- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

BIO4FUTURE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

25 sierpnia złożyłam zamówienie na pellet, które od razu opłaciłam. Wysyłka towaru miała nastąpić po 10 września. Po kilkukrotnym kontakcie z obsługą klienta dowiedziałam się, że towar nie jst dostępny i zaproponowano mi wymianę na inny, który miał być dostępny. Zgodziłam się na to rozwiązanie, jednak finalnie nie doczekałam się dostawy. W kolejnym kontakcie z firmą zażądałam zwrotu środków, czego również się nie doczekałam. 2 października wysłałam do firmy mailowo wezwanie do zapłaty z terminem 7 dni, który minął 8 października. 9 października otrzymałam informację zwrotną od firmy, że sprawa została przekazana do działu płatności. 15 października ponownie skontaktowałam się z firmą w celu odzyskania środków- od pracownika usłyszałam, że on jedynie może przekazać sprawę dalej i poinformować mnie mailowo o przekazaniu sprawy do działu płatności, z którym nie chciałmnie połączyć. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji zwrotne dotyczącej zwrotu środków. W kolejnym kroku zmuszona będę wystąpić na drogę sądową. Jedyne czego oczekuję to zwrot pełnej kwoty pieniędzy w kwocie 2598,01.(czytaj więcej)