zwrot pieniędzy [tytuł zmodyfikowany przez moderatora] Zamówiłem za 250 zł plus 15 zł przesyłka mystery box, w którym otrzymałem zaklejnoną taśmą kłódkę, wyciskacze do pasty, badziewne słuchawki i zatyczkę do nosa przeciw chrapaniu ,wartość 40 zł. To jest kawne [słowo usunięte przez moderatora]. Nie tylko mnie [słowo usunięte przez moderatora]. Będzie zbiorowy pozew.
Proszę o zwrot pieniędzy na konto. Wysłałem już do Was kilkanaście e maila zero odzewu. Czekam na zwrot pieniędzy na konto.
Naprawa telefonuWitam 10 lutego wysłałem telefon do naprawy do firmy bolltech z ubezpieczenia firmy Orange po miesiącu telefon nie został naprawiony chociaż w regulaminie piszę że jak nie naprawia do siedmiu dni to sprzęt zostanie wymieniony na nowy. Przy probach kontaktu dostawałem informacje o tym że firma Samsung nie dostarcza części zamiennych co było nie prawda bo w tym samym czasie znajoma wysłała taki sam telefon i go naprawili do tygodnia. Po miesiącu poprosiłem o zwrot sprzętu i już dwa tygodnie nie mogę odzyskać telefonu. Przez te dwa tygodnie jak sprawdzam status to jest w przygotowaniu.
Brak zwrotu pieniędzy za zamówiony towar 17 stycznia zamówiłem zestaw naprawczy do quada za 351 zl. Od samego początku brak kontaktu ze sprzedającym. Napisałem meila w celu rezygnacji z zamówienia. Do tej pory pieniądze nie zostały zwrócone za przedmioty. Jakbym wcześniej przeczytał opinie na temat tego sklepu to w ogóle niczego bym nie zamówił.
Brak zwrotu środków z zakupy.Brak dostawy deski snowboardowej w związku z czym zostało dokonano odstąpienie od umowy zawartej przez internet. Brak zwrotu zapłaconych środków na konto w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy. Do tej pory kilkukrotny kontakt poprzez e-mail. Odpowiedź środki zostaną zwrócone jednak brak wpływu. Oczekuję zwrotu środków.
Jestem kolejną poszkodowaną osobą Aż mi wstyd że dałam się nabrać... Ale jak widać nie tylko ja jedna bo przez Pana mnóstwo osób straciło pieniądze. Zamówiłam projektor 6 dni temu i cisza. Chciałabym odstąpić od umowy bo już wiem, że po 14 dniach nie będę miała szansy ich odzyskać i przepadną na zawsze. W jaki sposób mogę odstąpić od umowy? Chcę zwrotu pieniędzy.
Rezygnacja z zakupu10.03.2025r. dokonałam zakupu kompletu damskiego, który kosztował 319,20zł.
Dokonałam przelew na wskazany numer konta.
Otrzymałam potwierdzenie zamówienia.
I tutaj nic dalej się nie wydarzyło. Mimo moich licznych maili z zapytaniem jaki jest status zamówienia nie otrzymałam informacji zwrotnej. Na telefony też nikt nie odpowiada. Na ten moment chciałabym zrezygnować z zamówienia i odzyskać pieniądze.
odrzucona reklamacjaButy zakupione przez Erli.pl (nr zamówienia właśnie stamtąd) po niespełna roku zaczęły się rozlatywać - sprzedawca na podstawie zdjęcia nie pytając o nic odrzucił reklamację podając za powód - nieprawidłowe użytkowanie
Oczekuję zwrotu gotówki.
Nieodebrany zwrot Zakupiłam w sklepie La Sagil komplet dresowy i płaszcz. Płaszcz okazał się za duży, więc go odesłałam pocztą polską. Tydzień później płaszcz wrócił z powrotem do mojego miasta, ponieważ La Sagil odmówił przyjęcia przesyłki. Zadzwonił do mnie kurier że, mam kolejny raz zapłacić 17 zł za paczkę, którą chciałam zwrócić. Sklep La Sagil nie odpowiada na mejle, nie odbierają telefonu. Oczekuję zwrotu pieniędzy za płaszcz, który zwróciłam.
Brak zwrotu środków za odesłane zamówienieW dniu 9 grudnia 2024 złożyłam zamówienie na dres. Niestety dres nie pasował i zdecydowałam się go odesłać. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków mimo wielokrotnych zapewnień, że zlecono już wykonanie przelewu.
Rozpatrzenie reklamacjiW dniu 29.12.2024r. zakupiłam na stronie empik Skarbonkę sejf elektroniczny. Produkt przyszedł fabrycznie uszkodzony. Niestety nie mogłam złożyć reklamacji na swoim koncie empik ponieważ statut zamówienia widniał jako niedostarczony.
Skontaktowałam się telefonicznie z biurem obsługi klienta empik i zostałam poinformowana ze reklamację muszę złożyć bezpośrednio do sprzedawcy towaru czyli firmy eMshop. Kontakt z tym sprzedawcą jest bardzo utrudniony. Na moje maile nie było odpowiedzi. Wtedy napisał do nich maila mój mąż. Dostał odpowiedź że mamy odesłać wadliwy towar. Kiedy odesłaliśmy na wskazany przez firmę eMshop adres uszkodzoną Skarbonkę kontakt z firmą eMshop się urwał. Nie otrzymaliśmy ani zwrotu produktu ani zwrotu gotówki. Oczekuje na zwrot gotówki lub zwrot towaru zgodnego z zamówieniem.