Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2023-11-10 godz: 14:59Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotuPo czasie który minął na realizację zamówienia napisałam do pani że produkt nie został wysłany i kiedy zostanie wysłany nie dostałam żadnej odpowiedzi wtedy kiedy napisałam że poinformuję policję o oszustwie pani napisała że można napisać list o zwrot gotówki więc napisałam list o anulację i zwrot gotówki niestety minęło 14 dni od dostarczenia tego listu i nadal takiej gotówki nie otrzymałam napisałam dzisiaj również ponaglenie do wezwania o zapłatę niestety z panią nie ma żadnego kontaktu ani mailowo ani nie odpowiada już na messengerze i generalnie straciłam 1149 zł
2023-11-10 godz: 05:45Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.S.
Zwrot pieniędzyKupiłam buty, które nosiłam kilka razy. Zdarły się noski, po bokach odkleja się materiał, schodzi. Użytkowane bez wpływu na nie warunków atmosferycznych. Reklamowałam je, ale reklamacja odrzucona ze względu na "uszkodzenie mechaniczne na skutek obić, otarć i zahaczeń". Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2023-11-09 godz: 17:23Publiczna
Rozwiązana
Wada matrycy w laptopie, odrzucona reklamacja Laptop po kilkunastu dniach użytkowania. Poziomy pasek na matrycy. Zgłoszone kilka dni później Sprzedawcy. Laptop wysłany do Sprzedawcy. Odpowiedź: uszkodzenie przez użytkownika. W rzeczywistości laptop został zamknięty po południu i otwarty rano. Nikt nie miał do niego dostępu. Propozycja naprawy za 400pln. Cena zakupu 799pln (poleasingowy z gw 12m). Zażądałem zwrotu gotówki z tytułu niezgodności z umową jako, że wadą jest istotna (koszt naprawy to połowa wartości). Odpowiedź po 10 dniach, że moje żądanie nie może zostać spełnione.
2023-11-09 godz: 10:29Publiczna
Rozwiązana
Ubezpieczenie expressu do kawy, trzecia usterkaKupiłem express do kawy Saeco w sklepie Euro-Net, dokupiłem również ubezpieczenie do sprzętu - pełny pakie. Koszt urządzenia 3465zł a koszt samego ubezpieczenia 1213zł. Około pół roku po okresie gwarancyjnym express przestał działać. Skorzystałem z ubezpieczenia, w pierwszej naprawie wymieniono zawory ciśnieniowe, odesłano express moim zdaniem niesprawny. Przy drugiej naprawie wymieniono pompę wody, łącznie po około 1,5miesiąca express wrócił natomiast po drugim uruchomieniu przestał parzyć kawę, wysłałem filmiki do serwisu i odebrali express, w serwisie trzymają go od około 2 tygodni i cały czas twierdzą że express jest sprawny i nie widzą problemu. W zakresie pełnego pakietu ubezpieczenia warunkiem 3 awarii sprzętu jest uznanie szkody całkowitej. Domagam się zwrotu poniesionych kosztów lub wymiany sprzętu na nowy. Firma w dniu 9.11.23 połączenie pod numerem 58 785 87 25 Pan twierdzi że nie przysługuje mi żadne prawo odwoławcze i że express zostanie odesłany po kolejnych 2 tygodniach "testów" do mnie jako sprawny sprzęt. Proszę o pomoc w tej sprawie. Nie jestem zadowolony z usług serwisu a tym bardziej z niesprawnego sprzętu. Stąd moja chęć do zwrotu poniesionych kosztów lub wymiany sprzętu na nowy.
2023-11-08 godz: 23:56Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlD.J.
InpostUdało mi się sprzedać mój stary telewizor więc spakowałem go w karton zabezpieczając profilami styropianowymi tak jak to powinno wyglądać, po kilku dniach paczka wróciła do mnie spowrotem z protokołem ze firma uszkodziła karton (zgniecenie/zalanie ) na reklamację odisali mi że nie zwrócą żadnych pieniędzy dlatego że telewizor przekracza 28 cali....ja to rozumie ale bez poinformowania mnie,mojej zgody rozpakowali paczkę napisali w protokole że towar jest ok po czym nieumiejętnie bez połowy profili po prostu luzem wrzucili telewizor do kartonu był po prostu luźny w opakowaniu na ten moment telewizor nie działa musiałem zwrócić pieniądze osobie kupującej zostałem bez kasy i telewizora Podejrzewam że jezleni nie ingerowaliby w przesyłkę,telewizor doszedł by beż najmniejszego problemu do osoby kupujacej
2023-11-08 godz: 17:57Publiczna
Rozwiązana
290736111, 290417312, 289525999, 288276321,Nie działające prawidłowo usługi tj Internet a w szczególności telewizja. Zgłaszane mailowo gdzie wielokrotnie zostałem że u nich wszystko ok. Na dowód że jest inaczej wysyłałem zdęcia a na nich dowody iż występują problemy. Czas na odpowiedz pierwszej reklamacji wg mnie był specjalnie wydłużony tak bym nie mógł obstąpić od umowy. Każą mailowo robić speed testy z certyfikatem gdzie nie można wybrać ich jako operatora - w umowie nie ma takiego zapisu. Dziś tj 08.11.23 samowolka totalna i włączyli mi dekoder i telewizję naciągając mnie na koszty. Odpisują zbiorczo gdzie bardzo prosiłem
2023-11-08 godz: 17:48Publiczna
Rozwiązana
Zwrot kosztów za niewykonaną usługę W dniu 05 października 2023 r. online kupiłam bilety na koncert Muzyki Filmowej Junior w Warszawie poprzez bilety.trinitygroup.pl (potwierdzenie dokonania płatności w załączniku). Koncert miał się odbyć 22 października o godzinie 12:00 w Hali COS Torwar w Warszawie. 09. października 2023 o godzinie 17:40, mailowo zostałam poinformowana o konieczności przeniesienia koncertu na późniejszy termin z przyczyn organizacyjnych. Koncert został przełożony na 13 kwietnia 2024 roku na godzinę 12:00. Mailowo poinformowano mnie iż zakupione bilety zachowują ważność na nową datę oraz, iż jeżeli nie będę mogła uczestniczyć w koncercie w nowym terminie koncertu, mogę wymienić bilety na inne wydarzenie lub dokonać ich zwrotu. Ze względu na fakt, iż w tym terminie nie będę mogła uczestniczyć w koncercie postąpiłam zgodnie z instrukcją podana w wiadomości i zwróciłam się do organizatora z prośbą o zwrot kosztów zakupu. Komunikacja z organizatorem wydarzenie jest mocno utrudniona, pod numer telefonu dostępnym na stronie nikt nie odbiera. Na maile dostaję zdawkowe informację iż sprawa została przekazana dalej do mgr/właściciela - zgodnie z wiadomością mailową z 25 października od Pana zwrot kosztów zakupu biletów miał nastąpić priorytetowa- co jednakże nadal nie nastąpiło. Do wiadomości dodaję również ciąg komunikacji mailowej z Panią Client Manager w Trinity Media Entertainment Development. Ze względu na fakt, iż kontakt z tą firmą jest utrudniony, w sieci pojawia się informacja iż firma jest „tymczasowo” zamknięta, Pan (manager/ właściciel) ewidentnie też nie jest zainteresowany całą sprawą a co najważniejsze firma nadal prowadzić sprzedaż biletów na to wydarzenie ( oczywiście na termin kwietniowy), zaczynam podejrzewać iż ofiarami podobnej sytuacji jak moja może paść więcej osób. Proszę o pomoc w odzyskaniu kosztów zakupu biletów tj. 198 PLN oraz weryfikację prawności ich działania.
2023-11-08 godz: 13:10Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlA.J.
Nie otrzymany zwrot środków za zamówienie Zamówienie złożone 31 maja. Na dzień dzisiejszy (8.11) zwrot wciąż nie został wykonany. Proszę o pomoc w tej sprawie i rekompensatę.
2023-11-07 godz: 19:12Publiczna
Rozwiązana
Zakup produktu niezgodny z opisemWitam W dniu 23.10.23 zakupiłam nowy produkt od wskazanej firmy. Oprócz tego ze przyszedł niewłaściwy produkt to bez metki i bez paragonu. Kontaktując się codziennie do dnia dzisiejszego ( pisząc wiadomości każdego dnia) oraz dzwoniąc do sprzedającego nie odezwał się i nie odpisał na żadna wiadomość. Chciałam odstąpić od umowy ciągu 14 dni ale sprzedający nie odzywa się. Towar przyszedł dnia 25.10.23 wiec zostało mi nie wiele dni na zwrot. Nie można się dodzwonić do sprzedającego, cały czas zrywa połączenie ( nie ma w ogolę sygnału) Pragnę tym zgłoszeniem ostrzec innych kupujących aby nie zostali oszukani tak jak ja. Bardzo proszę o pomoc. dane firmy: Serhii Molchanow NIP 5223239924 Adres owej firmy Pelczynskiego 14, 01471 Warszawa. PS. Proszę o dalsza instrukcje co należy zrobić. Proszę o kontakt Pozdrawiam
2023-11-07 godz: 15:40Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlW.W.
Złej jakości opony kupione przez oponeo.plPo roku czasu opony powodowały wibracje które były odczuwalne na kierownicy samochodu. Po oddaniu do wulkanizacji okazałości się że każda opona bije w różą stronę. Po wymianie opon na zimowe wszystkie nieprawidłowości ustały. Niestety firma nie uznała mi reklamacji dlaczego chce się odwołać od tej decyzji.