Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-04-14 godz: 09:18Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlT.N.
Dodatkowa opłatą parkingowaNa parkingu w Niepołomicach pod Galerią Bona parkuje już od lat robiąc zakupy. 12.04.2025 stanąłem jak wielokrotnie na miejscu w pierwszej linii parkingowej. Po zakupach okazało się że została uiszczona mi dodatkowa opłatą parkingowa na kwotę 195zł z 30 min parkowania gdy byłem na zakupach. Zacząłem szukać powodu tej opłaty. Okazało się że na wiacie na wózki widnieje kartka formatu A4 na której zaznaczono że miejsca są dodatkowo płatne. Uważam całe zajście za [słowo usunięte przez moderatora] gdyż miejsca które wymagają pobrania bilebiku parkingowego nie są w żaden sposób oznaczone. Nadmiernie że na około 100 miejsc tylko kilka z nich jestt dodatkowo płatnych. To do zarządcy parkingu należy takie oznaczenie miejsc parkingowych by było wiadomo które są dodatkowo płatne. Dodatkowo czy są jakieś max wartości kary za brak bileciku które sobie ktoś narzuca?
2025-04-13 godz: 07:56Publiczna
Zamknięta
Odmowa naprawy laptopaDnia 29.08.2023r.zakupiłem laptopa Dell G15 5520 w sklepie apollo.pl,do około roku laptop działał prawidłowo pużniej zaczeły się kłopoty laptop się wyłączał powstawał czarny ekran i byłem zmuszony go restartować.Wraz z restartem wszystkie prace na laptopie które nie zostały zapisane zostały utracone. Kontaktowałem się z serwisem Dell-producentem sprawdzono całą historię napraw krórą wysyłałem ja osobiście do serwisu Dell a także kiedy wysłałem do serwisu apollo.pl Serwis apollo nie informował mnie co było naprawiane oprócz ostatniej naprawy na przełomnie III/IV że została wymieniona płyta gówna,dysk SSD pamięci ram. Laptop po tej naprawie był sprawdzony zdalnie przez serwis Dell i stwierdził przeczyna tkwi w zainstalowanych nie oryginalnych pamięci ram,powinny być firmy DELL a w tej chwili są firmy Goodram. Sprawdziłem także że po wysłaniu laptopa do naprawy do serwisu apollo.pl w lutym ten serwis odesłał laptopa do serwisu Dell wrócił naprawiony na oryginalnych częściach ale serwis apollo odesłał do mnie na wymienionych podzespołach. Posiadam informację meilową od serwisu Dell że niestety laptop nie będzie działał na nie oryginalnych podzespołach i tutaj chodzi szczególnie o pamięci ram.Po ostatnim zgłoszeniu otrzymałem odpowiedz:Dzień dobry, Z przykrością informujemy, że reklamacja wydaje się bezzasadna, ramy zostały wymienione na nowe wolne od wad. W rozstrzygnięciu poprzedniego zgłoszenia znajdą Państwo szczegółowy opis, jeśli nie zgadzają się Państwo z tą opinią, prosimy szczegółowo opisać sprawę lub skontaktować się z nami telefonicznie. Pozdrawiamy, Apollo.pl Telefonicznie nie można się dodzwonić,konsultant na czacie nie odpowiada. W ostatnim zgłoszeniu pisałałem o wymianę pamięci ram na oryginalne ewentualnie wymianę na laptopa bez wam,lub wycenę aktualnego stanu laptopa. Laptop jest jescze na gwarancji do konca sierpnia tego roku. Proszę o pomoc w załatwieniu mojej sprawy. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
2025-04-12 godz: 19:20Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.D.
BRAK ZWROTU GOTÓWKI CATALINAWykonane łącznie 3 zamówienia W LUTYM z koniecznością zwrotu 4 sukienek. Brak zwrotu gotówki w wysokości 768,60 zł, ciągłe zwodzenie bezsensownymi pytaniami mającymi na celu wydłużenie rozwiązania sprawy, unikanie odpowiedzi na prośbę o wysłanie potwierdzenia przelewu. Najpierw dostaję informację, że zwrot zostanie zrealizowany w przeciągu dwóch dni, a po upływie tego czasu na moją prośbę o wysłanie potwierdzenia dostaję pytanie: ile było sukienek do zwrotu??? Wobec tego, na jakiej podstawie dwa dni temu wykonali państwo zwrot? ŻĄDAM, bo już w tej chwili nie proszę, zwrotu gotówki.
2025-04-12 godz: 16:07Publiczna
Otwarta
Zwrot środkówSzanowni Państwo, dnia 11.04.2025 zawarłam z Państwem umowę sprzedaży na odległość, dokonując zakupu produktu o wartości 299 zł. Dnia 12.04.2025 złożyłam oświadczenie o odstąpieniu od tej umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827, z późn. zm.). Zgodnie z art. 32 tej ustawy, mają Państwo obowiązek niezwłocznego zwrotu płatności, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Produkt nie został do mnie wysłany, a więc nie występuje obowiązek jego zwrotu z mojej strony. W związku z powyższym wzywam do zwrotu kwoty 299 zł na numer rachunku bankowego, który mają państwo w odstępstwie od umowy na waszym mailu, nie później niż w terminie 3 dni od otrzymania niniejszego wezwania. W przypadku braku zwrotu środków w wyznaczonym terminie, poinformuję o sprawie miejskiego rzecznika praw konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a także złożę zawiadomienie na policję o podejrzeniu popełnienia przestępstwa oszustwa (art. 286 Kodeksu karnego). Z poważaniem.
2025-04-12 godz: 07:06Publiczna
Zamknięta
Zwrot środków Allegro przyjęło reklamację sprzedałem łącznik nikt ( Allegro nie znalazło błędów w mojej aukcji ) przychylili się jednak do strony kupującego choć nie jestem firmą i nie mam prawa do zawrotów. Naliczyli mnie obciążyli moje konto ( Odpowiedź na zgłoszenie nr "50175039 ). A pani łącznik nie odesłała wyrzuciła go do śmiecie. Nie mam łącznika nie mam pieniędzy
2025-04-12 godz: 06:58Publiczna
Zamknięta
Zwrot zamówienia Brak info na temat zwrotu. Według regulaminu należy wypełnić wniosek odesłać na e-mail ( tak zrobiłem ) i zostanie podany adres zwrotu ( adres magazynu ) od około 7 kwietnia brak info . Brak kontaktu
2025-04-11 godz: 18:27Publiczna
Zamknięta
Brak zamówienia 30 marca 2025 zakupiłam w tej firmie towar na kwotę ponad 300 zł. 31 marca 2025 zamówienie uzyskało status przyjętego do realizacji. Czekam już dwa tygodnie, na e-maila nie odpisują a na SMS odpisali tylko raz, że na drugi dzień wyślą paczkę czego oczywiście nie zrobili. Anuluję po raz kolejny swoje zamówienie i żądam zwrotu pieniędzy. Niestety dopiero po fakcie znalazłam forum z ludźmi tak samo [słowo usunięte przez moderatora] jak ja: brak pieniędzy i brak zamówienia albo otrzymane zamówienie było niekompletne. Dlatego nie chce już czekać na swoje zamówienie i Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy w terminie 7 dni albo idę na policję zgłosić [słowo usunięte przez moderatora] internetowe. Sprawę zgłoszę również do odpowiednich instytucji i firm, od których butik joana bierze towar. Jak taka firma może dalej istnieć na rynku i zbierać kolejne pokrzywdzone osoby skoro nie umie wywiązać się ze swoich obowiązków i wysłać zamówień, za które ktoś zapłacił. Do tego zero kontaktu.
2025-04-11 godz: 15:52Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu gotówki za zwrócony towar27.02.2025 r zamówiliśmy w sklepie internetowym "MEBLODAN" Kozienice meble kuchenne. Ze względu na to, że okazały się zupełnie inne niż te, które posiadamy w domu oraz to, że niektóre części przyszły całkowicie uszkodzone postanowiliśmy zwrócić towar. Towar został zwrócony w całości końcem marca a sprzedający do dnia dzisiejszego nie zwrócił pieniędzy za meble (po odliczeniu kosztów transportu, które oczywiście musieliśmy ponieść, jest to 638zł) podając absurdalny powód jakim jest to, że meble zostały pomieszane oraz wysłane w innych kartonach (meble dotarły do nas wątpliwie zapakowane - były to skrawki kartonów np. z frytek oraz były owinięte w folię śniadaniową, w momencie rozpakowywania wszystko się rozleciało więc byliśmy zmuszeni zapakować je w inne, nowe, grube kartony oraz folię pakową żeby bezpiecznie dotarły do sprzedającego. Rozgoryczona postanowiłam sprawdzić tę firmę i opinie na jej temat i okazało się, że nie jestem jedyną ofiarą - zarówno kupujący jak i pracownicy tej firmy mieli bardzo nieprzyjemne doświadczenia z właścicielami tego sklepu. Brak odpowiedzi na e-maile. Chciałabym odzyskać pieniądze za zwrócony towar.
2025-04-11 godz: 09:14Publiczna
Zamknięta
BRAK ZWROTU SRODKOWNIE OTRZYMALAM ZWROTU SRODKOW W KWOCIE 643 ZL 14 DNI PO ZWROCIE PRODUKTOW A FIRMA PISZE JAK NIZEJ:Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Przede wszystkim bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Doskonale rozumiemy, że oczekiwanie na zwrot środków może być frustrujące, dlatego chcemy zapewnić Panią, że jesteśmy świadomi sytuacji i intensywnie pracujemy nad jej rozwiązaniem. Obecnie z uwagi na zwiększoną liczbę zwrotów czas ich przetwarzania jest nieco wydłużony, co niestety wpłynęło również na Pani sprawę. Pragniemy jednak zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zwrot środków na Pani konto. Bardzo cenimy Pani cierpliwość i wyrozumiałość w tej sytuacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tego opóźnienia. Jeżeli miałaby Pani dodatkowe pytania lub wątpliwości, jesteśmy do dyspozycji i chętnie pomożemy. Pozdrawiam serdecznie, [dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts
2025-04-11 godz: 07:04Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków 16.02.2025 zamówiłam w sklepie Stone Skirts sukienkę, którą otrzymałam 18.02.2025. Zwrot nadałam 22.02.2025 a nastepnego dnia mailowo poinformowałam sklep o tym, że dokonałam zwrotu, w mailu załączyłam również zdjęcie wypelnionego formularza, który dołączyłam do paczki. Po informacji, że zwrot został dostarczony oczekiwałam na zwrot środków, który do dnia dzisiejszego nie został dokonany. 14.03.2025 wysłałam pierwsze zapytanie, kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków, otrzymałam informację że mają wydłużony czas zwrotów. 20.03.2025 wysyłam kolejne zapytanie i otrzymuję kolejną informację, że potrzebują jeszcze trochę czasu. 26.03.2025 kolejne zapytanie z mojej strony i odpowiedź że zwrot nastąpi do 04.04.2025. Oczywiście środków nie otrzymałam. 07.04.2025 kolejne zapytanie, a w odpowiedzi informacja że środki zostaną zwrócone do końca tygodnia. Do tej pory środki nie zostały zwrócone. Mijają prawie 2 miesiące od zamówienia, półtora od zwrotu zakupionego produktu a zwrotu brak. Oczekuję, że środki zostaną niezwłocznie zwrócone.