Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-07-01 godz: 13:16Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków - brak towaru na magazynie Zakupiłem na stronie firmy wahacz do auta za 670 zł, towar miał być dostarczony w 24h. po 48 zacząłem dzwonić, udał osie dopiero po kilkunastu próbach i dowiedziałem się ze towaru nie ma i będzie za około 3 tygodnie. Poprosiłem o anulowanie zamówienia na co dostałem maila potwierdzającego a środków nie ma mimo iż minęło już 18 dni od anulowania zamówienia i wymieniłem ze sprzedających kilkanaście wiadomości wiadomości, ale z jego strony tylko kłamstwa i zero konkretów, twierdzą ze zwrócili ale potwierdzenia wysłać nie chcą.
2025-07-01 godz: 12:45Publiczna
Zamknięta
Niesłuszne odrzucanie zwrotu i odmowa refundacji Proszę o wszczęcie interwencji w sprawie bezpodstawnie odrzuconego zwrotu towaru przez sklep internetowy adidas.pl, co skutkuje obecnie roszczeniem finansowym wobec mnie przez pośrednika płatności Klarna. Dnia 9 kwietnia 2025 r. złożyłam zamówienie nr APL91572185 w sklepie internetowym adidas, które opłaciłam przez Klarna (zamówienie nr Klarna: 7VD7H0MF) na łączną kwotę 699,35 zł. Z uwagi na nieodpowiedni rozmiar produktów, dokonałam ich zwrotu zgodnie z procedurą adidas – przy użyciu dostarczonej etykiety zwrotnej InPost. Zwrot został nadany i dostarczony do magazynu adidas. Mimo tego zwrot został trzykrotnie odrzucony bez merytorycznego uzasadnienia. Z Obsługą Klienta sklepu Internetowego Adidas nie ma logicznego kontaktu, tylko chat na stronie z botem automatycznym, a maile wysyłane automatycznie przez Sztuczną Inteligencję. W efekcie: • firma Klarna wznowiła żądanie zapłaty za produkty, które zostały zwrócone, dodatkowo strasząc mnie windykacją i tym, że nie mogę się już odwołać od tej decyzji, • mimo wielokrotnego kontaktu z adidas, sprawa nie została rozwiązana, • skarga do ECK Polska została odrzucona, ponieważ sprzedawca ma siedzibę w Polsce. Zwracam się z prośbą o podjęcie interwencji wobec sprzedawcy i wsparcie mnie jako konsumentki, która wyczerpała już dostępne środki rozwiązania sprawy we własnym zakresie.
2025-07-01 godz: 12:39Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymałem towaru Status w śledzeniu jest że towar dostarczony ale ja nic nie dostałem. Piszę już od tygodnia do nich i nikt mi nie odpowiada.
2025-07-01 godz: 08:24Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlA.S.
Problem z reklamcjaFirma odmawia rozpatrzenia reklamacji, obwinia klienta o celowe uszkodzenie obuwia.
2025-07-01 godz: 08:02Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.B.
Brak zwrotu środków - zamówienie 62010Brak zwrotu środków po rezygnacji z zamówienia, po otrzymaniu od Sprzedawcy informacji o braku produktów na magazynie. Brak reakcji sprzedawcy na wysyłane e-maile oraz wiadomości SMS. Jest to przejaw oszustwa, co wskazuje również po doświadczeniach innych osób i opiniach sklepu. Oczekuję zwrotu środków w wysokości 98,19 zł za niezrealizowane zamówienie.
2025-07-01 godz: 07:41Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymalam produktu Nie otrzymalam zamowienia. Zamowilam 22.05 towar nie dotarl.
2025-06-30 godz: 13:59Publiczna
Rozwiązana
Zwrot zamówienia Mam problem z firmą. Mianowicie, zamówiłam kilka rzeczy potrzebnych mi i mojej mamie na imprezę. Zamówienie zostało przyjęte do realizacji, jednak sama wysyłka trwała dłużej niż 7dni (nam były potrzebne rzeczy szybciej) więc ostatecznie postanowiłyśmy zamówić ubrania gdzie indziej, a paczki od joanabutik nie odbierać. Nieodebrana paczka wróciła do nadawcy 7 czerwca, jednak do tej pory nie mam zwrotu gotówki :)
2025-06-30 godz: 12:16Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 5328 [tytuł zmieniony przez moderatora]Dnia 25 czerwca 2025 zakupilam na tej stronie zestaw lego, jako dostawce wybralam inpost i za wszystko zaplacilam apple pay. Dostalam informacje o wyslaniu zamowienia, wraz z numerem do sledzenia przesylki 3056555482445250, lecz taki numer sledzenia nie istnieje w inpost. Dodatkowo przeczytalam opinie na temat sklepu od innych konsumentow i wszystkie ich doświadczenia sa identyczne jak moje. Napisalam do nich maila na ktorego nie odpowiedzieli. Czy jest szansa, aby zostały zwrócone mi pieniądze?
2025-06-30 godz: 08:55Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.P.
Odmówienie przyjęcia zawrotuSprawca odmawia przyjęcia zawrotu produktów, zwrot zgłosiłem kilka dni po dostarczeniu. Załączam część rozmowy z portalu PayPal gdzie próbowałem polubownie załatwić spór, jednak sprzedawca odmawia przyjęcia zwrotu.
2025-06-30 godz: 08:11Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu środkówZwrot towaru został dostarczony do sklepu w dniu 12 czerwca 2025 r., co zostało potwierdzone statusem przesyłki. Zgodnie z obowiązującym prawem, sklep miał 14 dni na dokonanie zwrotu środków – termin ten już minął, a do dziś nie otrzymałam żadnego przelewu. Wielokrotnie wysyłałam wiadomości e-mail z przypomnieniem o zwrocie pieniędzy, jednak odpowiedzi udziela wyłącznie automat. Kontakt telefoniczny jest niemożliwy – sklep nie udostępnia numeru telefonu. Dodatkowo, zamówienie było niekompletne – nie otrzymałam jednej z zamówionych sukienek, która do dziś nie została ani dosłana, ani zwrócona finansowo. Sklep unika kontaktu, a w Internecie widnieje wiele podobnych opinii od klientów, którzy zgłaszają brak zwrotów, niepełne zamówienia oraz ignorowanie korespondencji.