Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-27 godz: 09:11Publiczna
Zamknięta
Brak dostaczenia zamowieniaWitam Zakupiłam dresy za 355 zł. Wysyłka niby jest wysłana a od 2 tygodni nie dotarła. Nie mogę dostać od firmy przesyłki nadania . Kontakt jest bardzo utrudniony . Nie odpisują na e-meile ani nie odbierają tel . Proszę o zwrot gotowki
2024-08-27 godz: 08:52Publiczna
Zamknięta
Brak zamówieniaDzień dobry, nadal nie otrzymałam mojego zamówienia. Brak kontaktu z firmą. Nie odpisują na maila ani ni odbierają telefonu. Bardzo proszę o wysłanie zamówienia lub zwrot pieniędzy.
2024-08-27 godz: 07:54Publiczna
Zamknięta
brak kontaktu ze sprzedawcą29 lipca otrzymałam zamówione sukienki. Niestety brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą uniemożliwia mi zwrot. Po wysłaniu maila otrzymuję komunikat, że wiadomość nie dociera z powodu nieprawidłowo skonfigurowanego serwera. Kilka razy próbowałam i za każdym razem było to samo. Nie ma adresu na który można towar odesłać. Proszę o pomoc w tej sprawie [dane usunięte przez moderatora]
2024-08-27 godz: 07:43Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.A.
Towar nie zgodnyZamówiłam buty, dotarły nie te które zamówiłam, sprzedawca odmawia zwrotu. Buty kosztowały 210 zł, dotarły nic nie warte szmaciane buty. Nie odpowiada na meile. Chcę odesłać nie ma możliwości, chce zwrot moich pieniędzy.... Kurier odmówił odpakowania przed platnoscia, gdy już zapłaciłam i otwarłam paczkę odmówił zwrotu, to jakaś szajka...
2024-08-26 godz: 15:40Publiczna
Zamknięta
Przesyłka niezgodna z zamówieniemWyskoczyła mi reklama zakupu bezszczotkowej akumulatorowej szlifierki kątowej Li-Ion, firmy DeWalt, z kodem produktu DCG406 na Interia.pl. Nie otrzymałem żadnego potwierdzenia na mailu, ani faktury, ani paragonu. Jedyna informacja o zamówieniu to maile od kuriera InPost kiedy przesyłka przyjdzie. Moja synowa odebrała za mnie paczkę pod moją nieobecność, płacąc za pobranie 450zł. Okazało się że przyszła mała szlifierka jakiejś Chińskiej firmy, która kompletnie różni się parametrami od zamówionej, oraz brakuje w niej jednego akumulatora. Późno zgłaszam reklamację, ponieważ wróciłem dopiero wczoraj z wakacji. W identyfikacji numeru zamówienia podałem numer paczki InPost, bo innych identyfikatorów nie otrzymałem. Nie mogę skontaktować się z firmą, gdyż nie mam żadnych namiarów, ani potwierdzenia, a chciałbym otrzymać zgodne z opisem urządzenie, lub zwrot pieniędzy za zakup.
2024-08-26 godz: 11:45Publiczna
Zamknięta
Reklamacja oparacia sofySofa posiada oparcie tapicerowane, z wkładem ze ścinków piankowych. Niestety oparcie straciło swój kształt, a przez to funkcję podparcia pleców podczas używania sofy. Konstrukcja wkładu nie zapobiega przesuwaniu się wypełniania na boki, tworząc nieestetyczne, ale przede wszystkim niefunkcjonalne, niewygodne i nie takie jak było pierwotnie - oparcie. Mimo manualnego przywracania kształtu (rozprowadzenia wypełnienia) nie da się przywrócić mu odpowiedniego kształtu i funkcjonalności. Poduchy są zużyte, nie zapewniają prawidłowego i pierwotnie zapewnianego podparacia.
2024-08-26 godz: 10:40Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.G.
Brak zwrotu pieniędzy W dniu 24.06.2024 zamówiłam odzież , 25.06 odesłałam 2 sukienki i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy . Nie odczytuja email , nie odbierają tel . Na FB raczyli odpisać na moja wiadomość tylko jaki nr zamówienia . I zero odzewu mimo tego że wysyłałam skan przelewu . Odstąpienie wysłane wraz z sukienkami . Oszuści
2024-08-25 godz: 19:08Publiczna
Zamknięta
Odzyskanie pieniędzy ze zwrotu16 lipca otrzymałam wiadomość o przycięciu zwrotu a zwrot zostanie zrealizowany do 14 dni. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam środków w wysokości do 250,25 zł
2024-08-25 godz: 08:34Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu Dnia 16.07.2024 do firmy Stone Skirts dotarł mój zwrot. Zgodnie z regulaminem firma zobowiązuje do do zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni. Po interwencjach e-mailowych dostałam takie odpowiedzi: 13.08 Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów. Zwrot już został zgłoszony i przekazany do Księgowości. Jest w trakcie realizacji. Rozumiemy Pani obawy, jednak zapewniamy, że środki na pewno wrócą na Pani konto. Mamy nadzieję, że ponowne problemy nie będą miały miejsca w przyszłości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Kolejna odpowiedź 07.08 : Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w zwrocie. Przekazuję zlecenie zwrotu środków do Księgowości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Odpowiedź z 20.08: Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do końca sierpnia bieżącego roku. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od września system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts Zwrotu w dalszym ciągu nie ma na koncie
2024-08-25 godz: 08:15Publiczna
Zamknięta
Odzyskanie pieniędzy za zwrot towaruDzień dobry. Kupiłam w sklepie internetowym kombinezon, ale musiałam zwrócić towar i zrobiłam to tego samego dnia. Sklep Fasardi odebrał paczkę i 26 lipca 2024 dostałam odpowiedź,że zwrot rozpatrzono pozytywnie na kwotę 184,39 zł w ciągu 14 dni. Jest 25 sierpień i nadal nie mam pieniędzy, nie można się dodzwonić ,na email nikt nie odpisuję. Proszę tylko o zwrot swoich pieniędzy. Dziękuję.