Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2023-10-18 godz: 11:50Publiczna
Rozwiązana
Oc I ac zawarte przez telefonPodczas zawierania umowy na oc I ac jednego auta osoba która dzwoniła zaproponowała mi 2 ofertę na inne auto, przekazała mi że wtedy nie trzeba 2 zgody a odwołanie od propozycji to tylko e-mailowa deklaracja że rezygnuję. Wydaje mi się a wręcz jestem pewny że nie padło magiczne 30dni ponieważ polisa miała być potrzebna za 2 miesiące. Pomimo licznych prób rozwiązania umowy ponieważ mam już inne oc bez ac opłacone nie mogę dojść do porozumienia z pzu i każda odpowiedź to że 30 dni minęło na odstapienie i że polisa wchodzi w życie od 18.10 . Proszę o pomoc. Chciałbym rozwiązania ów umowy z pzu. Kontaktowałem się 3 krotnie w tej sprawie na czatach, kilka razy z konsultantami, przez e-mail kilka razy oraz infolina
2023-10-17 godz: 07:44Publiczna
Rozwiązana
Bosch Indego- odrzucona reklamacjaPo kilku miesiącach prawidłowej pracy kosiarki automatycznej BOSCH Indego S 500, na jej wyświetlaczu pojawił się komunikat: "Błąd wewnętrzny 1156 Akumulator nie jest obsługiwany". Zgłosiłem usterkę do serwisu producenta i wysłałem urządzenie pod wskazany adres z prośbą o naprawę lub wymianę na urządzenie wolne od wad. Po około tygodniu otrzymałem odpowiedź że kosiarka została zalana wodą, naprawa jest nieopłacalna i serwis proponuje zakup nowego urządzenia. Po prośbę o wyjaśnienie jak urządzenie przeznaczone do pracy zewnętrznej (również w deszczu) mogło zostać uszkodzone przez zalanie, otrzymałem odpowiedź, że zalanie nastąpiło w wyniku dostania się do urządzenia wody pod ciśnieniem (najechanie na działający zraszacz, zanurzenie w zbiorniku z wodą lub mycie myjkąciśnieniową lub wężem z wodą). Żadna z tych sytuacji absolutnie nie miała miejsca- kosiarka była czyszczona suchą ścierką (zgodnie z instrukcją obsługi), zraszacze pracują w nocy a kosiarka pracowała w dzień, w odstępie co najmniej 3 godzin od zakończenia pracy zraszaczy, zanurzenie w zbiorniku z wodą tym bardziej nie miało miejsca. W związku z powyższym zakładam, że urządzenie jest w jakiś sposób wadliwe i nie spełnia zadń, do których jest przeznaczone pomimo użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi. Pomimo tego serwis odmawia wymiany urządzenia i winą za awarię obarcza użytkownika. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy. Załączam całą korespondencję mailową z serwisem.
2023-10-13 godz: 16:41Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlŻ.S.
Stan realizacji zamówienia Witam. Piszę w sprawie kupna towaru ze sklepu internetowego Spicy Store. Chodzi dokładnie o sukienkę. Zakupiłam ją dokładnie 03.09.2023r wraz z płatnością internetową. Na stronie sklepu jest informacja, że stan realizacji zamówienia wynosi od 2 do 30 dni. Wysłałam e-maila po upływie 30 dni, dokładnie 07.10.2023 co się dzieje z moim zamówieniem, ponieważ nie dostałam żadnego e-maila zwrotnego, że moje zamówienie jest w stanie realizacji. Dostałam zwrotnego e-maila dzień później - 08.10.2023, żeby podać numer zamówienia i że zrobią wszystko abym jak najszybciej otrzymała swoje zamówienie. Do dnia dzisiejszego - 13.10.2023r nie otrzymałam ani towaru ani żadnej wiadomości dotyczącej realizacji mojego zamówienia. Chciałabym aby firma wysłała mi zakupiony przeze mnie towar.
2023-10-12 godz: 19:05Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.K.
Brak zwrotu środków za odesłane zamówienie 14 września sklep Karko zaakceptował wykonany przeze mnie zwrot zamówienia, jednak do dnia dzisiejszego nie zwrócono mi pieniędzy za powyższe zamówienie. Wysłałam już do Karko 3 maile oraz wykonałam 2 telefony - jak dotąd obsługa sklepu jedynie mnie zbywa- nikt nic nie wie i nie dostałam odpowiedzi kiedy w końcu moje pieniądze zostaną zwrocone. Oczekuję jak najszybszego załatwienia sprawy - czyli wykonania przelewu na moje konto w wysokość 472,86 zł.
2023-10-12 godz: 08:16Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlA.J.
Naciąganie Klientów na dodatkową zapłatę .Wysłałem urządzenie do Serwisu Digital Care z Uslugi plusa ( Naprawa Plusa ) . W zgłoszeniu zaznaczyłem , że uszkodzony jest ( wyświetlacz , obudowa , bateria , gniazdo do ładowania ) . Telefon został wysłany sprawny , działający . Drogą mailową otrzymałem informację że do elementów które wymieniłem jest również uszkodzona płyta główna z czym absolutnie się nie zgadzam . Nie zgadzam się ponieważ raz już mnie naciągnęli na wydatek 500 zł . Teraz otrzymałem że płyta główna się przegrzewa i ma wgniecenia . I żeby serwisnaprawil mi elementy które ja zgłosiłem to muszą wymienić płytę gl9wna ( koszt 700 zł i baterie koszt 107 zł . ) nie uważam że płyta główna jest uszkodzona i , że jest to naciąganie klientów na dodatkowe koszta . Chodzi tutaj o tel Samsung A 33 5 G za który place raty . Koszt tego telefonu w zeszłym roku gdy brałem na Abonament to wynosił 1799 zł a więc nie mały koszt . Opłata za ubezpieczenie to 10 zł miesięcznie i przez 12 miesięcy naprawa do 1000 zł . Proszę o pomoc w sprawie załatwienia tej sytuacji . Nie chce dawać się ciągle naciągać na to że mam coś uszkodZone i co chwilę dopłacać do takich sytuacji w których Digital Care stawia swoich klientów.
2023-10-12 godz: 07:58Publiczna
Rozwiązana
Wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowejDzień dobry, Piszę do Państwa w następującej sprawie. Dnia 10.10.2023 po godzinie 18stej byłem klientem galerii handlowej Wrocław fashion outlet. Wjechałem na parking, zrobiłem zakupy i po powrocie ku mojemu zdziwieniu za wycieraczką samochodu znalazłem wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowej w wysokości 190 zł za brak ważnego biletu. Przy wjeździe na parking nie zauważyłem żadnej informacji że parking jest płatny, ani żadnego parkomatu przy wejściu do galerii. Jedynie na kilku latarniach jest zamocowane oznakowanie, że jest to teren prywatny - parking strzeżony 24h - darmowy do 180 min po wpisaniu nr rej. w parkomacie dla klientów galerii. Moim zdaniem teren parkingu jest źle oznakowany ( bo nie każdy staje tuż obok tejże latarni ) - przede wszystkim brak oznakowania przy wjeździe jest celowym działaniem operatora parkingu, aby jak najwięcej osób nie zauważyło i poniosło absurdalne koszty (190 zł ! ). Czy w związku z powyższym mogę liczyć na skuteczne odwołanie? Póki co nie kontakowałem sie z firma Europark, ze względu na opinie jakie o tej firmie krążą które zreszta moża sprawdzić wpisując w wyszukiwarce frazę: Parking Wrocław Fashion Outlet - jak widać jest sporo osób w podobnej sytuacji i firma nie przyjmuje tłumaczeń podobnych do moich. Jako dowód że byłem klientem w godzinach postoju galerii oczywiście posiadam paragony ze sklepów. Proszę o poradę czy jest wyjście z tej sytuacji, czy jestem zmuszony dać zarobić firmie która stosuje tak nieuczciwe praktyki. P.S W załączniku przesyłam skan mandatu.
2023-10-12 godz: 02:37Publiczna
Rozwiązana
Ekspres de longi zepsuł się po 8 dniachZamówiłem na allegro ekspres do kawy, który dostarczono mi 18 września a 26 września przestał działać - nie przypuszczał wody a kolba tak mocno zassała, że nie da się jej wyjäć - co zgłosiłam na allegro. Sprzedawca wówczas poinformował mnie że powinnam wysłać sama sprzęt do naprawy (Warszawa) , chyba że przedmiot nie spełnia warunków umowy. Wypełniłam wniosek reklamacyjny , powołując się na niespełnienia warunków umowy i sprzedawca przez kuriera odebrał artykuł do reklamacji. Dziś Allegro protect przesłało mi maila, w którym informuje, że sprzedawca ma negatywną decyzję reklamacyjną oraz zobowiązał się odesłać do mnie zepsuty ekspres. Nie mam jeszcze tej decyzji ale takie traktowanie sprawy jest dla mnie szokiem. Przez te wszystkie dni kiedy ekspres był u mnie zrobiłam może kilka kaw i wszystko wykonywałam zgodnie z instrukcją a nawet odmawia mi sie gwarancji, które przecież przysługuje. Czuję się oszukana, wyłudzono ode mnie pieniądze na bubel, który od początku był wadliwy. Allegro zaproponowało, że pokryje naprawę do wartości artykułu (679 zł), ja sprzęt muszę więc wysłać do Warszawy - a co będzie jeśli w ogóle naprawa w Warszawie nie będzie możliwa? Oczekuję skutecznej naprawy bądź wymiany na nowy sprzęt . Jak tylko otrzymam decyzję reklamacyjną załączę do wniosku. Przyznam, że mam wrażenie że to sen i wierzyć mi się nie chce że tak sie oszukuje ludzi, przecież sprzedawca powinien ponosić odpowiedzialność za artykuły ktore sprzedaje, chociaż skladane są w CHRL.
2023-10-11 godz: 09:01Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlA.P.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towarW terminie krótszym niż 14 dni odstąpiłam od umowy zawartej ze sklepem Fenii i zwróciłam im zakupione towary. W późniejszym terminie uzupełniłam brakujący formularz zwrotu. Dostałam informację od sklepu, że zwrot został przyjęty i w ciągu 14 dni dostanę zwrot pieniędzy. Minęło 7 tygodni od tej informacji i nadal nie dostałam zwrotu pieniędzy, a Biuro Obsługi Sklepu Fenii nie odpisuje na maile, ani nie odbiera telefonu.
2023-10-11 godz: 08:06Publiczna
Rozwiązana
Kłopot ze zwrotem pieniędzy i produktu.Zamówiłam sukienkę za ponad 300 zł na stronie Lodowy Łabędź. Sukienka przyszła po bardzo długim czasie, nie jest w ogóle podobna do sukienki przedstawionej na zdjęciu. Ponadto adres z którego została wysłana to adres z Bangladeszu. Pomimo zapewnień na stronie, że mam 30 dni na darmowy zwrot i gwarancję 100% kwoty wpłaconej nie jestem w stanie zwrócić sukienki. Firma oferuje zwrot kilku % od kwoty zapłaconej za sukienkę. Jednakże zaznaczają, że gdy upieram się przy zwrocie to sama muszę opłacić wysyłkę do Bangladeszu.
2023-10-08 godz: 13:16Publiczna
Rozwiązana
Reklamacja obuwia W dniu 27 sierpnia złożyłam reklamację dotyczącą obuwia Nike Air Force 1'07, zakupionego w sklepie Nike Westfield Arkadia. Reklamacja dotyczyła uszkodzeń butów w okolicach zapiętek- pojawiły się dziury, po około 4 miesiącach użytkowania. Reklamacja została odrzucona, z powodu rzekomego uszkodzenia mechanicznego, wynikającego z niewłaściwego użytkowania. Cała wina została przerzucona na konsumenta, mimo iż nie jest to zgodne z prawdą, ponieważ buty były używane zgodnie z instrukcją użytkowania i łyżką do butów. W mojej ocenie wada wyniknęła z powodu bardzo słabej jakości tworzywa, wobec powyższego doszło do uszkodzenia i przedziurawienia zapiętek w obuwiu, w tak krótkim czasie. Buty były wymarzone i wyczekiwane przez córkę i nie ma możliwości aby cokolwiek robiła źle podczas użytkowania, a tym bardziej "wciskała na siłę ", jak to zostało przedstawione w opisie opinii i tym samym uznano reklamację jako "niezasadną ". W mojej ocenie towar jest wadliwy od początku, tzn. wykonany z bardzo słabych jakościowo materiałów, co doprowadziło do uszkodzeń. Oczekuję zwrotu gotówki ponieważ w/w obuwie nie jest warte swojej ceny. Córka posiada obuwie z niższej półki cenowej i z użytkowaniem, czy też wadami nie ma problemu, jak tutaj z butami znanej marki, które kosztowały 550zł.