Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-04 godz: 09:48Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu śodków za zwrócony towar14 listopada otrzymałam zamówiony produkt, jednak okazał się być w złym rozmiarze więc natychmiast go odesłałam jako zwrot z wypełnionym formularzem zwrotu wraz z moimi danym i numerem konta. 18 listopada otrzymałam wiadomość od sklepu Fasardi cytuję: "uprzejmie informuję, że w dniu dzisiejszym Twój zwrot zamówienia o nr.: ZPL241110-00052429 został rozpatrzony pozytywnie. Pragnę nadmienić, że przelew zwrotny na kwotę 103,99 zł zostanie zrealizowany do 14 dni." Dziś mamy 4 luty 2025 a zwrotu środków nadal nie ma. Zgodnie prośbą zawarta w e-mailu potwierdziłam zwrotnie otrzymanie faktury korygującej. Po tym terminie pisałam kilkukrotnie z prośbą o informację kiedy otrzymam zwrot . Początkowo były informacje, że mają problemy w naszych systemach związanych z działem księgowości występują opóźnienia w wypłatach zwrotów mają problemy. Jednak później przestali odpisywać w ogóle na widomości ( czyli już ponad miesiąc). próbowałam się dodzwonić kilkanaście razy wisząc na linii ponad godzinę ale tam nigdy nikt nie odbiera telefonu. Proszę o natychmiastowy przelew zwrotny
2025-02-04 godz: 09:08Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu pieniedze zwróciłam towar w grudniu , napisałam kilka @ z przypomnieniem , ale do tej pory nie uzyskałam zwrotu pieniędzy .
2025-02-04 godz: 07:44Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.J.
BRAK KONTAKTU ZE SPRZEDAJĄCYMDnia 22.01.2025r. złożyłem zamówienie na Lampa Sollux BR-1082B statyw 1 331.17 zł. Płatność została zrealizowana w tym samym dniu . Od tej pory brak kontaktu ze sprzedającym. Sprzedający nie odbiera telefonu i nie odpowiada na wiadomości e-mail.
2025-02-03 godz: 23:25Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu wpłaconych pieniędzy Po kilkukrotnym przesuwaniu przez sklep terminu wysyłki za którą czekałem 3 tygodnie, postanowiłem zrezygnować z zamówienia. Pieniądze miały wrócić na moje konto po upływie 14 dni. Po tym czasie pisałem maile kiedy otrzymam zwrot, na co sklep znów przesunął termin wysłania pieniędzy. Dziś mija 18 dzień od czasu złożenia rezygnacji i nadal nie otrzymałem swoich środków.
2025-02-03 godz: 23:20Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.J.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na pieniądze Witam zakupiłem ostatnio w Media Expert karty podarunkowe do neosurf, okazało się że neosurf [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi i przetrzymują nasze pieniądze, nie da się ich wypłacić i nigdzie płacić Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]bo wydałem na wszystko 1500 złotych Chciałbym by zostały mi zwrócone te pieniądze na konto bankowe w jak najszybszym czasie
2025-02-03 godz: 21:37Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Kupiłam sukienke którą na zdjęciu wyglądała ślicznie a w rzeczywistości materiał tandeta.Odeslalam sukienke eogolevjej nie przymierzałam ale przed wysyłka zrobiłam zdjecia sukienki ktora odesłałam w takim stanie jaka dostalam ponieważ czytałam opinie i jestem przerazona tym że firma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów wmawiając że rzeczy zwrotne były brudne, podarte itd.wiec juz dla ochrony to zrobiłam.Teraz czekam na zwrot pieniędzy którego nie otrzymałam.wogole nie można się z tą firmą skontaktować. Żadnego nr telefonu. To jest straszne ze tyle klientów się skarzy na tą firmę że [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i nikt z tym nic nie robi.jezeli nie dostane zwrotu pieniędzy zglosze sprawe na policję o [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Sukienka nie spełniła moich oczekiwań. Nie zrobiono że strony firmy nic do tej pory. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
2025-02-03 godz: 20:09Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.Q.
opłata za parking mimo paragonuW listopadzie 2024 robiąc zakupy i parkując przy brico marche, poinformowano obsługę - zgodnie z informacją na paragonie - o chęci przedłużenia czasu parkowania. Mimo wysłania potwierdzenia (o co sami poprosili po pierwszym kontakcie) w postaci paragonu z tego dnia wystawca wezwania nie chce znieść opłaty, twierdzi że "udowodniona kwota zakupu nie jest związana z ustalonym czasem parkowania". Proszę o zajęcie się tą sprawą
2025-02-03 godz: 19:16Publiczna
Zamknięta
Reklamacja W dniu 13.12.2024 r zamówiłam zestaw klocków za kwotę 359.99zł plus koszt wysyłki 19.99zł, od razu przelałam pieniądze za klocki i koszt wysyłki na konto sklepu pilkomania.pl do dziś nie otrzymałam paczki ani zwrotu pieniędzy. Po wielokrotnych próbach ustalenia kiedy otrzymam paczkę zapewniono mnie,że dotrze ona do końca ubiegłego tygodnia tj. do 31.01.2025 , niestety tak się nie stało. Zmuszona jestem zgłosić sprawę do odpowiednich organów odpowiedzialnych za takie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2025-02-03 godz: 18:12Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu ponad 300 zł za zamówione ubrania. Zwrotu dokonałam już 2 grudnia 2024r. Do dnia dzisiejszego cisza. Wypisywałam do biura obsługi klienta i cały czas otrzymywałam informacje, że moja sprawa została przyjęta, ale niestety nikt nie odpisywał, a po kilku dniach otrzymałam maila z oceną pracy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2025-02-03 godz: 17:37Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlB.W.
bieżnia zamówiona a niedostarczona od czerwcabieżnia zamówiona a niedostarczona od czerwca 2024