- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

PYSZNA FABRYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ako osoba fizyczna na mój domowy adres zamówiłem w Firmie pyszna fabryka dietę (właściwie 2 diety w następujących po sobie dniach od 29.09 do 10.10. - dieta standardowa a od 11.10 do 01.11.2025 r. dieta ketogeniczna) niestety Firma nie dostarczyła żadnego zamówienia. OD razu tj. 29.09.2025 r. zgłosiłem brak realizacji zamówienia, firm początkowo tłumaczyła się błędami oprogramowania na moje maile nie odpowiadali telefonu nie odbierali w końcu 6 października 2025 dostałem informację że mogę dostać zwrot wpłaconych pieniędzy o który ju wcześniej prosiłem w związku z niezrealizowanym zamówieniem, nie odpowiedzieli czy drugie zamówienie będą realizować tj to od 11.10.2025 niestety nie realizują go i nie ma kontaktu z firmą. Oba zamówienia złożyłem i opłaciłem w dniu 22.09.2025 na co mam wszystkie dowodu płatności i obciążenia konta oraz przyjęcia zamówienia poprzez platformę Dietly. Poniżej złożone przeze mnie jako osobę fizyczną zamówienia na dostawę diety na każdy dzień łącznie zamówienia obejmują okres od 29.09 do 01.11.2025 r. W dniu 22.09.2025 r. złożyłem i opłaciłem za pośrednictwem platformy Dietly dwa zamówienia: · zamówienie nr #105228 – realizacja od 29.09.2025 r. do 10.10.2025 r. · zamówienie nr #105264 – realizacja od 11.10.2025 r. do 01.11.2025 r. od 6 października brak kontaktu z firmą oczywiście deklarowanego zwrotu moich pieniędzy nie dokonano mimo wysyłania żądaniu zwrotu pieniędzy początkowo za pierwsze a następnie i za drugie niezrealizowane zamówienie (czytaj więcej)
W dniu 26.09 zamówiłem poprzez aplikację Dietly usługę dostarczania kateringu dietetycznego od firmy Pyszna fabryka. Usługa miała być dostarczana od 29.09 ale ani razu tak się nie stało. W pierwszy dzień otrzymaliśmy informację o przejściowych problemach technicznych, które mają być rozwiazane w przeciągu kilku najbliższych dni. Tak się jednak nie stało. W czwartek, to jest 2.10 zrezygnowałem z zamówienia oraz otrzymałem potwierdzenie mailowe, że zostało ono przekazane do księgowości. Zwrot środków miał nastąpić do 14 dni od złożenia rezygnacji. Minęło już ponad 2 i pół tygodnia i środków nie ma. Dodatkowo od poniedziałku obydwa numeru firmy kateringowej są wyłączone. Oczekuje zwotu środków, które zostały przeznaczone na dietę, to jest 1217,50 zł(czytaj więcej)