile o status zwrotu. 9 sierpnia znowu zadzwoniłem na infolinie gdzie Pan mnie zapewnił że zwrot będzie tego samego dnia i Pan wysil mi potwierdzenie. Dotychczas ani zwrotu, ani nic. Zgodnie z art. 32 ustawy o prawach konsumenta, żądam bezzwłocznego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę liczonymi od dnia 6.08.2024.
2024-08-12 godz: 13:36Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.K.
Brak pieniędzy za zwrot towaruDokonałam zakupu sukienek w sklepie Catalina w dniu 23.07.20224r. jednak 2 z 3 zamówionych sukienek nie pasowały, wiec dokonałam ich zwrotu. Sprzedawca zarejestrował mój zwrot pod nr R/Mod/2024/07/29/43681 i R/Mod/2024/07/29/43682 w dniu 29.07.2024r. otrzymałam maila ze rozpoczął przetwarzanie mojego zwrotu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. W sumie za 2 sukienki firma powinna zwrócić mi 348 zł. Sukienka Milagros - 189 zł. oraz sukienka Olivia - 159 zł. Firma zablokowała moje konto, na Messenger nikt nie odpisuje, telefon wyłączony. Dokonałam wszelkich formalności przy zwrocie i oczekuję zwrotu pieniędzy w kwocie 348 zł.
2024-08-12 godz: 10:13Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienieZamówienie zostało anulowane 8.07.2024 z powodu braku wysyłki towaru. Do dziś 12.08.2024 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo ciągłych ponagleń oraz zapewnień ze strony firmy, że przelew środków już zaraz zostanie zlecony. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy (412,80 zł) wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę.
2024-08-12 godz: 08:04Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości zwrotu towaruZamówiłem koszulę i spodnie. Po otrzymaniu okazało się,że jakość towaru jest byle jaka. Zgmlosiłem chęć zwrotu,otrzymałem kilkapropozycji rabatów na następne zamówienie. Kiedy odmówiłem,otrzymałem informację,że nie przysługuje mi zwrot. Firma nie odpisuje na kolejne maile. [dane usunięte przez moderatora]
2024-08-12 godz: 07:56Publiczna
Zamknięta
Skarga na brak odbioru energii z mikroinstalacji Witam, jestem właścicielką mikro instalacji na Podlasiu pod Białymstokiem. Została zamontowana na moim domu w roku 2021, a od 2022 oficjalnie działa. Instalacja ma moc 10 kW, więc jest dość duża. Została zamontowana z myślą utrzymaniu min. temperatury w zimę +5*C i dostarczaniu energii elektrycznej. Niestety energia z instalacji jest odbierana w minimalnym stopniu: kiedy nasłonecznienie jest największe wyświetla się co chwila ERROR, co oznacza, że praktycznie większość energii nie jest odbierana. Pisałam już do Państwa w tej sprawie (e-mail z dnia 19 lipca 2023). Zastało przez Państwa wysłane zapytanie do (pismo PRK.732.131.2023). PGE odpowiedziała (pismo z dnia 8 sierpnia 2023 kod paskowy PGE244213438KW_23) wypisując androny o błędzie licznika, który mogę sobie sprawdzić jak będę chciała. Nie znam się ma elektryce, instalacjach, napięciach i natężeniach i u umowie z PGE nie ma mowy, że powinna się znać. Jest za to mowa (paragraf 1 pkt 1. ust. a), że zobowiązują się do odbiory wyprodukowanej przeze mnie energii. Firma która zamontowała instalacje umyła ręce, mówiąc, że to nie ich sprawa. PGE w ogóle ma klientów w 4 literach (do okienka w Białymstoku, gdybym chciała stać, to muszę czekać ok 20 godz.). Z roku na rok produkcja energii (mam aplikacje o nazwie Solarman) jest coraz mniejsza a faktury za prąd, który wciska mi PGE coraz większe (ostatnie półrocze to ok. 2300, a muszę dodać, że jesteśmy tu z mężem w wakacje i na święta). Bardzo Państwa proszę o pomoc, bo za chwilę nie będę w tanie płacić tych faktur, a PGE ciągle grozi mi, że wyłączy w ogóle energię. To absurd mam własną , z której nie mogę korzystać bo sieć jest niewydolna i musze kupować ich energie za grube tysiące i jeszcze opłacać tą niewydolna sieć! Z góry dziękuję i pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]
2024-08-12 godz: 06:24Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za zamówienie Po długim oczekiwaniu na produkt, który był zamówiony dla dziecka dnia 2.08.2024 r. - łóżko tapicerowane rozkładane Hermes i braku kontaktu z państwa strony, proszę o zwrot pieniędzy za zamówienie. Jeżeli nie wywiążą się państwo ze zwrotu kwoty, sprawę zgłaszam na policję, do Państwowej Inspekcji Pracy oraz do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.