- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Aleksander Biłyk NETMAN

W dniu 13.11.2024 kupiłem wysyłkowo używany komputer DELL w cenie 1305,70. Według telefonicznych i zawartych na stronie internetowej sprzedawcy zapewnień, komputer miał być w stanie "nieskazitelnym, bez oznak użytkowania". Niestety egzemplarz który otrzymałem był w złym stanie wizualnym - porysowane elementy obudowy w wielu miejscach, brudny i zakurzony a do tego również niezgodny z podaną specyfikacją - zamiast pojedynczego dysku o pojemności 512GB były zainstalowane 2 po 256GB. Ponieważ komputer był potrzeby dla członka rodziny, byliśmy skłonni przeboleć stan wizualny i porozumieć się ze sprzedawcą w temacie zmiany dysku we własnym zakresie poprzez obniżenie ceny o 200zł. Po kilkukrotnym ponaglaniu telefonicznym otrzymałem 3 propozycje: - obniżka o 100zł (nie pokrywała nawet kosztu zakupu dysku), - wymiana (nie miała sensu bo sprzedawca w ogóle nie ma takich komputerów jakie oferuje - każdy ma 2 dyski zamiast jednego) - zwrot - jedyne słuszne w tej sytuacji rozwiązanie. W dniu 18.11.2024 zgłosiłem chęć zwrotu z winy sprzedającego, przedmiot został wysłany i sprzedawca odebrał go w dniu 21.11 o godz. 11:13. Do dzisiaj minęło 18 dni i pomimo próśb telefonicznych i emailowych nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Proszę o pomoc.(czytaj więcej)
Laptop po kilkunastu dniach użytkowania. Poziomy pasek na matrycy. Zgłoszone kilka dni później Sprzedawcy. Laptop wysłany do Sprzedawcy. Odpowiedź: uszkodzenie przez użytkownika. W rzeczywistości laptop został zamknięty po południu i otwarty rano. Nikt nie miał do niego dostępu. Propozycja naprawy za 400pln. Cena zakupu 799pln (poleasingowy z gw 12m). Zażądałem zwrotu gotówki z tytułu niezgodności z umową jako, że wadą jest istotna (koszt naprawy to połowa wartości). Odpowiedź po 10 dniach, że moje żądanie nie może zostać spełnione. (czytaj więcej)