Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-12 godz: 06:19Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlW.D.
Zwrot pieniędzy za zwrócony towarTowar, który zamówiłam nie spełniał moich oczekiwań więc odesłałam go w terminie 14 dni od jego otrzymania. W tym momencie zaczął się problem. Bardzo utrudniony kontakt ze sprzedającą. Gdy już się skontaktowałam że sklepem zostałam zapewniona, że środki pieniężne zostaną zwrócone na konto. Do tak pory nie otrzymałam zwrotu. Kontakt ze sprzedającą urwał się natychmiastowo. Myślę, że nie jest to jedyna taka sytuacja tego sklepu.
2024-08-12 godz: 00:26Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu gotówkiPo uznanym zwrocie z dnia 19.07 i otrzymaniu faktury korygującej, nadal nie zostały zwrócę pieniądze na konto z ktorego płaciłam za odesłane zakupy. Brak odpowiedzi na maile wielokrotnie wysyłane. Brak kontaktu telefonicznego. Oczekuję od Fasardi natychmiastowego zwrotu gotowki na konto jak wspomniane wyzej.
2024-08-11 godz: 19:38Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.K.
Uszkodzony sterownik mimo naprawyUsługa została zamówiona poprzez ich stronę internetową elektrobip.pl, sterownik silnika od Samochodu Opel Astra H został wysłany na specjalne dane adresowe. Firma po miesiącu oczekiwania wysłała fakturę do zapłacenia. Koszt naprawy to 1250zł. Oczekiwanie na nadanie sterownika było szybsze. Po otrzymaniu "gotowego, naprawionego" sterownika, zaczęto sprawdzać jego sprawność, poprzez podłączenie go do samochodu i odczekanie mniej więcej godziny na to, aż sterownik się wygrzeje. Po godzinie od uruchomienia silnika samochód miał takie same objawy jak przed naprawą. Z tego względu odczytane zostały wszystkie jego błędy, które potwierdzały, iż sterownik dalej jest uszkodzony. Sterownik tego samego dnia, od otrzymania został odesłany na gwarancję. W pudełku wraz z sterownikiem została także włożona kartka z informacją gwarancyjną i paragonem, gdyż taki wymóg był od firmy, inaczej nie przyjęli by sterownika i zostałby odesłany (wszelkie informacje o tym znajdują się na stronie firmowej elektro-bip.pl w zakładce reklamacja) Po 10 dniach oczekiwania, otrzymałem informację przez konsultanta elektro-bip, iż sterownik został przez nich odebrany i chcą uzyskać ode mnie informacje co mają zrobić z tym sterownikiem. 1) Sterownik zdiagnozować, ale jeśli okaże się że sterownik jest dobry, ponoszę koszt w wysokości 600zł (mimo, że na karcie gwarancyjnej Wysokość takowej opłaty wynosiłaby 400zł) 2) Zakupuję od firmy sterownik Używany, już na miejscu dobrze sprawdzony, Ja uznając, iż firma jest niekompetentną w swojej dziedzinie (ciągły brak kontaktu z infolinią, 3 godziny na infolini dziennie, strach przed kolejnym niekompetentną naprawą sterownika i bardzo długim oczekiwaniem na informacje i naprawę sterownika), zdecydowałem o zwrocie tego sterownika i oddanie wszystkich kosztów poniesionych przez nieudolną naprawę. Informacje w.w zostały mi przedstawione drugi raz, po czym zostało to opisane w systemie. Poinformowano mnie, że sterownik zostanie odesłany. Mija tydzień, więc wykonuje połączenie telefoniczne do siedziby elektro-bip, gdzie odebrał Pan konsultant, który wytłumaczył mi dlaczego koszt diagnozy takiego sterownika jest taki wysoki i przyjął do wiadomości iż sterownik chce spowrotem, przekazał także, że paczka ze sterownikiem zostanie nadana w najbliższy dzień roboczy (był piatek) W Poniedziałek i kolejne dni brak jakiegokolwiek nadania i brak jakiejkolwiek informacji co dzieje się z moim sterownikiem. Od ponad 2 miesięcy (zaraz minie 3 miesiac) nie jestem w stanie odzyskać sterownika i jakichkolwiek pieniędzy. Kolejne wydzwanianie i kolejne zapytania doprowadzają tylko do zbędnych komentarzy pracowników infolini i zbywania klienta. Jeśli chcesz zostać ich klientem, odbiorą w ciągu 3 minut. Niestety sprawa wygląda zupełnie inaczej, kiedy dzwonisz w sprawie zapytania o przesyłkę lub o jakiekolwiek informacje o naprawie, wtedy nikt nic nie wie, konsultanci chcą wtedy konsultować sprawę z elektromechanikami na miejscu, a klientowi mówią, że oddzwonią w najbliższym czasie, gdzie nigdy taka sytuacja nie nastąpi. Od elektrobip chce tylko dwóch rzeczy, mojego sterownika i oddania moich pieniędzy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że narzucają swoje wartości wygórowane bardzo wysoko, a ja jako klient muszę się do tego dostosować. Bardzo zła praktyka firmo elekteo-bip
2024-08-11 godz: 18:09Publiczna
Zamknięta
Sprzedaż podróbek W zeszłym roku firma Hurewicza 4youprint sprzedała dysk SSD SAMSUNG 990 Pro 1TB za 319 zł. Okazało się, że w nazwie firmy na opakowaniu dysku brakowało litery S. Dopiero po uszkodzeniu dysku sprawdziłem, że to po prostu chińska podróbka oryginalnego dysku. W ramach gwarancji gwarantowanej w ofercie sprzedawcy chciałem złożyć reklamację na ten dysk. Allegro nie wspiera konsumenta, ale zaprasza do dyskusji, w wyniku której zostałem okradziony na kwotę 319 zł.
2024-08-11 godz: 08:33Publiczna
Zamknięta
SKLEP -OSZUST, UWAŻAJCIEw TERMINIE 12 DNI ODSTĄPIŁAM OD UMOWY.SKLEP NIE PODAŁ ADRESU ZWROTNEGO ,POD KTORY MOGŁABYM ZWRÓCIC TOWAR, DOMAGAM SIĘ ZWROTU 143,10 ZŁ.SKLEP ODPOWIADA NIE NA TEMAT, TYPOWI OSZUŚCI.mOGĘ PRZESŁAC CAŁA KORESPONDENCJĘ Z TYM OSZUKAŃCZYM PODMIOTEM
2024-08-10 godz: 14:57Publiczna
Zamknięta
zwrot Chciałam zwrócić towar z zamówienie bo okazał się podróbką chińską i nie jest zgodny z oferta. Niestety brak kontaktu z firmą i brak formularza zwrotu w przesyłce uniemożliwia zwrot zamówienia. Wysłałam email do przedsiębiorcy niestety żadnego odzewu z jego strony. Chcę zwrócić towar z zamówienia i odzyskać pieniądze za towar.
2024-08-09 godz: 16:54Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.W.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówiłam u Państwa 3 sukienki które nie podobały mi się po przymiarce więc odesłałam. Od 19 czerwca czekam na zwrot pieniędzy na kwotę ok 930zl. Wysylam maile firma odpisuje ze mieli problemy finansowe że pieniądze w przyszłym tygodniu zostaną zwrócone.. nie odbierają.. zwodzą cały czas.. oczekuje aby mi oddali pieniądze!
2024-08-09 godz: 16:13Publiczna
Zamknięta
Stone Skirts Anna Szczygielska - brak zwrotu środkDnia 2 czerwca 2024 r. złożyłam w sklepie internetowym Stone Skirts zamówienie o numerze #1500022210 o wartości 626,40 PLN. Płatności dokonałam kartą (za pośrednictwem PayPal) przy składaniu zamówienia. Po upływie 20 dni, tj. 22 czerwca 2024 r., z uwagi na brak realizacji zamówienia, wysłałam do firmy mailowe zapytanie o status realizacji zamówienia. W dniu 24 czerwca 2024 r. otrzymałam odpowiedź, że paczka zostanie wysłana w ciągu maksymalnie 8 dni roboczych. Jednakże po kolejnych 9 dniach, tj. 5 lipca 2024 r., ponownie skontaktowałam się z firmą, ponieważ zamówienie nadal nie zostało zrealizowane. Otrzymałam odpowiedź w dniu 8 lipca 2024 r., że realizacja zamówienia znów się przedłuży. Zaproponowano mi możliwość anulacji zamówienia, na co przystałam tego samego dnia, żądając jednocześnie zwrotu środków. Zgodnie z uzyskanymi informacjami, zwrot środków miał nastąpić w ciągu 14 dni roboczych. Jednakże po upływie 15 dni, tj. 23 lipca 2024 r., ponownie wysłałam zapytanie o status zwrotu. W odpowiedzi otrzymałam jedynie przeprosiny oraz zapewnienie o zleceniu zwrotu środków. Od tego momentu regularnie kontaktowałam się mailowo z firmą, lecz za każdym razem otrzymywałam wyłącznie ogólne zapewnienia, że zwrot został wysłany, jednak nigdy nie otrzymałam zwrotu środków, ani potwierdzenia jego zlecenia (jeśli zwrot miał nastąpić za pośrednictwem PayPal) . Dnia 5 sierpnia 2024 r. wysłałam firmie wezwanie do zwrotu środków w terminie do 9 sierpnia 2024 r. (tj. 4 dni robocze). Otrzymałam natychmiastową odpowiedź, w której poinformowano mnie, że płatność jest w oczekiwaniu oraz że została złożona reklamacja do firmy płatniczej. Poproszono mnie także o podanie numeru konta, co uczyniłam. Mimo tego, zwrot środków do dnia dzisiejszego nie nastąpił. Podczas trwania korespondencji z firmą, odkryłam w internecie wiele negatywnych opinii na temat firmy „Stone Skirts”, w tym grupę na Facebooku pt. „Oszukane przez Stone Skirts”. Wskazuje to na to, że nie jestem jedyną osobą poszkodowaną przez tę firmę, a scenariusz działań, z jakimi się spotkałam, jest typowy. Firma, pomimo nieuczciwych praktyk, organizuje promocje i wyprzedaże oraz usuwa negatywne komentarze, które mogłyby ostrzec innych klientów (spotkało to również mnie). Uważam, że dalsza korespondencja z firmą nie ma sensu, ponieważ firma nadal zwodzi mnie i unika zwrotu należnych mi środków. W związku z powyższym, proszę o interwencję w tej sprawie i pomoc w odzyskaniu należnych mi środków. Załączam kopię korespondencji z firmą.
2024-08-09 godz: 14:26Publiczna
Zamknięta
Brak dostawy Od ponad 2 miesięcy brak przesyłki. Ciągle ta sama śpiewka, przepraszamy, sprawdzamy.,.. kiedy poprosiłam o zwrot pieniędzy to otrzymałam informację że nie ma takiej możliwości. Że tylko zwrot towaru. Ale jak niby mam zwrócić coś czego nie dostałam. Zamówiłam buty wrotki. Już mi nie będą potrzebne. Oczekuję zwrotu pieniędzy. Moje dziecko zbierało je na te buty samodzielnie i chce aby odzyskało chociaż pieniądze
2024-08-09 godz: 11:40Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.P.
Brak zwrotu pieniędzy W dniu 11.07. 2024 dokonałam zwrotu części zamówienia, na stronie internetowej widnieje status ,, przyjęte do zwrotu '', niestety nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, chociaż minął już prawie miesiąc, na e-maile nikt nie odpowiada a telefonu nie odbierają. Oczekuję zwrotu pieniędzy za odesłane produkty