Serwis i gwaracjaWitam. Zamówiłem serwis w 16.04.2025 i firma nie odbiera telefonów od tego czasu oraz nie odpisuje na email. Zapłaciłem za to 800 zł. Poniżej podaje dane transakcji oraz numer seryjny mojej pomy B102208250198. Wszystko jest na moje nazwisko pod adresem Janiszowice 17.
Szczegóły operacji
Numer transakcji: 4469550671
Numer zlecenia (nadany przez odbiorcę): bab28fa7-3aaa-4991-a705-a90fca0366c7
Opis płatności: Opłata za przegląd: B102208250198
Kwota: 800,00 PLN
Zwrot za bilety - odwołany koncertFirma odwołała koncert, na który zakupiłam 9 biletów w łącznej kwocie 621zł.
Podałam pełne dane konieczne do zwrotu środków - zgodnie z zaleceniami firmy.
W kwestii zwrotu zostałam odesłana do p. [dane usunięte przez moderatora], który jest zupełnie nieosiągalny (nie odbiera telefonu, nie odpisuje na wiadomości). Firma, w której zakupiłam bilety (Trinity Group) umywa ręce i kieruje sprawę wyłącznie do p. [dane usunięte przez moderatora].
Nieustannie wysyłam przypomnienia i ponaglenia mailowe - bez żadnego efektu.
Oczekuję pełnego zwrotu pieniędzy za zakupione bilety.
Zniszczony bagaż (Skyline Express)Niniejszym zgłaszam skargę konsumencką dotyczącą skandalicznego traktowania pasażera i bagażu, a następnie całkowitego zrzucania z siebie odpowiedzialności przez przewoźnika lotniczego Skyline Express oraz pośrednika, u którego wykupiono wycieczkę – firmę Wakacje.pl. Jest to nie tylko opis mojej indywidualnej, krzywdzącej sytuacji, ale przede wszystkim przestroga dla innych konsumentów i apel o nagłośnienie praktyk, które ewidentnie naruszają prawa pasażerów. Liczę na szeroki odzew po tej publikacji na Państwa portalu.
Dnia 13 kwietnia 2025 roku odbyłem lot z Warszawy do Marsa Alam (Egipt) na rejsie Skyline Express o numerze QU 2247. Po przylocie okazało się, że bagaż jednego z członków naszej rodziny, Pana Mariusza Wielgosza, został znacznie uszkodzony. Fakt ten został niezwłocznie zgłoszony na lotnisku w Marsa Alam, gdzie sporządzono stosowny raport uszkodzenia bagażu. Zapewniono nas wówczas, że dalsze działania nie są wymagane z naszej strony i że przewoźnik skontaktuje się z nami w celu rozwiązania sprawy. Załączam kopie sporządzonych raportów.
Po upływie półtora miesiąca, nie otrzymawszy żadnego kontaktu, postanowiliśmy ponowić zapytanie do przewoźnika. Nasza wiadomość z 1 czerwca 2025 roku, w której przedstawiliśmy szczegóły sprawy i załączyliśmy raporty, spotkała się z szokującą odpowiedzią od Skyline Express. Przewoźnik poinformował nas, że rzekomy termin na złożenie reklamacji minął 20 kwietnia 2025 roku, mimo że uszkodzenie zostało zgłoszone 13 kwietnia 2025 roku na lotnisku, a my działaliśmy zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. Jest to absurdalne i sprzeczne z informacjami przekazanymi nam na lotnisku. Zostaliśmy celowo wprowadzeni w błąd, co uniemożliwiło nam dochodzenie roszczeń w przewidzianym rzekomo terminie.
Co więcej, firma Wakacje.pl, u której wykupiliśmy całą wycieczkę, również całkowicie umywa ręce od sprawy, twierdząc, że kwestia uszkodzonego bagażu ich nie dotyczy. Jako pośrednik, Wakacje.pl powinno czuć się odpowiedzialne za jakość świadczonych usług i wspierać swoich klientów w trudnych sytuacjach, zwłaszcza gdy dochodzi do rażących naruszeń praw konsumenta.
Jestem głęboko zbulwersowany postawą zarówno przewoźnika lotniczego Skyline Express, jak i biura podróży Wakacje.pl. Zostałem potraktowany w sposób rażąco niesprawiedliwy, a próby dochodzenia moich praw są skutecznie torpedowane poprzez dezinformację i brak chęci wzięcia odpowiedzialności. Odnoszę wrażenie, że celowo opóźniano sprawę, aby potem zrzucić odpowiedzialność na klienta, powołując się na rzekomo minione terminy.
Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w upublicznieniu tej sprawy i nagłośnieniu problemu nieodpowiedzialności przewoźników i biur podróży w zakresie uszkodzonego bagażu. Liczę na Państwa wsparcie w dochodzeniu sprawiedliwości i egzekwowaniu praw konsumentów.
PRZESTRZEGAM wszystkich podróżujących przed Skyline Express
SP/2025/5/23/105426/45454852Podczas kolejnego przedłużania umowy zdecydowałem się na dekoder Sundbox.
Podejmując decyzję o wyborze tego sprzętu nie spodziewałem się, że dźwięk jest odtwarzany tylko i wyłącznie przez to urządzenie.
Podłączając inne urządzenie okazuje się, że nie odtwarza dźwięku.
Opcję głośnika w/w urządzenia chciałem potraktować jako opcję dodatkową ponieważ mam inny (znacznie lepszy) sprzęt audio.
Zgłosiłem problem chcąc wymienić to urządzenie, lecz uzyskałem odpowiedź negatywną.
Okazuje się, że podpisując umowę w punkcie Cyfrowego Polsatu nie przysługuje prawo do odstąpienia.
Chciałem zaznaczyć, że nie chcę zrezygnować z umowy lecz wymienić sprzęt , z którego jestem bardzo niezadowolony.
zwrot pieniędzy Odesłałam sukienkę, dostałam potwierdzenie, że towar dotarł i od tamtej pory nie mam pieniędzy na koncie- mija miesiąc. Pisałam maile, zero odzewu, tylko automat odpisuje
Problem z pełnym zwrotem należnościKupiłem odkurzacz Dreame. Po kilku dniach skorzystałem z przysługującego mi prawa zwrotu odkurzacza. Sprzedawca potrącił mi niemal 20% ceny tytułem "ponadnormatywnego zużycia" przy czym urządzenie było użyte tylko w celu oceny (1 cykl pracy baterii). Spakowane w oryginalny karton i folie (jak nowe). Sprzedawca stosuje identyczne praktyki w przypadku innych produktów - inne urządzenie odkurzacz "Mova" (dopiero później okazało się, że to "Mova by Dreame") użyte do testu tylko przez 5 minut - potrącenie 30% z tego samego powodu. Identyczna formuła odmowy zwrotu, tylko podpis inny. Ewidentne omijanie prawa konsumenta z tyt art. 38 p.2 KC: „Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy tylko wtedy, gdy korzystał z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy” - nie da się stwierdzić czy odkurzacz mopujący działa skutecznie bez uruchomienia go !!!
Utrudniony kontakt w sprawie zwrotuChce zwrócić towar, sprzedawca zaproponował mizatrzymanie niechcianego towaru w zamian za zwrot 40% wartości na konto bankowe. Poza tym informację udzielone w mailu były w języku węgierskim. Chcę zwrot kosztów za cały zwracany asortyment.
niemożność zwrotuDzień dobry, kupiłam przez Internet lokówkę automatyczną i nie mogę jej zwrócić, ponieważ wg Media Markt - jeżeli otworzyłam opakowanie, to nie mogę zwrócić produktu. Jak wobec tego mogę sprawdzić, czy jest cała i solidnie wykonana? Odmówiono mi zarówno w sklepie stacjonarnym (powiedzieli, że oddać mogę tylko wysyłając z powrotem), gdy zadzwoniłam na infolinię, Pani powiedziała mi, że mogę oddać i połączył mnie z działem reklamacji, gdzie zostałam poinformowana, że nie mogę oddać, ponieważ jest to sprzęt ochrony osobistej.
BRAK ZWROTU PIENIENDZYZamówiłem falownik hybrydowy chisage 12kw trójfazowy 6.04.2025 za kwotę 8940.87 po około dwóch tygodniach dzwonię bo brak dostawy pan mówi brak tego modelu proponuje innej firmy i zaraz wysyła nadal przesyłki brak więc zrezygnowałem z zamówienia 27.05.2025 brak zwrotu pieniędzy
Brak zwroty środków po dokonanym zwrocie towaru Towar zwrócony w terminie, po 14 dniach otrzymałam maila iż zwrot został zaakceptowany oraz że zwrot środków nastąpi w ciągu kolejnych 14 dni. Minęło na dzień dzisiejszy 18 dni, firma na maile nie odpowiada a telefon jest wyłączony