Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-20 godz: 10:34Publiczna
Rozwiązana
Zwrot kosztów z reklamacji Dostałem zamówienie inne niż zamowiłem bo przyszły tańsze. Po napisaniu maila do firmy zostałem skierowany do osób zajmujących się reklamacjami. Tam po wypisywaniu 15 maili ustalilismy że otrzymam rekompensate w wysokości 50% wartości zamówienia jednak do dziś nie otrzymałem przelewu. Upominając się o to w kolejnych wiadomościach szanowni Państwo ciągle pisza to samo... Chce tylko otrzymać ustalona rekompensatę za pomylone zamówienia
2025-03-20 godz: 10:15Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków Dnia 20.02.2025 odebrałam zamówienie z ww. sklepu - ponieważ nie spełniało ono oczekiwań towar został natychmiast zwrócony. Dnia 24.02.2025 sklep wystawia fakturę korygującą oraz prośbę o nr konta do zwrotu środków. Nr konta niezwłocznie wysłany. W międzyczasie liczne ponaglenia i próby kontaktu z mojej stron, za każdym razem kończące się zbywaniem lub nie odbieraniem telefonów przez sklep. W dniu dzisiejszym wysłałam wezwanie do zapłaty drogą mailową. (Kwota do zwrotu to 829zł.)
2025-03-20 godz: 09:54Publiczna
Rozwiązana
Wielokrotne podanie terminu dostawy Zamówiłam dwie sofy na stronie Agata meble. Został mi podany termin i czas dostawy. 12 marca dostałam informację że dostawa odbędzie się 13 marca. Wzięłam wolne w pracy, pracuje na umowę zlecenie więc zrezygnowałam z całej dniowki żeby odebrać zamówiony towar. 13.03 o godzinie 09:00 dostałam maila i sms potwierdzającego termin i godzinę dostawy. Dostawa miała się odbyć w godzinach od 08:00 do godziny 20:00. O godzinie 16:00 zadzo do kuriera żeby się dowiedzieć w jakich godzinach mogę się go spodziewać. Powiedział że tano uciekl jego pomocnik i dostawa się nie odbędzie. Zadzwoniłam do Agata żeby się dowiedzieć co się wydarzyło. Przes 2 dni byłam zbywana. Jeszcze w dniu dostawy dostałam wiadomość że jednak paczki nie dostarcza. Już po wykonanych telefonsch z mojej strony.przesylka dotarła do mnie dopiero 17.03 marca. W dniu wyznaczonym przez podwykonawcę Agata meble. Kolejny dzień wolny i kolejna dniowka, której nie mogłam zarobic .. oczekuje od firmy rekompensaty za zwrot kosztów transportu lub oddanie mi zmarnowanej dniowki z pracy.
2025-03-19 godz: 21:35Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków po anulowaniu zamówieniaZamówienie z dnia 10 stycznia 2025r. - z powodu niewywiązania się sprzedawcy z realizacji zamówienia w terminie (3 - 5 dni, zgodnie z informacją na stronie sklepu), po 2 miesiącach zamówienie zostało anulowane 11 marca 2025r. Do dnia dzisiejszego, czyli 19 marca 2025, nie otrzymałem zwrotu zapłaconej kwoty. Informację o numerze konta bankowego, na które powinien nastąpić zwrot, podawałem trzykrotnie (mailowo oraz w komentarzu do zamówienia). Sklep wysyla kolejne maile z prośbą o numer konta, odwlekając w czasie zwrot zapłaty.
2025-03-19 godz: 19:47Publiczna
Zamknięta
Dostawca nie zwraca pieniędzy po 14 dniachDostawca nie dostarczył zamówionego towaru w zadeklarowanym terminie tłumacząc się brakami na magazynie, wbrew deklaracji na stronie o dostępności w ciągu 3ech dni. Po pisemnym anulowaniu zamówienia oraz upłynięciu wyznaczonego 14-to dniowego terminu na zwrotu pieniędzy brak kontaktu z dostawcą.
2025-03-19 godz: 15:05Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu po 14 dniach Witam zamówiłam kurtkę lecz rozmiar okazał się za duży zgłosiłam zwrot 27 lutego kurtkę odesłałam do Sinsay została paczka dostarczona 6 marca bo mam historię w śledzeniu do tej pory nie odpisują na moje e-maile i wiadomości na każdym możliwym kanale. Nie wiem już w jaki sposób się z nimi skontaktować bo minęło 14 dni na zwrot .
2025-03-19 godz: 14:28Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlN.K.
Brak środków za zwrot towaruButy zostały zakupione w grudniu. Okazały się za duże. Wysłałam zwrot dostałam e-mail w którym dostałam odpowiedź że zwrot został potwierdzony i mam czekać na zwrot gotówki na 389 zł do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki.
2025-03-19 godz: 13:25Publiczna
Zamknięta
Brak zamówieniaDzień dobry, 25 lutego 2025r. zostało zrobione zamówienie na stronie pilkomania.pl na kwotę 449,98 zł. Niestety od tamtej pory nie otrzymałam zamówienia pomimo upłynięcia czasu dostawy i jest brak kontaktu z firmą. Na tym etapie wątpię żeby kiedykolwiek przesyłka doszła i zależy mi na otrzymaniu zwrotu kwoty od firmy. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.
2025-03-19 godz: 12:52Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.W.
Brak zwrotu gotówki Dzień dobry. Pomimo zwrotu towaru, dalej nie otrzymałam zwrotu środków. Najpierw przez dwa tygodnie nie odbierali zwrotu, teraz nie mam żadnej informacji odnoście przyjęcia / przetwarzania mokrego zwrotu. Od odbioru towaru minęło 14 dni. Nie otrzymuje odpowiedzi mailowej.
2025-03-19 godz: 12:23Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków za anulowane zamówienieW dniu 17 grudnia 2024 r. złożyłam zamówienie. W związku z brakiem infomacji o terminie realizacji zamówienia (w regulaminie 3-5 dni) anulowałam zamówienie 18 lutego br. Środki miały zostać z wrócone w terminie 14 dniu. Termin minął. Napisałm w tej sprawie wiadomość-uzyskałam informację "Jako, że jesteśmy po zmianie operatora płatności z PayU na Przelewy24 i zwrot możemy wykonać już tylko przelewem tradycyjnym. Poprosimy o numer konta do wpłaty." Przesłałam nr konta. Dzisiaj jest 19 marzec 2025r. i w dalszym ciągu braku środków oraz jakiejkolwiek informacji.