Reklamacja W dniu 13.12.2024 r zamówiłam zestaw klocków za kwotę 359.99zł plus koszt wysyłki 19.99zł, od razu przelałam pieniądze za klocki i koszt wysyłki na konto sklepu pilkomania.pl do dziś nie otrzymałam paczki ani zwrotu pieniędzy. Po wielokrotnych próbach ustalenia kiedy otrzymam paczkę zapewniono mnie,że dotrze ona do końca ubiegłego tygodnia tj. do 31.01.2025 , niestety tak się nie stało. Zmuszona jestem zgłosić sprawę do odpowiednich organów odpowiedzialnych za takie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Brak zwrotu pieniędzy Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu ponad 300 zł za zamówione ubrania. Zwrotu dokonałam już 2 grudnia 2024r. Do dnia dzisiejszego cisza. Wypisywałam do biura obsługi klienta i cały czas otrzymywałam informacje, że moja sprawa została przyjęta, ale niestety nikt nie odpisywał, a po kilku dniach otrzymałam maila z oceną pracy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
bieżnia zamówiona a niedostarczona od czerwcabieżnia zamówiona a niedostarczona od czerwca 2024
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru24.12.2024 zakupiłam online dres w firmie StoneSkirts. Z powodu złego rozmiaru zwróciłam 31/12/2024. Przesyłka ze zwrotem została odebrana 02/01/2025.
Po 14 dniach firma nie zwróciła pieniędzy za zakup, zobowiązała się dokonać zwrotu do końca stycznia 2025.
Po upływie tych dni, nadal firma nie zwróciła pieniędzy za nieudany zakup.
Oczekuję zwrotu pieniędzy jak najszybciej.
reklamacja torebkikupilam torebke za 520 zl ktora w uzytkowaniu okazala sie bublem. reklamacja odrzucona-odwolanie rowniez. podpisal sie pod tym jako ekspert pan szewc. torebka sie zle uklada w noszeniu ale przede wszystkim magnes ktory ma byc jej ozdoba wogole nie trzyma i majda sie niechlujnie obijajac wszystko naokolo.zadam zwrotu pieniedzy.
Brak zwrotu pieniędzy Minęło już ponad 3 tygodnie od kiedy zwróciłem urządzenie i nie otrzymałem do tej pory pieniędzy, pisze, dzwonię i nic, żadnego znaku od firmy, żadnych informacji co z moimi pieniędzmi. Nie pojmuje jak taka firma może mieć taki [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i tak olewać klienta.
Brak wywiązania się z zobowiązań gwarancyjnychAbsolutne ignorowanie i brak reakcji na szereg maili i list polecony dot. zgłoszenia reklamacyjnego. Po zapłacie klient przestaje się liczyć i jest nikim. Na początku chciałem porozmawiać i poradzić się w kwestii przecieku w zamówionym garażu blaszanym ale po wielu próbach kontaktu, także telefonicznym, po braku reakcji na list polecony nie wykluczam ścieżki prawnej w odpowiedzi na totalną ignorancję.
Dla zainteresowanych mogę udostępnić całą korespondencję pokazującą , jak Konstal traktuje klientów, po tym jak już zapłacą.
ReklamacjaZakupiłem obuwie Nike Air Max Puław cof . Po jednym założeniu okazało się że jeden but ma wadę w postaci odklejenia materiału w prawym bucie po zewnętrznej stronie. Pani w sklepie powiedziała że to nic takiego , reklamację mogę złożyć ale i tak będzie odrzucona . Reklamację złożyłem i oczywiście po dwóch dniach na meila otrzymałem odpowiedź meilowo "
Po dokonaniu szczegółowych oględzin reklamowanego obuwia nie stwierdzam żadnych wad materiałowo-technologicznych. Obuwie to jest wykonane prawidłowo, zgodnie z pierwowzorem. Minimalne zmiany użytkowe nie mogą stanowić o słuszności reklamacji obuwia. Obuwie w pełni wartościowe należy dalej użytkować. Klientowi przysługuje prawo do reklamacji w przypadku ujawnienia się jakichkolwiek wad. Wszelkie niedogodności należy zgłaszać w momencie zakupu. Brak podstaw do uznania reklamacji."
Mówimy tu o obuwiu w kwocie katalogowej 750 zł .
Zwrot pieniędzy Dzień dobry,
Firma IMAN nie zwróciła pieniędzy po odesłaniu zamówionego produktu.
Produkt SAFE SLICE MANDOLINE.
Zwrot przed upływem 14dni.
Towar odesłany został 19.12.2024 i po tym czasie kontakt się urwał. Firma nie odbiera telefonu.
Przesyłki z Hiszpanii Chcąc skorzystać z możliwości wysyłki paczki z Hiszpanii za pośrednictwem firmy kurierskiej ich rzekomych parkomatów w Hiszpanii, poniosłem znaczne koszty wysyłając wcześniej przedmiot z Polski którego nie mogłem nadać inaczej i w innym terminie niż ten który mi pasował. Okazuje się że przesyłki z Polski do Hiszpanii nadamy bez problemu jednak problem pojawia się w drugą stronę mianowicie aby nadać przesyłkę do Polski potrzebujemy hiszpański nr telefonu. Żeby się tego dowiedzieć przeszedłem drogę przez mękę gdyż infolinia Polska nic nie wiem w temacie możliwości przesłania paczki z Hiszpanii do Polski, wszystkie pytania i rozterki kierują odrazu na infolinię hiszpańskiego operatora paczkomatów. Hiszpańska infolinia nie jest obsługiwana przez język angielski - wykonałem dwa połączenia w żadnym nie było możliwość opcji porozmawiać z kimś po angielsku. Wysłałem zatem zapytanie do supportu w języku hiszpańskim tłumaczony
Przez tłumacza Google. Otrzymałem zwrotną odpowiedź kolejnego dnia po jakiś 20kilku godzinach. W Wiadomości była informacja iż wystarczy posiadanie tylko hiszpańskiego adresu e-mail tak też zrobiłem założyłem maila z hiszpańską domeną co też nie było łatwe bo tylko jeden Serwis oferuje darmowe skrzynki założyłem kolejne konto podając kolejne dane kolejny numer telefonu oczywiście z Polski prefiksem gdyż jest taki w opcji do wyboru. Weryfikacja maila przeszła bez problemu zresztą tak jak i polskim ale natomiast nie przychodzi sms weryfikującej potwierdzający numer telefonu. Wiec Kolejny raz wybrałem numer hiszpańskiego supportu z nadzieją że odbierze ktoś kto mówi po angielsku i tylko i wyłącznie dzięki temu Że pani konsultantka mówiła po angielsku powiedziała że do 24 h wyślą kod weryfikacyjny ale nie ukrywa że posiadanie polskiego numeru jest problematyczne i nie gwarantuje że taki kod przyjdzie. wiadoma sprawa kodu nie otrzymałem w określonym terminie ani późniejszym.
Analizaujac Regulamin wszystkie reklamy przekopałem Facebooka i inne takie informacje w sieci nie ma nigdzie informacji o tym jaki jest wymóg posiadania konta w hiszpańskim serwisie im post jest mowa tylko i wyłącznie o tym że trzeba się zarejestrować na ich serwisie.