Inne Szukam osób które również czują się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Dyskusję z tą firmą/panem już zakończyłam. Teraz działam. Ja zawiadomienie składam w Opolu gdybyś ktoś potrzebował takiej informacji.
Ps. Pozdrawiam (pan [dane usunięte przez moderatora]niech się domyśli co chodzi- słowo pan celowo z małej literki).
Zwrot pieniędzy Dnia 29 lipca 2024 został pozytywnie rozpatrzony wzniosek o zwrot sukienki. Od tego czasu nie dostałam zwrotu pieniędzy za towar.
Brak zwrotu pobrania za przesyłkę kurierską.Proszę o zwrot pieniędzy z pobrania za przesyłkę którą doręczył kurier DPD w dniu 31.01.2024 w kwocie 740zł.
Firma Wasza zajmuje się działalnością prowadząc między innymi Handel elektroniczny i domy wysyłkowe tzw. E-commerce.
Po konsultacji z firmą kurierską DPD, firma Patron Service (Solid SA.) wskazała że pieniądze z pobrania za moją przesyłkę trafiły na Wasze konto.
Wszelkie reklamacje wysyłane ze strony gdzie zamawiałem usługę kurierską nie przyniosły żadnego rezultatu. Strona wybierzkuriera.pl jest własnością D4M Sp. z o.o. i jednocześnie należy do tej samej sieci spółek co NGMC .
Proszę pomóc mi odzyskać te pieniądze. W załącznikach przesyłam kopie dokumentów do weryfikacji.
Zwrot towaruWitam,
w dniu 26 lipca 2024 wypełniłam formularz odstąpienia od umowy dotyczący sukienki. Został nadany numer oraz zostałam poinformowana w mailu, że zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania paczki ze zwrotem towaru.W dniu 30 lipca otrzymaliście Państwo zwrot (mam potwierdzenie). Otrzymałam również informację drogą mailową, że zwrot został zaakceptowany. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na konto. Wysyłam do firmy maile, ale oczywiście odpowiedzi były zdawkowe tj. zajmiemy się twoim zwrotem. A na ostatni wczorajszy mail nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócony towar czyli 239,00 zł.
Brak kontaktu Złożyłam zamówienie 2 tygodnie temu, nie otrzymalam nadal żadnej paczki, zero odpowiedzi na maila, telefonu nikt nie odbiera
Brak dostaczenia zamowieniaWitam
Zakupiłam dresy za 355 zł. Wysyłka niby jest wysłana a od 2 tygodni nie dotarła. Nie mogę dostać od firmy przesyłki nadania . Kontakt jest bardzo utrudniony . Nie odpisują na e-meile ani nie odbierają tel . Proszę o zwrot gotowki
Brak zamówieniaDzień dobry, nadal nie otrzymałam mojego zamówienia. Brak kontaktu z firmą. Nie odpisują na maila ani ni odbierają telefonu. Bardzo proszę o wysłanie zamówienia lub zwrot pieniędzy.
brak kontaktu ze sprzedawcą29 lipca otrzymałam zamówione sukienki. Niestety brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą uniemożliwia mi zwrot.
Po wysłaniu maila otrzymuję komunikat, że wiadomość nie dociera z powodu nieprawidłowo skonfigurowanego serwera.
Kilka razy próbowałam i za każdym razem było to samo.
Nie ma adresu na który można towar odesłać.
Proszę o pomoc w tej sprawie
[dane usunięte przez moderatora]
Towar nie zgodnyZamówiłam buty, dotarły nie te które zamówiłam, sprzedawca odmawia zwrotu. Buty kosztowały 210 zł, dotarły nic nie warte szmaciane buty. Nie odpowiada na meile. Chcę odesłać nie ma możliwości, chce zwrot moich pieniędzy.... Kurier odmówił odpakowania przed platnoscia, gdy już zapłaciłam i otwarłam paczkę odmówił zwrotu, to jakaś szajka...
Przesyłka niezgodna z zamówieniemWyskoczyła mi reklama zakupu bezszczotkowej akumulatorowej szlifierki kątowej Li-Ion, firmy DeWalt, z kodem produktu DCG406 na Interia.pl. Nie otrzymałem żadnego potwierdzenia na mailu, ani faktury, ani paragonu. Jedyna informacja o zamówieniu to maile od kuriera InPost kiedy przesyłka przyjdzie. Moja synowa odebrała za mnie paczkę pod moją nieobecność, płacąc za pobranie 450zł. Okazało się że przyszła mała szlifierka jakiejś Chińskiej firmy, która kompletnie różni się parametrami od zamówionej, oraz brakuje w niej jednego akumulatora. Późno zgłaszam reklamację, ponieważ wróciłem dopiero wczoraj z wakacji. W identyfikacji numeru zamówienia podałem numer paczki InPost, bo innych identyfikatorów nie otrzymałem. Nie mogę skontaktować się z firmą, gdyż nie mam żadnych namiarów, ani potwierdzenia, a chciałbym otrzymać zgodne z opisem urządzenie, lub zwrot pieniędzy za zakup.