Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2023-10-26 godz: 17:41Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlA.S.
Nie uznana reklamacjaOddałam obuwie do reklamacji z powodu pękniętych podeszw i odprutego materiału. Po tygodniu dostałam informację że obuwie mam odebrać z salonu ponieważ nie uznano roszczeń reklamacyjnych i że nie stwierdzono wad za które salon odpowiada. Oczekuje zwrotu pieniędzy za obuwie.
2023-10-26 godz: 08:45Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlP.W.
OWitam Na początek opiszę całą sytuację. Założyłem panele fotowoltaiczne na starych zasadach net-metering. Dostałem umowę, którą podpisałem i odesłałem. Umowa ta nigdy nie wróciła do mnie, a po miesiącu dostałem aneks do umowy, że przechodzę na net-biiling ( oczywiście nie chciałem tego). Pisałem @ oraz byłem w biurze, aby wyjaśnić tę sytuację, ale nikt nie był w stanie mi pomóc. Po ok 6 miesiącach bojąc się, że odłaczą mi prąd podpisałem ten aneks i odesłałem. O dziwo ta umowa wróciła podpisana. Dnia 10.07.23 otrzymałem fakturę na kwotę 2091.06 zł. Zapłaciłem ją i ku mojemu zdziwieniu 20.09.2023r. otrzymałem korektę na wyżej wymienioną kwotę bez słowa wyjaśnienia. Dnia 12.10.23 otrzymałem kolejną fakturę na kwotę 6.456,58 zł gdzie wartość depozytu pozostała do rozliczenia jest 8.289,37. Złożyłem reklamację i oczywiście została ona odrzucona. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego przypadku. Chciałbym wrócić na stare zasady net-metering o ile jest to możliwe, ponieważ nie chciałem być na nowych zasadach. Gdybym wiedział, że tak będzie nie zakładałbym paneli fotowoltaicznych. Zrobiłem to wiedząc, że jeszcze mam czas i będę rozliczał się na starych zasadach. Nie rozumiem stanowiska ENEI. Czuję się pokrzywdzony i oszukany zarówno w kwestii umowy jak i obecnej faktury. Proszę o sprawdzenie mojej faktury. Uważam, że należna kwota powinna być zabrana z depozytu. Nie wiedziałem wcześniej, że można zgłaszać reklamacje do Państwa, bo zrobiłbym to natychmiast po otrzymaniu nieszczęsnego aneksu. Pozdrawiam
2023-10-26 godz: 08:29Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlS.W.
OZakupiłem buty w sklepie internetowym. Miały to być wysokie buty wodoodporne renomowanej firmy CAT, a otrzymałem zwykłe trampki. Próbowałem kontaktować się drogą mailową, poprzez adres podany na stronie i mailu wysłanym do mnie z potwierdzeniem zamówienia, dwukrotnie. W języku angielskim i polskim. Nie otrzymalem żadnej odpowiedzi. Brak informacji o siedzibie lub nr telefonu firmy. Posiadam maile, niewłaściwy produkt wraz z opakowaniem, w którym został doręczony, zdjęcia i screeny. Proszę o kontakt i z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam!
2023-10-26 godz: 07:04Publiczna
Rozwiązana
błędnie dostarczone zamówienie- brak kontaktuzostało złożone zamównie on line- na fb sponsorowana reklama ubrań dla kobiet. Przesyłka dotarła po około 10 dniach za tzw. pobraniem. Po rozpakowaniu paczki okazało się, że nie jest to rzecz, która została zamówiona. Podjęto próbę zwrotu w ciągu 3 dni od otrzymania przesyłki. Przesyłka wróciła - komentarz nie podjęto w terminie. Wartość paczki to 149 zł plus 28 zł za nadanie i zwrot przesyłki
2023-10-25 godz: 07:22Publiczna
Rozwiązana
Dostarczono uszkodzony telewizorZakupiłem telewizor , który został dostarczony z rozbitym ekranem. Telewizor ten odesłałem do firmy z reklamacją i zdjęciem uszkodzenia a firma chce mnie obciążyć kwotą 1799 zł. Oczekuję zwrotu wpłaconej kwoty
2023-10-24 godz: 13:35Publiczna
Rozwiązana
Zwrot za nie otrzymany towar Zakupiłem przez sklep internetowy http://petrov.pl/ Lampy do samochodu Ford Fiesta po czym otrzymałem informację że takich lamp już nie posiadają na stanie mają inne poinformowałem że niestety tamte nie pasują do mojego samochodu i prosił bym o zwrot przy czym pytałem na kiedy były by ewentualnie te lampy dostałem odp nie otrzymałem Kontaktowałem się wielokrotnie mejlowo jak i telefonicznie zakazdym razem dostaje inf że pieniądze będą wysłane lub już są wysłane Oczekuje zwrotu pieniędzy na konto
2023-10-23 godz: 17:01Publiczna
Rozwiązana
Zawyżona fakturaPodczas przelotu z Warszawy do Barcelony miałem przesiadkę w Zurychu. Telefon włączył się na około 40 sekund i w tym czasie przyszly mi powiadomienia via sms 1)Że wykorzystałem 40%,2)80%, i po kilku minutach 100% limitu na dane cyfrowe. Nadmieniam ,że nie odebrałem ani nie wysłałem żadnej wiadomości przez internet. Po czym dostałem taką wiadomość: Plus: Wystawilismy fakture 2309200701225 na 278.30 zl. Zaplac do 06/10/2023 na www.plus.pl/platnosc, w aplikacji iPlus lub na konto 03124069600601000023823737 Po powrocie do Polski zadzwoniłem do BOK Plusa z informacją, że będę składał reklamacje w związku z zawyzona fakturą i proszę o biling.i informacje dlaczego zablokowano mi możliwość prowadzenia rozmów i korzystania z internetu w Hiszpanii. Przysłano biling , który nie wyszczególnia jakim sposobem wykorzystałem limit na przesył danych. I dlaczego kosztuje to 278.30 zł. Ponieważ nie wyslano mi żadnej informacji o tak wysokim koszcie. Nadmieniam ,że posiadam drugi telefon z numerem hiszpańskim . Sieć Lowi - Vodafone. ,z której przyszło mi powiadomienie o tym ,że jestem poza Unia Europejska i korzystanie z internetu lub rozmowy telefoniczne maja podwyższony koszt. Telefon z numerem hiszpańskim również uruchomił się na lotnisku w Zurychu w tym samym czasie. Różnica jest taka ,że nie otrzymałem informacji o jakiejkolwiek dopłacie czy podwyższeniu faktury. Typ umowy z Vodafone i Plus jest porównywalny. W związku z powyższym proszę o pomoc i interwencję w mojej sprawie. Czuje się oszukany i uważam żądanie zapłaty tak wysokiej faktury beż faktycznego użycia danych i bez ostrzeżenia za skandal i grabież. Bardzo proszę o pomoc bo czuje się bezradny i żałuję, że zawarłem z tą siecią umowę na dwa lata. Pozdrawiam.
2023-10-23 godz: 09:45Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlS.K.
Brak zwrotu środków Zwróciłam do sklepu www.karko.pl zamówienie nr. 473514. Zwrot został przez sklep zaakceptowany dn. 25.08.2023r, jednak do chwili obecnej środki nie zostały zwrócone. Kwota do zwrotu 488,19 zł. Kilkukrotnie dzwoniłam do firmy, jednak za każdym razem zbywano mnie mówiąc, ze zostanie wysłany ponaglające email do działu księgowości
2023-10-23 godz: 06:49Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlI.B.
Brak realizacji zamówienia/brak zwrotu pieniędzyFirma obecnie pod nazwą Spicy Store nie wywiązała się z realizacji zamowienia ubrać od lipca. Po długim oczekiwaniu na wysyłkę, wysłałam oficjalnego email o odstąpienii od umowy z powodu nie wywiązania się sklepu internetowego z dostarczenia opłaconego zamówienia. Sklep ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Po dziś dzień on nie nastąpił. 11.10 wysłałam droga emailowa pismo dot. wezwania do zapłaty i uregulowanie płatności w ciągu 7 dni. Nadal nic się nie zadziało.Sklep oszukuje. Zmienia nazwy.Pobiera pieniadze nie wysłałajac towarów a później nie robi zawrotow.Jest wiele pokrzywdzonych osób. Sprawa powinna trafić do prokuratury.
2023-10-22 godz: 23:55Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotuDnia 22.09 dokonałem rezerwacji hotelu na dzień 23.09 na platformie booking.com z automatyczną zapłatą, nie zauważyłem że obiekt ma kaucję w wysokości 1500zł. Obiekt miał zawartą informacje że przy anulowaniu nie zwraca kosztów. Podczas rozmowy telefonicznej pani z obsługi poinformowała mnie że jak najbardziej mogę anulować rezerwację i dostanę zwrot, oraz wysłała mi instrukcję na czat platformy. Niezwłocznie wykonałem wszystkie kroki dostałem informację że zostanie to rozpatrzone w ciągu 72h i się odezwą. Po dwóch tygodniach gdy sam napisałem do nich dostałem odmowę z rzekomego powodu że było już mniej niż 60dni o których nie było nigdzie wcześniej mowy. Obsługa klienta na booking. Com przyznała mi rację lecz hotel odmówił zwrotu. Po tym czat został usunięty, lecz mam screen. Wysłałem wezwanie do zapłaty za pomocą meila