BIO4FUTURE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

BIO4FUTURE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu płatności

25 sierpnia złożyłam zamówienie na pellet, które od razu opłaciłam. Wysyłka towaru miała nastąpić po 10 września. Po kilkukrotnym kontakcie z obsługą klienta dowiedziałam się, że towar nie jst dostępny i zaproponowano mi wymianę na inny, który miał być dostępny. Zgodziłam się na to rozwiązanie, jednak finalnie nie doczekałam się dostawy. W kolejnym kontakcie z firmą zażądałam zwrotu środków, czego również się nie doczekałam. 2 października wysłałam do firmy mailowo wezwanie do zapłaty z terminem 7 dni, który minął 8 października. 9 października otrzymałam informację zwrotną od firmy, że sprawa została przekazana do działu płatności. 15 października ponownie skontaktowałam się z firmą w celu odzyskania środków- od pracownika usłyszałam, że on jedynie może przekazać sprawę dalej i poinformować mnie mailowo o przekazaniu sprawy do działu płatności, z którym nie chciałmnie połączyć. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji zwrotne dotyczącej zwrotu środków. W kolejnym kroku zmuszona będę wystąpić na drogę sądową. Jedyne czego oczekuję to zwrot pełnej kwoty pieniędzy w kwocie 2598,01.(czytaj więcej)