Brak zwrotu pieniędzy po odesłaniu towaruWitam odesłałam towar, i nie m żadnego kontaktu ze sprzedawcą nie odpisuje na e-maile , smsy .. nie odbiera telefonu . Nie mam zwrotu pieniędzy za towar odesłany .
Zwrot pieniedzyZamówiłem łóżko w sklepie meblowym Perfect Home Design za towar zapłaciłem z góry.
Nie ma ani pieniędzy ani łóżka.
Kontakt z jest zerowy z [dane usunięte przez moderatora], proszę o zwrot pieniędzy za zamówienie. Jeżeli nie wywiążą się państwo ze zwrotu kwoty, sprawę zgłaszam na policję, do Państwowej Inspekcji Pracy oraz do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Kosz kokon bujany szary Dnia 29 lipca br zakupiłam na stronce tego sklepu fotel wiszący. Dokonałam wpłaty 559 zł na podane konto. Próby skontaktowania się telefonicznie z właścicielka sklepu w celu ustalenia na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie spełzły na niczym. Pani [dane usunięte przez moderatora] nie odbiera telefonów. Nie odpisuje na maile. Niestety po fakcie zaczerpnęłam opinie w internecie o tym sklepie i mocno zaniepokoiły mnie negatywne opinie osób, które napisały, że borykają się z tym samym problemem co ja. Pieniądze przelały a towaru brak. Jest to dla mnie bardzo nierzetelne podejście do klienta. Jeśli towar nie będzie wysłany to bardzo bym prosiła o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Uszkodzona przesyłkaDzień dobry
Nadałem paczę przez InPost, to była część samochodowa Mechatronika do skrzyni biegów.
Paczką została uszkadzana w trakcie dostawy i ta część nie podlega naprawie.
Złożyłem reklamację na stronie internetowej InPost i moją reklamację została odrzucona
Czy możemy rozwiązać mój problem?
Brak zwrotu pieniędzy po zwrocie towaruOdesłałam zwrot towaru i dostarczony był do Sklepu 2.07.2024. Wraz z formularzem zwrotu.
Brak zwrotu pieniędzy choć minęło już 6 tygodni. Na maile z zapytaniem dotyczące płatności wciąż obietnice i przeprosiny że już zlecają zwrot.
Wysłałam wezwanie do zapłaty z numerem konta bankowego. Odpisali że już dają do księgowości jednak obawiam się że to kolejne obietnice bez pokrycia.
brak dostawy brak kontaktu30.07. zapłaciłam i zamówiłam naszyjnik na prezent. Zgodnie z informacją na stronie czas wysyłki to 3-4 dni. Minęło już 13 dni, zero kontaktu ze strony firmy, nielicząc sms "jutro się dowiem", jutro sprawdzę", na moje nagabywanie. Telefon podany na stronie - wyłączony. Znalazłam w sieci aktualny tel. Pana [dane usunięte przez moderatora]., ale tylko raz odebrał i .... powiedział, że sprawdzi. I tyle. Oczekuję konkretnej informacji kiedy otrzymam zamówienie lub natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
zwrot pieniędzy za anulowane zamówienieDzień dobry, w 01.07.2024 dokonałam zakupu w sklepie Stone Skirts, zamówienie zostało opłacone (275.99 zł) i oczekiwałam na dostawę. W dniu 16.07.2024 ze względu na brak informacji dotyczących zamówienia, napisałam do sklepu maila z prośbą o status realizacji i ewentualną możliwość anulacji zamówienia. Otrzymałam informację, iż sprzedającemu jest bardzo przykro, że nie udało mu się zrealizować zamówienia i potwierdza anulację i przekazuje zlecenie zwrotu środków. 31.07.2024 ponownie napisałam do sklepu maila z informacją, że nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na konto i czy planują zwrócić mi pieniądze za niezrealizowane zamówienie. Ponownie otrzymałam informację o przekazaniu zlecenia zwrotu środków do księgowości. 09.08.2024 ponownie napisałam maila z prośbą o konkretną informację kiedy zostaną zwrócone pieniądze i standardowo otrzymałam informację, że w dniu 09.08.2024 zwrot zostanie zlecony na konto. Niestety mamy 13.08.2024 a ja w dalszym ciągu nie otrzymałam swoich pieniędzy. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy na konto.
Brak zwrotu środków od ponad miesiąca-StoneskirtsSklep w pierwszej kolejności zwlekał z wysyłką zamówienia złożonego 23 maja. Po kilku przypomnieniach przesyłka została wysłana 5 lipca (po około 6 tygodniach).
Zamówienie zostało przeze mnie częściowo zwrócone. 9 lipca wysłane i około 11 lipca dostarczone do zwrotu. Od tego czasu minęło 34 dni i sklep nie zwrócił środków mimo licznych upomnień z mojej strony i obietnic zwrotu ze strony sklepu.
Do zwrotu jest kwota 444,16 zł.
Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
W razie potrzeby mogę wysłać więcej szczegółów.
Dziękuję i pozdrawiam
Brak zwrotu środków za anulowane zamówieniePo braku realizacji zamówienie w terminie 14 dni roboczych od zamówienia oraz po przypomnieniu się firmie, po kolejnych 8 dniach roboczych, anulowałam zamówienie 17.07.2024r. Miałam otrzymać zwrot środków. Do dnia dzisiejszego (13.08.2024r.) nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, mimo przypominania się firmie meilowo.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków na konto za niezrealizowane i anulowane zamówienie.
oszustwo w opisie przedmiotu sprzedawanegoSprzedają towar niezgodny z opisem.
Kupiłem PowerBank Jump Starter Urządzenie Rozruchowe 2000A 22000mA h Booster | 399,00 zł - 1 szt., a otrzymałem takie urządzenie z akumulatorem 16000mA czyli słabsze.
Poza tym nie otrzymałem żadnego dokumentu sprzedaży, ani paragonu ani faktury.
Po zgłoszeniu problemu sklep odsyła do działu reklamacji, dział reklamacji, odpowiada ale nie ma żadnej reakcji. Zaproponowali rękompęnsatę lecz jej nie realizują. Sprawa ciągnie się od 12.06.2024. Ja do nich piszę oni odpisują "zweryfikujemy to" i tak wkoło "zlecamy wypłatę" itp OMIJAJCIE STRONĘ MIX-SKLEP.PL. Posiadam pełną korespondencję e-mail.