Karko.pl - brak zwrotu środków za zwrócony towarW dniu 23 lipca dokonałam zakupu dwóch sukienek na stronie karko.pl - jedną z sukienek zwróciłam we wskazanym przez firmę terminie i 7 sierpnia otrzymałam mailowo potwierdzenie że zwrot został uznany i że w ciągu 14 dni otrzymam przelew środków za zwrócony towar (chodzi o kwotę 321,65 zł).
26 sierpnia w związku z brakiem zwrotu napisałam do firmy karko i otrzymałam maila iż firma boryka się z problemami finansowymi i zamiast zwrotu środków oferują mi kolejny zakup na ich stronie do wysokości kwoty zwrotu. W mailu zwrotnym nie zgodziłam się na taką opcję, nadal chcę zwrotu pieniędzy a firma oczywiście "obiecała" jak najszybszy zwrot. Niestety paragon fiskalny został odesłany do firmy razem z dokumentem zwrotu a nie zrobiłam mu zdjęcia.... Dysponuję jedynie informacjami zakupowymi na moim profilu na karko.pl oraz potwierdzeniem przelewu bankowego.
Opinie w internecie (które niestety przeczytałam dopiero po fakcie) sugerują, że firma zwleka z dalszym kontaktem i nie zwraca pieniędzy, więc mimo że jest dopiero nieco tydzień po terminie zwrotu pieniędzy to od razu zgłaszam...
brak realizacji umowyW marcu zakupiłem w WDM Dywany [dane usunięte przez moderatora] dywan. Pieniądze przelałem tego samego dnia. Od 10 marca 2024 roku nie ma kontaktu z firmą, nie ma też dywanu.
Próbowałem dzwonić na nr telefonu nikt nie odbiera. Nie wiem czy firma działa. Na pewno jest jeszcze strona w sieci.
Chciałbym zwrotu pieniędzy lub przesłanie dywanu, który zamówilem.
Nie otrzymałam paczki od ponad miesiąca Dzień dobry zamówiłam paczkę 25 lipca z firmy jadore fashion i do tej pory jej nie otrzymałam. Dzwoniłam kilkanaście razy również pisałam na emaila do tej pory ni udało się skontaktować.Paczka ma cały czas status złożone. Zamówiłam top i legginsy oczekuję na wysłanie paczki lub zwrotu pieniędzy.
brak zwrotu pieniędzy przez 8 tygodni Wzywam firmę
“CATALINA”
Bylew 17
62-563 Licheń Stary
do zwrotu 313 zł za sukienki oddane w regulaminowym terminie i otrzymane przez firmę "Catalina" w dniu 8 lipca br.
Kilkukrotnie wysyłałam mejle, telefon w firmie nie odpowiada. Otrzymywane mejlowo odpowiedzi przychodziły kilka dni po moim mejlu i noszą znamiona zwodzenia i oszukiwania. Dwa razy otrzymałam propozycję podwójnego vouchera, z czego nie skorzystałam. Wysłałam firmie potwierdzenia nadania i doręczenia zwrotu poprzez WygodneZwroty. Nawet raz otrzymałąm informację o przekazaniu zwrotu do "weryfikacji". Podejmę kroki razem z innymi oszukanymi. Wzywam firmę
“CATALINA”
Bylew 17
62-563 Licheń Stary
do zwrotu 313 zł za sukienki oddane w regulaminowym terminie i otrzymane przez firmę "Catalina" w dniu 8 lipca br.
Kilkukrotnie wysyłałam mejle, telefon w firmie nie odpowiada. Otrzymywane mejlowo odpowiedzi przychodziły kilka dni po moim mejlu i noszą znamiona zwodzenia i oszukiwania. Dwa razy otrzymałam propozycję podwójnego vouchera, z czego nie skorzystałam. Wysłałam firmie potwierdzenia nadania i doręczenia zwrotu poprzez WygodneZwroty. Nawet raz otrzymałąm informację o przekazaniu zwrotu do "weryfikacji". Podejmę kroki razem z innymi oszukanymi. [dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu pieniędzy 20 czerwca wygenerowałam zwrot do zamówienia 2024/06/57161
Niestety do dziś, tj 28.sierpnia nie otrzymalam pieniędzy
Kwota to 568zl
W odpowiedzi sklep zaproponował wymianę wartości zwrotu na bon
Oczekuję zwrotu pieniędzy jak najszybciej . Czekam już 2 miesiące. Ta firma jest niepoważna
Brak zwrotu środków za zwrócone zamówienie08.07.2024 złożyłam zamówienie na Komplet dresowy Lisa organic (313,09 zł). Najpierw dość długo czekałam na wysyłkę zamówienia: dotarło ono do mnie dopiero 29.07.2024. Po odebraniu i przymiarce natychmiast zorientowałam się, że dres jest o wiele za duży (rozmiar XS/S), dlatego niezwłocznie dokonałam zwrotu. Po poinformowaniu o tym firmy Stome Skirts Anna Szczygielska dostałam informację, że w ciągu 14 dni od zarejestrowania przesyłki środki zostaną zwrócone. 26.08.2024 minęło 14 dni i środki nie zostały zwrócone. Z firmą nie da się skontaktować: telefon jest wyłączony, na maila wysłali jedną odpowiedź (załączam zdjęcie), nie zamierzają oddać pieniędzy zgodnie z prawem, nie odpisują też na żadnym innym komunikatorze. Na instagramie usuwają komentarze, a w internecie znalazłam już dużo opinii na temat oszustw tej firmy.
Brak zwrotu środków za odstąpienie od umowyDnia25.07.2024r zleciłam zwrot dwóch sukienek (jedna przesyłka, dwa uzupełnione formularze- wygenerowane na stronie sklepu) ze sklepu Catalina.
Sklep paczkę odebrał 26.07.2024r. (mam potwierdzenie).
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki 438,00zł.
Nr tel sklepu nieaktywny, maile zdawkowe , odpowiadają po kilku dniach zadając po raz trzeci to samo pytanie. Oczekuję od firmy niezwłocznego zwrotu środków.
nieuczciwa praktykaTowar nie jest zgodny z opisem, sprowadzany z Chin. Materiał marnej jakości. Brak możliwości zwrotu. Wysłałam z 15 wiadomości, odpowiedź była taka,
Rozumiemy Twoją sytuację i chcielibyśmy wyjątkowo zaoferować Ci voucher na wyższą kwotę, ponieważ przepraszamy za spowodowane niedogodności. W takim przypadku możemy zaoferować 50% zniżki na następne zamówienie w naszym sklepie."
Jeszcze raz przepraszamy za spowodowane niedogodności i mamy nadzieję, że ta oferta będzie dla Ciebie odpowiednia.
Z niecierpliwością czekamy na kontakt,
Odpisałam , że nie interesuje mnie ich promocja, że sprzedają chińskie badziewie, że proszę ich o formularz zwrotu, to na koniec odpisali tak"
Rozumiemy twoją frustrację, ale w tej chwili nie jesteśmy upoważnieni do zwrotu pieniędzy lub zwrotu przedmiotu, jak widać w naszej polityce strony internetowej, nie dokonujemy zwrotów ani zwrotów przecenionych przedmiotów, jak w przypadku twojego zakupu. Pomimo, iż na stronie jest informacja że można dokonać zwrotu w ciągu 30 dni
Przepraszamy za tę niedogodność i chętnie pomożemy w każdej innej sprawie,
Ewidentnie mają ludzi za idiotów, którzy dali się nabrać.
Ja oczekuje zwrotu pieniędzy w kwocie 143,10.
Brak zwrotu gotówki za oddana sukienkę W dniu 30 kwietnia został pozytywnie zarejestrowany zwrot sukienki jaka zakupiłam w tym sklepie. Od tamtego momentu jestem zwodzona tzw.przekazywaniem informacji do działu finansowego. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki. Firma zasłania sie faktem ze została okradziona...
Ale ja sama czuje sie oszukana i okradziona przez firmę Karko - [dane usunięte przez moderatora].
Inne Szukam osób które również czują się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Dyskusję z tą firmą/panem już zakończyłam. Teraz działam. Ja zawiadomienie składam w Opolu gdybyś ktoś potrzebował takiej informacji.
Ps. Pozdrawiam (pan [dane usunięte przez moderatora]niech się domyśli co chodzi- słowo pan celowo z małej literki).