oszustwo w opisie przedmiotu sprzedawanegoSprzedają towar niezgodny z opisem.
Kupiłem PowerBank Jump Starter Urządzenie Rozruchowe 2000A 22000mA h Booster | 399,00 zł - 1 szt., a otrzymałem takie urządzenie z akumulatorem 16000mA czyli słabsze.
Poza tym nie otrzymałem żadnego dokumentu sprzedaży, ani paragonu ani faktury.
Po zgłoszeniu problemu sklep odsyła do działu reklamacji, dział reklamacji, odpowiada ale nie ma żadnej reakcji. Zaproponowali rękompęnsatę lecz jej nie realizują. Sprawa ciągnie się od 12.06.2024. Ja do nich piszę oni odpisują "zweryfikujemy to" i tak wkoło "zlecamy wypłatę" itp OMIJAJCIE STRONĘ MIX-SKLEP.PL. Posiadam pełną korespondencję e-mail.
Brak zakupionego towaru oraz brak możliwości konta14.06.2024r zakupiłem projektor za 150.98zł u Pana [dane usunięte przez moderatora] Forzone do dzis tj. 13.08.2024r nie otrzymałem ani towaru ani zadnej informacji o przesyłce a z firmą nie ma mozliwosci kontaktu! Jawne oszustwo!!! Mysle ze aby odzyskac pieniazki chyba trzebaby zlozyc pozew zbiorowy na tą firmę bo pojedyncza transakcja jest na zbyt małą kwote aby cokolwiek zdzialac. Oczekuje towaru lub zwrotu poniesionych kosztów
Brak zamówionego produktuZamowionie o wartości 150zł zostało zamówione 09.07.2024 do dnia dzisiejszego brak otrzymanego produktu, wielokrotne maile do firmy nie skutkują, telefon jest nieosiągalny!
Oczekuję zwrotu kosztów zamowienia
Brak zwrotu środków za anulowane ogłoszenieZłożyłam zamówienie 16.06.2024. Dokładnie 22.07.2024 upomniałam się o przesyłkę ponieważ minął już okres 14 dni, który widnieje na ich stronie jako czas realizacji zamówienia. 23.07.2024 otrzymałam informacje iż zamówienie jest opóźnione o kolejne 8 dni roboczych więc anulowałam zamówienie i poprosiłam o zwrot środków. 24.07.2024 otrzymałam mailowo informacje iż zwrot środków otrzymam w ciągu 14 dni. 6.08.2024 ponownie upomniałam się o zwrot. 7.08.2024 dostałam informacje iż zwrot zostaje zlecony do księgowości. 8.07.2024 PONOWNIE upomniałam się o zwrot z uwagi iż termin już minął. 09.08.2024 StoneSkirts odpisało iż tego samego dnia czyli 9.08 zwrot został zlecony na konto. po ponownym upomnieniu się dostałam informacje iż zwrot został zlecony do księgowości. Skoro był już wykonany na na moje konto po uprzednim zleceniu do księgowości, to są sprzeczne informacje.
Oczekuje od firmy iż środki w dniu dzisiejszym zostaną wysłane na moje konto bankowe bądź blikiem.
Brak zwrotu środkówNie otrzymałem zwrotu środków za zam. 406-6543416-6131530 w kwocie 97,99 zł, a minęły 3 tygodnie, jak sprzedawca dostał towar. Bronią się tym, że złożyłem wniosek chargeback, lecz został on 30 lipca odrzucony. W związku z tym chargeback sprawę musieli przekazać do innego działu, który się ze mną nadal nie skontaktował. Oczekuję zwrotu środków. Jedyne co, to na live chat otrzymuje informacje, ze proszę czekać na odpowiedz z innego działu i to tyle. Zwrócono mi tylko część kwoty z całego zamówienia, ale to z innego powodu. Natomiast 97,99 było za zasilacz, którego nawet nie odebrałem z paczkomatu, bo wyjechałem, wiec paczka wróciła do magazynu tak, jak. z niego wyjechała.
Sklep nie chce przyjąć zwrotuKupiłam kilka produktów w tym sklepie. Buty po przymierzaniu okazały się nieodpowiednie i zgodnie z moim prawem do zwrotu odesłałam towar nie przekraczając 14 dni na zwrot. Zwrot był na mój koszt, bo tak to w tym sklepie działa. Otrzymałam maila od sklepu , że nie przyjmują zwrotu bo „ towar nosi ślady użytkowania” - co jest kłamstwem ! Buty były tylko zmierzone w domu na czystej podłodze!
P
Brak możliwości zwrotu Zamówiłam na stronie internetowej Anna Kraków butik sukienkę w promocji z 350 zł na 149 zł. Na stronie widnieją informację dotyczące bezproblemowego zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni, należy wypełnić formularz zwrotu załączony do przesyłki. Na stronie owego butiku jest również informacja że ciuchy są szyte przez ich projektantów. Szkoda tylko że paczka która otrzymałam została nadana w Chinach co widać na przesyłce, w paczce brak jest jakiegokolwiek formularza zwrotu, a sukienka to zwykły szmelc z Chin wart może 30 zł. Kiedy napisałam maila (po trzech próbach znalazłam takiego na który odpisują bo reszta jest fałszywa) że chce zwrócić towar to się okazało że nie ma takiej możliwości ponieważ towar pochodzi z wyprzedaży. Czuję się oszukana jak wielu którzy dali się nabrać. Żądam od firmy zwrotu pieniędzy za zakupiony towar.
W czasie reklamacji Porysowaną obudowa FrytkownicyFrytkownica kupione w lutym Po dwóch miesięcach zacząła się źle wypiekać Złożyłam reklamacji Ale nie miałem możliwości odesłać Odesłała Uzondzdenie w lipcu Po weryfikacji Uzondzdenia dział reklamacj zgłosił że Uzondzdenie pracuje prawidłowo i żeby ją odebrałem Uzondzdenie w ciągu siedmiu dni Co ja i zrobiłam Zamówiłam kuriera za swój koszt i odebrałem Uzondzdenie Ale po otwarciu opakowania zauważyłam że obudowa Frytkownicy Porysowaną I od tyłu Est pęknięcia Dział reklamacj odrzucą ten problem I cały czas odpisuję że Uzondzdenie było odesłane do mnie w takim stanie jak do nich dostarczone Podałam video I zdjęcia prszed reklamacjęj i Po Prowadzę z nimi rozmowy w ERLI.Ale dział reklamacj nie rozwiązuje problem Tylko znachodzi wymówki że wina kupującego lub przewoźnika.
Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie Zamówienie złożone 22.07.2024 pp kilku dniach informacja ze towaru nie ma stanie, po prośbie o anulacje zero kontaktu. Po 14 dniach brak i braku zwrotu środków, 6.08.2024 wyslano wezwanie do zapłaty, dzisiaj minęło 7 dni - brak kontaktu i środków na koncie.
#ZPL240606-00032267 Zamówienie FasardiWitam. W dniu 06.06.2024 złożyłam zamówienie na stronie Fasardi. Zamówienie z płatnością przy odbiorze. Towar do mnie dotarł, ale sukienka okazała się za krótka i byłam zmuszona ją odesłać. Tak więc zrobiłam 12.06 nadałam przesyłkę zwrotną. Przesyłka dotarła do nadawcy w dniu 13.06 a do dziś pieniędzy brak na koncie. Otrzymałam na maila fakturę korygująca na kwotę 158,39 zł, ale pieniędzy na koncie brak. Wielokrotnie dzwoniłam i pisałam wiadomości do sklepu i niestety za każdym razem byłam zbywana. Pani odpisywała że wysyła pilną informację do działu rozliczeń.
Proszę o pomoc w otrzymaniu zwrotu.
[dane usunięte przez moderatora]