Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-18 godz: 11:18Publiczna
Zamknięta
Zamówienie vision-xPrzepraszam bardzo ile można czekać na zwrot kosztów bez przesady. W tym momencie czuje się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]paczki nie ma pieniędzy nie ma. Nie interesuje mnie jakaś przedsprzedaż bo wciskacie mi kit.Proszę jak najszybciej zwrócić pieniądze.
2024-08-17 godz: 13:59Publiczna
Zamknięta
Zwrot za anulowane zamówienie Zamówienie zostało anulowane w dniu 29.07. Zgodnie z mailem miałam otrzymać zwrot środków do 14 dni a nadal nie zostały zwrocone
2024-08-16 godz: 23:38Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Zamawialam paczkę 3 lipca 2024r i do teraz jej nie otrzymalam pomimo zapłacenia za nią z góry. Pisałam meile do tej firmy, ale nadal nic. Nie wiem co mam zrobić, chciałabym odzyskać pieniądze dokładną kwotę 169,98 zł. Bardzo proszę o pomoc.
2024-08-16 godz: 21:11Publiczna
Zamknięta
Nie wysłana paczka3 sierpnia złożone zostało zamówienie i do dnia 16 sierpnia jeszcze nie wysłane choć 9 sierpnia dostałam wiadomość na maila że wysłali co oczywiście jest kłamstwem bo nie było żadnego potwierdzenia od przewoźnika firma nie odbiera telefonu albo jest wyłączony cały dzień na maile też nie odpisuje także nie ma żadnego kontaktu .
2024-08-16 godz: 15:29Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy 3 lipca 2024 roku opłaciłam zamówienie w Stone Skirts na kwotę 639 zł. 10 lipca 2024 roku wysłałam maila z zapytaniem o wysyłkę kiedy ona nastąpi: „ Dzień dobry, Tydzień temu złożyłam zamówienie, kiedy mogę się spodziewać wysyłki? Macie piękne produkty, super, że firma szyje w Polsce dlatego kupiłam u Was, ale zaniepokoiły mnie komentarze w internecie odnośnie długiego czasu oczekiwania na paczkę, czy opóźnione zwroty środków w przypadku zwrotu produktów. Już czekam tydzień co jest nietypowo długim czasem oczekiwania na samo nadanie, dlatego zaczęłam czytać komentarze. Czy zamówione przeze mnie produkty są na stanie czy dopiero są w trakcie szycia? Jeżeli dopiero powstają dobrze jest o tym poinformować na stronie wcześniej. Proszę uprzejmie o szybką wysyłkę, jeżeli będę pozytywnie zaskoczona to możliwe, że zostawię pozytywny komentarz, żeby zbalansować niesłuszne negatywne opinie.” 11 lipca 2024 roku dostałam odpowiedź: „Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. W internecie łatwo można się posiłkować randomowymi opiniami w internecie. Z ogromnym zaangażowaniem podchodzimy do każdej klientki, a tym samym do każdego zamówienia. Działamy na rynku od 12 lat. Cieszymy się ogromnym zainteresowaniem ale też, co najważniejsze rzeszą zadowolonych, stałych klientek doceniających nasze produkty. Zgodnie z informacją podaną na stronie termin realizacji Pani zamówienia to do 14 dni roboczych tj 23.07. Jesteśmy producentem naszych ubrań, dlatego termin odszycia jest indywidualny dla każdego modelu. Będę wdzięczna za wyrozumiałość i cierpliwość- my ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie. Gdy przesyłka zostanie nadana - otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę udanego dnia. [dane usunięte przez moderatora] -Stone Skirts„ 24 lipca 2024 roku napisałam: „ Dzień dobry, dziękuję za odpowiedź. Widzę, że minęło maksymalne 14 dni roboczych, o których Pani wspomniała, a jednak zamówienie dalej nie zostało wysłane, kiedy to nastąpi? Czy jest z Wami kontakt telefoniczny? ” 25 lipca 2024 roku ponownie napisałam: „ Dzień dobry, Ponawiam zapytanie. Dostałam wczoraj automatyczną informację, że odpowiecie w przeciągu 24h. Jestem zaniepokojona, bo nie dostałam zamówienia w terminie, po długim okresie oczekiwania i nie ma z Wami kontaktu. Proszę o pilną odpowiedź i wysłanie zamówienia, a jeśli ich nie dostanę będę musiała zgłosić kradzież środków i brak wysłania należnego towaru.” 25 lipca 2024 roku dostałam odpowiedź: „Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. Niestety, nie wyrobiliśmy się z realizacją zamówienia w podanym przez nas terminie z powodu dużej ilości zamówień, co przekłada się na wydłużony czas linii produkcyjnej w naszej szwalni, za co najmocniej przepraszamy. Paczka zostanie do Pani wysłana maksymalnie do 8 dni roboczych, za co najmocniej przepraszamy! Nie jest wykluczone, że paczka wyjdzie dużo wcześniej to wszystko zależy od procesu szycia danego modelu. Zrozumiemy jeśli jednak, nie zdecyduje się Pani na dalsze oczekiwanie i anuluje zamówienie. Proszę wówczas o potwierdzenie. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts” 25 lipca 2024 roku odpisałam: „Dzień dobry, dziękuję za szybką odpowiedź. Jeżeli dostanę zwrot środków to potwierdzę anulowanie zamówienia.” 25 lipca 2024 roku dostałam wiadomość: „Czy chciałaby Pani anulować zamówienie, wówczas środki zostaną zwrócone na Pani konto? Czy oczekuje Pani dalszej realizacji?” 25 lipca 2024 odpisałam: „ Chciałabym anulować zamówienie.” 26 lipca 2024 dostałam odpowiedź: „ Dzień dobry Pani, Dziękuję za wiadomość. Bardzo Nam przykro, że nie udało się zrealizować Pani zamówienia. Potwierdzam anulację i przekazuję zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni przez platformę, z której dokonała Pani płatności.” 08 sierpnia 2024 roku napisałam: „ Dzień dobry, dzisiaj mija 14 dni od anulowania zamówienia, kiedy zostanie zlecony zwrot środków?” 08 sierpnia 2024 dostałam odpowiedź: „Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. W dniu dzisiejszym zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność.” 09 sierpnia 2024 roku napisałam: „ Dzień dobry, czy zwrot został wczoraj zlecony? „ 12 sierpnia 2024 roku dostałam odpowiedź: „ Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. Najmocniej Panią przepraszamy za zwłokę - byliśmy przekonani, że środki dotarły na Pani konto. Zwrot zostanie niezwłocznie zlecony w dniu dzisiejszym.” 13 sierpnia 2024 roku napisałam: „ Dzień dobry, zwrot nie został zlecony, niestety wygląda na to, że zwodzicie mnie, odpisujecie na wiadomości a przelewu dalej nie ma. Jeżeli jutro nie otrzymam przelewu zgłaszam Stone Skirts za kradzież środków.” 14 sierpnia 2024 roku dostałam odpowiedź: „Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów. Zwrot już został zgłoszony i przekazany do Księgowości. Jest w trakcie realizacji. Rozumiemy Pani obawy, jednak zapewniamy, że środki na pewno wrócą na Pani konto. Mamy nadzieję, że ponowne problemy nie będą miały miejsca w przyszłości.” Dzisiaj jest 16 sierpnia 2024 i nadal nie otrzymałam zwrotu środków. Proszę o pomoc w sprawie zwłaszcza, że nie jestem pierwszą osobą oszukaną w podobny sposób przez firmę Stone Skirts i widać, że podobne wyłudzenia są u nich regularną praktyką. Nie można dodać opinii na Google i dopiero znalazłam negatywne opinie poszkodowanych klientów na innych portalach. Oczekuję od firmy natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
2024-08-16 godz: 14:56Publiczna
Zamknięta
CZEKAM NA KONTAKT 3 DNI ROBOCZEWitam Panie [dane usunięte przez moderatora] PILNIE proszę o odpowiedź na moją wiadomość mailową w sprawie rezygnacji zamówienia. Czekam na odpowiedź od 12 sierpnia, dziś mija 3 dzień roboczy. Podobno odpowiada Pan na bieżąco do 48h na wiadomości mailowe. Czekam na PILNĄ ODPWIEDŹ W DNIU DZISIEJSZYM oraz zwrot pieniędzy na konto, ponieważ zgodnie z regulaminem na Pana stronie mogę rozwiązać umowę do 14 dni od zakupu. Brak kontaktu z konsumentem przez dłuższy czas jest bardzo [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
2024-08-16 godz: 13:53Publiczna
Zamknięta
Beemart.pl brak pieniędzy za anulowane zamówienieZamówiłem 25 lipca telewizor w serwisie Beemart.pl, który należy do Zentern Sp. z o. o. 26 lipca otrzymałem telefon z informacją, że nie posiadają nowego telewizora, który zamówiłem ale oczekują na nowe zamówienie i w poniedziałek mnie poinformują. Otrzymałem telefon w poniedziałek (29 lipca), że telewizora nie ma w zamówieniu i anulują moje zamówienie oraz zwrócą pieniądze nawet w tydzień ze względu, że anulowanie jest z ich winy. Mimo to minęło już 14 od momentu anulowania zamówienia, a zwrotu środków nie otrzymałem mimo licznych przypomnień mailowych. Również przestali odpowiadać na kontakt telefoniczny. Proszę o pilny zwrot środków za zamówienie z ustawowymi odsetkami za zwłokę do dnia wykonania przelewu.
2024-08-16 godz: 12:35Publiczna
Zamknięta
Brak wysyłki zamówionego przedmiotuMineły 5dni od zamowienia produktu i mimo telefonow oraz wysłanych meili do firmy, dalej nie otrzymałem odpowiedzi co z moją przesyłką.
2024-08-16 godz: 11:50Publiczna
Zamknięta
Brak kontaktu w sprawie zwrotuDzień dobry, od 4 dni brak kontaktu w sprawie projektora. Zgodnie z regulaminem wysłałam formularz odstąpienia umowy przed upływem 14 dni roboczych od potwierdzenia rezerwacji. Proszę o pilną odpowiedź na maila połączonego z rezerwacją #1087 oraz PILNY zwrot kosztów zgodnie z regulaminem. Liczę na pozytywny odzew oraz że to nie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2024-08-16 godz: 11:39Publiczna
Zamknięta
Zwrot Pieniędzy28 czerwca dostałam email, że mój zwrot został przyjęty i przelew zostanie zrealizowany do 14 dni. Mijają prawie 2 miesiące, a ja wciąż nie otrzymałam zwrotu. Firma nie odbiera telefonu i nie odpisuje na e-maile.