Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-04-09 godz: 13:21Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie Dnia 05.01.2025 zamówiłam w sklepie internetowym Olaroka Fashion ubrania za łączną kwotę 647.00 zł. Przesyłkę odebrałam około 20.01. Wszystkie produkty zostały odesłane do sklepu. Przesyłka zwrotną została nadana 25.01. W przesyłce znajdował się wypełniony i podpisany przeze mnie formularz zwrotu. Mój zwrot został odebrany przez firmę w dniu 28.01. Na co posiadam potwierdzenie mailowe ze skrzynki firmowej sklepu. Mimo wezwania do zapłaty przesłanego na adres mailowy firmy, prośbach wysyłanych na profilu firmy na Facebooku do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Wszelkie próby kontaktu-mailowe telefoniczne oraz na portalu facebook kończą się niepowodzeniem. Firma nie odpowiedziała na żadną moja wiadomość. Oczekuję natychmiastowego zwrotu całości zapłaconych za zamówienie pieniędzy na moje konto z którego został zrobiony przelew za zakupy.
2025-04-09 godz: 10:37Publiczna
Zamknięta
Zwrot środków za niezralizowany zakup10.11.2024 zamowienie na kwotę 209.30zł. 15.11.2024 zamowienie opóźnione nowy termin wysyłki.11.2024 12.12.2024 zamowienie anulowane sklep informuje że odda pieniądze w ciagu 14 dni 10.01.2025 przypomnialem termin minął sklep odpowiada że mieli awarie i że zwroty będą realizowane w tym tygodniu 10.03.2025 ponawiam żądanie zwrotu pieniedzy 11.03.2025 sklep przeprasza i informuję ze odda pieniądze w tym tygodniu 9.04.2025 do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu ani innychinformacji ze strony sklepu
2025-04-09 godz: 08:37Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzy. Zamówiony towar w liczbie 3 sztuki „bezprzewodowa kamera bezpieczeństwa IP WiFi” jest nie zgodny z zamówieniem. Towar dwa dni później został nadany do zwrotu z potwierdzeniem odbioru. Po odebraniu zwróconych przedmiotów minął już równy miesiąc i ja nie otrzymałem swojego zwrotu pieniędzy. Dzwonię, piszę i wysyłam potwierdzenia, formularze do sprzedawcy i nic to nie pomaga… Chce odzyskać od sprzedawcy swoje pieniądze.
2025-04-09 godz: 07:04Publiczna
Zamknięta
Niedostarczenie towaruTowar nie został do mnie dotarczony. Sklep twierdzi, że powinien być u mnie 31.03 jednak żaden kurier sie ze mną nie kontaktował i nie zostawił awizo. Dodatkowo nie ma możliwości skontaktowania się z firmą kurierską ponieważ towar wysłano z chin o czym nie ma wzmianki na stronie sklepu. Poprosiłam zatem o zwrot pieniędzy za niedostarczone zamówienie na co sklep już nie odpowiedział.
2025-04-08 godz: 23:00Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlD.S.
003-252-000-376Witam, Dostałam "mandat" za przekroczenie czasu postoju pod Mc Donald's. Wjeżdżając nie zauważyłam jakiejkolwiek informacji na ten temat. Poza tym byłam klientem restauracji i nie siedziałam z zegarkiem w ręku. Proszę o anulowanie tego bezpodstawnego "mandatu".
2025-04-08 godz: 20:42Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zakup produktuDzień dobry, W lipcu dokonałam zakupu kilku produktów. Jeden z nich został przeze mnie zwrócony jednak z uwagi na fakt że zwróciłam go po terminie mój zwrot nie został uznany. Wówczas czekałam na zwrot produktu i do tej pory go nie otrzymałam. Z uwagi na zaistniałą sytuację prosiłam o zwrot środków, których w dalszym ciągu nie otrzymałam w wysokosci 335,99 zł. Jednak bezskutecznie. Kontakt ze sklepem był jako taki jednak byłam zbywana informacjami typu: zwrot został zlecony, nasz dział księgowości wszystkim się zajmuje. Czekam już kolejny miesiąc i nie dzieje się nic. Prosze o pomoc w sprawie.
2025-04-08 godz: 19:34Publiczna
Zamknięta
Brak środków za zwrócone produktyW dniu 31.10.2024 r. złożyłam zamówienie na ubrania w sklepie internetowym monologo.pl. Zamówione produkty dotarły ze znacznym opóźnieniem 21.11.2024 r. 28.11.2024 dokonałam zwrotu części zamówionych produktów. Pomimo moich maili, rozmowy telefonicznej z przedstawicielem sklepu oraz wysłania wezwania do zapłaty nie otrzymałam dotychczas kwoty 4232,28 zł za zwrócone produkty. Oczekuję zwrotu należności wraz z ustawowymi odsetkami.
2025-04-08 godz: 16:33Publiczna
Zamknięta
Zwrot Zwróciłam towar do ich firmy i od kilku miesięcy wypisuje do nich o zwrot pieniędzy których do dzisiaj nie otrzymałam teraz nawet nie odpisują na wiadomości
2025-04-08 godz: 15:54Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.S.
Brak zwrotu środkówOd września 2024 czekam na zwrot 338 zł za zamówienie. Wielokrotnie wysyłałam maile, pisałam na fb, wysłałam listem wezwanie do zapłaty, które nie zostało odebrane przez firmę. Za każdym razem dostawałam zapewnienie, że środki są w trakcie zwrotu, po czym kontakt się urywał. Zwrotu nie otrzymałam do dziś.
2025-04-08 godz: 15:26Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.K.
Problemy z pierścionkiem W.KRUKDzień dobry pisze w sprawie pierścionka z firmy W.KRUK. Chłopak kupił go w grudniu. Pierścionek zaczął się jakoś po tygodniu wyginać był jak drucik albo plastelina można było z niego uformować kwadrat a nawet złamać w palcach. Został oddany na reklamacje. Niemiła pani z salonu stwierdziła że to przez za duży rozmiar więc został też zmniejszony dziś kiedy pojechaliśmy go odebrać chłopak oczywiście zapłacił za całą naprawę zmiejszenie itp. Wyszliśmy z salonu po czym dosłownie po 5 minutach musieliśmy wrócić ponieważ wyginał się w palcach jak poprzednio. Pani kolejny raz bardzo nieuprzejma niechętnie spisała reklamację. Kolejne koszta naprawy zaraz przerosną wartość pierścionka i chcielibyśmy znać państwa opinię na temat tej sprawy. Z góry dziękuję i pozdrawiam