- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

KA-TO APARTAMENTS and ROOMS in the CITY CENTER

Dnia 22.09 dokonałem rezerwacji hotelu na dzień 23.09 na platformie booking.com z automatyczną zapłatą, nie zauważyłem że obiekt ma kaucję w wysokości 1500zł. Obiekt miał zawartą informacje że przy anulowaniu nie zwraca kosztów. Podczas rozmowy telefonicznej pani z obsługi poinformowała mnie że jak najbardziej mogę anulować rezerwację i dostanę zwrot, oraz wysłała mi instrukcję na czat platformy. Niezwłocznie wykonałem wszystkie kroki dostałem informację że zostanie to rozpatrzone w ciągu 72h i się odezwą. Po dwóch tygodniach gdy sam napisałem do nich dostałem odmowę z rzekomego powodu że było już mniej niż 60dni o których nie było nigdzie wcześniej mowy. Obsługa klienta na booking. Com przyznała mi rację lecz hotel odmówił zwrotu. Po tym czat został usunięty, lecz mam screen. Wysłałem wezwanie do zapłaty za pomocą meila (czytaj więcej)