Zwrot kosztów z reklamacji Dostałem zamówienie inne niż zamowiłem bo przyszły tańsze. Po napisaniu maila do firmy zostałem skierowany do osób zajmujących się reklamacjami. Tam po wypisywaniu 15 maili ustalilismy że otrzymam rekompensate w wysokości 50% wartości zamówienia jednak do dziś nie otrzymałem przelewu. Upominając się o to w kolejnych wiadomościach szanowni Państwo ciągle pisza to samo... Chce tylko otrzymać ustalona rekompensatę za pomylone zamówienia
Brak zwrotu środków Dnia 20.02.2025 odebrałam zamówienie z ww. sklepu - ponieważ nie spełniało ono oczekiwań towar został natychmiast zwrócony.
Dnia 24.02.2025 sklep wystawia fakturę korygującą oraz prośbę o nr konta do zwrotu środków. Nr konta niezwłocznie wysłany.
W międzyczasie liczne ponaglenia i próby kontaktu z mojej stron, za każdym razem kończące się zbywaniem lub nie odbieraniem telefonów przez sklep.
W dniu dzisiejszym wysłałam wezwanie do zapłaty drogą mailową. (Kwota do zwrotu to 829zł.)
Wielokrotne podanie terminu dostawy Zamówiłam dwie sofy na stronie Agata meble. Został mi podany termin i czas dostawy. 12 marca dostałam informację że dostawa odbędzie się 13 marca. Wzięłam wolne w pracy, pracuje na umowę zlecenie więc zrezygnowałam z całej dniowki żeby odebrać zamówiony towar. 13.03 o godzinie 09:00 dostałam maila i sms potwierdzającego termin i godzinę dostawy. Dostawa miała się odbyć w godzinach od 08:00 do godziny 20:00. O godzinie 16:00 zadzo do kuriera żeby się dowiedzieć w jakich godzinach mogę się go spodziewać. Powiedział że tano uciekl jego pomocnik i dostawa się nie odbędzie. Zadzwoniłam do Agata żeby się dowiedzieć co się wydarzyło. Przes 2 dni byłam zbywana. Jeszcze w dniu dostawy dostałam wiadomość że jednak paczki nie dostarcza. Już po wykonanych telefonsch z mojej strony.przesylka dotarła do mnie dopiero 17.03 marca. W dniu wyznaczonym przez podwykonawcę Agata meble. Kolejny dzień wolny i kolejna dniowka, której nie mogłam zarobic .. oczekuje od firmy rekompensaty za zwrot kosztów transportu lub oddanie mi zmarnowanej dniowki z pracy.
Brak zwrotu środków po anulowaniu zamówieniaZamówienie z dnia 10 stycznia 2025r. - z powodu niewywiązania się sprzedawcy z realizacji zamówienia w terminie (3 - 5 dni, zgodnie z informacją na stronie sklepu), po 2 miesiącach zamówienie zostało anulowane 11 marca 2025r.
Do dnia dzisiejszego, czyli 19 marca 2025, nie otrzymałem zwrotu zapłaconej kwoty. Informację o numerze konta bankowego, na które powinien nastąpić zwrot, podawałem trzykrotnie (mailowo oraz w komentarzu do zamówienia). Sklep wysyla kolejne maile z prośbą o numer konta, odwlekając w czasie zwrot zapłaty.
Dostawca nie zwraca pieniędzy po 14 dniachDostawca nie dostarczył zamówionego towaru w zadeklarowanym terminie tłumacząc się brakami na magazynie, wbrew deklaracji na stronie o dostępności w ciągu 3ech dni.
Po pisemnym anulowaniu zamówienia oraz upłynięciu wyznaczonego 14-to dniowego terminu na zwrotu pieniędzy brak kontaktu z dostawcą.
Brak zwrotu po 14 dniach Witam zamówiłam kurtkę lecz rozmiar okazał się za duży zgłosiłam zwrot 27 lutego kurtkę odesłałam do Sinsay została paczka dostarczona 6 marca bo mam historię w śledzeniu do tej pory nie odpisują na moje e-maile i wiadomości na każdym możliwym kanale. Nie wiem już w jaki sposób się z nimi skontaktować bo minęło 14 dni na zwrot .
Brak środków za zwrot towaruButy zostały zakupione w grudniu. Okazały się za duże. Wysłałam zwrot dostałam e-mail w którym dostałam odpowiedź że zwrot został potwierdzony i mam czekać na zwrot gotówki na 389 zł do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki.
Brak zamówieniaDzień dobry,
25 lutego 2025r. zostało zrobione zamówienie na stronie pilkomania.pl na kwotę 449,98 zł. Niestety od tamtej pory nie otrzymałam zamówienia pomimo upłynięcia czasu dostawy i jest brak kontaktu z firmą. Na tym etapie wątpię żeby kiedykolwiek przesyłka doszła i zależy mi na otrzymaniu zwrotu kwoty od firmy.
Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.
Brak zwrotu gotówki Dzień dobry.
Pomimo zwrotu towaru, dalej nie otrzymałam zwrotu środków.
Najpierw przez dwa tygodnie nie odbierali zwrotu, teraz nie mam żadnej informacji odnoście przyjęcia / przetwarzania mokrego zwrotu.
Od odbioru towaru minęło 14 dni.
Nie otrzymuje odpowiedzi mailowej.
Brak zwrotu środków za anulowane zamówienieW dniu 17 grudnia 2024 r. złożyłam zamówienie. W związku z brakiem infomacji o terminie realizacji zamówienia (w regulaminie 3-5 dni) anulowałam zamówienie 18 lutego br. Środki miały zostać z wrócone w terminie 14 dniu. Termin minął. Napisałm w tej sprawie wiadomość-uzyskałam informację "Jako, że jesteśmy po zmianie operatora płatności z PayU na Przelewy24 i zwrot możemy wykonać już tylko przelewem tradycyjnym.
Poprosimy o numer konta do wpłaty." Przesłałam nr konta. Dzisiaj jest 19 marzec 2025r. i w dalszym ciągu braku środków oraz jakiejkolwiek informacji.