Sprawa nr 4117 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam w tej firmie męski garnitur i przyszło coś gorszego niż najgorszy chiński produkt! Materiał to jakieś nieporozumienie jak folia nie przypomina to niczego a zdjęcia i opis na stronie firmy są zupełnie inne zatem to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Chce to odesłać i zwrot pieniędzy! Zgłoszę to do rzecznika praw konsumenta i wszędzie opiszę jeśli nie otrzymam zwrotu pieniędzy
Nie otrzymałam zwrotu pieniędzyDokonałam zwrotu zamówionych klocków, ale nie otrzymałam pieniędzy. Proszono mnie o dane wielokrotnie. Za każdym razem je podawałam, jednak odpowiedzią było kolejne zapytanie o dane. Mam wrażenie, że rozmawiam z botem. Na numer nie idzie się dodzwonić. Paczkę sklep na pewno otrzymał z powrotem, tym bardziej, że ten sam zestaw właśnie przecenili o 200zł (kupiłam go za 520zł), więc pewnie sprzedają mój zestaw jako outlet. Niedługo zgłoszę sprawę odpowiednim organom.
zwrot odesłanyDzień dobry kupiłem łańcuch i 2 zębatki (przód tył) do motoru KSR. Zębatki ok ale łańcuch jest za krótki. Przed zakupem dzwoniłem do sklepu by się upewnić że będzie pasować wszystko do mojego motoru i stwierdzono że tak. Niestety łańcuch jest za krótki. Łańcuch został rozpakowany i przymierzony do nowych zębatek. Z racji że jest za krótki został odesłany do sklepu lecz stwierdzono że jest uszkodzony i nosi ślady używania gdzie nie był założony tym bardziej używany. Z racji że łańcuch jest nasmarowany to do niego czepia się każdy brud. Przed wysyłką przetarłem go ścierką po której zostały kawałki włosków. Próbowałem się dogadać że nawet mogę zapłacić za wyczyszczenie tego co zostało na łańcuchu lecz łańcuch został odesłany z powrotem do mnie.
odmowa zwrotu towaru towar niezgodny z opisemOtrzymałam towar niezgodny z zamówieniem - torebka miała być skórzana. Firma odmówiła mi prawa do zwrotu towaru i odzyskania pieniędzy twierdząc, że towary objęte promocją nie podlegają zwrotowi. Nie było takiej informacji podanej przy zakupie.
Do pełnej treści polityki zwrotów zamieścili w mailu link, który nie działa.
Informacje zamieszczone na stronie internetowej firmy annazydek.pl są [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Oczekuję możliwości zwrotu towaru i odzyskania pieniędzy.
[dane usunięte przez moderatora]
Bezpodstawne uruchomienie usług przy zakupie telef[dane usunięte przez moderatora]
Umowa podpisana
08.08.2023
Szanowni Państwo,
Zwracam się z prośbą o interwencję w sprawie bezpodstawnego naliczania opłat przez Orange Polska Podczas zakupu telefonu w salonie Katowicach aktywowano mi usługę Bekap Danych, o której nie zostałem poinformowany. Opłaty były pobierane przez ponad rok.
Mimo złożenia reklamacji operator odrzucił moje zgłoszenie, nie przedstawiając dowodu mojej zgody na usługę. Uważam to za naruszenie praw konsumenta i wprowadzanie w błąd.
Proszę o pomoc w uzyskaniu zwrotu niesłusznie naliczonych opłat oraz podjęcie działań wobec operatora.
Jedynie wyłączyli mi tą usługę ale ciągle odrzucają reklamacje
W załączniku przesyłam kopię umowy
Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu śodków za zwrócony towar14 listopada otrzymałam zamówiony produkt, jednak okazał się być w złym rozmiarze więc natychmiast go odesłałam jako zwrot z wypełnionym formularzem zwrotu wraz z moimi danym i numerem konta.
18 listopada otrzymałam wiadomość od sklepu Fasardi cytuję: "uprzejmie informuję, że w dniu dzisiejszym Twój zwrot zamówienia o nr.: ZPL241110-00052429 został rozpatrzony pozytywnie.
Pragnę nadmienić, że przelew zwrotny na kwotę 103,99 zł zostanie zrealizowany do 14 dni."
Dziś mamy 4 luty 2025 a zwrotu środków nadal nie ma.
Zgodnie prośbą zawarta w e-mailu potwierdziłam zwrotnie otrzymanie faktury korygującej.
Po tym terminie pisałam kilkukrotnie z prośbą o informację kiedy otrzymam zwrot . Początkowo były informacje, że mają problemy w naszych systemach związanych z działem księgowości występują opóźnienia w wypłatach zwrotów mają problemy. Jednak później przestali odpisywać w ogóle na widomości ( czyli już ponad miesiąc). próbowałam się dodzwonić kilkanaście razy wisząc na linii ponad godzinę ale tam nigdy nikt nie odbiera telefonu.
Proszę o natychmiastowy przelew zwrotny
brak zwrotu pieniedze zwróciłam towar w grudniu , napisałam kilka @ z przypomnieniem , ale do tej pory nie uzyskałam zwrotu pieniędzy .
BRAK KONTAKTU ZE SPRZEDAJĄCYMDnia 22.01.2025r. złożyłem zamówienie na Lampa Sollux BR-1082B statyw 1 331.17 zł.
Płatność została zrealizowana w tym samym dniu . Od tej pory brak kontaktu ze sprzedającym. Sprzedający nie odbiera telefonu i nie odpowiada na wiadomości e-mail.
Brak zwrotu wpłaconych pieniędzy Po kilkukrotnym przesuwaniu przez sklep terminu wysyłki za którą czekałem 3 tygodnie, postanowiłem zrezygnować z zamówienia. Pieniądze miały wrócić na moje konto po upływie 14 dni. Po tym czasie pisałem maile kiedy otrzymam zwrot, na co sklep znów przesunął termin wysłania pieniędzy. Dziś mija 18 dzień od czasu złożenia rezygnacji i nadal nie otrzymałem swoich środków.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na pieniądze Witam zakupiłem ostatnio w Media Expert karty podarunkowe do neosurf, okazało się że neosurf [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi i przetrzymują nasze pieniądze, nie da się ich wypłacić i nigdzie płacić
Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]bo wydałem na wszystko 1500 złotych
Chciałbym by zostały mi zwrócone te pieniądze na konto bankowe w jak najszybszym czasie