Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-05-30 godz: 11:21Publiczna
Rozwiązana
Problem ze zwrotem środków W dniu 6 maja firma Stone Skirts przyjęła mój zwrot zamówionej sukienki. Dostałam informację, że zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni. Po 14 dniach pieniędzy nie było na koncie. Po skontaktowaniu się z firmą dostałam informację o ich problemach logistycznych (“ Zgodnie z regulaminem, zwroty realizujemy do 14 dni, jednak w ostatnim czasie mierzymy się z pewnymi opóźnieniami operacyjnymi, które wynikają z dużej liczby zamówień i zwrotów oraz wewnętrznych problemów technicznych”) W dniu 28 maja wysłałam mailowo do firmy Stone Skirts przedsądowe wezwanie do zapłaty, w którym nalegałam na natychmiastowy zwrot środków. Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu środków na konto.
2025-05-29 godz: 18:54Publiczna
Rozwiązana
brak zwrotu za błędnie zrealizowane zamówienie19 lutego 2025 roku kupiłem w sklepie dobreinstrumenty.pl produkt Nauszniki Thomann K10 za kwotę 150,99 z wliczoną przesyłką. Sprzedawca błędnie zrealizował zamówienie i przesłał błędny model nauszników. Poinformowałem sprzedawcę o błędzie w realizacji oraz o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca otrzymał towar 05.03.2025 r. Do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu wpłaconych środków, pomimo wielokrotnych ponagleń.
2025-05-29 godz: 16:49Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlB.G.
Brak zwrotu pieniędzy23.02.2025 roku zamówiłam w sklepie Haia.pl sukienkę za 139,99 PLN. Sukienka dotarła inna niż zamówiłam. Napisałam maila, odpisali, żeby odesłać i wysłać zdjęcia. 3.03.2025 odesłałam sukienkę oraz wysłałam zdjęcia, o które prosili mailem. Niestety zwrot pieniędzy nie dotarł, a firma przestała odpisywać na maile. Oczekuję zwrotu pieniędzy 162,99 PLN (łącznie z kosztami wysyłki -23,00PLN, ponieważ zwrot był z powodu ich pomyłki.
2025-05-29 godz: 16:17Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu płatności 16.05.25 zamówiłam towar na kwotę 119,70 zł, opóźniająca się wysyłka skłoniła mnie do kontaktu telefonicznego z firmą. Poinformowano mnie że zamówienie nie może być zrealizowane - nie podano przyczyny. Poproszono mnie o podanie smsem nr konta bankowego, pieniądze miały być zwrócone na konto, nie otrzymałam zwrotu do dziś. Zamówienie wciąż ma status w trakcie realizacji mimo zapewnień że jest anulowane. Oczekuję na zwrot pieniędzy.
2025-05-29 godz: 15:24Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlR.D.
GebeDzien dobry 27 marca złożyłam zamówienie w sklepie GEBE, ale długo nie bylo realizacji zamówienia więc 14 kwietnia anulowałam zamówienie i do dziś nie otrzymałam zwrotu środków, 13 maja wysłałam im e-mailem, wezwanie do zapłaty z terminem do 16 maja jednak to wezwanie zostało zlekceważone, pozostawione bez odpowiedzi, jakiegokolwiek kontaktu bo infolinia sklepu tez nie odpowiada, 26 maja ponownie wysyłam wezwanie do zapłaty tym razem tradycyjna drogą pocztowa i sklep do dziś milczy, zwrotu dalej nie ma podejrzewam, że nie będzie bo czytając opinie na temat Gebe jestem w szoku, że sklep może tak funkcjonować [słowa usunięte przez moderatora]. Proszę o interwencję, która by zmotywowała sklep do zwrotu moich pieniędzy.
2025-05-29 godz: 14:36Publiczna
Rozwiązana
Zwrot części kwoty zakupu15.03 zamówiłam zabawkę Zestaw zabawka dla dzieci PSI PATROL Autobus + Figurki 7szt | 439,99 zł Przesyłkę z chin otrzymałam dopiero 16.04 -niestety nie to co zamówiłam. Zgłosiłam reklamację na adres: reklamacjeecomm@gmail.com (taki mail uzyskałam ze sklepu), zaproponowali mi rekompensatę 50% wartości zamówienia jeśli zgodzę się zostawić otrzymany przedmiot. Przystałam na propozycję. 17.04 otrzymałam informację, że zlecenie zwrotu pieniędzy zostało złożone i od tamtego dnia nic się nie zadziało. Początkowo cisza i olewanie moich mail z ponagleniami. W końcu napisałam, że sprawę zgłoszę do UOKiK i CERT. Dostałam maila, że pieniądze zostaną zwrócone ale do dnia dzisiejszego niestety nie otrzymałam zwrotu. Pisząc o problemie na adres sklepu (sklep@pilkomania.pl) otrzymuje maile, że mam się kontaktować z działem reklamacji.
2025-05-29 godz: 10:28Publiczna
Zamknięta
Niezrealizowanie i zwodzenie klienta za z góry oplDnia 11.05 opłaciłam z góry dwa zamówienia, podczas zakupu była informacja że towar dostanę w pondz lub wtorek. Następnie informacja, że brak kilku sztuk i proszą o cierpliwość i do dwóch dni roboczych wyślą towar . Następnie w czwartek 15.05 napisałam email ze paczki są nie nadane a towar zakupiłam na wakacje i chciała bym ich tam użyć . Poinformowano mnie, że przepraszają ale dop w poniedziałek wyślą razem z kuponem rabatowym i upominkiem paczki na co odp, że ok użyję podczas drugiego wyjazdu . Dnia 20 gdy paczki nadal nie zostały nadane napisałam co z zamówieniem na co nie otrzymałam odpowiedzi . Gdy napisałam e-mail, że jestem po tylu latach już zawiedziona i proszę, żeby napisali czego brakuje to wezmę inny kolor lub zamienię produkt dostałam email zwrotny, że na sto procent w poniedziałek 26 wyjdzie jedno i drugie zamówienie . We wtorek jak nadal nic nie zostało nadane napisałam, że chce anulować zamówienie i proszę o zwrot około 4000 zł na konto zostałam przez sklep zlekceważona . Do dziś nie mam ani towaru , ani pieniędzy i tylko niesmak . Oczekuję od sklepu natychmiastowej wysyłki obu zamówień i rekompensaty lub natychmiastowego zwrotu pieniędzy na konto .
2025-05-29 godz: 10:01Publiczna
Rozwiązana
Zakup przez internetZamówienie złożone 5 maja. Brak do tej pory nr zamówienia oraz zmieniony dostawca. Chce zrezygnować z zamówienia i zadam zwrotu pieniędzy.
2025-05-29 godz: 07:36Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.T.
Wycofanie towaru że sprzedaży, bo ktoś go inny kupTelefonicznie zamówiłam kołdrę i ją opłaciłam, kołdry nie otrzymałam - otrzymałam zwrot kosztu z informacją anulowanie zamówienia na infolinię zostałam poinformowana, że ktoś inny ją kupił. Chcę tą kołdrę w tej atrakcyjnej cenie. Nie zostałam poinformowana o tym, że kto pierwszy opłaci ten lepszy. Nawet poinformowałam o dokonaniu zapłaty i wtedy nie otrzymałam inf. że nie ma tego towaru.
2025-05-29 godz: 05:50Publiczna
Zamknięta
Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu towaruDzień dobry. Zakupiłem przez Sklep Internetowy sprzedawcy 3 produkty. 2 kości pamięci marki Dell do komputera, dysk twardy marki WD i pastę termoprzewodzącą. Link do zamówienia: "https://supertech.pl/order/0000077280/3829724/9f49894217295f49c578bf64" Kości pamięci okazały się, że nie są marki Dell tylko jakieś "noname". Kości pamięci oddane do serwisu wraz z komputerem i serwis stwierdził że kości nie działają. A dysk twardy okazał się nie współpracować z moim komputerem. Chciałem zwrócić te 2 produkty sprzedawcy, jednak ten odmówił przyjęcia, tłumacząc że" Do zamówienia wystawiono fakturę VAT na Spółkę Prawa Handlowego. Taki zakup - uznawany za dokonany w obrocie profesjonalnym nie jest objęty Ustawą o Prawach Konsumenta, w tym nie podlega prawu zwrotu. W związku z tym musimy odmówić uznania prawa do zwrotu produktu". Jednak Lukullus nie jest spółką handlową , nie ma osobowości prawnej , a wspólnicy wpisani są do CEIDG. Zakupiony towar nie ma charakteru zawodowego wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gosp. Niejednokrotnie zamawiałem już podobne produkty od takich firm jak "xkom", czy "komputronik" i w przypadku zwrotu nie było żadnych problemów. Zgłosiłem sprzedawcy również niezgodność kości pamięci które otrzymałem, z ofertą sprzedaży na jego stronie. Poprosił o zdjęcia kości pamięci i opakowania w celu weryfikacji, jednak do tej pory nie "zweryfikował" problemu. Oczekiwałbym, że sprzedawca przyjmie zwrot i odda pieniądze za te produkty. Z wyrazami szacunku.