Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2023-11-07 godz: 15:40Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlW.W.
Złej jakości opony kupione przez oponeo.plPo roku czasu opony powodowały wibracje które były odczuwalne na kierownicy samochodu. Po oddaniu do wulkanizacji okazałości się że każda opona bije w różą stronę. Po wymianie opon na zimowe wszystkie nieprawidłowości ustały. Niestety firma nie uznała mi reklamacji dlaczego chce się odwołać od tej decyzji.
2023-11-07 godz: 13:30Publiczna
Rozwiązana
Problem z jakością usługi Dzień dobry, Od 26.09.2023 macie problem z przeciążeniem w mojej lokalizacji. Wiąże się to z tym, iż nie mogę chociażby sparwnie sprawdzić poczty email czy pracować z wykorzystaniem internetu. Dane ze speedtestu z dnia 07.11.2023 to download w Mb/s 0.27. Zdjęcie tego testu w załącznikach. Niestety jest to dla mnie problematyczne gdyż wykorzystuję internet do pracy. Dzięki rozmowie na infolinii mam dostać rabat na najbliższej fakturze, lecz on nie rozwiązuje dalej problemu z jakością waszej usługi. Z mojej strony są tylko dwa rozwiazania, albo państwo z waszej strony rozwiążą problem z przeciążeniem sieci w ciagu miesiąca do dwoch (od września czekam na poprawę) bądź dostanę możliwość zerwania z wami umowy bez płacenia kary umownej (w końcu problem z usługą jest po waszej stronie). Możliwe, że są jeszcze rozwiązania które możecie mi zaproponować abym mogła korzystać w dalszym ciągu z waszych usług, chętnie wysłucham.
2023-11-07 godz: 12:36Publiczna
Rozwiązana
Produkt który zawiera robakówKupiłem 800 gramów cukierków, ale cukierki nie były świeże, były bardzo twarde i smakowały jak pleśń, ale to połowa problemu, w jednym z cukierków znalazłem małą larwę, napisałem list do sklepu, ale nie otrzymać odpowiedź
2023-11-07 godz: 12:18Publiczna
Rozwiązana
Odrzucenie reklamacji - czytnik e-book PocketbookCzytnik e-booków PocketBook Touch HD3 zakupiony dnia 31.01.2023 (01.02.2023 zgodnie z danymi z faktury FV23-0262218). Czytnik działał bez zarzutu do 14.10.2023. 15.10 pojawiła się linia, która podzieliła ekran na 2 części: na taką na której pojawia się właściwa treść po uruchomieniu oraz na taką na której widać ekran wygaszenia (zdjęcia w załączeniu). Czytnik nie został uszkodzony fizycznie, nie posiada żadnych wgnieceń, załamań, rys. Ekran dotykowy nadal działa bez zarzutu. W związku z powyższym zgłosiłem reklamacje w dniu 16.10. W dniu 25.10 dostałem informacje zwrotną, że reklamacja została odrzucona i mogę skorzystać z płatnej naprawy, w wiadomości brakowało jakiegokolwiek uzasadnienia decyzji. W związku z tym odrzuciłem propozycję firmy i poprosiłem o uzasadnienie odmowy z szczegółową ekspertyzą zgodnie z przysługującymi prawami. W odpowiedzi uzyskałem opinie w dniu 27.10.2023, w której opisano specyfikę uszkodzenia mechanicznego wyświetlacza typu E-ink zastosowanego w czytniku, ale nigdzie nie zostało dowiedzione, że uszkodzenie to nastąpiło poprzez złe użytkowanie czy też, że uszkodzenie to nie występowało w chwili dostarczenia towaru a ujawniło się wraz dalszym użytkowaniem. Zgłoszenie reklamacyjne zostało złożone w pierwszym roku użytkowania przedmiotu, zatem sprzedawca powinien wykazać przyczynę powstania wady i udowodnić winę kupującego, co nie zostało zrealizowane, nie przedstawiono stosowanego orzeczenia rzeczoznawcy. Zgodnie ze znowelizowanymi przepisami w Ustawie o prawach konsumenta domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową. W związku z powyższym wysłałem pismo odwoławcze (w załączeniu) wraz ze wskazaniem adresu fizycznego, na który oczekuje odpowiedzi. W odpowiedzi dostałem po raz kolejny wiadomość e-mail z informacją o charakterystyce zastosowanego ekranu oraz uszkodzenia mechanicznego występującego przy takich ekranach bez wyraźnego dowodu że uszkodzenie wystąpiło z mojego powodu oraz prośbę o podjęcie decyzji czy zgadzam się na płatne usunięcie usterki, w innym przypadku czytnik zostanie odesłany bez naprawy. Oczekiwanym rozwiązaniem jest zwrot środków, naprawa czytnika w ramach gwarancji lub wymiana na nowy.
2023-11-07 godz: 10:11Publiczna
Rozwiązana
Zakupione łozko ktire nie przyszłoZnalazlam ta firme na stronie internetowej.7wrzesnia zapłacilam blikiem 1149 zł.Łozka nie wysłali do tej pory.Nie odbieraja telefonu nie odpowiadaja na maile.Znalazlam ich na faceboku i pisalam na mesendzera to ktos mi odpisal ze zwrot jest juz zgloszony i otrzymam pieniadze.Ale nie przyszly do tej pory.Jest tam duzo osob ktore pisaly ze ta firma ich oszukala.Pisalam znow do nich ale teraz juz nawet na mesendzerze nie odpowiadaja.Prosze pomoc mi odzyskac pieniadze.
2023-11-07 godz: 04:42Publiczna
Rozwiązana
O19 października złożyłam zamienienie o wartości ~ 400zl 31 października po upływie 2 tygodnii, anulowalam zamówienie i zażądałam zwrotów kosztów, których nie dostałam, pani mówiła, że dwa tygodnie po zaksięgowaniu zwrotu dostanę pieniądze spowrotem? jaki przelew trwa dwa tygodnie? 2 listopada zadzwonił kurier jednak nie zjawił się po paczkę. wczoraj dostałam wiadomość o tym, że anulowanie zamówienia zostało anulowane, a paczka wysłana. Jest to nie prawda. Oczekuje zwrotu kosztów i odszkodowania.
2023-11-06 godz: 15:29Publiczna
Rozwiązana
Nieuznanie reklamacjiW dniu 6.10.2023 w salonie mody męskiej Lorens & Wiktor (Al. KEN 36/U29) kupiona została kurtka firmy Geox. Ponieważ w ciągu niecałych trzech tygodni noszenia kurtki popękały wszystkie! wykonane z „ekoskórki” obszycia (stójki, mankietów, kieszeni), w dniu 23.10.2023 r. złożyłem reklamację z żądaniem zwrotu pieniędzy. W dniu 3.11.2023 r. przekazano mi odpowiedź sklepu na reklamację o następującej treści: „Każdy klient kupujący towar ma obowiązek zapoznać się z jakością odebranego towaru (zakupionego) i dokonując transakcji akceptuje jakość. Tym bardziej towar który został przeceniony PA836/BN/2023 o 30% nie podlega zwrotowi i reklamacji. Klient kupił towar bez marży i zysku firmy o czym świadczy zapłacona kwota z 959 zł brutto na 671,30 zł. Absolutna odmowa. 3.11.2023 r. nieczytelny podpis, pieczęć firmy” Trudno zgodzić się z powyższą argumentacją, że z przeceny (która została przeze mnie potraktowana jako sezonowa obniżka i okazja, w sklepie stał wówczas wieszak z innymi przecenionymi kurtkami) ma bezpośrednio wynikać wadliwość sprzedawanego towaru. Kurtka przed zakupem została nie tylko obejrzana ale także zmierzona. Nie nosiła wówczas znamion żadnych wad widocznych ani wskazań, że mogą być ukryte. Nie zostałem też powiadomiony przez sprzedawcę o możliwości ich wystąpienia i powodach obniżenia ceny. Kupując, nie wiedziałem także, jaki procent ceny towaru stanowi marżę i zysk firmy (jestem pewien, że nie muszę tego wiedzieć) oraz nie wiedziałem, że obniżka ceny pełnowartościowej, w moim przekonaniu kurtki, uniemożliwia zwrot czy reklamację. Wobec powyższego podtrzymuję żądanie uwzględnienia reklamacji kurtki i zwrotu zapłaconej za nią kwoty.
2023-11-06 godz: 11:44Publiczna
Rozwiązana
Zamówienie Mr. Gugu & Miss GoDnia 23.08.2023 zamówiłem towar o wartości 259,99 zł brutto i do dnia dzisiejszego go nie otrzymałem. Oczekuję zwrotu kosztów i anulowania zamówienia.
2023-11-06 godz: 10:18Publiczna
Rozwiązana
Uszkodzona lampaDzien dobry, w dniu 11.09.2023 złozyliśmy reklamacje na lampe, która dotarła do nas kurierem z uszkodzeniami (zdjecia zostaly wyslane do sklepu). W mailu z nia dnia 25.09.2023. zostalismy poinformowani, że reklamacja została uznana za zasadną i lampa zostanie o wymieniona na wolną od wad. Ktoś w tym celu miał sie z nami kontaktować. Oczywiscie do dnia dzisiejszego nikt nie zadzwonil, kiedy dostaniemy nowa lampe. Po mimo wielokrotnej proby kontaktu z naszej strony (wizyta w sklepie stacjonarnym, telefon na infolinie, czat na stronie sklepu oraz przez fanpage na facebooku) nadal brak kontaktu w sprawie kiedy nowa lampa zostanie dostarczona. Mijaja kolejne tygodnie i nikt nic nie wie, nie umie odpowiedzieć na pytanie. Oczekuje w tym momencie od firmy natychmiastowego rozwiązania tej prostej sprawy. Skoro nie są wstanie wysłać nowej lampy jak zresztą sami proponowali to żadam pełnego zwrotu kosztów.
2023-11-06 godz: 09:27Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zakupy. 16.10.2023 roku zakupiłam w firmie meblehandmade 2 łóżka za cenę 2698 zł. Zapłaciłam blikiem i czekałam na realizację jednak na FB trafiłam na grupę gdzie ludzie zaczęli pisać że nie ma ani towaru ani pieniędzy więc nie chcąc ryzykować anulowałam zamówienie 24.10.2023 i wysłałam im 24.10.2023 rezygnację z zamówienia pani je odebrała 27.10.2023 i napisała że zwrot pieniędzy mogę się spodziewać na następny tydzień ale niesty kontakt się urwał pani nie odpisuje na wiadomości ani nie odbiera telefonu a zwrotu pieniędzy również nie ma.