Reklamacja z powodu wydania niezgodnego towaru.Zakupiłem Bramę z odbiorem w inny dzień z magazynu. Firma, którą wynająłem do odbioru i montażu bramy, odebrała ją ze sklepu i zamontowała ( numer zamówienia, który dostałem SMS zgadzał się z numerem zamówienia, który był przyklejony do bramy) Okazało się, że Sklep wydał bramę z magazynu o wymiarach 120/400cm (ta brama była tańsza) ja zaś kupiłem i zapłaciłem za bramę o wymiarach 150/400. Stwierdziłem błąd Sklepu dopiero następnego dnia, po przybyciu na budowę. Firma montująca bramę wykonała to, co powinna , wstawiła bramę zgodną z zamówieniem jakie było na bramie i w SMS. Ze względu na to, iż zamówienie się zgadzało, nikomu nie przyszło do głowy, że brama jest nieodpowiednia. Złożyłem reklamacje o wymianę i zamontowanie odpowiedniej bramy na koszt sklepu, niestety dział reklamacji upiera się, że to nie ich wina. W takim przypadku, czy sklep ponosi winę i powinien wymienić i zamontować bramę na własny koszt? Z poważaniem
Nieuczciwa praktykaWykupiłem na okres próbny za 7,99 zł możliwość wykreowania dobrego cv. Po jakimś czasie ściągnięto mi miesięczny abonament z mojego konta w kwocie 89 zł Za napisanie CV to ogromna kwota odnawialna co miesiąc. Chcąc zrezygnować z umowy nie migę znaleźć nic o firmie. Na stronie nie ma nr. NIP, nie ma intuicyjnych informacji co do rezygnacji z umowy. Nie potwierdzona ona była żadną informacją . Informacja dotyczyła tylko wpłaty 7.99. Uważam że to nieuczciwa praktyka tej firmy. Jedyny kontakt z firmą to podany adres meilowy. Na stronie nie ma też linku do regulaminu. Pojawia sie on dopiero po zgłoszeniu. Bardzo proszę o weryfikację tej firmy. Do tej pory zgłosiłem meilowo rezygnację z umowy która nie została mi bezpośrednio przedstawioma. Poza tym wysłałem skan rezygnacji umowy a także wyślę ją pocztą.
Nadanie zwrotu DHL w punkcie Żabka Witam
Sprawa dotyczy zwrotu DHL w punkcie Żabka Biała Rawska.
12.10 poprosiłam mame o nadanie w sklepie dwóch paczek zwrotnych do Zalando za pośrednictwem DHL.
Jedna z nich miała trafić do partnera Zalando - sklep Ochnik ,druga bezpośrednio do Zalando. Kasjerka przyjęła kolejno pierwszą paczkę ( czarne opakowanie ) i zeskanowała po czym odłożyła po swojej stronie ,następnie zeskanowała większe pudełko , brązową paczkę i wydrukowała potwierdzenie. Mama wzięła je i wróciła do domu na drugi dzień brązowa paczka dotarła do Zalando , otrzymałam powiadomienie natomiast druga do sklepu Ochnik nadal nie trafiła. Poczekałam kilka dni jednak paczka nadal nie była doręczona. Sprawdziłam email oraz wydruk z potwierdzeniem nadania w Żabce i okazało się ,że kasjerka zeskanowała tylko jedna paczkę- brązową do Zalando, a czarną do Ochnik w ogóle tak jakby nie ' złapał ' skaner i nie była wprowadzona do systemu. Udałam się do sklepu aby wyjaśnić co wydarzyło się tamtego dnia gdyż obie paczki zostały przez nią przyjęte, a jedna nadala widnieje jako gotowa do nadania i nie jest odebrana przez kuriera ,stwierdziła że skoro były przyjęte to wydala potwierdzenie i w sklepie takiej paczki nie ma. Oznajmiłam iż na potwierdzeniu zeskanowana jest jedna paczka ,a mama podała jej dwie ,otrzymałam odpowiedź że jeśli były by dwie to nabiła by na potwierdzeniu dwie i widocznie musiała otrzymać jedną. Dla pewności podałam numer zlecenia DHL aby jeszcze raz sprawdziła czy nie ma tej paczki w systemie, zapisała go i zaczęła nerwowo szukac jednak bez rezultatu . Sklep wyposażony jest w kamery w tym główna kamera skierowana wprost na kasetkę ,komputer ,skaner poprosiłam aby szefowa sprawdziła w takim razie monitoring z tamtego dnia i na pewno wszystko się wyjasni ,gdyż będzie jasno widać, że przyjęła dwie paczki. Kasjerka skontaktowała się z szefową po czym tamta odpowiedziała,że kamery nie działają i nie można tego sprawdzić. Moim zdaniem kasjerka popełniła znaczący błąd i nie zeskanowała jednej paczki ,a teraz nie chce się do tego przyznać ,twierdzi że podstawą do reklamacji jest wydruk potwierdzenia nadania jednak mama go nie otrzymala dla tej paczki. Procedury drukowania potwierdzen zwrotów zostały w ostatnim czasie zmienione i jeśli zwracasz więcej niż jedną paczkę kasjer drukuje osobne potwierdzenia do każdej ,nie jak kiedyś że wszystkie na jednym. Mama tego nie wiedziała dlatego nie zwróciła od razu uwagi że dostała tylko jedno potwierdzenie. Nie mogę złożyć reklamacji u DHL ponieważ kurier tej paczki nie zabrał z punktu. Szefowa obstaje za kasjerka twierdzi że nie ma tu czego wyjaśniać, ja czuję się oszukana bez możliwości ubiegania się u kogokolwiek o zwrot za zagubioną paczkę gdyż zadna z nich nie wyraża chęci polubownego rozwiązania sprawy . Rozmowa odbywała sie na środku sklepu w obecności innego kasjera oraz klientów ,kiedy poprosiłam o przejście na zaplecze żeby wyjaśnić tą kwestię otrzymałam odpowiedź, że nie ma po co bo sprawa wyjasniona ( na zapleczu w socjalu znajdują sie monitory z podglądem z kamer ) uważam ,że było to celowe - kamery zapewne były włączone i działają. Oczekuje aby kasjerka poniosła odpowiedzialność i poniosła koszty zagubionej paczki skoro ją przyjęła, dlaczego ja w tej sytuacji mam ponosić winę za czyjś błąd?
Brak dostawyZamówienie złożone dn.30.10.2023. Pobrane pieniądze lecz nie otrzymałam zamówienia. Dnia 21.10.2023 otrzymałam wiadomość e-mail iż Zamówienie zostało zostawione pod drzwiami też nic nie było. Zarządałam zwrotu gotówki. Dostałam odpowiedź że niby dostałam zamówienie i nie widzą potrzeby zwrotu gotówki.
niewykonanie gwarancjiDeweloper firma Piomax Deweloper Sp. z o.o. mieszcząca się w Katowicach przy ul. Jankego 14 nie che usunąć usterek w dachu pomimo 3 letniej gwarancji zapisanej w par. 10 umowy notarialnej. Nieszczelność występuje w obszarze żle wykonanej blacharki okiennej okien dachowych. Nieszczelność dachu skutkuje zagnieżdzeniem się na poddaszu myszy.
Nieszczelność dachu dotyczą nieruchomości zlokalizowanej w Katowicach.
Żądam od firmy Piomax Deweloper Sp. z o.o. bezzwłocznego uszczelnienia dachu.
Brak wysyłki towaru po opłaceniu1 października 2023 r. została zakupiona internetowo sofa przez stronę internetową https://homedesigns.pl/pl
Czas realizacji wskazywał na 5 dni roboczych.
Dziś mamy 21 października, a towar nadal nie dotarł.
Dzwonilismy do firmy - zamówienie miało ulec opóźnieniu i być wysłane tydzień później.
Takie informacje dostaliśmy też mailowo. Zbywali na czekaniem na tkaninę itp., gdzie na stronie nie było żadnej informacji, że nie mają tego na stanie
Tydzień kolejny minął, a my nie mamy ani sofy, ani żadnej informacji od sklepu.
Napisałam kolejna wiadomość z prośbą o zwrot kosztów, gdyż sofa jest mi potrzebna, czekam prawie miesiąc i wolę kupić ja w innym sklepie
Zaczynam o tyle martwić się nieuczciwą praktyka sklepu, gdyż zakup był brany na raty i zostaliśmy ze spłatą rat i brakiem towaru.
Chcemy zwrot kosztów- taka wiadomość wysłaliśmy do sklepu.
Reklamacja eobuwie.plZgłosiłem reklamację obuwia 10.09, 11.09 została odrzucona.
Tego samego dnia (11.09.) odwołałem się od decyzji sklepu, po kilkunastu dniach (mniej niż 14) bez żadnej odpowiedzi kontaktowałem się z firmą, aby w ogóle się dowiedzieć, czy moje odwołanie figuruje w systemie, okazało się, że tak i, że mam czekać.
Po upływie 16/17 dni nie było żadnego kontaktu ze strony eobuwie.pl. Zadzwoniłem, a oni obiecali nadać sprawie priorytet.
Po kolejnych kilku dniach (około 20 od zgłoszenia odwołania od reklamacji), zadzwoniłem jeszcze raz - dostałem takie samo zapewnienie - nadanie priorytetu sprawie.
3.10 dostałem maila, że wada została uznana, a ja dostanę w ciągu max. kilku dni zwrot środków.
19.10 dzwoniłem ponownie i pisałem maila do eobuwie.pl ponieważ nie dostałem zwrotu środków. Dzisiaj jest już 39 dzień od złożenia powtórnej reklamacji oraz minęło 17 dni od informacji, że dostanę pieniądze.
Według mnie jawne oszustwo, firma czuje się bezkarna wobec konsumentów, którzy nie mają odpowiednich narzędzi, aby egzekwować swoje prawa.
Kwota nie jest duża, ale nie to nie zmienia tego, że pozwolę się oszukiwać
Pierwszy raz korzystam z takiej pomocy, mam nadzieję, że firma eobuwie.pl zostanie zweryfikowana przede wszystkim przez konsumentów.
Dziękuję, pozdrawiam.
Brak zamówionego towaru i zwrotu środkowDzień dobry,
2 tygodnie temu złożyłam zamówienie internetowe w aptece. Wpłaciłam pieniądze, a do dzis nie otrzymałam zamowienia. Prosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot środków, jednak ich nie otrzymałam. Firma nie odpowiada na e-maila ani nie odbiera telefonów - jest ciagle oczekiwanie w kolejce.
Odpisali tylko raz, jak powiedziałam, że zgłoszę sprawę na policję. Treść wiadomości brzmiała: „ Dzień dobry. Z przyczyn od nas niezależnych nastąpiło opóźnienie w realizacji Pani / Pana zamówienia za co przepraszamy. Aktualnie oczekujemy na dostawę , która się spóźnia jak tylko towar do nas dojedzie , od razu wyslemy zamówienie. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i liczymy na wyrozumiałość z Pani strony.
Z poważaniem Apteka Słoneczna 24”.
Jednak ja anulowałam e-mailowo zamówienie i proszę o zwrot środków, jednak do dziś ich nie otrzymałam.
Z góry dziekuję za pomoc
Odwołanie zamówienia mimo dostępności produktów Złożyłam zamówienie na produkty, które były dostępne na stronie internetowej. Moje zamówienie zostało anulowane i nie mogłam go zrealizować mimo próśb o jego realizacje. Oczekuje, aby moje zamówienie zostało zrealizowane.
Zwrot pieniędzy za niewłaściwy towarZamówiłam bluze w kolorze czarnym, przysłano mi w kolorze brązowym, po zwróceniu towaru nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, firma nie odpowiada na wiadomości. Na zwrot czekam już 3 tygodnie. Oczekuje od nich zwrotu pieniędzy w kwocie 125złotych.