Niedokonanie zwrotu środków za zwrócony towarDokonałam zakupu na stronie internetowej: https://kidhero.pl/ w dniu 24.10.2014 r. Wysłany towar po odpakowaniu okazał się uszkodzony. Skontaktowałam się mailowo oraz telefonicznie z obsługą sklepu i poinformowano mnie, abym odesłała paczkę, jeśli chce otrzymać zwrot kosztów. Napisałam maila o odstąpieniu od umowy, odesłałam paczkę jednak do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Wysłałam mailowe i smsowe przypomnienia o mojej sprawie, nieskutecznie.
Oczekuje od formy zwrotu należnych mi środków wraz z odsetkami ustawowymi.
Brak realizacji/brak kontaltu10 marca został zamówiony zestaw za około 1000 zł. Opłacone z góry. Wyraźnie było napisane przy tym produkcie że czas wysyłki to 3 dni. W piątek 14 marca dostałam maila z informacją że gotowe do wysyłki. W takim razie dlaczego od kilku dni status nie zmienia sie? Na co czeka to zamówienie? W dodatku numer kontaktowy jest nieaktywny, na maile brak odpowiedzi. Brak tez informacji o ewentualnym wydłużeniu realizacji zamówienia. Po sprawach poprzedników widzę, że nie jest to nic nowego w tej firmie. Kpina i żart w jaki sposób traktowany jest klient. Wysłałam maila o takiej samej treści ale ponowię tutaj : proszę o NATYCHMIASTOWE wysłanie tego zamówienia. Zależy mi na sprzęcie, więc łaskawie proszę o dopełnienie tego co obiecują państwo na swojej stronie. Dla potencjalnych przyszłych klientów: Nie polecam tego sklepu.
Zwrot pieniędzyWitam
W pazdzierniku 2024r. zamówiłem mopa z wyciskaczem i wiaderkiem za 50% cenę 78zł.
Wiaderko przeciekało ,więc zwróciłem wszystko. Wysłałem paczką ,za którą dostałem potwierdzenie otrzymania.
Pieniędzy niestety do tej pory nie mam.
Nie jest to duża kwota ale nie lubię [słowo usunięte przez moderatora].
jawne oszustwo - brak realizacji zamówieńZakupiłam online produkty od firmy Fasardi. Dostałam powiadomienie, że jest w trakcie realizacji. Po upływie 15 dni od dnia zapłaty nadal nie udało mi się skontaktować ze sklepem. Sprawdzałam na google czy tylko ja mam ten problem i okazuje się, że jest mnóstwo ludzi, którzy nie otrzymali zamówienia lub zwrotu pieniędzy. Niektórzy czekają już kilka miesięcy. Strona wygląda jak zawsze (kilka lat temu kupowałam już w tym sklepie). Ewidentnie dochodzi tu do [słowo usunięte przez moderatora].
Wysłałam maila z żądaniem zwrotu pieniędzy i odstąpieniem od umowy. Chcę odzyskać pieniądze.
Brak zwrotu pieniędzy od La RochelleZa pomocą WygodneZwroty dokonałam regulaminowo zwrotu zamówienia nr 333128 ze sklepu internetowego La Rochell. Przesyłka została doręczona dnia 3 marca 2025r wg WygodneZwroty, ale żaden email od firmy La Rochell nie został do mnie wysłany. Nie dostałam informacji o planowanym zwrocie pieniędzy ani zwrotu pieniędzy, firma nie odpowiada na moje wiadomości. W załączniku przesyłam fakturę za moje zamówienie oraz wiadomości z WygodneZwroty, którzy paczkę do La Rochell dostarczyli. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt.
Brak internetu i telewizjiOd 27.02 jest brak.internetu i telewizji . Dzwonie codziennie i otrzymuje taka sama odpowiedz ..... Technik zadzwoni umówi się, błąd w zgłoszeniu, brak dodatkowych informacji..... co jest kłamstwem. Wszystko dokładnie opisałam, wytłumaczyłam ,a technika jak nie było tak nie ma ! To jest skandal .....jak można wciskać klientowi swoich usług takie bzdury . Za co ja place . Jak nie korzystam z usługi. WiWiecznie
Brak zwrotu pieniędzy od 5 miesięcy Zwrot numer R/Mod/2024/10/15/45573
Brak zwrotu pieniędzy za odesłaną sukienkę od końca 30.10.2024!
Milion próśb drogą mailową i zapewnień że pieniądze zostaną zwrócone. Ciągła odpowiedz na maila że w ciągu 2 dni pieniądze zostaną zwrócoe.
Minęło prawie 5 miesięcy. Pieniądze do dnia dzisiejszego nie zostały zwrócone. Poprostu kradzież. Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem w Catalina to proszę pamiętać w przypadku zwrotu nie ma ani ubrania ani pieniędzy.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy!
Brak realizacji zamówienia 6 marca złożyłam zamówienie w sklepie na kwotę 716 zł, które od razu zostało opłacone. 11 marca wysłałam zapytanie czy wiadomo kiedy zamówienie zostanie wysłane, 13 otrzymałam informację, że tego dnia paczka zostanie nadana. 14 poprosiłam o nr nadania i od tamtej pory zero odpowiedzi ze strony sklepu. Kontakt telefoniczny nie możliwy, nikt nie odbiera. Chce jak najszybciej otrzymać zamówienie albo odzyskać pieniądze.
Brak zamówionego towaru Zamówienie złożone 2 lutego. Od tego momentu zamówienia brak. Telefon nie odpowiada, na @ odpisali raz 19.02. Ze wysla zapytanie do działu wysyłek i kontakt się urwał całkowicie. Ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy, bądź wysyłki towaru w trybie expresowym z bonusem.
Nieuznanie Reklamacji Płytek W Dniu 14.03.2025 firma Dobromir Sewera informuje iż producent oddalił w całości moja reklamacje płytek ściennych które zostały pół roku temu położone w istniejącej już 30 lat łazience zaznaczę ze wcześniejsze płytki były drugiego gatunku i nic się nie działo tak jak teraz gdzie kupiłam płytki pierwszego gatunki pękają i robią się pajączki. Wykonanie było ściśle według procedur chemii budowlanej.