Zwrot pieniędzy za zwrócony towarDnia 12.06 zostało złożone zamówienie nr 95211, komplet w kolorze fuksja. Kilka dni później odebrałam zamówienie w paczkomacie. Kolor kompletu był pomylony - nie ten co zamawialam. Brak kontaktu ze sklepem przez tydzień, w sprawie zwrotu już mnie zaniepokoił. Dnia 20.06 nadałam paczkę ze zwrotem, która już następnego dnia była u nadawcy. 23.06 dostałam maila że zwrot został przyjęty na dziale zwrotów. Od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Brak kontaktu ze sklepem, nie opisują na maile, nie odbierają telefonów. Powinnam otrzymać zwrot w kwocie 120.79 zł oraz zwrot za koszty przesyłki które musiałam pokryć nie z mojej winy - bo towar był pomylony. Kwota poniesionych kosztów przesyłki to dodatkowo 14,99 zł.
Zwrot towaru i pieniędzyW firmie Alamoni (https://alamoni.pl/) zakupiłem zestaw trzech koszulek za kwotę 235,00 zł.
Koszulki otrzymałem 23.04.2025 i tego samego dnia wysłałem maila informującego sprzedawcę, że koszulki są za małe i chcę zwrócić towar w całości. Poprosiłem o etykietę zwrotną celem odesłania towaru. Sprzedawca w odpowiedzi poprosił o zdjęcia koszulek - wysłałem. Sprzedawca stwierdził, że zwroty są skomplikowane i zaproponował zwrot częściowy + kody promocyjne na następne zakupy. Nie zgodziłem się i zażądałem zwrotu całości kwoty. Sprzedawca zgodził się na zwrot 100% kwoty i stwierdził, że w ramach rekompensaty za małe koszulki mam sobie zostawić. Sprzedawca poprosił o dane konta bankowego na które, ma zwrócić pieniądze. Dane do przelewu przekazałem. Sprzedawca zobowiązał się (13.05.2025) zwrócić zapłatę do 30 dni roboczych. 25.06.2025 upomniałem się o zwrot. 27.06.2025 sprzedawca stwierdził, że z powodu problemów technicznych zwrot został anulowany. Poprosił o wypełnienie formularza i zapowiedział, że procedura zwrotu potrwa kolejne 30 dni roboczych. Wszystkie dane do zwrotu sprzedający posiada, nie widzę powodu wypełniania żadnego formularza i czekania kolejnych 30 dni. Ewidentnie sprzedawca przeciąga sprawę i nie ma zamiaru zwrócić pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarZakupiłem podkaszarkę SKU456 za 289zł. od iman manager.Otrzymałem w dniu 29.05.2025,następnie odstąpiłem od umowy bez podania przyczyny i odesłałem w dniu 30.06.25. wypełniając specjalny formularz.Pomimo wysyłania wezwań do zapłaty na email imanmanagerpl@gmail.com pieniędzy nie ma.
nieuczciwa praktykaMoje pytanie dotyczy praktyki stosowanej przez sieć Biedronka, zakupiłem towar w kasie samoobsługowej, zorientowałem się po opłaceniu, że pomyliłem się zamiast baterii AA kupiłem AAA, chciałem je wymienić i jest problem. (cena baterii AAA i AA jest taka sama),
Otóż otrzymałem zwrot pieniędzy za baterie w postaci wałczeru do sklepu biedronka, jednak realizacji mogę dokonać w dniu następnym.
Nie otrzymałem pieniędzy.
Czy taka praktyka jest zgodna z dobrymi obyczajami panującymi w naszym Kraju?
Czy można to zmienić?
Z poważaniem
[dane usunięte przez moderatora]
Zakup automatu18 mają zakupiłam automat który 17 czerwca juz zgłaszałam na serwis bowiem automat przeciekał. Serwisant jak przyjechał.poinformowal mnie ze jest wyciek przez łożyska. Mam automatu nie używać bo wyciek moze uszkodzić silnik on przyjedzie i wymieni cały bęben z łożyskami. Dzwoniłam po tygodniu od jego wizyty kiedy ofzyjedzie naprawić automat to mówi ze czeka na części i moze to potrwac jeszcze 2-3tyg czyli będę dobry miesiac bez automatu. Czy w związku z tj. E ze automat zepsuł sie nie cały miesiac po zakupie mogę zadać wymiany na nowy?
niezrealizowane zamówieniewitam, w dniu 02.07 zamówiłam basen który miał dotrzeć po 2-4 dniach od momentu zakupu. W dniu dzisiejszym okazuje się że basen nawet nie został wysłany.
Żądam zwrotu pieniędzy albo dostarczenia basenu do 10.07.2025r.
celowy brak odpowiedzi na reklamację opieszałość i bezczelność firmy (oprócz opóźnienia pociągów ) to chyba logo firmowe tej Spółki. Zakupiłam przez omyłkę synowy bilet tygodniowy za 110 zł , miał być miesięczny. Zorientowałam po 10 minutach jak syn odebrał bilet. Od razu napisałam prośbę o uznanie reklamacji i możliwość zwrotu biletu i zakup miesięcznego . Reklamację napisałam 03.07 bilet tygodniowy jest ważny do 09.07. a bezczelność firmy nie zna granic. Do dzisiaj a mamy 07.07 nikt nie raczył mi NIC odpowiedzieć a za chwilę, cóż zapewne dostanę odpowiedź że bilet już został wykorzystany. Ja tego tak nie zostawię i na pewno zgłoszę sprawę do Rzecznika Praw Komsumenta i do innych instytucji broniących prawa człowieka. Żenujące !!!
celowy brak odpowiedzi na reklamację opieszałość i bezczelność firmy (oprócz opóźnienia pociągów ) to chyba logo firmowe tej Spółki. Zakupiłam przez omyłkę synowy bilet tygodniowy za 110 zł , miał być miesięczny. Zorientowałam po 10 minutach jak syn odebrał bilet. Od razu napisałam prośbę o uznanie reklamacji i możliwość zwrotu biletu i zakup miesięcznego . Reklamację napisałam 03.07 bilet tygodniowy jest ważny do 09.07. a bezczelność firmy nie zna granic. Do dzisiaj a mamy 07.07 nikt nie raczył mi NIC odpowiedzieć a za chwilę, coż zapewne dostanę odpowedź że bilet już zostałwykorzystany. Ja tego tak nie zostawię i na pewno zgłoszę sprawę do Rzecznika Praw Komsumenta i do innych insyttucji broniących prawa człowieka. Żenujące !!!
Brak środków za zwrócony towar Zgodnie z Regulaminem sklepu internetowego firmy w dniu 02.06.2025 dokonałam odstąpienia od umowy (odesłałam dostarczony 25.05.2025 towar wraz z podpisanym formularzem odstąpienia oraz dowodem zakupu FA064716). W dniu 06.06.2025 otrzymałam z Poczty Polskiej potwierdzenie dostarczenia ww. przesyłki. Po upływie 14 dni i braku zwrotu środków na rachunek bankowy, wielokrotnie próbowałem skontaktować się telefonicznie z firmą, niestety nikt nie odbierał. Pisałam również smsy, emalie, wiadomości na Messenger, z prośbą o zwrot środków. Bez odzewu, jakby zapadli się pod ziemię. Oczekuję niezwłocznego zwrotu środków w wysokości 199.99 zł wraz z odsetkami ustawowymi za zwłokę.
Brak realizacji zamowieniaWitam 4 tygodnie temu zamówiłem ostrza do maszynki philips one blade za 219zl i do tej pory sprzedawca zapewnia mnie że została wysłana lecz paczka nie została wysłana ponieważ numer przesyłki nie istnieje chcialbym zwrotu poniesionych kosztów