Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2023-11-13 godz: 19:04Publiczna
Rozwiązana
reklamacja modułów fotovolt. o różnym odcieniuZamontowane moduły przez firmę ,,Sunday Polska" różnią się między sobą odcieniem. Firma odmawia przeniesienia modułów o tym samym odcieniu na jedną połać dachu lub wymiany wszystkich modułów o tym samym odcieniu. Wymiana lub przeniesienie modułów wiąże się z estetycznym wyglądem. Firma twierdziła w pierwszej wersji że moduły były z różnych partii i wystosowali zapytanie do producenta czy obejmuje to gwarancja. Oczywiście producent odpowiedział że nie podlega to gwarancji. Uważam że zamontowano kilka paneli nieprawidłowo i dlatego powstała różnorodność odcieni. Obecnie otrzymaliśmy od firmy drugie wytłumaczenie, mianowicie firma twierdzi że moduły na dachu były zamontowane prawidłowo tylko panele zmieniły odcień od ich zmontowania (20.08.2020 r.). Firma zaznacza że może podjąć się przełożenia modułów odpłatnie. Proszę o pomoc w wyegzekwowaniu od firmy Sunday Polska bezpłatnego wykonania przełożenia modułów lub wymiany ich w jednym odcieniu.
2023-11-13 godz: 15:30Publiczna
Rozwiązana
Reklamacja inspekcji otomotoDnia 31.10.2023r zamówiłam raport inspekcji otomoto wybranego auta. Inspekcja została przeprowadzona 02.11.2023r. W regulaminie otomoto wymienione są wszystkie zespoły auta sprawdzane przez inspektora m.in podsufitka. Inspektor nie zauważył, że jest ona odklejona (w załączniku przesyłam zdjęcie), w raporcie stan wnętrza oceniony na A+, a wyszczególniona podsufitka odhaczona jako miałaby być dobra. Zlozylam reklamację przez e-mail. Pani, która sprawą się zajęła, skontaktowała się z inspektorem. Ten twierdzi, że uszkodzenie nie było widoczne podczas jego inspekcji, więc nie chcą uznać mi reklamacji. Poprzednia wlascicielka auta potwierdza, ze podsufitka byla juz odklejona. Przysługuje mi pełen zwrot pieniędzy i tego oczekuje. W załączniku przesyłam również raport z inspekcji.
2023-11-13 godz: 14:49Publiczna
Rozwiązana
Niezrealizowane zamówienia/ odstąpienie od umowyZakupiłam hulajnogę w systemie ratalnym w Łodzi przy ul. Parkowej. Zmuszona była zerwać umowę w dniu przyjazdu po odbioru produktu, ponieważ sprzedawca wprowadził mnie w błąd i zamówił hulajnogę o niewłaściwych parametrach. Pomimo błędu z winy ekspedienta zdecydowałam się ponownie zakupić właściwy towar. Podpisałam umowę ratalną i zamówiłam hulajnogę z dostawą do domu 3 dni później. Minął miesiąc hulajnogi nie otrzymałam. Początkowo dostawałam informację drogą mailową z przeprosinami za opóźnienia. Następnie brak kontaktu. Dzwoniłam, wysyłałam maile z zapytaniami- bez rozwiązania sprawy. Po skontaktowaniu się z rzecznikiem do spraw konsumenta wysłałam pismo o wezwanie do wydania rzeczy z wyznaczonym terminem. To nie pomogło wysłałam kolejne pismo o odstąpienie od umowy. Nie otrzymałam informacji od sklepu. Zmuszona byłam wpłacić pierwszą ratę nie posiadając produktu. Jestem bardzo rozczarowana podejściem do klienta, szczególnie brakiem kontaktu i wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Zgodnie z moją wcześniej podjetą decyzją chcę odstąpić od umowy i odzyskać pieniądze.
2023-11-13 godz: 11:32Publiczna
Rozwiązana
zaplacona fakturaZamowienie maszyny z dnia 07.06.23 zaplacona faktura w calosci obiecana dostawa maszyny ok 2 miesiace do dnia dzisiejszego brak kontaktu i maszyny.Od firmy oczekuje rekompesanty z tytulu strat nie wykonania zobowizania dostawy i realizacji.
2023-11-13 godz: 10:40Publiczna
Rozwiązana
Brak zapłaty Witam; Dnia 28 października dostałem maila od firmy, że środki są wysłane na moje konto. Firma zajmuje się skupywaniem urządzeń. Wysłałem do nich iPhone’a 11 64 GB i mieli mi wysłać 500 zł ( nic nie otrzymałem)do dziś nie odbierają telefonów, nie ma żadnego kontaktu. Nawet dziś 13 listtopada próbowałem i nic. Proszę o pomoc bo, nie jestem jedyny jest więcej osób poszkodowanych. Oczekuję teraz zwrotu 500 zł. Pozdrawiam
2023-11-13 godz: 08:42Publiczna
Rozwiązana
Zwrot kosztów abonamentu i aktywacji Dnia 7 listopada 2023 firma Marsoft przysłała sms-a że z owym dniem kończy umowę na świadczenie usługi dostępu do telewizji jambox w trybie natychmiastowym z powodów ekonomicznych i finansowych. Abonament za cały miesiąc został zapłacony jeszcze w miesiącu poprzednim to jest w Październiku. Ponadto zapłaciłem jeszcze koszty aktywacji drugiego dekodera w opcji Multiroom to jest kwota 149 zł. Uważam że, jeżeli operator wypowiada umowę z własnej winy ze skutkiem natychmiastowym, powinien mi przysługiwać zwrot kosztów abonamentu za miesiąc w którym operator zrywa umowę, oraz koszty aktywacji drugiego dekodera, czyli wyżej wspomnianych 149 zł abonament miesięczny za telewizję jest to kwota około 105 zł więc razem z kosztami aktywacji będzie to kwota około 255 zł. Mało tego że operator nie kwapi się do zwrotu tej kwoty, to jeszcze na każdy mój wysłany e-mail dotyczący tej sprawy odpowiada bym kierował wszystkie swoje roszczenia na adres mailowy bok@marsoft.pl. Dodatkowo operator ciągle utrzymuje że dekodery są własnością firmy co jest oczywiste, natomiast ja również zanim oddam dekodery chciałbym odzyskać swoje pieniądze ponieważ w moim przekonaniu jeżeli operator zrywa umowę z własnej winy ze skutkiem natychmiastowym, klientowi powinien przysługiwać zarówno zwrot kosztów abonamentowych za dany miesiąc jaki koszt poniesionej aktywacji ponieważ przyczyną jest nie klient usługobiorca a w tym przypadku przyczyną jest marsoft czyli usługodawca,który w tym przypadku powinien zwrócić koszty aktywacji oraz abonamentu.
2023-11-13 godz: 08:30Publiczna
Rozwiązana
Rezygnacja z zakupionego towaru którego nie było Zamówiłam leki zapłaciłam za nie online przelewem 152 zł, oczekiwałam na leki ponad dwa tygodnie okazało się że apteka nie ma tych leków na stanie i zamówienie zostało anulowane czekam na zwrot pieniędzy ponad miesiąc apteka nie odbiera telefonu ani nie odpisuje na maile , wchodząc na stronę okazuje się że osób oszukanych jest bardzo dużo i bardzo dużo ludzi nie otrzymuje swoich pieniędzy ze zwrotów .
2023-11-11 godz: 11:58Publiczna
Rozwiązana
Brak realizacji zamówienia, ignorowanie wiadomości11 października 2023 roku zamówiłem produkt w firmie OneDayMore.pl. Firma zapewnia możliwość wpisania uwag do zamówienia (uwagi do producenta, oraz uwagi do kuriera). Napisałem w uwagach do kuriera, że może mnie nie być w domu i poprosiłem o pozostawienie paczki pod drzwiami. 17 października kurier nie zastał mnie w domu i zamiast spełnić moją prośbę o pozostawienie paczki pod drzwiami, odesłał paczkę z powrotem do nadawcy. W odpowiedzi na moją reklamację sklep odpowiedział, że kurier nie może zostawić paczki pod drzwiami. Kiedy zapytałem, czy ktoś czytał moją notatkę przy składaniu zamówienia, nikt mi nie odpowiedział. Poprosiłem również o zwrot pieniędzy, nikt nic nie mówi.
2023-11-10 godz: 20:58Publiczna
Rozwiązana
14885350 Na trzy godziny przed wygaśnięciem kody rabatowego 25% off aktywowałem moje cztery ogłoszenia na olx, na drugi dzień, gdyż od razu nie nie było widać aktywacji, sprawdziłem moje konto i nadal nie były one aktywne, więc napisałem do pomocy olx i pani napisała mi: Ona: Dzień dobry, ogłoszenie nie zostało aktywowane, ponieważ otrzymaliśmy płatność za wyróżnienie ogłoszenia, a nie za jego dodanie – ogłoszenie nie jest widoczne na OLX. Odświeżenie ogłoszenia sprawia, że oferta pojawi się na górze listy wyników wyszukiwania. Dostępne jest odświeżenie: jednorazowe – ogłoszenie zostanie odświeżone raz – należy przejść do zakładki Twoje konto → Ogłoszenia / Aktywne i przy wybranym ogłoszeniu kliknąć przycisk Odśwież (obok będzie widoczny koszt). stałe – oferta zostanie odświeżona automatycznie raz na 24 h, codziennie przez 7 dni – należy przejść do zakładki Twoje konto → Ogłoszenia / Aktywne i przy wybranym ogłoszeniu kliknąć Promuj → zaznaczyć opcję „Odświeżenie 7 razy”, a następnie opłacić zamówienie. Więcej informacji w tym artykule. Aby ogłoszenie ponownie było widoczne w serwisie na 30 dni, konieczna jest ich aktywacja. Wspomnę jeszcze, że w ciągu kilku godzin wyślemy krótką ankietę, która dotyczyć będzie mojej pracy. Taka ocena naprawdę wiele dla mnie znaczy. Już teraz dziękuję za wypełnienie ankiety. Życzę dobrego dnia 🍁 Ja: Dzień dobry, proszę mi wytłumaczyć jedno w wiadomości o pomoc była mowa o 4 moich ogłoszeniach, i tak po przeczytaniu pani wiadomości weszłem na mojego olx i faktycznie żadne ogłoszenie nie było aktywne, więc otworzyłem emaila i otworzyłem wiadomość z olx "Twoje ogłoszenie "pasek klinowy C-4200Li 4262Ld"" zostało odświeżone.To oznacza że jest ponownie na górze listy ogłoszeń w swojej kategorii i w wynikach wyszukiwania - tak jakby było właśnie dodane na nowo.Dzięki temu zdobędziesz więcej wyświetleń i więcej osób zainteresowanych ogłoszeniem. Dobry wybór! Zarządzaj ogłoszeniami, takie mam pozostałe kolejne trzy wiadomości!!!! więc kliknąłem na "zarządzaj ogłoszeniami" i nacisnąłem zaktywuj, i eureka dwa z czterech postów zostały odnowione na kolejne 30 dni czyli do 08.12.2023 a pozostałe dwa nie chcą wejść!!!! reasumując albo z ludzi robicie idiotów!!!! albo pracują u was osoby!!! I niech pani nie robi ze mnie nie ogarniętego bo wiem za co płaciłem!!!! co do lamp i paska wystawiam to już 3 raz bo poprzednim razem nie udało mi się sprzedać! także jeszcze z 5razy i wasze koszty obsługi będą większe niż moje używane rzeczy, powiem tak faktycznie już żyjemy pod kolejnym korporacyjnym!!!! wracając do pozostałych nie aktywnych ogłoszeń to jak z nimi będzie? mam nadzieje że będą aktywne i nie będę musiał się bawić z pismami do rzecznika praw konsumenckich, bo to jest niedorzeczne, czytać umiem i pod moimi ogłoszeniami pisało odśwież za 2,1zł, 12,99, 4,2, 4,2 pozdrawiam Ona: Dzień dobry, bardzo proszę o przejście do zakładki Ogłoszenia Nieopłacone i kliknięcie przy ogłoszeniu przycisk "Aktywuj" Gdyby wystąpiły problemy, proszę o przesłanie zrzutu ekranu lub nagrania obrazującego moment aktywacji. Z pozdrowieniami, Ja: Witam, nic nadal wyskakuje że trzeba zapłacić jak przy jednym, tak i drugim ogłoszeniu! Pozdrawiam Ona: Dzień dobry, w części kategorii na OLX można dodać ogłoszenia w ramach limitu – użytkownik może dodać określoną liczbę ogłoszeń za darmo w określonym czasie. Po wykorzystaniu limitu za każde kolejne ogłoszenie trzeba będzie zapłacić. Wielkość limitów jest różna dla użytkowników biznesowych i prywatnych – limity oraz cennik. Kiedy limit się odnawia Pula darmowych ogłoszeń w zależności od kategorii odnawia się po 30 dniach od daty dodania ogłoszenia – wcześniejsze zakończenie oferty nie przywraca jednostki do puli. Każde ogłoszenie na OLX jest aktywne 30 dni. W związku z powyższym konieczne jest opłacenie wskazanych ogłoszeń. Z pozdrowieniami, Sorry nie wytrzymałem : Ja: chyba to jakiś żart!!! pytam się pani czy czytałaś moją poprzednią wiadomość? chyba nie uważnie, te ogłoszenia były opłacone ok 3 godiny przed ukończeniem ofery 25 procent off, jak już pisałem wczoraj dwa ogłoszenia weszły, a dwa nie a opłacałem je w tym samym czasie!!! więc proszę mi nie wciskać kitu, albo przekaże pani sprawę komuś kompetentnemu albo mój prawnik to ogarnie, bo już mi się cierpliwość kończy!, proszę jeszcze raz sprawdzić poprzedni mój email, w załączniku potwierdzenie że moje ogłoszenie zostało odświeżone, a i związku z tym że moje dwa posty obecnie są już dwa dni nie wyświetlane, wykupowałem odświeżenie na miesiąc także prosił bym o uwzględnienie tego podczas aktywacji tych ogłoszeń Pozdrawiam No i pani już nie odpisała, Czyli tak tu można podpiąć to pod naciąganie! To co ona mi napisała w poprzednim emailu: "w części kategorii na OLX można dodać ogłoszenia w ramach limitu – użytkownik może dodać określoną liczbę ogłoszeń za darmo w określonym czasie. Po wykorzystaniu limitu za każde kolejne ogłoszenie trzeba będzie zapłacić." Ok zgadzam się z tym, tylko szkopuł jest taki że ja za te ogłoszenia za ich odświeżenie płaciłem, a ona bredzi że są darmowe!!!! za te dwa które są aktywne i i te co nie też płaciłem! oczekuję przeprosin od pani i aktywacji moich ogłoszeń z uwzględnieniem dni których moich ogłoszeń nie ma olx. A i jak pani pisała na początku że niby to co płaciłem to było za wyróżnienie ogłoszenia a jak widać w załączonym pliku pomoc OLX nic takiego nie widnieje. Pozdrawiam
2023-11-10 godz: 15:02Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlI.Z.
Firma nie oddaje zwrotu mimo zaakceptowanego zwrotOdesłałam zwrot, który później został zaakceptowany pozytywnie. Pieniądze miały być na koncie w ciągu 14 dni minęło ponad 30 dni. Firma wciąż zwleka i nie można się do niej dodzwonić. Ciągle dostaje wiadomości że sprawa została zgłoszona do działu finansowego. I nadal nie ma pięniędzy już 6 tygodni.