Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-13 godz: 19:02Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.Z.
Zwrot opłaty prowizjiWitam chciałbym odzyskać zwrot opłaty prowizji bankowej
2024-08-13 godz: 18:58Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.Z.
Opłata bankowaChciałbym odzyskać zwrot opłaty prowizji bankowej z firmy wandoo pl z chwilówki
2024-08-13 godz: 18:56Publiczna
Zamknięta
Prowizja bankowaChciałbym odzyskać zwrot opłaty prowizji bankowych kredytu konsumenckiego nie zrobiono nic tej sprawie
2024-08-13 godz: 18:53Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.Z.
Prowizja bankowaWitam chciałbym odzyskać zwrot opłaty prowizji bankowych kredytu konsumenckiego
2024-08-13 godz: 18:29Publiczna
Zamknięta
Płatność Nie polecam firmy pilkomania. Paczka przychodziła miesiąc. Mógłbym przymknąć oko na czas oczekiwania ale nie dostałem kompletnej paczki. Napisałem do was żebyście szybko mi przysłali resztę a wy zapewniliscie mnie ze jak najszybciej dostanę paczkę + rekompensatę za błąd z waszej strony. Kolejny miesiąc czekania. W końcu doczekałem się ale musiałem dopłacić pieniądze kurierowi (dokładnie 25% od ceny paczki) a przecież przelałem na początku całość. Nie polecam nikomu.
2024-08-13 godz: 16:12Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlE.K.
Brak zwrotu pieniędzy po odesłaniu towaruWitam odesłałam towar, i nie m żadnego kontaktu ze sprzedawcą nie odpisuje na e-maile , smsy .. nie odbiera telefonu . Nie mam zwrotu pieniędzy za towar odesłany .
2024-08-13 godz: 15:18Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniedzyZamówiłem łóżko w sklepie meblowym Perfect Home Design za towar zapłaciłem z góry. Nie ma ani pieniędzy ani łóżka. Kontakt z jest zerowy z [dane usunięte przez moderatora], proszę o zwrot pieniędzy za zamówienie. Jeżeli nie wywiążą się państwo ze zwrotu kwoty, sprawę zgłaszam na policję, do Państwowej Inspekcji Pracy oraz do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
2024-08-13 godz: 14:50Publiczna
Zamknięta
Kosz kokon bujany szary Dnia 29 lipca br zakupiłam na stronce tego sklepu fotel wiszący. Dokonałam wpłaty 559 zł na podane konto. Próby skontaktowania się telefonicznie z właścicielka sklepu w celu ustalenia na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie spełzły na niczym. Pani [dane usunięte przez moderatora] nie odbiera telefonów. Nie odpisuje na maile. Niestety po fakcie zaczerpnęłam opinie w internecie o tym sklepie i mocno zaniepokoiły mnie negatywne opinie osób, które napisały, że borykają się z tym samym problemem co ja. Pieniądze przelały a towaru brak. Jest to dla mnie bardzo nierzetelne podejście do klienta. Jeśli towar nie będzie wysłany to bardzo bym prosiła o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2024-08-13 godz: 14:21Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.S.
Uszkodzona przesyłkaDzień dobry Nadałem paczę przez InPost, to była część samochodowa Mechatronika do skrzyni biegów. Paczką została uszkadzana w trakcie dostawy i ta część nie podlega naprawie. Złożyłem reklamację na stronie internetowej InPost i moją reklamację została odrzucona Czy możemy rozwiązać mój problem?
2024-08-13 godz: 13:53Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy po zwrocie towaruOdesłałam zwrot towaru i dostarczony był do Sklepu 2.07.2024. Wraz z formularzem zwrotu. Brak zwrotu pieniędzy choć minęło już 6 tygodni. Na maile z zapytaniem dotyczące płatności wciąż obietnice i przeprosiny że już zlecają zwrot. Wysłałam wezwanie do zapłaty z numerem konta bankowego. Odpisali że już dają do księgowości jednak obawiam się że to kolejne obietnice bez pokrycia.