- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
CAMOSHOP SYLWIA PIĄTEK
W dniu 13 czerwca 2025r złożyłem zamówienie. Do tej pory zamówienie nie zostało wysłane, pisałem już maile i próbowałem się dodzwonić, sklep nie jest zainteresowany jakimkolwiek kontaktem z klientem. Dostałem maila o ostatecznym terminie, który też nie został dotrzymany. Najwyższa pora podjechać pod adres siedziby firmy, albo zgłosić sprawę do UoKiK(czytaj więcej)
Dnia 01.07.2025 złożyłem zamówienie i zapłaciłem za nie poprzez BLIK na stronie Camoshop.pl. Do dnia dzisiejszego (28.07.2025) nie otrzymałem przesyłki, a sklep nie odpowiada na żadne wiadomości. Przypadki takie jak mój są liczne – sklep unika kontaktu, nie realizuje zamówień i nie zwraca pieniędzy. Jest wiele skarg w Internecie na temat tej firmy (Trustpilot, Konsumersi.pl, Opiniak). Wzywam do interwencji w imieniu konsumenta i dodania tej firmy do czarnej listy [usunięte przez moderatora], celem ostrzeżenia innych. Posiadam potwierdzenie zamówienia, potwierdzenie płatności oraz zrzuty ekranu prób kontaktu.(czytaj więcej)
Zamówiłem w kwietniu 3 T-shirty. Obiecany termin realizacji 14 dni .Po upływie miesiąca otrzymałem od firmy przeprosiny i obietnicę z określoną datą majową iż koszulki do mnie dotrą.Po upływie daty majowej dostałem obietnicę dostawy w czerwcu a następnie w lipcu.Po ostatniej obietnicy postanowiłem zrezygnować z zamówienia.Pieniądze miały zostać zwrócone w ciągu 14 dni.Data zgłoszenia rezygnacji 4 lipiec.Po upłynieciu założonego terminu otrzymałem kolejną obietnicę że kiedyś oddadzą pieniądze.Widziałem w sieci iż poszkodowanych jest o wiele więcej. [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Zamówiłem bluzę, wpłaciłem pieniądze od razu, nie dostałem bluzy, termin wylki był kilkukrotnie przekładany, zwrot pieniędzy za towar przekładany o wymyślane noraz to nowe wymówki aż kontakt się urwał. (czytaj więcej)
W dniu 17 grudnia 2024 r. złożyłam zamówienie. W związku z brakiem infomacji o terminie realizacji zamówienia (w regulaminie 3-5 dni) anulowałam zamówienie 18 lutego br. Środki miały zostać z wrócone w terminie 14 dniu. Termin minął. Napisałm w tej sprawie wiadomość-uzyskałam informację "Jako, że jesteśmy po zmianie operatora płatności z PayU na Przelewy24 i zwrot możemy wykonać już tylko przelewem tradycyjnym. Poprosimy o numer konta do wpłaty." Przesłałam nr konta. Dzisiaj jest 19 marzec 2025r. i w dalszym ciągu braku środków oraz jakiejkolwiek informacji. (czytaj więcej)
Po kilkukrotnym przesuwaniu przez sklep terminu wysyłki za którą czekałem 3 tygodnie, postanowiłem zrezygnować z zamówienia. Pieniądze miały wrócić na moje konto po upływie 14 dni. Po tym czasie pisałem maile kiedy otrzymam zwrot, na co sklep znów przesunął termin wysłania pieniędzy. Dziś mija 18 dzień od czasu złożenia rezygnacji i nadal nie otrzymałem swoich środków. (czytaj więcej)