Jamicon

Jamicon

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2023-10-27 godz: 11:07
Od
avatar-urlE.K.
Publiczna
Otwarta

Odrzucenie naprawy na gwarancji

Witam, 26 .07.2022 zakupiłam odkurzacz Roborock H7 w Media Expert , na początku pracował oki, ale od marca 2023 pomimo systematycznego czyszczenia i mycia filtrów zaczął podczas odkurzania wyłączać się. W kwietniu zgłosiłam go do naprawy na gwarancji. Naprawili, ale pracował głośniej. nie zgłaszałam tej usterki skoro był po naprawie. Na początku września zaczął się podczas pracy ponownie wyłączać. Zgłosiłam do serwisu Jamicon , bo tam jest naprawa znowu ten sam problem 3 października 2023 - dostałam informację, że jest wydłużony czas naprawy. 26 października zadzwonił do mnie Pan z firmy Jamicon czy była obudowa pęknięta odpowiedziałam, że nie , to odpowiedział , że muszą to wziąć na siebie, gdyż za długo nie była paczka otwierana i nie mogli złożyć reklamacji do kuriera. Dzisiaj dostałam diagnozę naprawy sprzętu i dostałam szoku. Wszystko na mój koszt, bo napisali, że sprzęt ma zatarty silnik turbiny na wskutek zabrudzenia. Dołączone jest zdjęcie tej turbiny, tylko pytanie jeśli myję filtry co drugi dzień, to tez mam turbinę czyścić ? Przecież jeśli odkręciłabym tę pokrywę do czyszczenia, to tez odrzucono by z powodu naruszenia i zerwania gwarancji. Odpisałam, że nie zgadzam się z diagnozą, bo ja systematycznie co 2 dni czyszczę ten sprzęt, myję filtry i wymieniam na zapasowe, które też zakupiłam dodatkowo. Proszę Państwo pomóżcie mi, dla mnie jest to takie oszustwo, bo dają nam gwarancję, wiem, że mechaniczne uszkodzenia nie podlegają naprawy, ale to, że ja mam czyścić silnik z kurzu to mnie rozwaliło. Oczekuję wymiany sprzętu na nowy lub porządnej naprawy, bo odkurzacz jest bardzo fajny i podręczny. Naprawy się troszkę boję, bo sklecą na chwilę i stanie się to samo , skoro już drugi raz oddałam go z tego samego powodu. Z poważaniem (czytaj więcej)