Anulowanie zamówienia i zwrot pieniedzyProszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy za zamówienie nr 19797
To nie jest moja pierwsza wiadomość do Państwa.
Status zamówienia do tej pory nie zmienił sie na anulowany mimo wysłania 2 maili oraz wiadomości SMS.
Oczekuję natychmiastowego anulowania zamówienia z którego towaru i tak nie dostałam.
Błędnie rozpatrzona reklamacja, opóźniona reklacjaSzanowni Państwo,
zwracam się z prośbą o pomoc prawną w sprawie nieprawidłowej realizacji reklamacji przez sklep internetowy
https://www.gorteks.com.pl/
Dnia 18.04.2025 dostarczyłam reklamację towaru (stanika), wskazując jako żądaną formę rozpatrzenia: wymianę towaru na nowy lub zwrot pieniędzy. Sklep nie odpowiedział na reklamację w ustawowym terminie 14 dni – odpowiedź otrzymałam dopiero 06.05.2025, a więc po terminie określonym w art. 561⁵ Kodeksu cywilnego.
Zgodnie z tym przepisem, brak odpowiedzi w terminie skutkuje uznaniem reklamacji w całości, co obejmuje również mój wybór sposobu jej realizacji. Mimo to sklep poinformował mnie, że produkt został jednostronnie naprawiony, bez mojej zgody, i odmówił realizacji mojego pierwotnego żądania.
Po złożeniu przeze mnie odwołania sklep podtrzymał swoje stanowisko, twierdząc, że opóźnienie nie skutkuje przyjęciem reklamacji w całości, co – jak rozumiem – jest niezgodne z obowiązującym prawem konsumenckim.
brak zwrotu środkówOd 13 marca walczę z firmą.
Zamówiłam produkt, którego najpierw przez ponad 50 dni nie otrzymywałam.
Dnia 8 maja otrzymałam informację, że w końcu zwrócą mi pieniądze na konto. Do dzisiaj nie widzę zwrotu.
W korespondencji otrzymuję tylko informację, że zlecili zwrot i na tym się kończy ich praca, reszta ich nie dotyczy.
Na początku marca pobrali ode mnie ponad 90 zł i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani towaru ani zwrotu.
Brak zwrotu środkówChciałem kupić używane siłowniki hydrauliczne konkretnej firmy i o określonych numerach fabrycznych (AL213030). I takie znalazłem w ogłoszeniu firmy Agro Trade Jabes Wilkowo. Po telefonicznym kontakcie, otrzymałem zapewnienie, że owszem posiadają taki towar i mogą mi go wysłać za pobraniem. Jednak otrzymałem coś zupełnie innego. Po kontakcie telefonicznym sprzedający zgodził się na zwrot towaru oraz poprosił o nr. konta na, które ma przelać pieniądze za siłowniki. Po miesiącu od zwrotu towaru pieniędzy nadal nie otrzymałem, więc ponownie skontaktowałem się ze sprzedawcą aby go o tym poinformować. Niestety sprzedający w bardzo bezczelny sposób poinformował mnie, że towar który zamawiałem nie istnieje. A on wysłał siłowniki, które jego zdaniem są dla mnie odpowiednie, a pieniądze to może wyślę za miesiąc, jeśli wogle, a tak poza tym to powinienem grzecznie prosić o swoje pieniądze. Wprawił mnie w niemałe zdenerwowanie co zakomunikowałem rozmówcy. Na co usłyszałem mnóstwo wulgarnych inwektyw pod swoim adresem i że w ogóle o co nam chodzi ( jakoby wiele osób wydzwaniało w mojej sprawie), on wysłał nam towar według najlepszej swojej wiedzy, a my bezczelnie go nie chcieliśmy i upominamy się o pieniądze. Odniosłem wrażenie, że powinienem mieć chyba poczucie winy za zaistniałą sutuację i zawsze podzielać przekonania sprzedawcy. Na moje sugestie, że towar o który pytałem istnieje, jest dostępny w handlu i taki firma wystawiła w ogłoszeniu przyznał, że pracownik błędnie opisał ofertę i wysłali towar najbardziej dla mnie odpowiedni. Na moje sugestie, że chciałem kupić siłowniki o konkretnych numerach fabrycznych i moja sprawa do czego mi one, sprzedawca dalej swoje. 1.5 miesiącu a pieniędzy nadal brak. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.
brak zwrotu peiniedzyanulowalam zamowienie brak odpowiedzi , brak zwrotu pienedzy
Oczekuje zwrotu przelewu
Wykręcenie się od naprawy w trakcie gwarancji Podczas użytkowania normalnego hulajnogi podczas jazdy wyświetlił się błąd E-5 i hulajnoga ustała deba i uległem wypadkowi zareklamowałem hulajnogę z tytułu rękojmi kilka dni przed końcem gwarancji bo pech chciał że właśnie wtedy to się stało po 24 dniach dostałem informację z serwisu że hulajnoga jest po gwarancji i że wymieniałem opony i nie naprawią reklamacja jednym słowem nie uznana sprawdzałem u producenta wymiana opon nie wpływa na hulajnogę czyli pomyśleli że się nie zorientuje nigdzie nie jest napisane w instrukcji hulajnogi że nie można zmieniać opon na inne dlatego minęło też ustawowe 14 dni na podjęcie decyzji na naprawę przez serwis , a silnik się przekręcił bo jechałem na niej to normalne podczas jazdy jak się zablokuje koło. oczekuje naprawienia hulajnogi bo podczas zgłaszania cały czas była na gwarancji , proszę też o podanie gdzie w instrukcji jest napisane że nie można zmieniać opon .
Odmowa przyjęcia reklamacji z tytułu rękojmiZakupiłam maskę samochodową marki Tesla u sprzedawcy AUTO CZĘŚCI MACIEJ GROCHALA, która dotarła do mnie uszkodzona-róg maski był wygięty. Od razu poinformowałam sprzedawcę i złożyłam reklamację z tytułu rękojmi, jednak sprzedawca odmówił przyjęcia, nie uznając swojej odpowiedzialności.
Z uwagi na charakter uszkodzenia i wartość zakupionej maski, zgłosiłam również szkodę bezpośrednio do firmy kurierskiej DHL, jednak ta zażądała dowodu zakupu, którego nie było w przesyłce- załączony był jedynie list przewozowy.
Sprzedawca twierdzi oczywiście, że dokument był pod listem, ale w rzeczywistości go nie otrzymałam. Mimo moich próśb odmówił ponownego przesłania dokumentu. Uniemożliwiło to skuteczne dochodzenie roszczeń od firmy DHL. W efekcie poniosłam straty finansowe w wysokości 1200 zł a sprzedawca ignoruje moje próby kontaktu i działania w celu wyjaśnienia sprawy.Uważam, że sprzedawca narusza moje prawa jako konsumenta , w tym obowiązek przyjęcia reklamacji z tytułu rękojmi.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy i odzyskaniu moich środków.
Dane dodatkowe:
-rodzaj zamówienia-maska samochodowa Tesla
-nr listu przewozowego-29121540908
-dane sprzedawcy: AUTO CZĘŚCI MACIEJ GROCHALA [dane usunięte przez moderatora], NIP 6922377756.
-DATA DORĘCZENIA PRZESYŁKI-25.04.2025
Brak zwrotu środków6 maja dostałam od sklepu informację, iz przyjęto mój zwrot i w ciągu 14 dni zostanie mi zwrócona płatność. Powinno to nastąpić do 20 maja. Dziś jest 26 i sklep nadal nie dokonał zwrotu. Płaciłam metodą PayPo i musiałam zapłacić z własnych środków. Dodam, że chodzi o kwotę 219 zł.
20 maja po mojej reakcji dostałam wiadomość, że zwrot zostanie zrealizowany tego samego dnia. Oczywiście cisza. Kolejny mail, że zwrot nastąpi do 2 czerwca - ale ja już nie wierzę w te zapewnienia.
Nieudana reklamacjaW sierpniu br. mija termin kiedy możemy zgłosić reklamację na zakupioną sofę - a dokładnie narożnik Timo, który kosztował nas prawie 11 tysięcy zł. Pierwszą reklamację zgłosiliśmy 2 marca 2024 roku. Wszystkie siedziska pozapadały się. Narożnik jest meblem modułowym. Największy problem wtedy stanowiła leżanka i róg sofy, były to miejsca gdzie po prostu wpadało się w dziurę. Przyjechał do nas serwis producenta i w tych dwóch miejscach wsadzono dodatkową gąbkę. Niestety nie jesteśmy osobami, które walczą o swoje i dlatego stwierdziliśmy że sprawa jest załatwiona. W tym roku na leżance opadła gąbka z oparcia, bez poduszek własnych nie da się tam siedzieć. Na łączeniach tak gąbka jest wyrobiona że trzeba uważać żeby się nie obić o drewno. W maju po rozłożeniu sofy okazało się że miejsce do leżenia ma tak miękką gąbkę że nie da się na tym spać nawet okazjonalnie, a siedziska w tym miejscu też się zapadają. 11 maja br zgłosiliśmy reklamację przyjechał serwis od producenta twierdząc że on nic z tym tutaj nie może zrobić a od Agaty dostaliśmy informację że reklamacja jest niezasadna bo źle użytkowaliśmy mebel. A zawsze myślałam że sofa jest do siedzenia. Do tej pory chciałam żeby naprawiono mebel ale na tą chwilę mam serdecznie dosyć i wolałabym żeby zabrali sofę i oddali na pieniądze nawet pomniejszoną kwotę o transport.
Brak zwrotu pieniędzy Sklep użył do zwrotu pieniędzy (o ile w ogóle to zrobił) niewłaściwego numeru konta pomimo tego, że podałam im numer prawidłowy. Konto, na które rzekomo przelali należność. jest od dawna zamknięte, co oznacza, że bank automatycznie zwraca przelew do nadawcy po 7 dniach. Sklep kłamie, że tego zwrotu nie otrzymał.
Nadałam przesyłkę zwrotną w marcu!