- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Karibu

Dzień dobry! Dokonałam zamówienia w sklepie internetowym futrakaribu.pl. Na stronie część produktów była w cenach regularnych część oznaczona jako „promocja”. Faktycznie rabaty były duże, bo najbardziej przeceniony produkt był o 89%. Zamówiłam 5 czapek wełnianych z pomponem. Wg praw konsumenta zawarcie umowy odbywa się po potwierdzeniu zamówienia i w takiej sytuacji przyjęcie oferty dla sklepu jest wierzące i powinno zostać zrealizowane. Mam na mailu potwierdzenie zamówienia, oraz ze zamówienie zostało przekazane do realizacji. Rano dostałam SMS, ze na stronie wystąpił błąd i zamówienie zostało wstrzymane a pieniążki zwrócone na konto. Jestem świadoma, ze taki błąd dla firmy może być kosztowny ale jako klient nie raz spotkałam się z wietrzeniem magazynów i tak dużymi promocjami. Klient nie musi się domyślać czy coś jest błędem. Tutaj wyraźnie umowa została zawarta. Próbowałam się kontaktować z Karibu smsowo oraz mailowo jednak zostałam za każdym zignorowana. Zero odpowiedzi. Oczekuje od firmy zrealizowania tego zamówienia. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy. Pozdrawiam, (czytaj więcej)